JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

Hier bij ons nieuwe deeltje. Helemaal opgeschoond!



We blijven duimen draaien voor Bloempje & Vliegje :hug: !!!













(wil iedereen zijn nieuwe gegevens even pb’en…nieuwe leeftijd, bevallings datum en een foto van je kindje van net na de bevalling???)

Vliegje: kan me helemaal voorstellen hoor meid. Wie weet tot schrijfs… het allerbeste meid :hug:



Bloempje: blv is lastig in de zwangerschap en zeker in de termijn waar jij nu zit… het wil niet zeggen dat het mis gaat, maar dat het goed blijft gaan weet je ook niet. Afwachten is het enige wat je kan doen… :frowning:

Als je echt zeker wil zijn van je zaak kan je nog een x HCG laten prikken om te kijken of die waarde stijgt. Per dag moet het verdubbelen zo’n beetje.



Arola: ach, je arme kleine meisje… wilde je nog succes wensen gister, maar ben er niet meer aan toe gekomen. Fijn dat het niet heel ernstig is, maar wel balen dat ze wéér onder narcose moet… :x



Kloos: hier alles goed hoor. Geniet erg van mijn mannen, heerlijk zoveel testosteron in huis :mrgreen: :inlove: . Jari is alweer bijna 5 maanden, het gaat zo hard! :inlove:

vliegje meid doe wat goed voelt! Al zou het wel jammer zijn om je hier niet meer te zien…



Stiekem dat is ook wel een goed idee idd. Heb vanochtend de huisarts gesproken die me voor het moment wel even gerust gesteld heeft. zij zei dat als het zoals bij mij niet zoveel bloed was en alleen mee komt met plassen dat het waarschijnlijk innestelingsbloedingen zijn ,maar met zekerheid kan ze dat natuurlijk niet zeggen. In ieder geval was het te weinig bloed voor een miskraam maar of het goed blijft gaan zal de tijd leren.



Ik moet rustig aan doen, paar keer per dag plat en geen seks voorlopig om mijn baarmoeder rust te geven.



sorry voor mijn geouwehoer hoor ik zit in een achtbaan…



weet ook nog niet wanneer ik het mijn ouders wil vertellen. mijn moeder en ik zijn erg hecht en nu moet ik leugentjes verzinnen zodat ze niet langs komt. helemaal nu het spannend is weet ik niet wat ik moet doen, ik wil ze niet onnodig ongerust maken maar ik weet ook dat ik ze niet moet beschermen ooooh moeilijk…



lang verhaal :oops:

Zo wij zijn vanmiddag weer thuis gekomen… pfewww ben bekaf. Geen leuke nacht hoor in het z’huis. 3 kleintjes op 1 kamer dus ze maken elkaar om de beurt wakker. Maar goed we zijn thuis en dat is heerlijk.



Lekker een nieuw deel! Nu gaan we BLOEMPJE supporten in haar zwangerschap.En wie weet krijgen we wel al weer 2e rondes… je weet maar nooit.



Nou ga nog ff wat doen en dan kom ik vanavond nog ff langs met een berichtje voor Mar met de gegevens.





Oja bloem… mijn aanbod staat hoor over de BOX, het meisje wilde hem niet omdat ze al had gekregen van een andere vriendin… dus…

Enneh gaan we nog een keer meeeeten???



Ikke ben toch wel benieuwd nu hoor…zeker naar mijn tweelingzus :wink: haha!

Kan bloempje meteen de box mee nemen van Arola… :mrgreen:



@ Bloempje

Ik zou als ik jouw was het lekker aan je ouders vertellen. Je kan best wat support gebuiken. Ook als het mis gaat. Maar we hopen en duimen natuurlijk dat het gewoon een innestelingsbloeding is!



Ik heb hier een ontzettende pijnlijke borst. Lynn moet eigenlijsk al weer drinken maar die slaapt nu. Als ze straks wakker is mag ze hem goed leegdrinken en daarna ga ik hem helemaal leegkolven…Ik wil echt geen BO.



@ Stiekem

Geef jij ook nog steeds BV?

En 5 maanden alweer :shock: Zo ben ik nog in shock van het idee dat Marlynn morgen alweer 7 maanden is :roll:



@ Arola

Heerlijk dat jullie weer lekker thuis zijn!

Meeten wil ik wel maar heb even geen idee wanneer. Feb is al een beetje vol, eind feb Linn alweer 1 jaar!!! En rond die tijd dus die 2e z’huis opname. Maart hebben wij veel verjaardagen behalve in het midden van maart. April gaan we een weekend weg en 20 april ben ik zelf jarig…uhmmm… 33 jaar! En eind april begin mei ga ik met moeder en zus dus een weekendje city-trippen.

Dus als iemand wat data wil voorstellen graag! Of doordeweeks, dan vraag ik een oma om op Iris te passen en dan neem ik Linn wel mee… of is dat zielig voor iris… nou ja laten we eerst maar een datum prikken hahaha.



http://picasaweb.google.com/carolavanderlee/KijkoperatieLinn?authkey=Gv1sRgCJbh8K_P5-2iEw#

even een meld



bloemp ik hooooooop super hard voor je dat het goed blijft gaan meid!



Ik heb bij de zwangerschap van Seline ook in het begin bloedverlies gehad.



verder hier ff weer druk. Jeroen zit voor zijn werk in het buitenland, komt morgen terug gelukkig.

Brigitte zit ineens onder de vlekken, waterpokken…kijken hoe dit gaat…

Sneu hoor.



En seline gaat super!



Ik ga zsm reageren, maar ben ff moe nu…van het werken en een gebroken nacht@!

Bloempje: rustig aan doen en niet vrijen is niet nodig hoor. Het vruchtje zit stevig ingepakt en kan dat allemaal overleven! :wink:

Dat is iig het advies wat wij altijd in het zh geven.

Ik heb overigens ook bij alle 3 mijn zwangerschappen blv gehad en bij de middelste ging het mis.

Maar ik :thumbup: :thumbdown: voor je!!! :pray:



Mar: jep, geef nog steeds BV, heerlijk hoor. Kan zo genieten van een lachend mannetje aan de (.) :inlove:

Hij laat zich ook graag afleiden door zijn grote broer, dus dat is niet altijd even handig, maar vaak we erg lief die 2 bij elkaar. :inlove:



Ga nu snel douchen, heb net gesport en ben alleen thuis, dus Jari zal zo wel komen voor zijn eten en die wil ik wel horen anders maakt hij zijn grote broer wakker.



KUS!

Jullie zijn lief meiden, ik heb veel steun aan jullie gehad hoor!

En ik ben heel blij voor Bloempje dat ze zwanger is, ik had dit idee al een paar dagen in mijn hoofd. Vanochtend stond ik op en besloot ik dat het tijd wordt om afscheid te nemen. En toen zag ik Bloempjes bericht, waardoor het lijkt dat ik weg blijf omdat zij nu al laatste zwanger is geworden. Maar ik had het al in mijn hoofd hoor.

Het is tijd voor een nieuwe fase in mijn leven en deze af te gaan sluiten.

Ik heb vrijdag ook een intake bij een maatschappelijk werker om alles wat er in mijn leventje is gebeurd te verwerken. Deze afspraak staat al een aantal weken, nu komt het wel dichtbij. Maar ik ga daar dus even hard aan werken, ook aan mijn studie en genieten van mijn gezinnetje.



Mochten jullie me nodig hebben, ben ook op hyves te vinden en via email :wink:



Bedankt voor alles!

vliegje je bent een topper! Wees trots op jezelf!

Super knap dat je de stap naar hulp hebt gezet! Echt heel goed van je!



En ik heb alleen maar respect voor je beslissing, je kiest voor jezelf.



Liefs



Ing



en je weet mij natuurlijk ook te vinden he?!

Goede morgen meiden,



@ Vliegje

Ik vindt het ook super knap dat je voor jezelf hulp hebt gezocht om te praten of alles wat er gebeurd is. Heel verstandig van je!

Het zal niet makkelijk zijn maar he zal je wel gaan helpen…

En we snappen het allemaal!!!



@ Bloempje

Hoe gaat het bij jouw meis?



@ Arola

Is Linn al weer helemaal de oude?

mar seline is trouwens geboren op 27 sept.



Bloem hoe gaat t?



Arola hoe was jullie nacht?



Mar geen bo op komst hoop ik?



Hier een kleuter onder de waterpokken! Ze heeft ook koorts dus lekker een dagje thuis vandaag.

Ach arme ziel :hug: hopelijk voelt ze zich snel weer beter! En blijft het Seline bespaard!



Oke ik zal de datum in het schema zetten…



Hier geen BO hoor! Borst voelt weer goed…gelukkig! Was er denk ik optijd bij met goed leeg kolven. Had gister tijdens het drinken ook het gevoel alsof er een verstopping door een adretje heen getrokken werd. (een klontje door een rietje zuigen, dat gevoel voelde ik) heel stom…end aarna dronk marlynn ook beter aan de borst…daarvoor was het constand happen en loslaten zo van mammmm waar blijft die melk nou?

vliegje ik voelde het ook niet zo dat het door mij kwam hoor je had al eerder aangegeven dat je wilde minderen…



nou weet ik niet meer wat ik heb gelezen ohhh wat ben ik warrig.



nou dan hou ik het even bij dit ; dat het bloeden minder was vanochtend dan gister. voel me weer wat positiever wel veel last van spanningsbuikpijn. dat zit dan voornamelijk bovenin mijn buik.



schoonmoeder kwam net even naar de nieuwe gordijnen kijken pom pie dom… :stuck_out_tongue:

marjolein; mooi lijstje :dance: goed bezig!! ennuh welke tweelingzus :think: :think: :mrgreen:



bloempje; blijft wel spannend! Maar moeilijk om je mond te houden he naar je naasten…maar voor je het weet ben je zoveel weken verder!



ingrid; wat sneu als b. waterpokjes heeft! Sterkte ermee!!



vliegje; ook ik vind het knap van je dat je hulp hebt gezocht, om je verhaal kwijt te kunnen! Ik ben echt trots op je hoe je je staande houdt :-*



stiekem; klinkt heerlijk bij jullie thuis :inlove: al die mannen om je heen die jouw adoreren :smiley: :inlove: Jari alweer 5 maanden joh :shock: dat gaat echt snel zeg!!!Ik vind het bij N al zo snel gaan…niet normaal…maar ook wel weer leuk…ze worden echt mensjes zo he!



hier moeee…niet normaal, maar heb ook wel erg veel gedaan vandaag…nu lekker op de bank hangen en af en toe internetten :slight_smile:

@kloos wrote:

marjolein; mooi lijstje :dance: goed bezig!! ennuh welke tweelingzus :think: :think: :mrgreen:



bloempje; blijft wel spannend! Maar moeilijk om je mond te houden he naar je naasten…maar voor je het weet ben je zoveel weken verder!



ingrid; wat sneu als b. waterpokjes heeft! Sterkte ermee!!



vliegje; ook ik vind het knap van je dat je hulp hebt gezocht, om je verhaal kwijt te kunnen! Ik ben echt trots op je hoe je je staande houdt :-*



stiekem; klinkt heerlijk bij jullie thuis :inlove: al die mannen om je heen die jouw adoreren :smiley: :inlove: Jari alweer 5 maanden joh :shock: dat gaat echt snel zeg!!!Ik vind het bij N al zo snel gaan…niet normaal…maar ook wel weer leuk…ze worden echt mensjes zo he!



hier moeee…niet normaal, maar heb ook wel erg veel gedaan vandaag…nu lekker op de bank hangen en af en toe internetten :slight_smile:




Jaaa ik weet het ook niet…hoorde laatst iemand zeggen we lijken wel een tweeling…maar wie dat nou toch was :think: :inlove:

hai meiden,



ik heb sterk het vermoeden dat het niet goed gaat hier. Gisteravond vreselijke krampen gehad en helderrood bloed verloren opde wc. vanochtend na een nacht vol buikpijn plasjes/klodders donkerrood bloed in de wc…



moet even naar de huisarts vanmiddag al kan die ook niks doen. buikpijn houd aan… gevoel zegt dat het niet goed is. weet ook niet hoe snel het nu echt moet doorzetten, als het zo moet zijn hoop ik dat het heel snel door zet want dit is slopend.



ik had gister net cakejes gebakken met opa en oma erop om vandaag naar mijn ouders te brengen…



:frowning:

Ach lieve Bloempje… :hug: :hug:

Dit klinkt niet goed, hoe is het nu met de krampen? Hoop dat t snel voorbij is meis… :cry:



Had je net cakejes gebakken… :hug: :hug:

He bloem… shit zeg! klinkt idd niet heel goed zo. Ik hoop dat je snel naar de HA kunt en dat je duidelijkheid krijgt want dit is niet leuk. Ik denk aan je. Succes!

He bah bloempje :hug:

Hopelijk valt het mee! Maar het klinkt niet zo goed :cry:



Sterkte meis, en hou ons op de hoogte!

Ik denk aan je!