JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

arola; leuke uitnodiging :thumbup: crea bea gemaakt : en wat gaat het toch alweer hard…wordt linn deze maand al een jaar :shock: :shock: weet nog dat we net in het begin hier allemaal gingen schrijven en nu is ze alweer bijna een jaar…wat vliegt de tijd zeg!

Ja lekker idee hoor…haha en hup er in en eruit…whaha :lol: als het zo zou zijn is het prima hoor…maareh we zien t wel 8)

nou mijn meissie is vandaag moe en hangerig…heeft me vast gemist na 2 dagen werken :wink: …wel lekker dat ze nu nog ff op bed is…heb alles al klaar gemaakt voor het koken straks en dan heb ik even de tijd om nu te niksen :slight_smile:

Bloempje: Persoonlijk vind ik dat wel wat lang hoor. Een klein weekje is nog ok, maar dan moet het over zijn.

Arola: Een jaar alweer, wat gaat t hard idd… en dan is ze baby-af :shock:

He ladies!

Weekend! Ik heb een lekker dage achter de rug. Nu nog een fijn weekend. Wil iets leuks gaan doen maar wat??? Met de kids naar buiten…? geen idee wat het weer wordt. Ergens binnen maar dan zeker geen kidscity of ballorig. Dus wat dan? Nou ja iig nog even boodschappen doen en LOOPschoentjes aanschaffen voor Linn.

Aaah zo schatttig ze gaat de hele tijd op handen en voeten staan. En probeert zich overal aan op te trekken. Ze krijgt de kastes van de gootsteen open… wilt mee naar het toilet… uhm toch die box weer neerzetten… hahaha

Nou dames een heel fijn weekend!

hee meiden,

Lekker dat het weekend is :slight_smile:

Ik begin nu minder te vloeien maar krijg nu juist weer buik en rugpijn zucht Weet ook niet zo goed wanneer ik nu aan de bel moet trekken ben bang dat ik me zoals meestal te veel zorgen maak bah. Mocht het maandag nog zo zijn dan bel ik de ha wel even…

Bloempje: als de pijn erger wordt moet je gewoon de HA=post bellen van het weekend en anders maandagochtend de HA zelf.

Je had al eerder mogen bellen zoals ik al aangaf… als er nog een rest zit, dan kan t nog lang duren en daar zit je ook niet op te wachten…

Zo en dat was het weekend weer… soms gaan die echt te snel. Pfewww wat een avond hier joh! Het begon allemaal zo goed. Linn was lekker moe en ging op tijd naar bed. Flesje boekje en hups slapen maar. Iris mocht voor de koffie blijven. Dat betekend papa en mama drinken een kopje koffie en zij mag erbij blijven en daarna naar bed ‘zonder’ boekje. Eigenlijk een beetje opblijven. Dus kwart voor acht en de koffie was toch ECHT helemaal tot de laatste druppel op en Iris moest naar bed. En toen begon de trammelant. Het was papa’s beurt om haar naar bed te brengen dus dan krijg je NEE mama moet mij naar bed brengen. Nee papa brengt je naar bed. Huilen dus. Nog even plassen beneden en dan “stil” naar boven. Niet dus huilend naar boven en gillend dat mama haar naar bed moet brengen. Dus Linn wordt ook wakker. Ik naar boven naar Linn toe. Was weer rustig ik weer weg en Olaf was nog bij Iris. Toch nog een boekje voorgelezen en toen welterusten… nou weer helemaal gillen enzo… hups Linn weer wakker en papa stampvoetend naar beneden. “wanneer houdt dit eens op!” Ik weer naar boven op naar Iris. Mama wil je nog even bij mij zitten. Wederom even bij haar gezeten en gepraat over dat ze nu toch echt moest gaan slapen. En na een tijdje zeg ik dat ze moet gaan slapen. HUILEN!!! Linn dus ook echt wakker nu en helemaal overstuur aan het gillen. Papa gaat naar Linn. Ik handel Irisaf, okay jij krijgt een lampje op je kamer die je zelf uit kunt doen. Nog 2 boekjes die jezelf kunt lezen en dan moet je zelf alles uit doen en gaan slapen. Even gezegd dat dat eigenlijk pas voor kleuters is zelf voorlezen en lampje uitdoen dus dat vond ze helemaal geweldig. Dus 1 dame stil. Nu de andere nog. En dan met NU bedoel ik nog steeds nu (ondertussen 21.16uur)

whaaaaa

oooohhh ongelukje gehad vanmorgen… nu drukverbandje en op krukken. Ernstig door mijn enkel gegaan, gelukkig niet gebroken maar het doet echt heeeel veeeel pijn. Handig met 2 kids… kan de trap niet eens op. Dus de oma’s staan weer paraat.

arola wat een avond pfff… en dan ook nog door je enkel gatsie! veel sterkte ermee!

hier is het bloeden gestopt. na zaterdag ook geen buikpijn meer gehad dus ik ga er van uit dat het ok is.

Gelukkig Bloempje, kunnen jullie weer verder… :pray:

Arola: balen meid en ook AUW! :?

Sorry ik heb jullie weer verwaarloosd…

@ Arola wat een verhaal zeg :s pppfffff

En wat klote van je enkel zeg…handig met 2 kids :frowning:

@ Bloempje fijn dat het gestopt is :slight_smile:

Zo, vandaag naar t CB geweest: Jari is nu 8 kilo rond en 66,5 cm lang.

Hij is niet zo veel gegroeid sinds de laatste keer, toen was hij: 7620 een 66 cm.

Nou ja, hij is verder vrolijk en doet het goed.

Sinds een klein weekje slaapt meneertje weer door 's nachts!!! :dance:

Wat voel je jedan weer beter zeg.

Helaas heeft hij vanmorgen voor het laatst bij mama aan de (.) gedronken… :cry:

De bv was al aan het teruglopen (vanaf januari had hij nog maar 2 volle luiers per 24 uur) en nu ben ik officieel gestopt. Vind het wel erg jammer, want het was zo ‘ons’ momentje, zucht.

Ik ben blij dat ik die 5 maanden toch heb kunnen geven en het is goed zo.

Stiekem~ Nou wat je zegt je hebt het 5 mnd kunnen doen en dat was geweldig. Komt wel goed hoor maar het is toch even wennen in het begin als je alleen maar flesjes gaat geven.

Wij hadden vandaag de uitslag van Linn d’r MRI scan. Ik had op onze blog al heel wat geschreven dus ik kopieer dat gewoon ff hoor!

Zo vandaag was weer een spannende dag. We zouden de uitslag krijgen van Linn d’r MRI scan. Rond de klok van 12.00 hadden we een telefonische afspraak en ik had afgesproken dat Oma Ineke hier zou komen om Iris van de PSZ te halen. Dus om 7.30 ging mijn wekker en niet veel later werd er al geroepen. “Mamaaaah is het al ochtend…?” Dus hups mijn bedje uit en naar Iris toe. Ze was wakker maar wilde nog eventjes een boekje lezen (lees:kijken). Dus ik nog even naar boven, aangekleed en dacht nog even snel de was op te hangen… Alles eigenlijk in een rap tempo en bij een stap achteruit gaat het helemaal mis. Ik ga ONWIJS door mijn enkel dat ik zelfs KNAK hoorde. Ik ging door de grond van de pijn. Duizeligheid alom maar toch richting de trap gehinkeld om Olaf te roepen. Ooooh als hij nog maar beneden is! Pfewww gelukkig. Hij kwam naar boven gerend dacht dat er iets was met de meiden. Nee nu is mama aan de beurt. Een enorme bult op mijn voet en helemaal blauw. Ik had alleen maar pijn pijn pijn! Oma Ineke gebeld met het nieuws van de ochtend en als ze klaar was of ze dan meteen kon komen zodat we even langs de EHBO konden gaan. Strompelend de trappen af.

Uiteindelijk zat ik dus in het ziekenhuis en moest er een foto gemaakt worden. Gelukkig is er niets gebroken, ze hadden twijfels want je kan mijn groeischijven nog zien hahahaha maar goed het was geen breuk iig. Ik mocht naar huis met een drukverband en krukken. En dan zit je thuis… je kan dan dus echt helemaal niets! Vreselijk!!

Maar goed de dag ging door en het werd 12.00… toen werd het 13.00 en nog steeds geen uitslag van de dokter voor Linn. Zelf maar even bellen. Het was druk en ik zou voor 14.30 gebeld worden, zo niet zelf maar even bellen. Wachten dus… 14.45 nog steeds geen belletje… zelf gebeld… nee het telefonsich spreekuur was verlaat en ik zou voor 17.00 gebeld worden. Okay weer wachten dan (ik kon toch nergens heen). 16.40 hmmm nog steeds niets gehoord en had zoiets van als ik wacht tot 5 uur dan zijn ze vast gesloten en kan ik niemand meer bereiken. Dus zelf weer bellen… hmmm poli was om 16.30 al gesloten… F@&!!*CK! Weet je ik bel gewoon het algemene nummer en vraag of ze iemand kunnen bereiken van de KNO. En ja hoor heb ik opeens de dokter aan de lijn… Linn was de volgende op de stapel. Maar het nieuws was iig goed. Ze heeft geen extra bloedvat lopen en ze verwachten dat naarmate ze groeit en haar longen groter en harder worden dat het wel weg gaat. Ze moet nog wel 1x voor een longfoto om nog een kleinigheidje uit te sluiten en dan kunnen we weer door zonder ons zorgen te maken… pfewwww wat een opluchting. Geen gekke ingrepen meer en als Linn verkouden is zullen we dat zeker kunnen horen! Nou dat maakt ons niets uit!

nog even een fotootje

Arola: wat fijn dat jullie goed nieuws hadden vandaag!

Hoi meiden

Ik kom even zeggen dat ik weer ongesteld begin te worden, had het pas dit weekend verwacht dus ben zo’n 4 dagen te vroeg. Niet erg, want dit weekend is het Carnaval.

Vanaf as vrijdag zal ik weer aan de pil gaan, ik begin vrijdag pas zodat ik dan niet steeds in het weekend ongesteld ben.

Vind het heel moeilijk nu het zo dichtbij komt, maar we hebben de knoop doorgehakt en wie weet komt onze tijd ooit nog, al denk ik van niet. Zonder kindjes zijn we ook gelukkig.

Succes Kloos met het opnieuw zwanger worden. Ik verwacht dat Marjolein ook zo volgt :wink:

Bloempje, heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn en het bij je blijft! :hug:

Arola, fijn dat de uitslag goed was.

Ruth, balen van je (.)voeding, maar je hebt het inderdaad een hele tijd gedaan, fijn.

Tot ziens dames!

Zo hier een baal ochtend… ben moe en heb heel slecht geslapen. Mijn voet doet pijn en zo midden in de nacht strompelend naar beneden om naar de wc te gaan… pfewww dat valt niet mee. Linn ging laat slapen en was weer vroeg uit de veren. En ik was 2 wkn geleden ongi geworden en begonnen met de pil. Het was over maar opeens sinds gister ben ik weer aan het bloeden… huh? Vind dat heel raar. Nog nooit mee gemaakt ook omdat ik aan de pil ben gegaan. Iemand ervaring mee? Ik dacht eerst het zal wel een restje zijn maar gisteravond was het echt helder rood. Blehhhh!

Nou Iris is naar d’r laatste peuterdansles en Linn ligt op bed… ik ga ff op de bank liggen.

Vliegje: kan me voorstellen dat het ineens heel dichtbij komt… ik vind je wel heel dapper moet ik zeggen. :-*

Vliegje; heftig besluit meis, maar wel goed dat jullie er beide achter staan. En tuurlijk zijn jullie gelukkig en wie weet komt er in de toekomst wel een kindje… :hug:

Ik wens je heel veel sterkte met van alles en nog wat en ik wil uiteraard af en toe nog wat van je horen hoor :-* :-* Ga je goed meis :-

arola; auwwwww enkel verstuikt, balen zeg. Je voelt je dan gelijk zo afhankelijk he… :hug: Gelukkig staan beide oma’s paraat!

Wauw!! Goed nieuws van Linn dus :dance:

Balen dat je weer ongie bent…wel raar idd zo’n tussendoorse bloeding, geen idee wat dat betekend :hug:

stiekem; balen dat je borstvoeding is afgelopen :frowning: kun je niet alleen 's ochtends nog geven dat je toch nog een intiem momentje hebt samen?

En wat is Jari al lekker gegroeid zegt…al zwaarder dan N. oëmi :wink:

marjolein; hoestie?

bloempje; ik hoop zo dat het je deze maand gegund is he :pray: :pray: :-

Kloos: het is gewoon te weinig en dan moet ik de fles nageven, dat is niet erg op de dagen dat ik niet werk, maar op de dagen dat ik wel werk, is het niet te doen.

Jari had ook een fors startgewicht hoor: 4420 en dat jouw poppetje niet, geloof ik :wink:

Nee dat is idd geen doen! Ik weet wel dat als je je productie omhoog wil brengen je continue moet aanleggen, maja dat gaat nogal moeilijk als je moet werken…

Je hebt het iig goed 5 maanden vol gehouden, dat is natuurlijk super!!

Oh idd hij is zeker met een grotere startgewicht begonnen :slight_smile: N was bijna 2 kilo lichter…

Ben ook erg benieuwd hoeveel ze nu weegt hoor! Mogen pas 1 maart weer naar het cb, dan heeft er bijna 3 maanden tussen gezeten…dus ben bnieuwd :shifty: