JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

arola fijn dat jullie uiteindelijk goed nieuws kregen! en succes weer met je voet lijkt me vreselijk…

vliegje bedankt voor je lieve woorden, ik hoop dat jullie samen een hele mooie toekomst tegemoet gaan!!!

voor mijn gevoel hebben we de mk maandagavond afgeloten door voor het eerst weer sex te hebben… vond het spannend ook raar maar ja. Ging verder prima hoor alsof er niets gebeurd is gelukkig maar.

dus we gaan er weer voor gaan niet wachten op een ongi eerst.

heb alleen geen idee waar ik nu zit in de cyclus dus we zullen zien!

bloempje~ knap hoor zou ik idd ook wel een spannend moment hebben gevonden. Maar idd niet gaan zitten wachten op een ongi. Let it go en misschien … whaaa ik gun het jullie iig van harte!

Nou hier dag 3 alweer met immobiliteit. Wow wat is dit vreselijk! Je kan beter gewoon ziek zijn zodat je verplicht op bed moet liggen. Maar ik mankeer verder niets! Behalve dat ik dus mijn meisje niet kan tillen naar boven of wat dan ook want heb echt krukken nodig om me te verplaatsen. Want hinkelen is erg vermoeiend. Ik baal iig vreselijk hiervan.

@ Vliegje

Kanp van je om dat besluit te nemen!

@ Bloempje

Goed van jullie dat jullie het hebben kunnen “afsluiten” en nu maar hopen dat er zich snel een 2e wondertje voordoet :slight_smile:

@ Arola

Hoe is het nu met jouw en je voet? Balen zeg! ik ben door die sneeuw al zo bang om te vallen en wat te breken. Zo ellendig als je niks kan!

@ Stiekem

Wees trots opjezelf! 5 maanden is een hele prestatie en die doen maar weinig mensen je na hoor!

Nou hier komen we net bij de HAP vandaan. Na een drama avond en nacht zag ik vanmorgen Marlynn haar oortje vol zitten met bloed. Dus even de HAP gebeld en we mochten langskomen. Ze heeft een flinke oorontsteking en moet nu een week 3x per dag antibiotica krijgen :frowning: Mijn arme meisje :frowning:

Naja gelukkig is het iets dat weer over gaat!

Mar: ja, klopt hoor. Maar Net als bij Kyan ben ik wéér niet degene die beslist wanneer ik stop en dat heeft even tijd nodig om er rust over te hebben.

Ach, wat zielig nou voor Marlynn… :? Lijkt me echt naar pijn in je oor hebben, goed neussprayen he!!

Dankje Stiekem!

De huisarts heeft me dat niet verteld van die neusspray. Maar ik wist het zelf dus idd gaan we goed sprayen!

Enneh ik snap je wel het feit dat je zelf het besluit hebt moeten nemen, dat is ook iets wat ik niet wil. Ik begin er wel steeds meer van te balen om sommige momenten van de bv. Zeker 's avonds als ik weer moet kolven (anders kom ik de nacht echt niet door)…

Zo dames, weer even laten weten hoe het ervoor staat hierzo. Goed maar ik heb nog wel pijn. Mijn hele voet is mooi blauw met 1 enorme donkere vlek aan de zijkant. Maar vandaag iig weer naar buiten geweest. Gisteren voor het eerst zonder krukken! Dat was al een verademing maar wel meteen teveel gedaan. Dan heb ik meteen last van mijn hak en de buitenkant van mijn voet.

Nou ik heb iig zin in Linn d’ eerste verjaardag! Taart is besteld, outfit is gekocht en de “schommel” is gekocht! Yeahhhh! Dus nu eerst toeleven naar haar verjaardag en dan naar de lente!

Marjolein~ tjemig oorontsteking… wat erg! Daar ben ik altijd zo bank voor! Nou heel veel succes iig.

Verder ben ik moe! Dus nog even op het i-net nog wat dingen zoeken en verkopen (marktplaats volladen met babystuff). Allemaal een fijne avond!

Arola; hoe is het nu met je voet?

mijn voet is nog steeds heel erg blauw en na een dag rondhoppen is ‘ie’ echt op! Ik baal er vreselijk van want er echt opuit lukt gewoon niet. Voordeel is wel dat ik een kinderwagen moet duwen dus dan heb je wat steun. Ik denk dat ik er voorlopig nog wel last van blijf houden.

Gisteren ging ik met een vriendin eten en we hadden iig een stuk gedaan met de bus maar uiteindelijk toch een end gelopen. Pfewwww was bekaf toen ik thuis kwam. Maar wel SUPER gegeten!

Oja zaterdag een babyshower (alweer de 4e in een kleine 3 jaar tijd). Ik heb net een tandenbeestje (moet je maar eens googelen) gekocht als kadootje. Onwijs leuk ding joh! Wilde wat anders dan het standaard kleertje enzo. Het is ook een tweede kindje dus veel nuttige dingen hebben ze al.

Nou verder niet veel te melden… en jullie?!

Hier ook niks te melden, zijn weer goed aan de klus, natuurlijk geen idee wanneer ik mijn ei krijg maar dat geeft niets. Word vanzelf weer ongi en dan kunnen we er rekening mee houden maar dat deden we ook al niet echt veel in de zin dat het geen moetje moet worden.

@ Arola

Balen zeg dat je voet nog zo pijnlijk is. Hopelijk wordt het snel minder en kun je weer "normaal"achter de kinderwagn lopen!

En wat een leuk ding zeg dat tandenbeestje…die wil ik ook :slight_smile:

Ik heb ook al mijn eigen tandjes nog…kan ik er ook 1 met mijn eigen gebit maken :wink:

Maar echt ontzettend leuk origineel ding!

@Bloempje

Klusze’ :inlove:

Kwam nog eens even spieken bij m’n oude ‘stoppers-clubje’.

Vliegje: ik wens jullie het allerbeste toe. Je hebt een paar vreselijk moeilijke jaren gehad. Ik hoop dat de beslissing om weer aan de pil te gaan een stukje rust brengt. En hopelijk is het jullie in de toekomst toch nog gegund. :-*

Bloempje: volgens mij speelt er bij jullie nu ook van alles. Succes ermee! Dat gaat vast lukken in 2010!

Marjolein: nog steeds aan de BV, meid :thumbup: .

Arola: Succes met je voet. En wat een droppies van meiden heb je! :angel:

Ook nog even een zwaai naar Kloos en Stiekem :smiley:

Wij gaan heerlijk. Ben alweer aan het klussen voor een tweede… Owen is een heerlijk, makkelijk kind. Had niet beter mogen wensen!

Doei!!!

Iev: leuk om wat van je te horen! Wat gaaf dat jullie alweer voor een 2e gaan, succes!

Iev~ super leuk om een berichtje te krijgen van je! En een brusje!!! Heel veel succes! Nog effies en je mag ook een 1e verjaardagtaart gaan bestellen!

Hier verder even geen nieuws… voet doet nog pijn en heb een beetje last van slaapgebrek. Niet vanwege de meiden maar vanwege mezelf! Blehhh

Ben echt toe aan de ZON!!! Tot later!

meiden sorry voor de enorme verwaarlozing…

slecht ik weeet het

afgelopen week is mijn tante overleden

is al jaren aan het klungelen met haar gezondheid. Afgelopen maandag een soort van ‘laatste hoop’ operatie. Er was weinig vertrouwen dat ze deze operatie uberhaupt zou overleven. Ze zou via haar hals een slangetje ingebracht krijgen om op die manier haar bloed te kunnen spoelen. Zij had nog 1 nier en die werkte ook niet meer

Die operatie heeft ze zo goed doorstaan! en de eerste dyalise ging ook heel goed.

Dinsdag was ze wat moe maar wel optimistisch en ze had een goede eetlust.

Om 1545 ging mijn oom bij haar weg en hij was nog niet bij de slagboom of hij werd gebeld, kom direct terug anders zie je je vrouw niet meer levend…

en dat laatste heeft dus niet meer zo mogen zijn…

:cry:

Oh Ingrid wat heftig! Heel veel sterkte de komende tijd!

@ Iev

Leuk om wat je te horen. En succes met klussen!

@ Ingrid

Wat een narigheid zeg :frowning: Sterkte!

@ Arola

Al helemaal klaar voor vrijdag???

Ja ik ben er klaar voor. Morgen hopelijk mezelf nog even “opleuken” en woensdag naar de kapper. En dan vrijdag … vieren we het niet maar zaterdag gaat het dak eraf. Hopelijk is ze dan niet verkouden want ze is nu weer heel erg verkouden. Echt alla Linn style. Ben bang voor een kuurtje wederom. Dus mrgn ff naar de dokter want ze zit zooooo vol!

Mar~ ga jij nog lekker uitgebreid je verjaardag vieren?

Ik zou het eerst niet vieren en nu komen er toch mensen. Allemaal overdag…s avonds lekker niks (op mijn ouders na dan, misschien dat we uiteten gaan)

Maar ik baal een beetje. Ik had eerst gezegd dat ik het niet zou vieren. Toen toch wat vriendinnen uitgenodigd. Martin had tegen zijn ouders gezegd dat ik het niet vierde…Ofwel Marjolein viert haar verjaardag niet…ooh mogen we dan smiddags even komen? Naja nu dus uiteindelijk haar vanmiddag een smsje gestuurd of ze zin had om een taartje te komen eten vrijdag. Krijg ik als antwoord een hele klaangzang over dr rug…niet van ooh wat leuk dat we mogen komen…dus ik heb nu al weer spijt dat ik ze toch uitgenodigd heb terwijl ik zo had gezegd dat ik een leuke verjaardag wilde met mensen die ik leuk vindt…en nu zie ik dr weer tegen op! :wall: ik baal dus vanmezelf!

Verder heb ik vanmorgen poli gyn gebeld. 11 maart heb ik een afspraak…

Oohja waarom?! Omdat het vrijen nog steeds heel erg veel pijn doet…

Er was me na de bevalling al gezegd dat als ik last had ik moest bellen, omdat het lastig te hechten was. Maar ik dacht ach het hoort erbij het komt vanzelf wel weer…maar nu naar 8 maanden doet het nog steeds enorm zeer. Dus gister avond na weer een poging…besloten toch maar te bellen vandaag! Vindt het wel eng…

oooh marjolein… ja dat lijkt me ook niet een hele leuke afspraak. Maar wel verstandig want het hoort geen PIJN te doen. En zo komt nr2 er natuurlijk nooit. Ben wel benieuwd wat ze vinden/zeggen. Iig heel veel succes.

He niet meer balen over je schoonmoeder hoor. Gooi het van je schouders en geniet van je verjaardag! Gaan wij het ook doen!

Zo morgen staat de afspraak bij de kapper en ipv vandaag ga ik donderdag nog ff shoppen… HEERLIJK want mijn ongi is weer aanwezig en ik ben weer onwijs emotioneel of sjaggie en… gewoon blehhhh. Ik ben het thuiszitten ook ZO zat aan het worden. Niet alleen omdat het winter is maar ook elke dag hetzelfde doen.

tot later!

@ Ingrid jeetje wat een triest verhaal zeg, heel veel sterkte ermee…

@ marjolein Goed dat je een afspraak hebt gemaakt hoor en wat vervelend dat je schoonmoeder zo reageert…

@ arola shop ze! :slight_smile:

hier gaat lijkt alles zijn gangetje weer te gaan. Mijn libido gaat door het dak dus wie weet heb ik mijn ei wel gehad of zit het eraan te komen geen idee en dat maakt het toch wel weer heel spannend omdat er nu geen peil op te trekken is. Hou mijn lijf maar goed in de gaten en verder is het afwachten…