JUNI 2008 stoppers Deel 7!

oh marjolein… dit heb je toch niet verdiend!!! Snap heel goed dat je boos bent!!! Ga maar lekker slapen en rust lekker uit, op dit moment belangrijker dan een hapje eten, je krijgt vanzelf wel honger… :wink:

en meid, je bent echt niet nu al een slechte moeder… :hug:

Marjolein… wat gekl**t zeg. En NEEEEE je bent geen slechte moeder!

En idd honger krijg je vanzelf wel!

:-*

Ach meisje!! Je bent geen slechte mama. Meisje, kies nu voor jezelf. Kruip je bedje in en meld je gewoon weer ziek. En blijf voorlopig gewoon in de ziektewet!

Marjolein, je bent geen slechte moeder!! :naughty:

Het leuke van zwanger zijn en niet eten is: je kind neemt gewoon wat het nodig heeft en jij krijgt minder. Dus eigenlijk heb je alleen jezelf ermee. Maar ja, als je geen honger hebt dan zit je er zelf natuurlijk ook niet mee, dus eigenlijk valt het heel erg mee :mrgreen: .



Kan me wel voorstellen dat je dit niet leuk vindt idd, bah! :hug:



Meiden: hier ben ik sinds vandaag misselijk en heb ik ook gevoelige (.)(.), maar dat laatste heb ik altijd voordat ik ongi wordt… :think:

nee stiekem, je gaat niet ongi worden, je gaat lekker zondag positief testen :smiley:



ik ga nu naar het werk, en om 17.00 uur, dan heb ik ook eindelijk weekend…



een fijne zaterdag iedereen!!!

Stiekem, wanneer ga je testen???

:slight_smile:



Ik ben weg, hele dag op pad. Tot vanavond of morgen!

heb net getest, maar negatief…



Dus misschien maandag ofzo? Of toch morgen… hahaha… ik weet het ook neit meer hoor meiden… :shifty:

tjemig stiekem, spannend he! De voortekenen zijn goed als je het zou kunnen zeggen. Nou we wachten met spanning met je mee af.



succes!

he meissies!



Stiekem wat ontzettend spannend joh! :pray: :pray: :pray: hopen op maandag!!!



Meiden, ik heb heb heel lang zitten dubben of ik nog een piercing of nu een tatoo zou nemen. Die tattoo wil ik zeker en dat wordt dan het Chinese teken van Innerlijke kracht, maar die zet ik pas als ik het volgend jaar nog net zo graag wil.

En die piercing… heb ik gewoon net vanmorgen laten zetten!

AAAA erg he?

Ik liep er nar binnen en hij zei, we doen het gelijk wel.



Ik weet helemaal neit of jullie daar van houden…



Nou ik ga ff weer verder, vanmiddag verjaardag. Vanavond niks.



Kus!

Hier zijn de :evil: gearriveerd meiden… precies op 8 november net als bij Kyan… :mrgreen:

Misschien dan deze maand??? :pray:

stiekem… wat balen meid :hug: hopelijk deze nieuwe ronde dan!!!



ingrid, waar heb je de piercing laten zetten dan?? (of mogen we het niet weten? whaha)

Ik wil ook nog steeds een tattoo, maar weet nog steeds niet wat. En ik wil idd een speciale



hehe, hier eindelijk weekend… vanavond er vroeg in, en morgen een dagje krea doe… ook lekker vermoeiend, whaha

Stiekem meissie balen :hug: :hug:



CVS ik vertel jullie toch alles!!! :angel: ik had al een naverpiercing en nu heb ik een tepelpiercing erbij laten zetten.

Ik vind dat wel gaaf.

En ja ik wil dus een tattoo en dan graag dat teken van Innerlijke Kracht, als ‘‘beloning’’ voor mezelf, dat ik ondanks alle leed, verdriet en pijn toch ben komen te staan waar ik nu sta. En bovenal dat ik geworden ben wie ik nu ben… :oops:

ingid, dan is die tattoo toch een onwijs mooi iets… :smiley:

stiekem~ balen joh. Op naar de volgende rond.



Ingrid~ wowowowohoooo tepelpiercing. Als ik daar nu aan denk…

Ik zit momenteel in een enorme groeifase van mijn boops! Vreselijk dat ik net tijden het eten zei tegen mijn vriend ik geloof dat mijn borsten harder groeien dan mijn buik.

Een tattoo zal ik nooit nemenmaar een piercing heb ik gehad. In mijn toch. Heeft er twee jaar gezeten en toen werd ik een keer heel erg ziek keel enzo en opgezette toch dus moest ie er ff uit. De volgende dag kreeg ik hem al niet meer in. Maar was ff leuk maar ook dat zou ik nu niet meer zo snel doen.



Nou wij hebben een leuke dag gehad. Heerlijk! Een leuke verjaardag gehad van het buurjongetje en ook nog nuttige dingen gadaan.

Ben nu wel toe aan een banksessie. Dus dat zijn we nu aan het doen.



dames lees morgen weer verder!



Fijne avond!!!

hee meiden!



Pfff lange dag gehad, eerst naar de beurs, daarna naar Marjolein. Maar nu lekker in de bank.



Gaaf Ingrid!!! ik heb een navelpiercing.

Heb ook een tepelpiercing gehad, maar vorig jaar moest hij met een operatie uit en toen kreeg ik hem niet meer in en had er zowieso heel veel last van tijdens met rode dagen. Bleef ook wel eens achter de douche deur hangen hahaha. maar vond het wel heel mooi.



Ook heb ik een hood piercing gehad… ja hahahaha, in je hoedje dus hahahahaha. Ook daar veel last van gehad dus uiteindelijk uitgehaald, maar was toch apart :wink:

Ruth, wat balen zeg!!! Je had zulke goede hoop!

brrrrr wat is het koud… moet zo weg, de trein halen… en eigenlijk wil ik gewoon verder slapen… :zzz: :zzz:



mij zien jullie vanavond pas terug!! Geen gekke dingen doen ondertussen he… :lol:

@ ingrid gaaf hoor de piercing :slight_smile: Ik heb er 1 in mijn lip gehad maar die werd afgestoten jammer genoeg een flink litteken aan over gtehouden dus voor mijn geen piercings meer. Tattoos vind ik ook prachtig ik wil ook heel graag een derde :stuck_out_tongue:



@ Vliegje Met mij gaat het goed hoor :slight_smile: Heb nu heeeeeel erg buikpijn maar dat komt doordat ik net 50 minuten pilates heb gedaan :stuck_out_tongue:



@ Stiekem Balen hoor meid :frowning:

Ik heb nu toch een beetje hoop mijn (.) (.) doen zeer zeg. Dat heb ik nog niet eerder gehad, weer wat nieuws dus. En mijn buik zeurt maar nu niet door de pilates. Wie weet gaat er dan toch wat komen? Had ook al vruchtbaar slijm maar dat zou dan op een eisprong moeten duiden en niet op een ongi.



Nou ja waarschijnlijk toch vals alarm.



Eerst maar ff lekker chinees eten :slight_smile:

o wow Norma! Ik duim voor je meissie!