JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

@ Vliegje

Jammer…

Veel plezier vandaag, balen dat je nu net vandaag ongi bent geworden

@ Bloempje

Heeeeeel veel plezier meis! Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat alles goed is. Ben erg benieuwd hoe ver je bent ???

He ja, balen idd Vlieg. Ik kan het me voorstellen hoor dat je toch de kriebels er van krijgt :wink:

Bloempje: hoe laat moet je?? Ben ook heel benieuwd hoe ver je bent… :slight_smile:

Stiekem: Je moet vliegje even veranderen in Bloempje…

Ik ben ook heel benieuwd hoe ver ik ben :slight_smile: Ik heb gisteravond in bed boven mijn schaambeen gevoeld, dat had ik gelezen dat dat kon en ik voelde idd een rand zitten :slight_smile:

Ik moet er om 12.15 zijn spannendddd :wink: bounce bounce

Oh, wat spannend!!!

We wachten is spanning af :think:

We wachten is spanning af :think:

Ben ook benieuwd :slight_smile:

Hier alleen wat bloed met afvegen, maar nog niet in verbandje. Dus zal morgen wel komen.

Ik maak me zorgen…omdat we nog niks hebben gehoord :eh:

Helaas is het ons ook deze keer niet gegund…

Het leek goed te zijn, vrucht was gied te zien en 9 weken oud maar er is geen hartactie te zien.

OOk met een inwendige echo was dit niet te zien, nu is het wachten op de mk maar vermoedelijk zal het een curretage worden, dinsdag moet ik naar de gyn.

O nee!!! wat klote! :frowning: Mar’s voorgevoel was dus juist :frowning: Heel veel sterkte meis!

Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen…

Hier geen bloed meer gezien en hetgeen ik had was eigenlijk niets. Ben benieuwd wanneer het nou doorzet.

Menstruatie is er eindelijk door.

Bloempje, hoe gaat het met je??

Bloempje meis, heb je al gesproken op hyves!

Toch nog een dikke :hug: voor jouw!

Ook namens mijn moeder moest ik je sterkte wensen… :-*

Hier in de negeer modus, druk bezig om vooral maar niet te denken aan wat komen gaat. Ik merk wel en dat had ik de vorige keer ook al dat mensen niet weten wat ze moeten zeggen en dat is heel begrijpelijk.

Ik heb liever dat mensen dat dan zeggen dan bv de volgende keer gaat het vast goed. dat is niet leuk om te horen, na de eerste hoorde ik dat ook en nu gaat het weer mis. Ik heb nu geen behoefte om te horen dat het de volgende keer vast wel goed gaat. Ik wil niet denken aan een volgende keer daar ben ik nog lang niet aan toe. Er zit iets in mijn lijf wat er niet hoort voor mijn gevoel, het moet eruit en daar ben ik mee bezig niet met een volgende zwangerschap…

@bloempje30 wrote:

Hier in de negeer modus, druk bezig om vooral maar niet te denken aan wat komen gaat. Ik merk wel en dat had ik de vorige keer ook al dat mensen niet weten wat ze moeten zeggen en dat is heel begrijpelijk.

Ik heb liever dat mensen dat dan zeggen dan bv de volgende keer gaat het vast goed. dat is niet leuk om te horen, na de eerste hoorde ik dat ook en nu gaat het weer mis. Ik heb nu geen behoefte om te horen dat het de volgende keer vast wel goed gaat. Ik wil niet denken aan een volgende keer daar ben ik nog lang niet aan toe. Er zit iets in mijn lijf wat er niet hoort voor mijn gevoel, het moet eruit en daar ben ik mee bezig niet met een volgende zwangerschap…

Dat zijn idd geen juiste opmerkingen, daar heb je niks aan!

Ze bedoelen het natuurlijk goed, maar ze weten niet wat ze zeggen!

Ik denk aan je meis :-* :-* :hug: :hug: :hug: sterkte en hopelijk is alles snel achter de rug…zodat je dit weer rustig een plaatsje kan gaan geven :hug:

@bloempje30 wrote:

Dat zijn idd geen juiste opmerkingen, daar heb je niks aan!

Ze bedoelen het natuurlijk goed, maar ze weten niet wat ze zeggen!

Ik denk aan je meis :-* :-* :hug: :hug: :hug: sterkte en hopelijk is alles snel achter de rug…zodat je dit weer rustig een plaatsje kan gaan geven :hug:

Hoi Dames,

Was even een weekendje weg dus heb even alles gemist zie ik!

Bloem~ Ik han zulke goede hoop voor jullie maar zo moet je er natuurlijk ook in staan bij iedere zwangerschap. Dit had ik niet verwacht en ben echt met stomheid geslagen. Ik wens jullie heel veel succes de komende tijd want je zal hier nog wel even van uit het veld geslagen zijn. (K)

Nou ja dan toch nog even over ons weekendje weg. Weekendje zeeland en ben nu werkelijk BEKAF!!! Slecht geslapen op keiharde bedden. En ook ik heb elke nacht bij Linn geslapen en Olaf met Iris. Want Linn en Iris bij elkaar op de kamer was geen succes. Verder leuke stadjes bezocht en gewoon het standaard werk met de kids (zwemmen en de speeltuin). Over twee weken weer een weekendje weg met mijn verjaardag… maar dan ZONDER kids… hmmm

@Arola1977 wrote:

Hoi Dames,

Was even een weekendje weg dus heb even alles gemist zie ik!

Bloem~ Ik han zulke goede hoop voor jullie maar zo moet je er natuurlijk ook in staan bij iedere zwangerschap. Dit had ik niet verwacht en ben echt met stomheid geslagen. Ik wens jullie heel veel succes de komende tijd want je zal hier nog wel even van uit het veld geslagen zijn. (K)

Nou ja dan toch nog even over ons weekendje weg. Weekendje zeeland en ben nu werkelijk BEKAF!!! Slecht geslapen op keiharde bedden. En ook ik heb elke nacht bij Linn geslapen en Olaf met Iris. Want Linn en Iris bij elkaar op de kamer was geen succes. Verder leuke stadjes bezocht en gewoon het standaard werk met de kids (zwemmen en de speeltuin). Over twee weken weer een weekendje weg met mijn verjaardag… maar dan ZONDER kids… hmmm

Heerlijk er even een weekendje uit, alleen het slapen was dan wat minder :wink:

Bloempje succes morgen bij de gyn!!! :hug:

Hier gaat alles goed :thumbup: Niks te klagen. Ben bezig met een project taartje die ik as donderdagavond af ga maken, kom hem dan wel even showen :smiley: Hij gaat zo gaaf worden…denk ik :wink:

Sterkte Bloem.

Marjolein, bak jij de hele dag taarten om te verkopen of voor de lol?

Vind het wel knap :slight_smile:

Het is enorm in he, dat taarten bakken. Echt alle moeders op mijn hyves doen het haha.

@vliegje wrote:

Sterkte Bloem.

Marjolein, bak jij de hele dag taarten om te verkopen of voor de lol?

Vind het wel knap :slight_smile:

Het is enorm in he, dat taarten bakken. Echt alle moeders op mijn hyves doen het haha.

Ik bak ze gewoon voor mezelf…en om weg te geven.

Nu maak ik er eentje voor Ellen (de vrouw van onze ceremoniemeester) haar moeder wordt zaterdag 70. En ze wilde graag zo’n mooie taart. Ik bereidt hem vast voor en dan gaan we hem samen afmaken donderdag avond…

Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest en de keuze gekregen tussen afwachten, cureteren en pillen om het uit te drijven, ik heb voor het laatste gekozen. Morgen ochtend begin ik hiermee. Over twee weken krijg ik een echo om te zien of alles uit mijn baarmoeder is en gaan we vervolgonderzoeken bespreken over de eventuele oorzaak.

Vanavond maar een borrel drinken, even proberen te ontspannen en dan afwachten hoe snel het op gang gaat komen.