JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

Arola fijn dat je een lekker weekend hebt gehad :slight_smile:

Stiekem ik moet om 14.45 dus nog even wachten pfff…

Hai meiden,

Nou het zit erop, wat was ik nerveus…

Had eerst een gesprek met de assistente die ik niet zo aardig vond en nogal warrig vertelde over een tweede controle en over

de echo afspraak waardoor ik deze door elkaar haalde en zij

vervolgens doodleuk zei dat ik wel moest luisteren… 10,9,8 enz want ik was witheet, ze had me namelijk daar voor verteld dat ik nog ruim 4 weken moest wachten op een echo want misschien was ik pas 6 weken zwanger… euhm?

terwijl zij degene was die me door de telefoon vertelde dat ze rekenen vanaf de mk datum niet 4 weken daarna?? dus zwaar teleurgesteld en dan ook nog zeggen dat ik niet luister, niet mijn vriendin dus.

Gelukkig was de vk veeeel aardiger en heb ik eerst eens even een potje zitten huilen :roll:

Dat luchte enorm op en zij vond dat ik volgende week best een echo kon krijgen als ik dat graag wilde, dus volgende week vrijdag ga ik samen met mijn man naar de echo praktijk :slight_smile:

Ik snap best dat het ook nog priller kan zijn dan de 9 waar we nu van uit gaan maar dan moet je niet zelf zeggen dat je vanaf die datum rekent :thumbdown:

pompiedom ik zit ook best snel op de kast :mrgreen:

bloem~ zo lekker zeg zo iemand die dus gewoon niet duidelijk praat en uitlegt. Maar goed het is dus NOG 1 weekje wachten voor je een echo krijgt. Ooooh how frustrating! Maar goed… je voelt je zwanger en je bent zwanger. Maar het zien van zo’n boontje in je buik maakt het helemaal echt. Nou ja geduld is een schone zaak.

Oh… wat jammer Bloempje, maar ik kan het me wel voorstellen idd dat ze nu geen echo doen.

Het zou zomaar kunnen dat je minder ver bent en als je dan gaat kijken zie je misschien nog niet veel.

Maar wat een duurt een week dan weer lang, he! :shifty:

Stiekem ik snap het ook wel hoor, de vk wilde ook wel even ter plekke met de doptone luisteren maar dat durfde ik ook nog niet aan.

Maar 4 weken vind ik weer het andere uiterste. Ik moet gewoon vertrouwen hebben in de zwangerschap en dat is moeilijk.

Snap 'm helemaal hoor meid! :-*

Even een knuffel voor Bloempje, niet gemakkelijk lijkt me dat, die onzekerheid! Nog een weekje voor je echo :wink:

Hier alles oke. Vanavond ga ik lekker naar de sauna, volgende week weer een huwelijkreportage en begin mei 1, de laatste 2 maanden hard werken voor mezelf (voor niks onderhand…) en dan stop ik met MCreations :smiley:

Moet volgende week ongesteld worden geloof ik. Ben benieuwd hoe mijn cyclus nu is.

Verder met de dames alles oke?

Vliegje bedankt voor de knuffel! Bij jou staan er ook weer allerlei ontwikkelingen op het programma… spannend weer!

'Vandaag tot nu toe wat beter. De moeheid lijkt wat minder te worden, wel wat last van mijn buik vooral als ik wat meer doe.

heb net de blije doos aan gevraagd, kon het niet meer laten haha :slight_smile:

volgens mij zijn er nog meer van die pakketten die je kunt aanvragen?

Ik kreeg bij de vk reclamefolders mee van babypark, ik zag een leuke babykamer nou laten we dat maar niet doen, wat een geld zeg. Een commode is gewoon en ladekast op een bepaalde hoogte en daar vragen ze dan 10 keer meer voor omdat het commode heet… pfff.

Bloempje~ idd al die babypark plekken zijn reteduur. Ik zou echt eerst eens marktplaats afstruinen. Jullie wilden toch ook de leander hangwieg??? Nog steeds? Niet dat ik de mijne ga verkopen hoor hihi

Even snel een update van hier hoor (gekopieerd van onze blog, sorry!)

Bloggen is ook wel handig als geheugensteuntje. Zo konden we terug zien dat Iris haar eerste stapjes zette toen ze 1 jaar en 2mnd was.

“De een wordt steeds bijdehanter en de ander groeit als kool!”

En zoals de foto hiernaast zit Linn regelmatig bij de voordeur naar haar zus te kijken hoe die buiten rondjes aan het fietsen is. Allebei hebben ze dan de grootste lol.

Linn

• Linn tandjes no.6 en no.7 zijn door, rechts naast haar voortandjes boven en de linker onder naast de voor tandjes (voor haar) (oftewel d’r snijtanden).
  • Ze loopt ondertussen al een paar stapjes alleen. Maar gaat de hele kamer door als ze achter de stoel staat! hihi (http://www.youtube.com/watch?v=Oo6FBjkB-cI)
  • weet heel goed wat ze wel en niet wilt en als ze iets niet wilt balt ze haar vuisjtes en trekt een heel gespannen gezicht.

Iris

En dan onze Iris nou die tante kan er ook wat van hoor. Ze is wild, brutaal, eigenwijs, een dondersteen en daar tegenover staat dat ze heel zorgzaam is ontzettend lief voor d’r zus (bij tijden) en heel scherp in haar opmerkingen. Zo vroeg ze aan papa of hij wel handjes had?! Nou we moesten beiden toch wel heel erg lachen. En zo zijn er nog wel veel meer uitspraken die in een boekje kunnen. Heerlijk! En nog even een voorbeeld van onze GROTE meid. We moesten gisteren naar de tandarts en ze vond het maar al te spannend. Ze wist dat papa eerst ging maar wist ook dat zij dan na papa wilde, ALLEEN! Okay jij mag alleen en toen papa klaar was stond ze op en klom op de grote stoel. Ging liggen en de stoel werd aangepast en ja hoor haar mondje ging open en de tandarts kon zijn gang gaan. Geweldig toch!

Nou ja en toen was mama aan de beurt… pfewww wederom geen gaatjes maar wel 2 verstandskiezen die eruit moeten… Ik wist dat het ter sprake zou komen maar in Mei gaat het dan toch echt gebeuren!!!

En haar eerste "school"foto’s zijn er! Wow wat staat ze er goed op!

Wat een herelijke meiden Arola :smiley:

Ik vind die wieg geweldig hoor maar 2e hands van mensen die ik niet ken vind ik niet zo prettig… Ik las trouwens pas ergens dat ze in dat soort wiegen maar 3 maanden mogen liggen??

Bloempje~ nee ik zou een wieg ook niet tweedehands kopen maar een commode wel!

Nou Iris heeft precies 6 mnd in dat bedje gelegen en Linn bijna 7 mnd. Dus dat valt wel mee. Je koop alleen een bedje meer dan vele anderen (die nemen alleen een ledikant.

Dat is dan inderdaad wel wat langer maar voor zo’n periode vind ik hem wel te duur maar hij blijft mooi! Wij hebben net een complete kamer aangeboden gekregen denk dat we wel even gaan kijken als ik wat verder ben :slight_smile:

Prettig weekend gehad allemaal? Heerlijk zeg ik wil altijd wel een 3 daags weekend :stuck_out_tongue:

En de tijd is lekker snel gegaan dus nu is de echo al over drie dagen!

Vrijdag naar een van mijn zussen en zwager geweest om het te vertellen en die waren zoooo blij, wow was er stil van!

Verder erg emo, word steeds erger maar ach zolang ik het thuis doe is dat niet erg mijn man vind me zo lief zegt hij dan hihihihihi en die knuffelt me dan geduldig tot ik uitgesnotterd ben :mrgreen:

Leuke meiden Arola!

Bloempje, je bent inmiddels al weer 10 weken joh.

Nog even en je bent de kritieke fase door.

Ik zou vandaag ongie moeten worden volgens de telling als mijn cyclus weer 28 dagen is. Maar ben het nog niet tot nu toe. Morgen denk ik. Of mijn cyclus is weer langer, kan natuurlijk ook.

Vliegje ja inderdaad ik hoop dat deze telling klopt :slight_smile: jDat zullen we vrijdag horen!

Ben benieuwd of je cyclus inderdaad weer goed loopt? Hoe gaat het verder met je?

Haaaai ik zwaai ook weer even naar iedereen…druk druk druk!

Leuke foto’s Arola, echte dametjes al!

Bloempje (jouw heb ik op msn al gesproken :wink: )

Vliegje…wie weet wie weet :wink:

Heb vanochtend toch even getest, maar negatief hoor. Ben sinds gister misselijk en buikkrampen, maar volgens mij heb ik een buikgriepje onder de leden :frowning: Nog even volhouden, morgen een huwelijksreportage, dus mag niet ziek zijn!

Zal je zien idd, maar helaas negatief…

Voel me ook niet echt lekker hier, alles doet zeer, pijn in mijn keel. We gaan niet ziek worden he Vlieg!?

Ik moet echt leren om naar mijn lichaam te luisteren en rust te nemen als ik dat nodig heb en niet ver na dat punt. Pffff eigen schuld dikke bult ( dat nog niet :stuck_out_tongue: ) dat ik nu dus helemaal niet lekker ben.

Morgen echoooooo :slight_smile:

Veel plezier vandaag Bloempje :slight_smile:

Hopelijk is alles helemaal ok!

Ik ben nog steeds niet ongesteld, volgens mij begin ik het nu te worden (heel fijn, vandaag hele dag op huwelijksreportage…). Had even de hoop moet ik zeggen… ben de hele week al misselijk namelijk, maar denk dat het een buikgriepje is. En nu dacht ik net een klein beetje roze te verliezen.

Temp was eergister 36,97 gister nog 37 en vandaag 36,93. De laatste dagen van de cyclus temp ik heel af en toe omdat er nog niet altijd een peil op te trekken is bij mij.

Raar he, dat je er dan toch weer even mee bezig kan zijn als de kans (alhoewel hij INIMINIE is) kan zijn dat je zwanger bent.

Maar weer valse hoop :wink:

Fijn weekend!