JUNI 2008 stoppers Deel 7!

Ingrid!! Welkom terug, ik heb je gemist hoor met al je gekwebbel… :mrgreen:



CVS: lekker hoor op de WII!! Misschien krijg je het nog wel vergoed van de verzekering… hahaha :mrgreen:



Marjolein: hier nog geen nieuws, heb vandaag een test laten doen op mijn werk… negatief. En dat is nog wel een supergevoelige test die al uitslaat bij een hcg van 25 :shock: . Maar nog niets dus, ik zal echt moeten wachten tot zondag… :roll:

@Stiekem wrote:

Ingrid!! Welkom terug, ik heb je gemist hoor met al je gekwebbel… :mrgreen:


:mrgreen: :angel: :-*

Echt vreselijk af en toe dat internet… net een onwijs verhaal getyped en toen wilde ik posten en toen stopte hij ermee… Ga het ff opnieuw proberen te typen…



Jullie zijn allemaal lieverds! THNX!



Volgende week ben ik niet van de partij. Dat had ik geloof ik al gemeld. Maar wens jullie ontzettend veel plezier. Misschien leuk om een kiekje van jullie allen bij elkaar te maken en ff te posten op het sphowforum!



Nintendo DS!!! YEAHHHHH

Ben er ook wel fan van. Wij hebben een kaartje hgekocht waar je tientallen spelletjes tgelijk op kan zetten. Vind nintendo vast niet leuk maar het is wel stukken goedkoper. Vind vooral de braintrainingen erg leuk. Maar ik hou ook wel van Mario (de nwste) en animal crossing (poppetje gaat in een stadje wonen en moet gaan werken en huisje bouwen, vissen en vanalles doen). Vliegje heeeel veel plezier!



Nou wij gaan zo ff een nwe serie kijken. Lekker relaxen en dan op naar een nwe frisse dag… met oma erbij :wink:



Fijne avond allemaal!

@CVS wrote:

vliegje, wii fit is een spel wat je op de spelcomputer WII kan spelen. Das met zo’n “boord” erbij waar je op kunt staan en allerlei oefeningen mee kan doen… je hebt verschillende oefeningen, yoga, spieroefeningen, balansoefeningen en conditieoefeningen… en dat allemaal door middel van een soort spelletjes… :smiley: erg leuk!



ingrid, ik wil wel gezellig mee naar de intocht :smiley:

kwa beleg waar ik absoluut niet van hou is salami… whaha
uhm, als iedereen nog wat meeneemt, dan wordt het niet zo duur voor ingrid, kosten delen lijkt mij logisch…

wat moeten we allemaal meenemen?? Dan kunnen we dat verdelen… Ik wil best een lijstje maken, maar ben er zo slecht in, in verzinnen en inschatten hoeveel enzo…




LEUK!!! Dat vjnd ik lief en gezellig!!!

oja de ds… die heb ik ook, ook zo’n kaartje met tig spelletjes erop, erg verslavend :D:D

allemaal de ds maar meenemen… whaha

ik heb ook tig spelletjes! :slight_smile: Hihi, lekker legaal he hahaha.



Hee, Ingrid, even serieus.

Moeten we allemaal wat meenemen? Of zullen we allemaal b.v. een paar euro bijdragen?

Zeg het maar!

CVS, ik bedoelde eigenlijk van je fysio hahaha, ik weet wat de Wii is :mrgreen:

ow… sorry, whaha :oops:



hypermobiliteit is dat je te veel ruimte hebt overal in de gewrichten enzo…

ik zal een link in de spoiler zetten… dat is wat makkerlijker…



http://www.hypermobiliteitssyndroom.nl/frames.html

Hoi Meiden



Ik weet nog niet of ik as zaterdag kan.

IK moet waarschijnlijk nu 10 dagen werken en dat is dan ook die zaterdag. Maar ik ga kijken wat ik kan doen… en daarnaast is het mijn 2e echte weekend van dit jaar dat ik vrij ben…dus wat leuks doen met manlief is ook wel leuk…aan de andere kant…hij moet ook huiswerk maken…dus ik laat het jullie nog weten!



:-*

@vliegje wrote:

ik heb ook tig spelletjes! :slight_smile: Hihi, lekker legaal he hahaha.



Hee, Ingrid, even serieus.

Moeten we allemaal wat meenemen? Of zullen we allemaal b.v. een paar euro bijdragen?

Zeg het maar!




Goedemorgen meiden,



Nou jullie mogen wat meenemen, maar ik wou wat lekkere broodjes op de martk halen,wat beleg, lekker drinken etc. Dus ik hoop niet dat jullie een 4 sterren lunch verwachten… :mrgreen:



Hoe laat kan ik jullie verwachten?



Ik ben weer op mijn werk! Leuk! :angel: :liar:



Tot later!



xxx

ingrid, dat is toch allemaal goed dat je t op de markt haalt :smiley: dan geven we toch allemaal een bijdrage (even de kosten delen) :stuck_out_tongue:

Uurtje of 11 he?

Geef maar gewoon aan wat de kosten zijn, betalen we allemaal mee :slight_smile:

Ingrid: je bent weer helemaal terug he meid? :wink:

Gelijk op je werk weer berichtjes op KOK zetten… net als ik :oops:



Zit nu in een spreekuur achter het gordijn, zodat de patient en arts niet door hebben waar ik mee bezig ben, haha!! :angel:

stiekem… je hebt wel een passende nickname dan he! hihi Heerlijk!

Waar ik vroeger werkte mochten de assistentes niet op het internet, de product managers wel. En dat vond ik ZOOOOO oneerlijk! Zij zat dagelijks wel ff te mailen enzo. En wij maar doorwerken :wink:

Had ondertussen wel uitgevonden hoe ik ook het i-net op kon hoor als de prod.man niet in huis was. Hahaha dus voor mij… arola1977-ookeenstiekemerd.



Zo zit heerlijk op mijn bedje met de laptop. Appeltje erbij en oma is met Iris boodschappen doen. Heb heel goed geslapen. Heb gisteravond maar een kussen tussen mijn knieen gelegd zodat je wat minder druk hebt aan je onderkantje. En het werkte wel goed hoor. Ik draai alleen veel dus dan is het weer onhandig. Verder vreselijk warm gehad. Iris was wel weer om 5.45 uur wakker.Maar als je dan goed hebt geslapen kan je het wat beter hebben allemaal. En het vooruitzicht dat mijn moeder zou komen maakt je ook relaxter.



Wil aan mijn moeder vragen of ze om de vrijdag bij mij is. Vidn dat wel moeilijk om te vragen hoor. Ben onwijs zelfstandig…of beter gezegd misschien te eigenwijs. Denk altijd dat ik ALLES wel zelf kan maar moet ook eens toegeven aan dat mijn lichaam rust nodig heeft. de reden dat ik het ook moeilijk vind is omdat mijn moeder al 2 dgn oppast bij mijn zus. Voorheen paste ze drie dagen daar op maar begin dit jaar had ze een echte breakdown. Dus wilde ze minder oppassen. Maar ik weet wel dat ze dat doet voor mij omdat zij ook wilt dat ik gezond en heelhuids deze zwangerschap doorkom. Dus straks maar eens even over hebben.

De moeder van mijn vriend die komt om vaak langs (soms elke week wel een keertje) dus dat is ook heel erg fijn. Maar van haar verwacht ik vaak niet zoveel. Mijn moeder zegt gewoon ga maar… dan doe ik dit dit en dat wel ff. En de moeder van mijn vriend die heeft dat niet. Geeft niet als ze maar lekker met Iris d;r dingetje kan doen…



Ooopps heb ik nu een heel a4tje geschreven… lekker even van me af schrijven hoor. Nou tot later!

@ Arola Dat lijkt me ook heel moeilijk om te vragen hoor voora as je moeder al oppast maar ja vragen staat vrij!



Ik kom niet op de meeting maar dat was al duidelijk geloof ik.

Norma, hoe is het nu met jou?



Ingrid, leuk dat je terug bent :slight_smile: Of had ik dat al gezegd?

Volgens mij niet :oops:



Arola, dat hulp vragen vind ik ook moeilijk hoor. Ook als ik zwanger zou zijn zou ik dat moeilijk vinden denk ik, maar je doet het nu niet helemaal voor jezelf, ook voor de baby :wink:

@vliegje wrote:

Norma, hoe is het nu met jou?



Ingrid, leuk dat je terug bent :slight_smile: Of had ik dat al gezegd?

Volgens mij niet :oops:




Nee dat had je niet gezegd... :cry: :cry: :cry:
:wink: :-*

Haahaha ja ik ben er weer helemaal he? stiekem internetten foei, mag mijn naam ook wel aan gaan passen!!

IK HEB ZIN IN WEEEEEKEEEENDDDDDDD

allemaal stiekem aan t internetten… foei dames!!! :naughty:



t is dat ik niet kan internetten op t werk, anders had ik ook regelmatig een kijkje genomen hoor, whaha :lol:



ingrid, ik kom ook rond een uur of 11… :smiley:



vliegje… je zegt net dat je er om 11 uur bent en eerder zei je dat je met gitje om 11 uur weg van huis ging… :think: :lol: :wink:



marjolein, zou gezellig zijn als jij ook naar de meeting komt… hoe meer zielen, hoe meer vreugd… :smiley:



nog 1 dagje werken… pffff ben zo moe (nog steeds)…

Foutje, Gitje is om 9 u bij mij volgende week hahaha.

Nou meiden ik voel me zwaar kloten (heb net onderweg naar huis tot nu bijna 2 uur zitten janken en nog steeds zit het me hoog)

Weer gezeik gehad met mijn werk. Ik was zelfs zo boos dat ik mijn “baas” boos thuis prive heb opgebeld…vondt ze niet leuk!



Ik moet dus een 9 en 10 dag werken…dat trek ik nu echt niet…maar er is geen begrip van 1 bepaald persoon. Ik heb met het gezin afgesproken dat we het even aankijken…dus misschien wel misschien niet…jullie horen het van de week een keer van…kan het helaas niet eerder zeggen :frowning:



Ik ga naar bed…ben net thuis heb nog niet gegeten en heb ook geen honger…ik ben nu al een slechte moeder…



:-*