JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4351841#4351841

Taartje nummer 2 :smiley:

Mar~ ja het gaat idd over kaas van moedermelk. Iedereen die BV geeft en afkolft heeft daar vast wel eens aan gedacht niet dan?! Nou deze meneer heeft het gedaan met de melk van zijn vrouw die pas bevallen is. Hahaha

He mar jij hebt helemaal geen cursus meer nodig zeg!!! T*ring zeg wat knap!!!

@Arola1977 wrote:

Mar~ ja het gaat idd over kaas van moedermelk. Iedereen die BV geeft en afkolft heeft daar vast wel eens aan gedacht niet dan?! Nou deze meneer heeft het gedaan met de melk van zijn vrouw die pas bevallen is. Hahaha

He mar jij hebt helemaal geen cursus meer nodig zeg!!! T*ring zeg wat knap!!!

Het is niet zo heel moeilijk hoor…alleen ik krijg ze nog niet echt goed strak en gald :frowning:

Ik heb er idd wel eens aangedacht…haha! Maar het lijkt me toch niet lekker! Ik vindt borstvoeding zo vies :sick:

Hallooo

Iedereen mag weten hoor dat we gaan trouwen! Jeroen was zo enthousiast die wou het graag vertellen!

Mar kun jij een taart maken hahahaha geweldig wat zien die er super uit meid!

Ga weer verder met dingen uitzoeken!

xx

@Ingrid28 wrote:

Hallooo

Iedereen mag weten hoor dat we gaan trouwen! Jeroen was zo enthousiast die wou het graag vertellen!

Mar kun jij een taart maken hahahaha geweldig wat zien die er super uit meid!

Ga weer verder met dingen uitzoeken!

xx

Tegen die tijd moet ik het nog wel beter kunnen, ik blijf oefenen!

Dusse dat wil ik we hoorl :wink:

Gaaf dat iedereen het mag weten! Hoef je het lekke rniet meer geheim te houden :slight_smile: Zo leuk voor jullie!

Ik denk dat ik ongi ben geworden…of het is bloedverlies van het wondje maar dat denk ik niet omdat het helder bloed is.

Gister ochtend een paar druppels en gister avond ook. En vanmmorgen ook nog iets. Het is dus niet echt heftig…maar denk ook niet dat het van het wondje is… :think:

Oohja maar we gaan er nog niet voor hoor…nog even wachten…Asl ik namelijk een 4 weken cyclus zou hebben en ik over 2 weken zwanger gemaakt word…zou dat betekenen dat ik eind december ben uitgerekend…en dat wil ik niet :mrgreen:

Ingrid~ Lekker he dat je het van de daken mag gaan schreeuwen. En idd leuk al die voorbereidingen. Ik moet zeggen bij mij in de omgeving zijn zoveel mensen die in het “klein” trouwen! En als je op het forum kijkt heb je zo al je mensen bij elkaar om je te helpen met de dingetjes. Marjolein voor de taart en vliegje voor de fotografie… hihi… nou ik ben niet echt nuttig… kan een beetje zingen… “schaapje schaapje heb je witte wol…” hahaha :dance:

Marjolein~ Ik denk idd dat de bloeding van je wond is. Want je geeft toch ook nog wel 4x bv? Kolf je nog? Ik heb met 1x BV nog best lang ongesteldloos kunnen blijven. Zou wel weer bijzonder zijn he zwanger worden/zijn. Maar geniet nu ook nog maar van je kleine moppie en dat je NOG STEEDS BV geeft. Goed hoor moppie!

@Arola1977 wrote:

Ingrid~ Lekker he dat je het van de daken mag gaan schreeuwen. En idd leuk al die voorbereidingen. Ik moet zeggen bij mij in de omgeving zijn zoveel mensen die in het “klein” trouwen! En als je op het forum kijkt heb je zo al je mensen bij elkaar om je te helpen met de dingetjes. Marjolein voor de taart en vliegje voor de fotografie… hihi… nou ik ben niet echt nuttig… kan een beetje zingen… “schaapje schaapje heb je witte wol…” hahaha :dance:

Marjolein~ Ik denk idd dat de bloeding van je wond is. Want je geeft toch ook nog wel 4x bv? Kolf je nog? Ik heb met 1x BV nog best lang ongesteldloos kunnen blijven. Zou wel weer bijzonder zijn he zwanger worden/zijn. Maar geniet nu ook nog maar van je kleine moppie en dat je NOG STEEDS BV geeft. Goed hoor moppie!

Marlynn krijgt er inmiddels weer ong 5

7.00 11.00 13.00 17.00 19.00 en om 22 uur kolf ik…

die om 13 uur is maar een paar slokjes…en die om 17 uur ook. Maar als ik haar om 13 uur niet geef dan slaapt mevrouw s middags niet…

De verloskundige verwacht niet dat het van het wondje is omdat het helder rood is. EN omdat het gebrand is… Nouja maakt ook niet uit!

Ik geniet idd nog heel erg van Marlynn en het is ook dubbel, ik wil ook graag nog van mijn kleine meisje genieten, maar een 2e is ook zo leuk :inlove: Maargoed ik wacht nog even…zal eerder mei juni worden voor we er weer voor gaan…en ook dan heeft het niet zo’n haast als bij de eerste :wink:

@ Bleompje

Hoe gaat het met je meis?

marjolein ik hoop dat het helpt!!! eind dec bevallen lijkt mij ook niks nee. Niet dat ik daar rekening mee had gehouden maar lijkt me niet handig.

verder goed hier hoor op wat kleine dingen na; heb erg last van maagzuur dat omhoog komt en daar slik ik normaal al medicatie voor maar nu helpen die pillen dus niet. Morgen maar even de ha bellen. Verder nog moe en niet te genieten mmm gezellig. ach ja.

Slaap wel weer beter gelukkig, heb weinig last van mijn buik, de vorige keer constant dus dat is heel fijn! Ben nog wel erg gereserveerd er over door de mk denk ik. Morgen ook even de verloskundige bellen als de assistente van de ha weer zo raar doet, ik had gevraagd of er geen hcg geprikt kon worden dan kunnen ze toch in een tabel kijken hoe lang je ongeveer zwanger bent? Nou volgens haar niet. Daarbij moest ik 2 keer vertellen dat ik een mk had gehad en dus geen laatste ongi dag kon noemen en sprak ze erg gebrekkig nederlands. Kortom geen goede aanwinst vind ik. Ik kan ook langs gaan :twisted: gezellig met mijn opvliegers,

Hahahaha wat een lang verhaal :stuck_out_tongue:

Bloempje~ oh fijn zo’n assistent. Ik zou wel weer bellen hoor. Je betaald de rekiningen toch van elk bezoen en onderzoek… hallo zeg!

Zo Olaf zit een enorme bout film te kijken the hort locker… academy award winning movie… yeah rigt hoe meer award hoe slechter (hypocrieter) de film. Hahaha

Ik nog even inetten en dan lekker slapen… Tot later dames en sweet dreams allemaal weer!

Nou ik heb weer gebeld en ik moet even naar de apotheek voor advies, ben niet meer over de hcg begonnen bel straks eerst de vk wel even.

Ik kan proberen 6 x ipv 3 x per dag te eten voor mijn maag zei ze. Vraag me af of dat helpt aangezien ik na alleen mijn ontbijt al weer last heb nu.

Als het meteen de eerste keer raak was ben ik nu 5 weken. Ohhhh ik wil zo graag een tijdmachine spoel ik lekker door naar 12 weken…

Nou ik heb iets tegen het zuur gekregen, vanavond mee beginnen.

Net de vk gebeld, nogal warrig gesprek door het ontbrekenvan een laatste ongi datum. Meestal gaan ze uit van de mk datum dat was 20/21 januari dan zou het nu al 7 weken zijn. dat zou kunnen met doortelllen van een normale cyclus. Maar we hadden pas sex op 8 feb nou ik weet het ook niet hoor hahaha ik wil gewoon te veel weten.

In ieder geval moet ik 30 maart naar de vk. Dan word er bekeken wanneer er een echo gemaakt word. Spannendddddd :slight_smile:

@bloempje30 wrote:

Nou ik heb iets tegen het zuur gekregen, vanavond mee beginnen.

Net de vk gebeld, nogal warrig gesprek door het ontbrekenvan een laatste ongi datum. Meestal gaan ze uit van de mk datum dat was 20/21 januari dan zou het nu al 7 weken zijn. dat zou kunnen met doortelllen van een normale cyclus. Maar we hadden pas sex op 8 feb nou ik weet het ook niet hoor hahaha ik wil gewoon te veel weten.

In ieder geval moet ik 30 maart naar de vk. Dan word er bekeken wanneer er een echo gemaakt word. Spannendddddd :slight_smile:

Fijn dat je nu iets hebt gekregen.

En over de datum ik snap het wel hoor. Ip krijg je ruim 2 weken kado…:wink:

Omdat ze uitgaan van de laatste ong 20/21 jani en dan 2 weken later rond 8 feb een eisprong (toen heb je waarschijnlijk geklust en zwanger geworden) Maar die 2 weken ervoor krijg je dus kado…

Snap je het nog :think:

Ja dan zou ik nu dus langer zwanger zijn dan 5 in ieder geval dus 6 :slight_smile:

en de afspraak is pas over 2 weken, echo nog later. Vanaf wanneer kun je het hartje zien/horen kloppen?

:oops:

Nog even hoor lol: Ik snap niet goed waarom de mk datum gebruikt word, waarom niet de dag waarop je stopt met bloeden??

bloem dat was bij mij ook. eerste dag dat het begon moest ik toen aanhouden.

:-*

@bloempje30 wrote:

Ja dan zou ik nu dus langer zwanger zijn dan 5 in ieder geval dus 6 :slight_smile:

en de afspraak is pas over 2 weken, echo nog later. Vanaf wanneer kun je het hartje zien/horen kloppen?

kán v.a ca 6 wk.

ik was 6+2 toen ik echo kreeg en we zagen toen al een knipperlichtje!

Jeeeee wat spannend! Hoop zo dat het al 7 weken is :slight_smile:

ik was 8+1 toen een knipperlichtje :slight_smile: En ook gehoord met het echo apparaat :slight_smile:

Gisteravond was ik echt verstrooid…

Ik sta aardappelschijfjes te bakken en ondertussen fruit schoon te maken voor het toetje, loop naar de koelkast pak de yoghurt en gooi de yoghurt zo over de gebakkken aardappels heen…

:mrgreen:

Gelukkig bleven er nog genoeg over zonder yoghurt waar ik vervolgens peper op gooi ipv zout, en nootmuskaat over de broccoli is ook geen succes ik was in de war met sperziebonen.

pompiedom