JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

lieve meiden

Bloem als eerste heeel veel sterkte wat ongelofelijk k.u.t!

Dikke knuf voor jou!

En dan even over het schrijven en reageren op…

Dat gevoel deel ik in lichte mate maar dat is ook logisch.

Ik heb jullie allemaal wel eens gezegd hoe zwaar de eerste twee jaar van brigitte waren. En ja je doet het met liefde en ja bloem ik weet dat wij wat hebben wat bij jullie zo ontzettend gewenst is.

Toen seline er was, heb ik erg veel moeite met ontspannen gehad. Merkte dat de twee heftige jaren van b, nog geen plekje haddn. Toen s nog geen 3 maan was werd ze twee keer in zkh opgenmomen. Waarbij ik e tweede keer toen ik haart vond dacht dat we haar kwijt waren.

Al met al een heel heftige periode, waarin je merktt hoe heftig en hoe kwetsbaar kinderen en vooral kinderleventjes zijn… Al voor ze geboren worden…

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik er niet vaak ben, heb bij tijd en wijle echt tijd voor mezelf nodig. En ja af en toe wil ik dingen met jullie delen, want ik weet dat ik hier alles kan neerzetten. Niet reageren

Betekend dan ook zeker geen des interesse of gebrek aan medeleven maar bij mij betekend het dat ik me terug trek tijd nodig geb om alles tev verwerken…

(k)

sorry voor de typefouten, mobiel internet

Maar dan NU eerst:

Arola Lieverd van harte gefeliciteerd met je verjaardag :-* :-* :-*

Arola van harte gefelictieerd en een fijne dag!

@Ingrid28 wrote:

lieve meiden

Bloem als eerste heeel veel sterkte wat ongelofelijk k.u.t!

Dikke knuf voor jou!

En dan even over het schrijven en reageren op…

Dat gevoel deel ik in lichte mate maar dat is ook logisch.

Ik heb jullie allemaal wel eens gezegd hoe zwaar de eerste twee jaar van brigitte waren. En ja je doet het met liefde en ja bloem ik weet dat wij wat hebben wat bij jullie zo ontzettend gewenst is.

Toen seline er was, heb ik erg veel moeite met ontspannen gehad. Merkte dat de twee heftige jaren van b, nog geen plekje haddn. Toen s nog geen 3 maan was werd ze twee keer in zkh opgenmomen. Waarbij ik e tweede keer toen ik haart vond dacht dat we haar kwijt waren.

Al met al een heel heftige periode, waarin je merktt hoe heftig en hoe kwetsbaar kinderen en vooral kinderleventjes zijn… Al voor ze geboren worden…

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik er niet vaak ben, heb bij tijd en wijle echt tijd voor mezelf nodig. En ja af en toe wil ik dingen met jullie delen, want ik weet dat ik hier alles kan neerzetten. Niet reageren

Betekend dan ook zeker geen des interesse of gebrek aan medeleven maar bij mij betekend het dat ik me terug trek tijd nodig geb om alles tev verwerken…

(k)

Geen excuus hoor :hug: Iedereen heeft zo zijn eigen redenen.

Ik kan gewoon nog niet zonder jullie dus schrijf zo nu en dan nog even mee. En we hoeven echt geen pagina’s vol te praten in een dag/week/maand. Maar zo af en toe is toch wel leuk toch :slight_smile:

@ Bloempje

Meis wat naar, wel fijn dat je als het goed is het ergste nu achter de rug hebt… :hug:

Mijn meisje gaat ook echt met de dag mets prongen vooruit…zo lief :inlove: Ze doet het ook precies op het tempo van haar moeder (ik dus :slight_smile: )

Dit deed ik

blijft zonder hulp zitten…10 maanden

gaat zelf zitten…bijna 11 maanden

trekt zich op tot staan langs tafel of box…11.5 maanden

beweegt zich voort op buik…9.5 maanden

kruip op handen en knieen…11 maanden

loopt met steun bv langs tafel …bijna 12 maanden

gebruikt 1 of 2 woorden met begrip…10.5 maanden

3e en 4e tandje…10 maanden

Jeetje mineetje kijk net naar de datum :shock: Morgen alweer 10 maanden…halleluja. Zoals jullie zien in bovensaande scheme krijg ik het druk de aankomende 2 maanden…

Ingrid :hug: en bedankt!!!

arola van harte!

marjolein zo jij gaat het zeker druk krijgen!

@Ingrid28 wrote:

Lekker kleurtje

:roll:

Doet pijn aan mij ogen :shock:

@marjolein98 wrote:

@Ingrid28 wrote:

Lekker kleurtje

:roll:

Doet pijn aan mij ogen :shock:

:-* :mrgreen:

Wauw die Linn :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: goed zo meis!! Arola dubbel gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: Wat ontzettend knap van je meissie! En mooi op tijd ook :inlove: :inlove: :dance: :dance:

bloempje; vind het echt…echt …echt rot voor je…kan het gewoon niet opschrijven zo erg vind ik het… :hug: :hug: :hug:

ingrid; logisch hoor :hug: ik wist trouwens niet dat je het zo zwaar heb gehad met B…nu met de 2e merk je het verschil vast en zeker…ach en af en toe posten is wel erg leuk…wil wel een btje op de hoogte blijven :-*

marjolein; hihi…lynn wil je in alles nadoen 8) :inlove: stoere meid!! Je hebt nog wat te doen de komende 2 maanden…het gaat nu ook erg snel hoor!! Merk het ook aan Emi…ze zit al uit dr zelf en ze wil de laatste tijd steeds in de box op dr knietjes zitten om de boel goed te kunnen observeren :inlove:

Zijn tandje 3 en 4 al goed door? Ik dacht dat ze bij Emi ook kwamen, maar ik zie ze nu nergens zitten :think: terwijl ze wel een mega bult had en ook die is weg getrokken…raar kind :inlove: :smiley:

YEAHHHHH IK BEN 33!!! Hahahaha

THNX meiden!

Nou niets speciaals gedaan hoor vandaag. Mijn moeder was er en later op de dag mijn zus met haar zoontjes. Dus wat kleine kadootjes gehad wat ik al prima vond. Ik had gisteren worteltjes taart gebakken (nee geen kunstwerk zoals die van marjolein) en hij was/ is lekker!!! Mijn zus vroeg of ik hem had gehaald bij Broodnodig in Utrecht… uhm nee het was HOME MADE en errug lekker.

A.S. weekend gaan olaf en ik een weekendje samen op stap zonder de kids, Zaterdag dagje zwaluwhoeve en dan overnachten in een kasteel in de buurt. De volgende dag een late check out zodat we ook van de zondag kunnen genieten. ZIN IN!!!

Ik zit al de hele tijd naar onze huilende Linn te luisteren. Ze is weer aardig verkouden. Heel erg hoesten en koorts. Ze stikt weer zowat in d’r gehoest. Van eten kwam ook niets omdat ze alleen maar aan het hoesten is. Nu laten we haar maar even liggen en hopen dat ze zichzelf in slaap huilt want we kunnen helemaal niets met d;r nu. (vind dat vreselijk hoor maar als ik haar op schoot neem kruipt ze tegen me aan en probeert te duimen en in slaap te vallen zeg maar). Nou hopelijk een goede nacht wel want afgelopen nacht was vreselijk!

nog even reageren op de berichtjes. Ik vind het ontzetend leuk en intressant om van ieder van jullie te lezen wat er gebeurt allemaal. Soms met heel leuk nieuws en ook natuurlijk al onze vreselijke momenten. Hoe erg de dingen soms zijn kunnen we ons “ei” kwijt en weten we wel wat we aan elkaar hebben. En als je geen zin hebt om te reageren moet je dat ook zeker niet doen hoor en als je even lekker van je af wilt schrijven is dat toch ook goed.

In den beginne… hahaha schreef ik hier en bij de maart mama’s maar daar voelde ik me niet echt thuis zullen we maar zeggen. Hier wel en niet alleen omdat we met zijn allen tegelijker tijd zwanger wilde worden maar ook de andere dingen die we in ons leven meemaken. Ik zie het forum niet echt meer als “zwanger worden-forum” maar meer als een chat-forum-groepje.

X voor jullie allen!

kom er net achter dat de zwaluwhoeve en kasteel essenburg wel heel vlak bij jou zijn marjolein. Heb jij nog tips voor een goed restaurant in de buurt van harderwijk??!!!

ooo arola wat heb jij een lekker vooruitzicht!!!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel plezier! Geniet er lekker van met elkaar!

Wij hebben zaterdag ons vrijgezellenfeest!

Ik word al om 13,30 uur opgehaald…

Jeroen moet om 19.00 uur klaar staan…

Ben benieuwd!

Vanmiddag naar de tandarts geweest (ik als panische angstpatient!)

Verstandskies er uit…

Vorige week ook al 1.

Nu heb ik er ook niet meer… :mrgreen:

Kloos

Hier alleen nog maar een derde tandje sinds van de week. Rechts boven en dan de niet de middelste maar die ernaast. Hebebn foto gemaakt end an is hij echt helemaal goed te zien…maar hij komt nu steeds beter door! Tot op heden gelukkig nog geen last van aan de borst.

Arola

33 :shock: Jeeetje wat oud :wink: (zei ik dat vorig jaar ook al niet heeeeel gemeen)

Ik wilde al zeggen je slaapt zeker in de essenburg…haha! Je bent idd heeeeel vlak bij. Alvast heel veel plezier toegewenst!

Mama’s volel pot in Harderwijk is lekker en leuk en gezellig…daar hebben Martin en ik onze blind date gehad :smiley:

Het privat chat clubje…dat gevoel deel ik helemaal met jouw!

Schijnt lekker te zijn…worteltjes taart :") Ik heb vanavond ook weer een taartje gemaakt. Ik begin steeds beter te worden :smiley:

Ingrid

Spannend je vrijgezellenfeest. Ik vondt hete cht super spannend was zo bang voor verkleedpartijen…haha! In iedergeval geniet ervan!

Ennuh had je nog een taart nodig, ik ken iemand die hele leuke taarten kan maken :wink: :inlove:

ik ga zeker genieten

~Judith~ hier van kok gaat mijn taart maken!

En ze komt het nog zelf brengen ook!!! Lief he?

Ja 33!!! :snooty: maar als ik in de spiegel kijk… hihi

wow een vrijgezellenfeest ik zou het idd ook retespannend vinden hoor. Ik ben namelijk ook niet zo van verkleden en rare dingen. Gelukkig weten mensen dat… niet dat het nodig is hoor want er moet eerst nog gevraagd worden hierzo!

Ingrid iig heeeel veel plezier!!!

@Ingrid28 wrote:

ik ga zeker genieten

~Judith~ hier van kok gaat mijn taart maken!

En ze komt het nog zelf brengen ook!!! Lief he?

OOh leuk, dan ga ik die in de gaten houden :stuck_out_tongue:

Ingrid alvast veel plezier gewenst op je feest, ik kan er nog van nagenieten heb hele goede herineringen aan de mijne! Ik hoop dat het voor jullie net zo fijn word.

Arola een leuke kijk op de gang van zaken hier! je deelt immers al zo lang lief en leed met elkaar…

kloos :-* dank je wel ik snap dat het moeilijk is om de juiste woorden te zeggen.

Wij moeten straks weer naar de gyn en ik ben best nerveus. verder begin ik langzaam op te knappen. Ben nog erg snel moe maar langzaam gaat het beter. Het bloeden is al een aantal dagen minder aan het worden :slight_smile:

@bloempje30 wrote:

Ingrid alvast veel plezier gewenst op je feest, ik kan er nog van nagenieten heb hele goede herineringen aan de mijne! Ik hoop dat het voor jullie net zo fijn word.

Arola een leuke kijk op de gang van zaken hier! je deelt immers al zo lang lief en leed met elkaar…

kloos :-* dank je wel ik snap dat het moeilijk is om de juiste woorden te zeggen.

Wij moeten straks weer naar de gyn en ik ben best nerveus. verder begin ik langzaam op te knappen. Ben nog erg snel moe maar langzaam gaat het beter. Het bloeden is al een aantal dagen minder aan het worden :slight_smile:

Succes bloem!

Hoe is het gegaan?