JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

Arola, wat fijn dat het goed gaat. Ga maar lekker knuffelen met je meisje… moet ze veel drinken?

Hee meiden

Wil Bloempje even heel veel sterkte wensen :frowning: klote zeg!!

Ook wil ik melden dat wij toch waarschijnlijk bij de eerstvolgende ongie aan de pil gaan…

Ben vandaag bij de huisarts geweest voor een verwijzing naar de MW en nog even gehad over mijn cyclus, dat hij weer langer wordt maar we al een halfjaar niet meer bezig zijn.

Hij zei dat ik wel even moet denken wat we willen. Aangezien de PCO weer in mijn lijf komt zeg maar, of weer lastig wordt omdat mijn cyclussen dus verlengen, heb ik blijkbaar een verhoogd risico op eierstok kanker. Vrouwen die onvruchtbaar zijn en hormoonpillen slikken, zouden daardoor een licht verhoogd risico hebben.

Nu willen we waarschijnlijk toch niet meer actief voor een baby gaan en mijn operatie is nu toch al weer voor niks geweest omdat ik eigenlijk de Clomid moet slikken.

Ik wil niet terug naar het ziekenhuis, dus we gaan waarschijnlijk in febr. (nog is 13 febr.) toch terug aan de pil… vind het heel moeilijk, net ook flink moeten huilen omdat ik me zo voel falen, maar mochten we ooit weer willen, moeten we toch opnieuw beginnen. Of ik nou aan de pil ga of niet.

Misschien maak ik nog een afspraak in het ziekenhuis voor die tijd. Maar de knoop is bijna doorgehakt, al voelt de stap erg groot.

Wilde dit toch nog ff melden. Ben weer weg. Ga jullie goed dames!

Arola, sterkte!

Jee Vliegje, moeilijk hoor meid.

Heel veel sterkte nogmaals voor in de toekomst. :-*

VLiegje goed zo meis… succes!

Zo zit er even helmaal doorheen. De hele dag last gehad van emoties. Met andere woorden het gaat je niet in de koude kleren zitten. Ikzelf heb vroeger zo vaak in het z’huis gelegen en zo vaak onder narcose geweest dat ik geloof ik even flink geconfronteerd ben. Weet je ik vind mezelf helemaal niet zielig maar waarom nou mijn meisje! Ik ging gisteren slapen en toen dacht nou daar lig ik weer in het z’huis maar nu met mijn kleine meisje naast me. Vreselijk. Echt even een emotionele rollecoaster. Ik heb echt bijna de hele dag lopen huilen. Gelukkig was oma hier om me te helepen met de meisjes… pfewww nou ja hopelijk een nacht goed slapen en dan is supermom weer paraat.

Kan me voorstellen hoor Arola, het is ook niet niks.

Je kids horen gewoon gezond te zijn en vrolijk enzo.

:hug:

@ Arola

:hug:

Ik wilde je al even op hyves spreken maar je was alweer weg voor je dr uberhaupt was :frowning:

Maar ik snap het helemaal hoor! Ik spreek je snel!

Sterkte met je kleine meisje…en ik kan je verdriet heeeel goed begrijpen!

Mar~ klopt hoor dat ik je op hyves zag, typte terug en toen was je foetsie… ik was al even aan het computeren daar dus toen ik jou zag en het lukte niet had ik idd de comp al uit gezet. Sorry! :wink:

Hier een hele goei nacht gehad en voel me alweer een stuk beter! Morgen ga ik lekker met olaf mijn zus en haar vriend uit eten en naar de film. Is ook wel even lekker. Even mijn gedachtes op nul zeg maar.

Tot later dames

Heerlijk ff lekker voor jullie zelf!

Hier gister weer een drama avond…

En tatarata…tandje 2 is door :mrgreen:

Hoe is het bij jouw Kloos?

@arola; heel begrijpelijk hoor meis :hug: :hug: het is niet niks…en je meisje is ook nog zo klein… :hug: Gelukkig is het goed gegaan met de operatie!

Gave foto van Iris :inlove: :inlove: wat was ze daar nog klein he! Fijn dat het zwemmen vaker wel leuk vindt dan niet :slight_smile:

@marjolein; beide tandjes gaan nu gelijk op…zn zijn ongeveer op de helft van het naar buiten steken zeg maar haha…en bij Lynn?? N is nog wel hoesterig en niet helemaal haar zelf sinds ze dr tandjes kreeg…hoop maar dat het snel over is!

@bloempje; hoest met jou nu?? :hug:

@vliegje; je bent een top meid :-* :-* het is jullie leven en jullie keuze! Als je nog eens wil kletsen dan weet je me wel te bereiken he! Doe rustig aan en geniet van elkaar :hug: :hug: ik hoop ooit nog wel eens wat van je te horen…gewoon hoe het met je is enzo…

hier alles zn gangetje…N is wel iets beter, maar nog steeds niet volledig in dr velletje…ik wijd het aan een sprong whahaha :mrgreen: dat zeg ik altijd tegen mn man als ik weer niet weet waar ze nu last van heeft…hihi…maar goed ik hoop dat ze snel van dr geblaf over is (ze hoest echt als een oud vrouwtje…slijm zit los, maar ze krijgt het ook niet helemaal weg… :? )

Voor de rest niet zoveel nieuws…

Arola moeilijk hoor en niet zo gek dat je daar erg emotioneel van word…

ik ben donderdag weer bij de gyn geweest, hcg was nu onder de 100 en zal met een paar dagen wel uit mijn lichaam verdwenen zijn. Echo liet geen vruchtzakje meer zien dat ben ik denk ik woensdag kwijt geraakt, vloei nu ook flink. Het is een zware ongi verder niet veel pijn. Word langzaam ook minder moe gelukkig. Verder is er geen reden om te wachten om weer zwanger te worden, zodra ik stop met vloeien gaan we er weer voor! Emotioneel gezien gaat het ook prima, voel me sterk en klaar om het weer te proberen! Heb soms nog wel hele kleine dipjes maar de meeste emoties zijn weer weg.

Ik moest alleen wel nieuwe bh’s kopen… Stond gister met mijn normale bh in het hokje te passen en vroeg aan manlief of hij even iemand wilde halen want euhm volgens mij is dit niet goed. Die mevrouw stond heel resoluut nee meid dat kan echt niet meer hoor hahaha. Maar even 1 nieuwe gekocht mocht het nog verdwijnen. Maar dat al na maar 5 weken zwanger zijn???

@ Bloempje

Bij mij waren ze ook meteen een maatje groter hoor :slight_smile:

Goed van jullie dat jullie dr zometeen weer helemaal voor gaan!

En we gaan weer vollop voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ Arola

Ik geef ook altijd het sprongetje de schuld :smiley:

@ kloos

De ene is voor de helft de ander alleen een streepje.

Maar ook hier is ze niet echt lekker in de velletje. Overdag vrolijk maar s’ avonds wordt ze constand wakker en huilen. Gister tot 1 uur s nachts op gezeten…voel me nu dus ook ontzettend brak!

Dus lekker op tijd naarbed vandaag!

over tandjes gesproken… zie foto! Jaja en madam begint weer te kwijlen?! Dus ik denk dat ze weer verder gaat.

Bloempje~ fijn dat jullie zo positief zijn. Erg goed om te lezen en we duimen met jullie mee hoor!

Hier alles weer aan de beterende hand. Linn is helemaal prima hoor behalve een allergische reactie op de antibiotica. Maar ikzelf heb nog wel een beetje een dipje hoor. Ook weer ongesteld dus dat helpt echt niet mee! En ik heb behoefte aan ZON!!! De lente! Die sneeuw is echt heel mooi maar als je mij zag lopen vanochtend naar de peuterspeelzaal… whaaa.

Oja van het weekend dus uit eten geweest en naar avatar gegaan. Wow was erg leuk en ik heb genoten van alles! Heb alleen van het weekend hele korte nachten gehad dus was zondag helemaal BRAK! Maar goed het was wel een fijn weekend. Nou dat was het weer ff! Tot later dames!

Bloempje: fijn dat je het zo goed doet meid.

Ik herken het wel wat je zegt dat je gelijk door wilt gaan. En soms ben je ook nog emo, en dat mag ook.

Ik zeg altijd: je houdt ervan zodra je een pos. test in je handen hebt.

arola ja dat zal best wel ja, zag hier van de week ook een vrouw glibberen achter de kinderwagen.

stiekem ja precies zodra je het weet… maar goed de emo buien worden steeds minder ben lichamelijk alleen nog niet zo best. had maandag eniorme poetswoede en dat heb ik moeten bekopen met heel veel buikpijn maandagavond en gister, even wat gas terug… Ik vloei nog erg veel lijkt wel geen einde aan te komen,

Sinds wanneer ben je aan het vloeien dan? Het moet toch wel met een klein weekje gebeurd zijn hoor.

Vloei je meer dan een normale menstruatie?

@arola; wat een geweldige foto van Linn :inlove: :inlove: :inlove: al een btje uit je dipje geklommen? Kan me voorstellen dat je verlangt naar de lente…hier ook hoor…lekker wandelen in het zonnetje en meer naar buiten toe dan je in de winter doet…nog ff een paar maandjes geduld…

@bloempje; je bent een topper meis :-*

@marjolein; oei dat is heftig voor jou 's nachts op denk ik :wink: aangezien lynn al hele lange tijd doorslaapt toch? Ik weet niet beter…N slaapt nog steeds niet door… :zzz: en de laatste week komt ze weer 2x 's nachts en zelfs uitslapen is bijna afgelopen…ze sliep vaak tot een uur of half 10 en nu is het half 8 a 8 uur…ach ja er komt een tijd dat het beter wordt :slight_smile:

hier niet veel bijzonders…althans…

wij gaan geen voorbehoedsmiddelen meer gebruiken en daar voel ik me echt heel fijn bij!! Het is niet zo dat we perse 1,2,3 nu zwanger willen worden, maar als het komt zijn we dr wel heel blij mee! Dus we zullen wel zien wat de toekomst brengt :slight_smile: ik geef ook nog steeds volledig borstvoeding, dus de kans is niet heel groot…maar dat vinden we ook niet heel erg…alles op zn tijd :angel:

stiekem ik denk dat het vorige week woensdag was dat het goed door zette kan ook eerder zijn. Qua hoeveelheid wisselt het erg, merk wel dat ik buikpijn krijg als ik veel zit of sta, als ik ga liggen word het minder. Vloeien word in ieder geval nog niet minder dus het lijkt nog niet snel te gaan stoppen.

Bloempje: dat duurt dan wel wat lang hoor, ik zou even contact opnemen met je HA/ gynaecoloog (weet niet waar je onder controle bent).

Kloos: spannend meid! :dance:

Kloos~ leuk joh dat je het gewoon laat gaan. En je kleine moppie is alweer bijna 9mnd oud. Dus 9 mnd in dan 9 mnd uit en hup … hahaha

Ik heb net de uitnodiging gemaakt voor Linn d’r eerste verjaardag!!! Als ik dit schrijf denk ik whaaaaaa. Ben ook naar een taart aan het kijken een leuke 3d taart en dan nog een verjaardagsoutfit met schoentjes en… natuurlijk balonnen en slingers. 1 jaar zeg waar blijft de tijd.

Weet niet meer wie het vroeg maar mijn dip is bijna ten einde. Lekker gesport vandaag dus even de frustratie eruit gerend. Heerlijk.

arola wat een mooie uitnodiging~!

stiekem ik las op een site van een verloskundige dat een bloeding na een mk wel 1 tot 2 weken kan duren?