JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

hahaha bloempje :mrgreen: begin van de zwangerschapskwalen lol :lol: :lol: ach een btje variatie in je eten kan geen kwaad :stuck_out_tongue: ik hoop voor jou dat de eerste weken snel voorbij vliegen en je snel een echo krijgt!! :-*

marjolein; ben je al weer ongie joh :shock: ikke nog niet :shifty: ergens wel lekker, maar ook onhandig voor als we straks voor een 2e willen…En dat genieten herken ik zo…ik geniet ook zo erg van mn moppie! Maar mn verlangen naar een 2e is ook super groot! Wij willen officieel ook pas echt er voor gaan als ze emi een jaar is ofzo…nu kan de kans bestaan dat het eer

der gebeurd, maar daar zijn we niet echt mee bezig…

Dus alles was op zich wel goed! Gelukkig maar :slight_smile:

hmmz kan niet meer verder lezen…ff opslaan en nog bijlezen :mrgreen:

ingrid; wat lekker dat je het grote nieuws mag verspreiden!! Zo leuk he voor jullie!! Succes met de voorbereidingen :-*

arola; ah france zou je dus wel heen willen…naja kijk eens voor de gein op vakantieveiling.nl heb je goedkoop een leuke vakantie…mits je de accomodatie leuk lijkt!

marjolein; jakkie wegbranden :? bij mij is er ooit iets weggebrand in mn keel…echt zo geen pretje :silenced: maar hopelijk is het naar 2 weken helemaal in orde daarzo!!

nou hier alles zn gangetje…we hebben een druk weekend gehad en emi heeft er nu nog last van…net een uur uit bed en chag joh…dus heb dr weer in bed gedaan…als je niks wil dan mag je weer naar bed :oops: , maar ze is wel stil, dus ze zal wel moe zijn denk ik… :think:

Voor de rest geen nieuws…sja tis dinsdag en dus rennen vliegen straks…ga zo eerst ff douchen en dan koken en emi wegbrengen enz. enz…

Pfff, meiden jullie gaan snel zeg.

Mar: heb helemaal gemist wat je hebt laten doen…?

Ingrid: gefeliciteerd hoor! Wat leuk dat jullie gaan trouwen.

Bloempje: lekker bezig meid!! Hahahaa, die hormonen… :lol:

Hier alles prima, zit op mijn werk dus ga snel weer!

Bloem~ oh wat grappig om te lezen hahaha.

kloos~ ja die vakantieveiing ken ik wel. Heb jij daar wel eens aan meegedaan? Moet je dan smsen ofzo? Want vraag me af of je goedkoper uit bent.

Ik ga nog maar eens kijken naar Menorca maar dan wat luxer dan toen met Iris.

vakantie moeten wij ook nog regelen maar wacht nog op de nieuwe plek op het werk dus nog even geduld.

Had ik al gezegd dat ik 30 maart voor het eerst naar de vk moet? :slight_smile:

En straks even naar de reform winkels voor zemelen ofzo want mijn stoelgang stagneert en daar door krijg ik buikpijn en buikpijn geeft stress dus niet goed…

bloempje~ orthiflor is heel goed voor je darmen, wel duur maar werkt zo goed! Is ook straks als je gaat bevallen goed om te gebruiken omdat je kindje zeg maar jouw “darmflora” mee krijgt (bij een natuurlijke bevalling dan).

Nou of ik al ongi ben??? ik heb 2x 2 druppels bloed verloren.

Ben nu even niet zo bij sorry…heb mijn 2e borstontsteking :frowning:

Bloempje spannend je 1e afspraak staat…aaahhhh!

Oohja ik weet nog een leuk huis in Spanje te huur :D:D:D

Mijn ouders zijn bezig met een huis daar te kopen…ze zijn nu over en weer aan het bieden :smiley:

Mar: wat vervelend weer een borstontsteking… las het al op je hyves, bleh! Lijkt me echt pijnlijk :frowning:

Ik ben ook al weer ongi geweest, 2 weken terug was het alweer raak, wat een feest zeg, not.

Nou ja, alles doet het weer, ik had alleen de pil niet in huis (nu inmiddels wel), dus wacht even tot mijn volgende mens. en dan weer lekker maanden achter elkaar doorslikken, zalig! :mrgreen:

Mar~ ja vervelend he een BO… ben blij dat ik dat niet heb gehad. sterkte iig… maar je ouders een huis in spanje kopen. WOWIEEE leuk en altijd heel fijn om een adresje te hebben.

marjolein; he vervelend borstonsteking :thumbdown: balen zeg!! :hug: hopelijk ben je er snel vanaf!!

stiekem; mooi op tijd ongie…komt dat omdat je niet volledig meer borstvoeding geeft? Of maakt dat niks uit bij jou…

ik vind het wel lastig hoor…ergens vind ik het heerlijk dat ik nog steeds niet ongie ben geweest, maar aan de andere kant hoop ik eerdaags…rond mei/juni toch wel weer ongie te worden…zouden dan wel heel graag voor een 2e willen gaan… :shifty:

mar dat klinkt heeeel pijnlijk… Hoe gaat het met het herstel verder?

Helaas werkt het anti maagzuur spul niet echt goed, heb nu zelfs geen koffie gedronken vanochtend alleen een kopje groene thee met een plakje roggebrood en ik voel het alweer opkomen bah. Hoop dat dit van zeer tijdelijke aard is…

Ben wel weer minder moe :slight_smile: nog niet zoals normaal maar in ieder geval lig ik niet meer iedere avond uitgeteld om 9 uur in bed. En ik heb kluswoedeeeee, manlief ook :inlove:

Bloempje~ vervelend he dat maagzuur. IK KEN HET!!! Helaas! Bij beide zwangerschappen veel last gehad maar dan alleen veel later in de zwnagerschap omdat je maag omhoog guduwd wordt. Bij Linn was het echt erg! Mijn moeder scheen er met beide zwangerschappen ook heel veel last van gehad te hebben. Ik hoorde wel van mijn homeopaat dat zuurremmers niet heel goed zijn voor je en je kindje. Niets ernstigs hoor maar het zouden soms oorzaken kunnen zijn van het een of ander. Ik dronk heel vaak een klein slokje melk en dat hielp heel goed.

Nou hier weer eens malaise… Iris loopt weer te hoesten en dus HEEEEL VEEEL te klagen. Linn hoest zich ook weer te pletter. En ik ben wederom een beetje door mijn voet gegaan. Ik heb sowiezo nog veel last van mijn voet. Dus we hebben allemaal een HA bezoek gepland. Vandaag Iris geweest en morgen moet Linn ivm de pufjes en maandag mag ik met mijn voet.

Nou tot later dames!

Kloos: ik geef al bijna 2 maanden geen bv meer, het liep ontzetttend terug en Jari dronk te kort en te snel om nog op peil te brengen, hij groeide ook niet meer zo hard, dus was tijd om te stoppen. Vond het wel heel jammer, maar heb er nu vrede mee. Maar ja, dan komt je mens. natuurlijk ook weer op gang :wink:

Arola ja idd heel vervelend, ik heb er normaal ook al last van en slik daar medicatie voor maar daar moest ik nu mee stoppen en heb iets gekregen speciaal voor zwangere vrouwen wat geen kwaad kan. Melk helpt idd maar bij mij te kort en te veel melk verergert het weer. Geen koffie drinken helpt ook niet helaas, morgen de ha maar weer bellen want nog 7 a 8 maanden met maagzuur lopen kan ook niet gezond zijn voor je slokdarm enzo. Misschien gaat het na het eerste trimester wel over ik hoop het.

bloem~ mijn moeder had zelfs op den duur een donkere achter tong zeg maar ivm zuur. En Zooooo slecht voor je tanden natuurlijk! Je bed omhoog en idd niet teveel melk. Kleine beetjes eten dan maar.

…uhm is het al 30 mrt…? He sjips nee!

Nou als jij 12 wkn zwanger bent heb ik een leuk presentje voor je… vind je dat goed?!

… nee geen boobytag zoals toen bij marjolein… nee iets anders wat je tijdens de zwnagerschap kan gebruiken… zoooo leuk! :wink:

Kadootjes zijn altijd leuk hoor Arola :smiley:

@ Bloempje

Heb je al Vanille vla geprobeerd? Daar zetten wij de mensen in het ziekenhuis altijd aan bij maagzuur en/of misselijkheid!

@ Arola

Je maakt me nieuwschierig…pb me eens even :shifty:

En een dikke knuff voor jullie :hug:

@ Stiekem

Bah die ongesteldheid! Ik mis het echt nog niet hoor!

Maar als het bij mij elke keer 4 druppels op 1 dag zijn en dan maar 1 dag per keer, vindt ik het niet erg…!

Nou mijn ouders hebben het huis gekocht, vandaag zijn ze overeengekomen met de biedingen :mrgreen:

De overdracht is in Juni als we in Spanje op vakantie zijn…daar zo’n 1 1/2 uur rijden vandaan…:slight_smile: En dan eind juli begin augustus gaan we nog een keer op vakantie :slight_smile: Joehoe!!!

Wij kunnen dus voortaan lekker goedkoop op vakantie :inlove:

Hier gaat het met de BO goed. Sinds vanmorgen is de enorme harde tumor (zoals het voelt) weg…hij was echt denk ik wel 10 cm breed en 5 cm hoog…echt enorm! Gister avond heel goed gemasseerd met vorstvoedingsolie en…

Vanmorgen goed warm gemaakt voor mijn kleine kolf meisje aan de borst ging en daarna was hij weg en ook de pijn was weg…huppekeee…daggg! Dus dat is mooi opgelost!

Vandaag pasfoto’s laten maken van Marlynn :slight_smile: Haha ze kijkt echt heel serieus…maarja dat moet ook he tegenwoordig op je legitimatie :wink: haha!

Ik ga mijn bedje opzoeken :-*

mar je hebt mail :wink:

en super dat de BO zo goed als weg is. En wat kan jij dat toch lekker beschrijven!!! hihi

http://www.youtube.com/watch?v=XJFA6Xt1r-w

mijn moppies lekker bezig…