Marjolein Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, kan zijn dat de medicatie een paar dagen nodig heeft om aan te slaan, had nog even de ha gebeld. Anders zal ik vanille vla proberen!
Fijn dat de bo weer weg is, brrrr moet nog even niet denken aan dat soort dingen.
Ik heb mij aangemeld bij moeders voor moeders, dinsdag komt er iemand.
@bloempje30 wrote:
Marjolein Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, kan zijn dat de medicatie een paar dagen nodig heeft om aan te slaan, had nog even de ha gebeld. Anders zal ik vanille vla proberen!
Fijn dat de bo weer weg is, brrrr moet nog even niet denken aan dat soort dingen.
Ik heb mij aangemeld bij moeders voor moeders, dinsdag komt er iemand.
Goed bezig!
Oohja moeders voor moeders dat was ik alweer vergeten :? Dat heb ik ook nog gedaan

(als je nog kraamzorg nodig hebt…ff gil geven he?! Kunnen we de vriendinnenbon gebruiken en kunnen we allebei kiezen uit een voedingskussen, boxkleed, serviesje of een kadobon van 50 euro voor in een zin winkel)
@ Arola
Super leuk het kadootje :)

Hoezo lekker bijschrijven??? Ik kan ook heel goed afschrijven (van de bankrekening

Wat een leuk filmpje. Iris heeft geen oortjes :inlove:
En Linn wat een lekker moppie is het toch!
Heb ik trouwens al verteld dat mijn vriendinnetje de Verloksundige zwanger is???
Mijn moeder gaat bij haar kramen, helemaal leuk! Mijn moeder is super trots dat zei uit al die kraamverzorgsters die zij kent juist zij wordt uitgekozen

Zo weer genoeg bijgeschreven???
@ marjolein, ik heb geen voorkeur voor kraamzorg, ik ken niemand die dat doet bedoel ik. Maar hoe werkt dat dan’die bon? Die mag jij weggeven ofzo?
Ik geloof dat je daar ook nog best snel mee moet zijn geloof ik?
marjolein~ ik bedoel ook bEschrijven… zoals “mijn kleine kolf meisje” …hihi
even niet zoveel te vertellen hoor, wat een saaie K! dag…
hopelijk morgen wat meer vertier!
ONdanks de :sick: toch maar even naar de stad geweest, begint nu weer op te komen maar ook zin in bokkepootjes?? Raar :mrgreen:
Oohje bloempje…pas op voor de kilootjes he?!
De bon die mag je weggeven als je zelf kraamzorg hebt gehad bij hun…en dat heb ik Mocht je het leuk vinden als eventueel mijn moeder komt dan kun je dat ook op die bon aangeven.
Voor kraamzorg moet je idd redelijk optijd zijn, hoe sneller hoe beter dan weet je zeker dat je een plekje hebt en zoals bij dit kraamburo garanderen ze je ook alle kraamzorg uren. Dus het max wat de verzekering vergoed. Bij andere buro’s gebeurd dit niet altijd. Of je krijgt 3 kraamverzorgsters aan je bed in 1 week.
Als je me je email stuurd…zal ik de rest nog even uitleggen… Je mag ook een keertje gezellig hier op de thee komen Met bokkepootjes…kan je mijn moeder misschien ook ontmoeten en kan je kijken of je haar wel aan je bed zou willen
Heb je hyves? Kan ik je ook de site van haar hyves even geven, ze heeft pas een kraamzorg hyves aangemaakt
ooooooh beschrijven.
ja marlynn is mijn kleine kolfje
Ik zal je mijn email wel even pben!
Ik wil je wel toevoegen op hyves maar ik wil niet dat er daar iets op gezegd word over de zwangerschap ivm meelezers van het werk…
De kilotjes gaan goed hoor, eet denk ik te weinig nu, sochtends zo :sick: en dan eet ik alleen een plakje roggebrood. tussen de middag eet ik ook een boterham minder krijg het niet weg, savonds idem dito.
Maar die tieten… oh oh. dat belooft wat… pas nog net in mijn al grotere bh.
@bloempje30 wrote:
Ik zal je mijn email wel even pben!
Ik wil je wel toevoegen op hyves maar ik wil niet dat er daar iets op gezegd word over de zwangerschap ivm meelezers van het werk…
De kilotjes gaan goed hoor, eet denk ik te weinig nu, sochtends zo :sick: en dan eet ik alleen een plakje roggebrood. tussen de middag eet ik ook een boterham minder krijg het niet weg, savonds idem dito.
Maar die tieten… oh oh. dat belooft wat… pas nog net in mijn al grotere bh.
Dan mag je me wel toevoegen…ik zal niks zeggen

http://marjolein98.hyves.nl/
Zo maar even een banner gemaakt
gisteravond het nieuws aan de opa’s en oma’s verteld heerlijk om te doen en het voelt ook een stuk rustiger dat zij het nu weten en ik niet allerlei excuses moet verzinnen voor dingen die ik doe of juist niet doe
Ze waren allemaal erg verrast dat het zo snel weer raak was
bloem je komt ook een stuk relaxter over dan de vorige keer. En erg fijn dat je met iedereen jullie geluk kan gaan delen. Het is zo speciaal om zwanger te zijn dus geniet ervan en doe dat met iedereen om je heen!
Arola ik voel me nu ook relaxt! Eerste week was wat moeilijker maar nu gaat het prima. Denk ook niet bij ieder buikpijntje dat ik een mk krijg dat had ik de eerste week wel maar dat is natuurllijk ook niet zo gek…
zit nu aan de vanille vla
en ik heb in bed ontbeten dat scheelt met de misselijkheid!
@bloempje30 wrote:
Arola ik voel me nu ook relaxt! Eerste week was wat moeilijker maar nu gaat het prima. Denk ook niet bij ieder buikpijntje dat ik een mk krijg dat had ik de eerste week wel maar dat is natuurllijk ook niet zo gek…
zit nu aan de vanille vla
en ik heb in bed ontbeten dat scheelt met de misselijkheid!
Mijn tip, werkt het?
Hier alles goed! Geef sinds een klein weekje Marlyn nog maar 3 borstvoedingen…heeeerlijk! Wat een tijd hou ik over zeg

Morgen is MArtin jarig dus weer druk met de voorbereidingen enzo…blehhhhhh!
Van harte met je vent!
De vanille vla houd het wel een stuk langer in bedwang dan melk dus goede tip!
Ik had al nesteldrang maar met dit heerlijke voorjaarsweer is er helemaal geen houden meer aan jammer dat mijn lichaam het er niet mee eens is grmbl Krijg echt op mijn donder als ik teveel doe zoals gisteren. Vandaag maar even iets rustiger aan dan.
nog van harte marjolien… beetje laat maar goed. Was het taartje lekker?!
zo vrijdag… pfewww heerlijk want dan is het morgen weekend. De kids gaan een nachtje uit logeren dus daar kijk ik toch een beetje naar uit. Dus zaterdag om 12.00 naar moeders/oma toe en dan ff eten en dan ga ik weer weg. Even lekker zelf keuvelen. Dan 's avonds naar een verjaardag. Dan slapen zonder op de standby knop te staan en … uitslapen!!! Wel hopend op mooi weer dit weekend want zondag wil ik er wel nog even op uit.
Nou ga even een boterham uit de vriezer halen.
BLOEM~ ik zag in de gauwigheid 9 wkn staan… YEAHHHH en het is al bijna 30 mrt!!!
Arola; En lekker weekend gehad?
Hier wat geklust, extra opbergruimte gecreeerd die ik straks ga inruimen
Gister gehoord dat iemand dichtbij in familie 10 weken zwanger is zoooo leuk zijn we samen zwanger
Morgen vk, spannend!
En? Bloempje? Hoe was het bij de VK??? Alles goed?
Stiekem ik moet morgen pas :mrgreen:
Begin nu een emotionele muts te worden… hahaha. Zo vanuit het niets, nou ja ik ben nerveus voor morgen… Mijn moeder gaat mee das wel fijn
Bloempje~ ja spannend he morgen. En wat leuk dat je moeder mee gaat. Oh ja die emoties… whaaa daar had ik ook erg last van! Huilen om alles. Maar ja dat heb ik nu nog als ik rond mijn periode zit hahaha.
Wij hebben een fijn weekend gehad. Zaterdag de meisjes naar mijn moeder gebracht en Linn had het door hoor. En voor het eerst was ze helemaal upset zet maar. Nou ja komt wel goed dacht ik. Middag slaap lukte niet en geheel uitgeput s’avonds naar bed en toen was het ook huilen met de pet op. Maar ja toch uiteindelijk in slaap gevallen en netjes de volgende dag om 9.00 nwe tijd wakker geworden. Iris vond het geweldig iig logeren. Wij hebben ons iig ook nuttig gemaakt. En gewoon slapen en UIT slapen… lekkerhhh
Oh ja, sorry! Hhaha, hoe laat moet je morgen?