JUNI 2008 stoppers Deel 7!

nou meiden, hier wordt t weer spannend…

vandaag naar de krea doe geweest in utrecht… was er om 10.20, mams zou met de taxi om 10,30 zijn… werd pas 11.00… taxi moest nog meer mensen ophalen, opzich niet erg, ze woonde allemaal redelijk in de buurt, maar het ging niet zo lekker op de weg… nou ja, heb 3 kwartier gewacht daar. Toen kwam ze aan, eerst naar de wc en daan naar binnen… ik naar de wc… oeps… gevloeid. Had ik niet op gerekend, dus vroeg aan mams of ze wat bij zich had, nee dus. Helemaal met de rolstoel terug naar hoog catarijne… daar was gelukkig de etos open… dus wij weer terug, en waren dus half 12 pas binnen… pfff maar t vloeien was achteraf heel weinig, beetje rood, toen t opgedroogd was, was er weinig rood meer te zien… zou er al zo vroeg in innestelingsbloeding kunnen zijn??



verer niet zo heel veel gekocht, wel heel gezellig gehad…



hoest met jullie allemaal??

meis, zoals ik al zei in de sms, ik denk echt een innesteling. het zou kunnen he! Ben erg benieuwd hoor. Zeker na je miskraam, zeggen ze wel eens dat je sneller zwanger kan raken toch??



Wij hebben gister bij de ZOOM beurs ook niks gekocht, nou ja, ik niet. Man die bij ons bij was van het fotoforum wel :wink:

ik hoop t vliegje… hoewel t nog geen garantie is voor een goede loop van de zwangerschap… ik hoor dat er nog heel veel (70%) daarvan nog fout afloopt…

oh,. zou ik dan eerder mijn ei hebben gehad?? hmm. is allemaal nog raar…

tja wie weet… of misschien toch nog iets van de mk?

Konden we maar in ons lichaam kijken he!

Hallo dames,



hmmm zit helemaal alleen op de bank. Vandaag was het zover. Manlief moet een weekje naar frankfurt dus ff een weekje alleen aanpoten. Geeft niet maar is toch altijd wat zwaarder. Maar goed moeders en schoonmoeder komen ook allebei nog een dagje langs.



Morgen heb ik nog een echo. Heb er zin in! Ook even praten met de gyn over mijn onderkantje want het is echt heel zwaar aan het worden voor me. Kan merken dat ik erder zwanger ben geweest. Dus eens kijken wat zij ervan zegt.



Zal de echo’s morgenavond er even opzetten.



CVS~ lastig he dat vrouwenlichaam. Ik zou niet weten wat het zou moeten zijn. Misschien innesteling of nog een restant het kan alle kanten op denk ik. Ik hoop dat je in ieder geval snel iets weet zodat je meer duidelijkeheid krijgt.



Caio Carola

Succes morgen!!

arola, morgen een echo! wouwie… veel plezier morgen!!! Het weekje alleen gaat druk worden, maar je kan het meid!!

@ CVS Spannend hoor! Ik duim weer!



@Arola een drukke week dus voor de boeg, neem wel genoeg rust he! En veel plezier bij de echo vandaag!!!



@Vliegje blijven duimen hoor nog geen ongi :stuck_out_tongue: Wel pijnlijke (.)(.) en het lijkt wel alsof ze groter zijn dan gister, opgezet ofzo. Man is al aan het werk dus die kan niet kijken :stuck_out_tongue:

hoi meiden



net ff alles bijgelezen, lig met koorts op bed dus ga niet op iedereen reageren…sorry



Liefs, Marjolein

ah marjolein, beterschap hoor!!! Hopelijk ben je snel weer beter… maar eerst even goed uitzieken. :-*



arola, hoe laat heb je de echo??

Marjolein Beterschap hoor!

hoi meiden,



ben dr ook weer is… :oops:

Hele weekend druk geweest.

Zaterdag vierden wij ons verjaardagsfeestje en hebben we het grote nieuws aan alle broers/zussen en vrienden verteld. :shock: Haha…dit was erggggg leuk!!!

We hadden namelijk geen taart, maar cake met slagroom en gekleurde muisjes!! :mrgreen: 's middags viel het kwartje maar niet, of ze durfde het niet te zeggen :think: dus uiteindelijk zelf maar verteld…en 's avonds viel bij de meeste het kwartje gelijk!! Iedereen vond het super!! Echt gewelig!!!

Zondag hadden we verjaardag van schoonzus en daar waren nog een paar broers + aanhang die nog van niks wisten (konden zaterdag niet bij ons komen) dus daar uit het niets verteld. Ik zei tegen mn schoonzus…joh ik moet je nog wat laten zien, voordat ik vergeet!! Ze schrok zich rot, maar vond het super nieuws!! :mrgreen: :inlove:

Dus alle broers/zussen aanhang en close vrienden weten het nu…nieuws wordt vast vanaf nu verder verteld! Moeten alleen nog even langs oma, want die weet het nog niet, maar dat komt deze week ook wel!!



Zo heb ff 3 pagina’s bijgelezen!! Heb ook wel zin in zaterdag, maar ergens ook niet…vroeger vond ik het allemaal geen probleem, maar nu vind ik het best engig om iedereen te zien :oops: wat als het tegenvalt enzo??? :o Naja ga van het positieve uit!! Manlief weet nog niet eens dat ik naar Ingrid ga, haha :smiley:



@marjolein; beterschap meid!!

@ingrid; gaaf piercing!! Maar in je tepel??? :shock: AUWWW is dat niet heel gevoelig :silenced:



@arola; gaaf weer een echo dus!! Waarom krijg je die eigenlijk?? Je krijgt toch standaard maar 2 echo’s?? Althans daar ging ik vanuit :eh: In ieder geval veel plezier vandaag!!!



@Vliegje; wel eenbtje tot rust gekomen dit weekend? Of weer overal naar toe gejaagd?? Denk je een btje om jezelf :-*





nou voor de rest weet ik het zo even niet…Ik ben vandaag vrij en moet nu dus alle rotzooi van zaterdag opruimen…men wat een hoop rotzooi kan je krijgen na zo’n verjaardag!! Ben blij dat ik het maar 1x per jaar vier…(manlief en ik zijn 3 weken na elkaar jarig, dus altijd samen vieren :dance: )







@norma; ik blijf ook voor je duimen meid!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



@cvs; spannend meid!! Khoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!!



@stiekem; balen meid!! Maar op naar de volgende ronde :thumbup:

Hallo meiden, hier even een berichtje namens Ingrid28, haar pc is kapot en ze kan hier dus niet komen, ze is wel mobiel bereikbaar.



Ze vroeg of ik dat even wilde doorgeven aan jullie.



Groetjes Esther

Oke dank je Esther, heb haar nummer geloof ik ook.



Kloos, wat gaaf zeg! Dat iedereen het nu weet! Super :slight_smile:



Ik heb een vrij druk weekend gehad, zaterdag wel gejaagd. Maar gister na het wandelen met de hond lekker op de bank geplofd.



Morgen komt mijn oom beginnen aan onze douche! Een teringbende wordt het dus morgen… maar goed, 2 weekjes uitzingen en ergens anders douchen en dan is onze inminie douche weer nieuw :slight_smile:



mar, beterschap!

He lieve Esther bedankt!



Meiden ik heb nu ff een laptop van mijn schoonmoeder te leen om te tesen of het probleem in mijn pc zit of dat het met de kabel te maken had. Nou zoals jullie zien, met deze lap doet ie het wel…

Erg vervelend, ik hoop dat de pc nog gemaakt kan worden dan…



ZOlang ik deze laptop even mag lenen kan ik jullie volgen, anders woredt dat dus moeilijk. hahah ben ik ook net weer op KOK terug zedg…whahaha



Maar CVS, wat ik moest denken toen ik dat las…was ook een innesteling meid!!!

Spannend joh!!!



Marjolein beterschap!



Vliegje lekker de verbouwing. Nou ja lekker, na die tijd wel hahahaha





Kloos lekker dat iedereen het nu mag wetn he?

Ja de piercing zetten was wel erg pijnlijk, maar nu niet meer!!! Althans, het voelt nu nog als een flinke schaafwond. Maar niet de hele tijd :mrgreen: dus lekker ingewikkeld uitleggen…



Nou eh… ik laat het hier maar ff bij. Maar eens kijken hoe ik de pc nu aan de praat krijg…



Oh ja ik wil graag weten wie er nu zaterdag zekerweten komen dan weet ik hoe veel broodjes ik in huis moet halen.



Wil degene die zaterdag komen, mij een pb sturen?

Tnx!!!

ik heb je een pm gestuurd ingrid… :smiley:

Zal je zo pben!

Leg je ff klaar wat we moeten betalen dan!



Balen van je pc joh!



Arola, hoe was de echo??! Weet je het geslacht??

oja, vanmiddag ook weer wat. Ik was net op het werk, kwam er een man binnen lopen… Met deze man heb ik al vaak gelachen en we kunnen allebei wel wat hebben… Hij heeft een aquarium bij ons gekocht en kwam dit keer plantjes kopen en vissen kijken… Ik had de winkel net open en hij kwam binnen en zag 1 dood visje… dus ik maak een grapje van: zullen we een begrafenis voor m houden?? zegt hij: alsjeblieft zeg, heb er net 1 gehad. Dus ik vroeg geinteresseerd naar wie. Van zijn dochter dus… ik schrok!! Zij vrouw was namelijk zwanger van hun 2e dochter. Ze was net voorbij de 39 weken… bijna voldragen dus. Zijn vrouw merkte 2 weken geleden wat op en zei: het voelt niet goed… dus ze zijn snachts nar het ziekenhuis gereden en daar aangekomen bleken ze te laat… het kind was gestikt: verstrengeld in de navelstreng…

wat erg om dat mee te moeten maken zeg, kreeg een brok in mijn keel… de hele zwangerschap ging alles goed, en dan kan het bijna geboren worden en dan dit… grrr… zijn andere dochter is pas 2 jaar, ze snapt t niet helemaal, maar vraagt wel steeds waar t andere kindje is…

Dus die man ging naar het winkelcentrum, gewoon doelloos shoppen… even voor de afleiding…

oh, wat erg allemaal

CVS~ tjemig wat een verhaal. Ik heb ook al een verhaal gehoord van de overbuurvrouw van mijn zus. Compleet voldragen en een paar uur na de geboorte gaat het kindje dus “hemelen” Het was wel een zware bevalling en dat was echt teveel voor het kindje. Zooooo zielig zulke verhalen. het frapante is dat dat soort mensen wel weer heel snel zwanger zijn en dan toch nog een gezond kindje krijgen. Een schrale troots.





Nou vandaag dus de afspraak met de gyn en nog een echo (10.30 uur). Pffff ben 3 uur zoet geweest. 1 uur wachten op de echo, waarbij het hartje waar het om ging weer niet goed te zien was. Kindje ligt met ruggetje naar boven. Dus na een tijdje vroeg hij of ik dan eerst maar even langs de gyn wilde gaan en later nog even terug komen. Okidoki. Dus naar de gyn. ook weer wachten. Goed gesprek gehad en vervolgens weer naar de echo. Weer heeeel lang moeten wachten. En uiteindelijk hebben ze alles kunnen zien. Alles volgens het tekstboek zei de arts. Door al het gedoe bij de echo hebben ze drie hele vage foto’s gegeven beetje jammer maar ik heb het wondertje weer mogen aanschouwen. Heerlijk.

Zal morgenmiddag als iris slaapt evn de echo scannen en op het SF zetten.Dus die hebben jullie tegoed.



Ik heb nog even nagevraagd over het geslacht en ja het is echt een meisje.



Nou dames ga ff relaxen en op tijd naar bed.



tot later!!!

O leuk een meisje! Maar balen dat je zolang bezig bent geweest!



Voel je de baby ook al goed?



CVS, jee zeg, wat heftig… verschrikkelijk…