JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

hai meiden ik kom net bij de gynacoloog vandaan en heb geen goed nieuws. Hcg is minder geworden. Ik zal dus waarschijnlijk snel een mk krijgen. Hij kon nog niet goed zien of het wel in of buiten de baarmoeder zat maar ik moet maandag weer terug komen.



ben heel verdrietig maar wel blij met de duidelijkheid.



bedankt voor al jullie lieve woorden in ieder geval…

Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, maar meid meid… wat verdrietig voor jullie… :cry:

Weet helaas wat het is… :?

Lieve Bloempje



Fijn idd dat je duidelijkheid hebt nu, al is het alleen geen fijne duidelijkheid.

Ik weet niet wat het is maar ik kan het me zo ontzettend goed voorstellen.

Het is heel verdrietig…hopelijk is alles snel achter de rug!



Ik denk aan je, heel veel sterkte meis!

Bloempje~ ik loop misschien op de zaken vooruit maar je zou eens moeten vragen of dit dan wel aangeeft dat je zwanger kunt worden?! Onze buurvrouw heeft drie kids, voordat de eerste kwam had ze 2 miskramen tussen de 2 en de 3e nog een mk. Dus houdt moed hoor meisje en heel veel sterkte komend weekend…

oh bloempje nee toch!! :cry: :cry: :cry: wat een rot nieuws! Heel veel sterkte met het geven van een plaats…



(misschien wil je dit liever niet horen, maar een vriendin van mij was ook ontzettend verdrietig na haar miskraam en de maand er op was ze alsnog zwanger…dus geef de moed echt niet op!!! :hug: :hug: )

hai meiden



ik ben juist heel blij dat ik nu weet dat ik zwanger kan worden dat is het enigste positieve.



Moet morgen weer naar het ziekenhuis voor controles. Verlies verder weinig bloed dus het heeft nog niet doorgezet.

bloempje :hug: wat knap dat je het toch nog als positief kan zien! En dat is ook zo hoor…je bent nu dan ook extra vruchtbaar…ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen bij de controle… :hug: :-*





hier alles zn gangetje…naja met N wat minder…die heeft dr 2e tandje er ook bijgekregen…en ze is best ziekig…hoesten en vast zitten van dr slijm en zo’n verschrikkelijk zielige huiltje…had dat nog nooit gehoord! Gisteren heeft ze veel geslapen overdag en vandaag wil ze niet zoveel, al hoewel het vandaag een stuk beter met dr gaat! Gelukkig :slight_smile: Ik heb zelfs het gevoel dat ze nog meer tanden achterelkaar gaat krijgen… :shifty: :shifty: naja zolang ze er maar niet al teveel last van heeft.



marjolein; heeft lynn ook al haar 2e tandje gekregen of echt nog 1?

@Arola1977 wrote:

Bloempje~ ik loop misschien op de zaken vooruit maar je zou eens moeten vragen of dit dan wel aangeeft dat je zwanger kunt worden?!




snap niet helemaal wat je hiermee bedoeld??

Bloempje~ eigenlijk heb je het antwoord zelf al gegeven met dat je nu iig weet dat je zwanger kunt worden. Ik bedoelde dus idd of dit een toevals treffer was of dat je gewoon richting een steeds vruchtbare periode komt. Wat kloos al zegt volgens mij ben je nu extra vruchtbaar. Dus ik ben ook erg benieuwd wat je arts zegt.



Hier een fijn weekend gehad. Gisteren een beetje vol gepland met eigenlijk niet hele leuke dingen (dus vooral boodschappen gedaan op zaterdag maken we vaak een rondje, naar de boer voor verse groente en fruit, naar de bakker etc). En vanochtend lekker wezen zwemmen. Van 9.30 tot maar liefs 13.00… was wel een beetje lang voor Linn maar ze trok het heel goed. 's Middags kwamen opa en oma nog even spelen en zo was de zondag snel voorbij.



Nu even wat spulletjes bestellen en dan nog een serietje kijken en hups naar bed!



Jullie ook een fijne zondag avond!

@kloos wrote:

bloempje :hug: wat knap dat je het toch nog als positief kan zien! En dat is ook zo hoor…je bent nu dan ook extra vruchtbaar…ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen bij de controle… :hug: :-*





hier alles zn gangetje…naja met N wat minder…die heeft dr 2e tandje er ook bijgekregen…en ze is best ziekig…hoesten en vast zitten van dr slijm en zo’n verschrikkelijk zielige huiltje…had dat nog nooit gehoord! Gisteren heeft ze veel geslapen overdag en vandaag wil ze niet zoveel, al hoewel het vandaag een stuk beter met dr gaat! Gelukkig :slight_smile: Ik heb zelfs het gevoel dat ze nog meer tanden achterelkaar gaat krijgen… :shifty: :shifty: naja zolang ze er maar niet al teveel last van heeft.



marjolein; heeft lynn ook al haar 2e tandje gekregen of echt nog 1?




Jaaaah :naughty: gaat ze Marlynn toch weer inhalen. Hier is het er echt nog 1! Ben vandaag voor het eerst gebeten…uit schrik heb ik dr een tik op dr hoofd gegeven…auw! (geen harde tik hoor…en met 1 vinger) Was gewoon uit reactie…auwie!

Hier zoals beloofd de foto van mijn fiets :slight_smile:

Alleen foto is beetje mislukt…maar ga niet weer mijn fiets helemaal naar binnenrijden en Marlynn er in zetten :wink:



Onze batterijen van het fototoestel waren helemaal leeg :frowning:

Marlynn zag het trouwens helemaal zitten op de fiets…jammer dat we nog even moeten wacten met fietsen…nog 7 weken :wink:

Mooie fiets Mar!

Waarom moet je nog 7 weken wachten?

Ze zit prma als ik het zo bekijk :wink:

marjolein mooie fiets :dance: maar dat wist je natuurlijk al :wink: je moppie zit nu al als een prinses :inlove: :inlove: :inlove:

en ja ze heeft Lynn echt ingehaald…haar 1e tandje is al voor de helft door en het tandje er naast is al een dikke streep zeg maar…ze heeft er wel last van hoor…best zielig…maar goed nog ff en dan zijn ze allebei er goed door :thumbup:



stiekem; ik zou ook wachten tot minimaal 9 maanden hoor…ook al kunnen ze een btje zelfstandig zitten. Ze moeten hun hele leven nog met hun rug doen en die zou ik niet willen beschadigen omdat ik perse een stukje wil fietsen ofzo…dus hier wordt het 9 maanden of misschien wel later met fietsen…ach ja geduld is een schone zaak he :angel:



arola; een echte zaterdag dagje toch…soms moet je dingen doen waar je anders niet aan toe komt…wel lekker lang gezwommen gister! Vindt Iris dat een btje leuk?? Of moet je dr echt vermaken??



bloempje al nieuws van de huisarts??

Kloos~ iris en zwemmen… nou de ene keer gaat het echt super. Dan probeert ze zelf te zwemmen en is ze niet van de glijbaan weg te houden, maar soms juist helemaal niet en vind ze het gewoon heerlijk om aan je te hangen en rond te zwemmen. Over het algemeen vind ze zwemmen echt heel leuk. Van kleins af aan ben ik al met haar gaan zwemmen. Zie foto!



Marjolein~ Mooie fiets hoor! Ze zit idd al aardig. Maar het is nu toch helemaal niet lekker om te gaan fietsen.



Nou even verder belangrijk nieuws… voor ons dan… Linn heeft as woensdag alweer haar volgende ziekenhuis bezoek. Werd vanmiddag gebeld dat er woensdag al plek is… whaaaa. Dus woensdag haar neusamandelen eruit en een MRI met contrastvloeistof van haar bloedvatenstelsel rondom haar longen… nou ja beter zo snel mogelijk duidelijkheid zal ik maar zeggen!



Bloempje~ en hoe is het met jullie…?

Mooie fiets marjolein!



wat mooi die onderwater foto!



Gister is er weer hcg geprikt en het was nu de helft van vrijdag, ik verlies zo goed als geen bloed. De gyn heeft gister gebeld en vertelde dat ik ook niet perse een aparte bloeding hoef te krijgen maar dat ik ook een wat zwaardere ongi kan krijgen.



Ik voel me iedere dag weer beter, mensen dicht naast ons weten het nu behalve 1 zus daar ga ik vandaag even heen, kan het nu ook zonder te huilen vertellen dus ik word weer wat rustiger wat wel fijn is. Man is erg sterk en heel zorgzaam voor mij. Ik ben nog wel erg moe, en heb wel last van mijn buik maar niet heel erg.

He bloem~ ik vind je een kanjer hoor en ook goed dat je het in je omgeving iig hebt verteld. Het is toch een verdriet wat je kwijt moet. En je hebt dus een geweldige vent… !!!



Nou verder even niets te melden behalve toch weer lichte zenuwen dat er niets uit mijn handen komt. Heb nog een was om op te hangen, bed moet nog opgemaakt worden… whaaaa Nou ja de koffer voor morgen is iig gereed.



Dames ik kom morgen nog wel even wat melden! Tot later!

Bloem: fijn dat het weer wat beter gaat met je. Rustig aan hoor meid.



Mar: tuurlijk, gewoon wachten tot 9 maanden of totdat ze goed zit. Maar een heel klein stukje op de fiets, gewoon je eigen straat bedoelde ik eigenlijk :mrgreen: .

@ Bloempje ik vindt je ook een kanjer :hug:



@ Stiekem Idd zoals kloos al schrijft ik wil haar rug echt niet beschadigen…al kan ik niet wachten hoor :wink: Daarom heb ik dr in huis even in het stoeltje gezet…en e zat er zo stoer bij te kijken…meteen het stuur vast houden…:slight_smile:

Maar heb zaterdag al een stuk gefietst in mijn 1tje :smiley:



@ Arola

Ahhh spannend dat ze woensdag al moet!

Dat is in ene wel ff heel snel!

ff snel n berichtje, alles gaat goed. uitslag van de scan krijgen we pas over 1 wk, neusamandelen zijn lekker weg, heeft ze wel iets last van maar alles valt mee



tot later