chico, wat leuk dat je een zoontje krijgt!! :mrgreen: Gaaf hoor!!
heb je foto’s van je nieuwe huis?? ben nieuwsgierig, whaha…
arola, het schiet idd al op ja, voor je weet is het februari 2009…
wel fijn dat je moeder wat heeft kunnen doen…
kloos, gelukkig voel je je al weer wat beter.
vliegje, balen meid, van je ei…
Chico, welkom terug! En wat gaaf, weer een jongetje
Ben benieuwd naar je echo volgende week!
Arola, je mag inderdaad wel opschieten, nog maar een paar maandjes!
Hoe is het met de rest??
Gitje, wanneer had jij je nod???
Hi meiden,
Sorry dat ik hier zo weinig ben maar heb het super druk en probeer ook wat afstand te nemen net als Ingrid heeft gedaan…
Alleen was het misschien beter geweest als ik het ook even had gemeld…
Mijn volgende NOD is alweer aanstaande woensdag, maar voel absoluut helemaal niets, dus ga ervanuit dat er niks is.
Natuurlijk heb ik wel heeeeeeeeeeeeeeel veel zin in Zaterdag!!!
Kom binnenkort weer even kletsen hoor, krijg nu visite dus moet gaan!!!
Dikke kus, Gitje
Hoi meiden,
@Kloos, wat gaat het bij jou ook alweer snel zeg! en balen dat je je zo rot voelt.
Ik heb helaas geen passende tips want ik had het ook tot 16 weken ongeveer :hug: :hug: doe lekker rustig aan!
@CVS, er zijn wel foto’s op funda, haha.
Dit is het huis van mijn broer die staat te koop, maar wij zijn er nu voor een jaar ingegaan.
Volgend jaar krijgen wij de sleutel van ons eigen huis ( die mensen waar wij het van gekocht hebben, hebben een nieuwbouwhuis en die wordt volgend jaar pas opgeleverd. Het zijn kennissen van ons, vandaar dat we zo geduldig zijn
)
@Vliegje, wat heeft je hond? gaat het niet goed?
Groetjes Chico.
@chico Welkom terug! En een broertje wat leuk!!!
Fijn dat het zo te lezen allemaal goed gaat met je!
Chico, mijn hondje heeft amyloidose, nierfalen…
En afstand nemen, wil ik ook steeds proberen maar het lukt me niet haha.
Het scheelt wel nu ik geen ovutests meer in huis heb, kan het iets beter loslaten, denk ik…
Trusten!
morgen nog online, moet fotograferen bij de luchtmacht!
Even goedemorgen zeggen en dan vlieg ik weer weg
Lange dag vandaag, tot 16u op kantoor, dan door naar de luchtmacht. Ben er morgen weer!
veel plezier bij de luchtmacht vliegje
hier net fysio gehad… heb 1 oefening meegekregen om een bepaalde spier te gaan voelen, loop nu een paar dagen ( t/m zaterdag) met zo’n blauwe tape op mijn been… die spier, daar gaat t om, whaha Heb een balanceoefening gedaan op de plank, dat ging goed, maar een andere balanceoefening durfde hij niet aan, te risicovol zei hij… maandagmiddag mag ik weer terugkomen…
zometeen krijg ik visite… een oud collega uit amersfoort die echt een vriendin is geworden… we gaan de hele middag wii-en… whaha.
ik ga nu nog even snel de wc schoonmaken en dan ga ik haar van de bushalte ophalen…
Veel plezier Vliegje en CVS!
Ik ga lekker werken vanmiddag ook leuk
het was onwijs gezellig… tijd vloog voorbij…
nog 1 dagje werken morgen, dan heb ik een wekje vrij :D:D
heerlijk cvs een weekje vrij…
Morgen komt manlief weer thuis. Heeeeel fijn! Ik heb hem echt heel erg gemist. Vroeger moest hij 1x per maand een week naar london en toen iris er nog niet was ging ik wel eens een paar dgn mee. Dat is nu iet zomaar meer mogelijk. Maar toen erg van genoten. London vind ik echt super.
Vandaag een vermoeiend dagje gehad. Gelukkig was het redelijk zonnig en niet zo koud buiten zodat het mopje d’r ei kwijt kon in de speeltuin. Ze had vandaag haar peuter-puber-dag! Whaaaaa
Nou ga nu lekker mijn bedje in… SLAAAAAPPPPPPEEEEEENNNNNNNNN
wat is het rustig hier…
Ik kreeg een pb van Schaapie, heb haar pretecho in het shoforum gezet (ze is op vakantie). Gaaf zeg!
Check dus ff ons showtopic!
hier doodmoe, gister heel de avond gefotografeerd en vanavond de foto’s verwerken… morgen vroeg eruit :mrgreen: en zondag doe ik helemaal niks, heel de dag op bed liggen
Fijne dag meiden, ga gauw met de honden naar buiten en bij mijn vader douchen (wat een rot zooi is het hier…) en dan naar mijn werk.
tot vanavond en tot morgen
Heb er zin in!
Oja, zal ik mijn cameram meenemen? Of hebben jullie zoiets van, ‘hoef zelf niet op de foto’? Hahahhaha.
goede morgen meiden
Vraagje aan degene die morgen naar de meeting gaan:
Moet ik nog iemand ophalen van station zwolle???
@CVS wrote:
goede morgen meiden
Vraagje aan degene die morgen naar de meeting gaan:
Moet ik nog iemand ophalen van station zwolle???
Ja mij! :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb er zin in meiden!
maar ik ga vanavond eerst nog naar de Lama’s!!!
En daar heb ike cht zin in!
Het is hier op het werk echt gezeur, dus heb wel effe zin om mijn zinnen te verzetten!
He Vliegje ik vind het wel leuk als je je camera mee neemt!
Morngen 11 uur he? Echt leuk om jullie in het echt te zien!!!
XXX
Hoi meiden!
Ik wilde jullie even veel plezier wensen morgen! Maak er een leuke dag van met z’n allen!
Groetjes,
Iev
He lieve meiden,
Ik ga lekker roet in het eten gooien :mrgreen: Nou ja ik niet maar de sinterklaas. De intocht is niet morgen maar een week later. Hij komt morgen in een dorp verderop, normaal komt ie dan ook gelijk bij ons. Maar helaas. dat hebben ze nu, zonder echt kenbaar te maken, een week verplaatsts.
Dus ik heb alle tijd morgen hahahaha!!!
xxx
Meiden veel plezier morgen!!!
Aan de ene kant wil ik wel komen aan de andere kant niet lekker vaag he Ik probeer er door de situatie waar ik in zit niet te veel mee bezig te zijn dat is wel de belangrijkste reden. En ik kan nergens over mee praten want ik ben nog steeds niet ongi. Klachten zijn zo goed als weer weg
O handig, hoeven we niet teveel op tijd te letten
Leuk! Vind het wel spannend hoor!
Dames heel veel plezier morgen hoor!
Wij gaan morgen ook de intocht bij mijn moeder in het dorp bekijken. Iris haar 1e keer, daarna een afscheidsetentje van mijn stiefbroer, die gaat verhuizen naar zwitserland. Dus wordt een leuke dag morgen.
We hebben Iris al veel verteld over sinterklaas. Dat hij 5 december (niet dat ze weet wanneer dat is hoor) jarig is en kadootjes komt brengen. En als ze nu sinterklaas ziet dan zegt ze meteen “I®is k(l)ein dootje bjenguh” en dan houdt ze haar handjes op… hihihi zo schattig en zoooo bescheiden.
Groetjes!!!
@Norma29 wrote:
Meiden veel plezier morgen!!!
Aan de ene kant wil ik wel komen aan de andere kant niet lekker vaag heIk probeer er door de situatie waar ik in zit niet te veel mee bezig te zijn dat is wel de belangrijkste reden. En ik kan nergens over mee praten want ik ben nog steeds niet ongi. Klachten zijn zo goed als weer weg
![]()
Ik (en ik denk de andere meiden ook!) zou het echt leuk vinden als je ook komt! We gaan het echt niet de hele tijd over zwanger worden hebben.
Ik kan me je gevoel heel geod voorstellen. Maar ik zie morgen als een gezellige bijeenkomst om elkaar in real life eens beter te leren kennen!
Dus kom ook!!! :mrgreen: :-*