JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

Ik denk dat ik maar beter kan stoppen met schrijven hier, er zijn nog maar zo weinig mensen over en daarvan zijn er een deel bezig met andere dingen op kok en dat is prima natuurlijk maar daar door heb ik het idee dat het nut om hier nog te schrijven steeds minder word aangezien een aantal mensen deze topic toch niet meer lezen.

Het enthousiasme is een beetje weg denk ik na zo’n lange tijd…

@bloempje30 wrote:

Ik denk dat ik maar beter kan stoppen met schrijven hier, er zijn nog maar zo weinig mensen over en daarvan zijn er een deel bezig met andere dingen op kok en dat is prima natuurlijk maar daar door heb ik het idee dat het nut om hier nog te schrijven steeds minder word aangezien een aantal mensen deze topic toch niet meer lezen.

Het enthousiasme is een beetje weg denk ik na zo’n lange tijd…

Goeie keus, zou ik ook voor gekozen hebben voor de pillen! Al kan je je daarvan ook heel naar gaan voelen. Sterkte meis! En als ik iets voor je kan doen…roepen hoor!

Het bovenste wat je schrijft…helemaal mee eens…vindt het wel heeeeeel erg jammer, want vondt het een gezellig clubje bij elkaar!

bloem~ succes en ik begrijp dat je misschien wilt stoppen met schrijven. Maar zoals marjolein al schrijft zou wel jammer zijn. Vond het ook wel leuk met mijn online-vriendinnetjes. En idd het gaat vrijwel niet meer over waar we mee zijn begonnen. Maar je moet doen wat goed voor je voelt hoor.

Nog wel even een vraagje. Onderzoek over de oorzaak? Kan dat dan. Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat het vruchtje zich niet goed ontwikkeld.

Nou hier een rampendag gehad. Van het weekend al heel veel gelopen over oneven straatjes enzo en vandaag was het weer pats. Wilde Linn in bed leggen en ga dus wetr door mijn voet. Had toevallig vandaag fysio en we geven het nog 1wk de kans en als we dan geen verbetering zien dan moet ik naar een orthopeed… K*T!!! Ze heeft me getaped en moet dat ietwat meer ondersteuning geven. Ik baal iig flink!

arola ze kunnen in ieder geval gaan kijken of er onderliggende oorzaken zijn zoals een botsing tussen chromosomen. Dat bestaat voor ons uit alleen bloed af nemen. het kan zijn dat het niet matcht tussen mijn man en mij en dat we het dan wel kunnen blijven proberen maar dan zal het steeds mis gaan. Verder weet ik het ook nog niet, we gaan er de volgende keer over praten met de gyn.

Sterkte Bloem, ik hoop dat het snel op gang komt.

En ik heb dat gevoel ook, voel me hier niet meer op mijn plaats. Mensen zijn al zwanger van een volgend kindje, of al bezig. Ik hoor hier niet meer. Al kom ik dus nu en dan nog langs, maar het voelt niet meer zoals in het begin. Kunnen jullie allemaal niks aan doen, maar jullie hebben kindjes en wij niet. Dat is gewoon een groot verschil…

Dus jullie hebben het over poepluiers, tandjes, groot worden, terwijl ik, als ik hier kom, schrijf over mijn studie en honden. Wellicht niet eens interessant voor jullie haha.

Dus ik kan me jouw gevoel Bloem, heel goed voorstellen.

Misschien kan je in een ander topic wat meer je ei kwijt?

Oh Bloem, wat erg voor je meid!! :cry: :cry: :cry:

Ik snap hoe je je voelt… ik heb ook de pillen gedaan bij mijn mk (cytotec), hoe gaat het met je nu? Heb je erg veel krampen (gehad)?

He meis, weer ff niet meer zo goed wat ik moet zeggen dan alleen… :hug:

Snap ook heel goed dat je hier niet meer wilt kleppen hoor, je kan je dan zo verloren voelen tussen de poepluiers en de andere verhalen… wellicht idd een idee van Vliegje om in een ander topic te schrijven?

Aan de andere kant: ik schrijf ook nog mee in een topic “de stoppers van juli 2005” (toen ging ik voor mijn 1e) en daar is nu de allerlaatste eindelijk zwanger. Niet iedereen schrijft daar nog mee en er is zelfs 1 die al haar 3e heeft gekregen ondertussen.

Vandaag de derde pillen ronde want het komt niet op gang. Woensdag wel en toen heb ik zoveel pijn gehad dat mijn man dacht ik het bewustzijn zou verliezen omdat mijn ogen weg draaiden… Gister wilde het na de tweede pillen ronde maar niet door zetten en verloor ik savonds de helft van de pillen op de wc, Vanochtend bij de poli geweest, gyn even gesproken en een nieuwe set pillen mee gekregen. Mocht het van het weekend niet loslaten dan maandag spoed curretage.

over in andere topics mee schrijven; ik weet niet zo goed in welke dan ik lees wel eens wat mee her en der maar ik geloof niet dat er speciale topic is over mk’s. Ik zit ook nog heel erg in de ik wil er niet over praten fase.

@bloempje30 wrote:

Vandaag de derde pillen ronde want het komt niet op gang. Woensdag wel en toen heb ik zoveel pijn gehad dat mijn man dacht ik het bewustzijn zou verliezen omdat mijn ogen weg draaiden… Gister wilde het na de tweede pillen ronde maar niet door zetten en verloor ik savonds de helft van de pillen op de wc, Vanochtend bij de poli geweest, gyn even gesproken en een nieuwe set pillen mee gekregen. Mocht het van het weekend niet loslaten dan maandag spoed curretage.

over in andere topics mee schrijven; ik weet niet zo goed in welke dan ik lees wel eens wat mee her en der maar ik geloof niet dat er speciale topic is over mk’s. Ik zit ook nog heel erg in de ik wil er niet over praten fase.

He jakkes, het werkt dus allemaal niet zo lekker mee, k*t zeg!

Mijn ouders zitten vast op Barcelona. Ze zouden vanmiddag terug komen…maarja vliegtuigen vliegen niet. Dan kijken of ze met de trein kunnen…nope spoorwegen in frankrijk staken. Schiet lekker op dus!

Nu opzoek naar een Hotel, maar nog geen plek kunnen vinden…tja er zijn nu meer mensen die een hotel zoeken…pfff

Mijn nieuwste creatie

neeeeee bloempje wat verschrikkelijk meis :cry: dit had ik echt niet verwacht…heel veel sterkte :hug: :hug:

over het niet meer thuis voelen in deze topic…helemaal begrijpelijk…ik vind het ook lastig om hier te schrijven en vergeet het ook vaak :oops: omdat ik in een hele andere situatie zit…en het me voor jou en vliegje onder andere niet leuk is om van alles over mn meissie te horen…

@ kloos ik heb geen problemen om baby verhalen aan te horen, ik vind het juist leuk omdat ik het zelf zo graag wil. wat ik jammer vind is dat de aandacht op een gegeven moment weg ebt en dat is logisch maar wel moeilijk als je zelf nog heel hard bezig bent om kinderen te krijgen. Dan hoop je dat je ook als het langer duurt nog op steun kunt rekenen.

Ik ben nu voornamelijk in de ik ben boos het is niet eerlijk fase. Van sommige mensen in mijn omgeving hoor ik simpelweg niets en daar ben ik ontzettend boos over. Mensen die zwanger zijn of al kinderen hebben en niets laten horen. Ik kan dat niet begrijpen… :frowning:

bloempje je hebt helemaal gelijk hoor!

maar als ik ff ego mag zijn…

ik heb hier een tijd lang heel veel en fanatiek gepost en kreeg ook vaak het gevoel dat er amper op gereageerd werd…dus sja dan ebt het automatisch een btje weg…

maar wat jou betreft begrijp ik het helemaal hoor! Dat ze nu helemaal niks meer laten horen is onbegrijpelijk!! Dat maakt je verdriet alleen maar intenser :hug:

:roll:

Kloos snap wat je bedoeld hoor, lijkt net alsof ik jowu bedoel, sorry!

Bedoelde gewoon dat ik even niks te zeggen had maar toch wilde laten zien dat ik erwas :smiley:

Volgende keer zal ik ehhhhmmmmmdit doen

:-*

of

:hug:

of

8)

of

:smiley:

Hier nog steeds erg veel pijn en bloedverlies. Word er een beetje moedeloos van. Morgenochtend meteen de poli bellen…

Ik snap best dat reageren hier altijd wisselt zo was het bij mij ook altijd, soms heb je het gewoon even nodig…

Nou om even droevige stemming helemaal om te turnen (niet bloem haar … mag ik het even perikelen noemen, maar de schrijf stemming)

LINN LOOPT!!! Okay ze liep al wat stapjes zelf maar nu gaat ze echt hele stukken op pad joh! Onze woonkamer is zo’n 8 mtr lang en ze loopt echt tot de helft zeg maar. Ben ZOOZOZZZOOOOO trots!

@Arola1977 wrote:

Nou om even droevige stemming helemaal om te turnen (niet bloem haar … mag ik het even perikelen noemen, maar de schrijf stemming)

LINN LOOPT!!! Okay ze liep al wat stapjes zelf maar nu gaat ze echt hele stukken op pad joh! Onze woonkamer is zo’n 8 mtr lang en ze loopt echt tot de helft zeg maar. Ben ZOOZOZZZOOOOO trots!

Goed zeg!!! Kleine meisjes worden groot :slight_smile:

Marlynn is de afgelopen week ook heel erg veranderd…Alles wat ze ziet wil ze hebben…en kan nu dus ook de hele woonkamer door teigeren…niks is meer veilig!

@ Bloempje

Meisje wat naar :hug: Idd meteen de poli bellen zometeen. Hopelijk kunnen ze snel een curretage doen! Oke dat is ook niet leuk…maar dit is ook niks :hug: :hug: :hug:

Arola wat leuk :smiley: Mooi moment lijkt me dat!

Bloempje: heb je al gebeld?

Arola: GAAF!!! Wat goed van Linn, wat kan je dan trots zijn he!?

Vanmiddag echo gehad en de vruchtzak was toch al weg! Geen curretage dus en nu rustig afwachten tot het bloeden stopt. Vrijdag gesprek over vervolg traject.