Zo ben weer helemaal “opgeleukt!” hhaha
gisteren een goeie knipbeurt gehad en vandaag allemaal nwe kleding gekocht. Gewoon een compleet outfitje voor zaterdag. Kon alleen geen schoenen erbij vinden. Gelukkig heeft mijn zus een schoenen-tik dus kan ik altijd wat bij haar lenen.
Bloempje~ nou klusze he
Whaaa morgen is het zover. Onze Linnepin alweer 1 jaar. Maar zoals ik al zei we vieren het zaterdag. Iris mag haar wel een kadootje geven morgen en dan moeten we toch echt wachten tot zaterdag voor de taart. Morgen even de dingen voorbereiden. Huis netjes aan kant. Boodschappenlijst helemaal klaar zodat we morgen avond ALLES (behalve het verse brood en de taart) kunnen inslaan.
Nou ik zal orgen even een mooi fotootje showen van LINN als 1 jarige!
Linn is 1 jaar!!! GEFELICITEERD meis en natuurlijk je papa en mama en je zusje ook :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove:
arola; super gefeliciteerd met deze mijlpaal…baby is dr nu echt af…geniet van deze dag en natuurlijk morgen als jullie het feestje geven!! :-
marjolein; jij ook van harte meis :dance: :dance: :- :-* maak er een leuke dag van!
he gatsie moet je naar de poli toe…hopelijk kunnen ze je daar helpen, wel balen dat je er zo last van hebt :hug: :hug:
heb je trouwens geen nacontrole gehad? Ik moest 6 weken na de bevalling terug komen om alles te laten checken zeg maar…
bloempje; spannend weer… :-
ingrid; gecondoleerd meis :hug: kan dr ook nog allemaal bij he…
hey zag in topic keukekamer dat je een weekendje weg gaat! Geniet ervan, ff lekker bijtanken samen :-
iev; spannend dat je voor een 2e gaat!! Hopelijk is het snel raak voor jullie :-*
hier gaat het wel redelijk…naja ik heb een dubbele oorontsteking en was er goed ziek van! Ze wilde me eerst niet laten komen bij de huisarts, en woensdag was ik het zo zat (had er last van, vanaf donderdags) en toen was het bij de ha gelijk duidelijk. Oordruppels antibiotica gekregen en een kuurtje…dubbelop dus…
Het gaat nu wel weer…met emi gaat het super! Ze is druk aan het kletsen en buikschuiven, maar ze raakt een btje gefrusteerd af toe wanneer ze iets wil wat niet lukt! Grappig om te zien :mrgreen: Voor de rest genieten met zn 2en… :inlove:
ff snel…
thnx kloos en ja we gaan er een mooie dag van maken morgen.
Mar nogmaals gefeliciteerd he en echt lekker genieten van je verjaardag he!
Kom vanavond nog even een fotootje showen!
Zo en dat was het eerste deel van Linn d’r verjaardag
arola; leuk filmpje :mrgreen: en leuke foto’s!! Wat heeft ze een ontzettend leuk truitje aan :inlove: :inlove:
Hoe was de dag vandaag?? Vast 1 en al gezelligheid…ze zal wel op zijn
marjolein; hoe was jouw feestje??
Arola: gefeliciteerd met Linn!!
Wij zijn net terug van een weekje wintersport en zijn gisteravond thuis gekomen.
Het was heerlijk!!!
Kloos~ truitje is van de H&M idd erg leuk. En niet eens d’r verjaardags outfit Maar deel 2 van d’r verjaardag was super. Ze heeft het echt leuk gehad!
Stiekem~ ooooh wintersport! Ben je met de kids gegaan of hebben die ergens gelogeerd? Wij gaan over een tijdje wel weer. Gingen voor Iris en Linn elk jaar naar france. Maar komt wel weer.
Marjolein~ Leuke verjaardag gehad?! Denk ut wel
Oja jij had toch nog een afspraak met de gyn?!
Nou nog even een fotootje van onze MOP en ook nog 1 van de taart!!!
http://picasaweb.google.com/carolavanderlee/1eVerjaardagLinn?authkey=Gv1sRgCPCglZvav7OdGw#
Arola: wat een mooie taart zeg!!! Prachtig :shock:
We waren naar Oostenrijk met de kids, schoonouders en zwager+vrouw. Als mijn schoonouders niet mee waren gegaan, dan waren wij ook niet gegaan hoor, dat is helemaal niet leuk. Ski je constant in je uppie :snooty:
Nee idd je moet wel als je met je gezinnetje gaat afwisselen of goede oppas meenemen. Ik zou nu Linn en Iris nog niet een week kunnen wegbrengen hoor om dan zelf op vakantie te gaan. Ookal verlang ik er soms wel naar. Maar olaf en ik hebben een plan! Met mijn verjaardag (20 april) dan gaan we een weekendje weg.
Ik zou eerst met mijn zus en moeder weg gaan (ivm mijn moeder 60e verjaardag) maar dag gaat niet door omdat mijn zus d’r baan kwijt is geraakt en dus financieel is het allemaal niet zo makkelijk bij hun nu. Dus dan komt er budget vrij en dat wil ik maar al te graag spenderen!!! Wat het gaat worden weten we nog niet exact. Dagje wellness met een overnachting, offffff ideeen??!!
hee Arola, wil je nog ff feliciteren met Linn. Lees het nu pas. Kijk hier nog wel eens hoor
Wij zijn overigens niet aan de pil gegaan… vonden de stap te groot haha. Voelden ons er allebei niet goed bij. We zien wel, mijn vriendin werkt op het ziekenhuis en heeft met mijn gyn gebeld. Die verhoogde kans op eierstokkanker bij onvruchtbare vrouwen is nooit bewezen en als het al een risico is, geldt dat pas over een langere tijd (aantal jaren niet aan de pil zitten). Dus we hebben zoiets van, we gaan gewoon nog lekker zo door even.
Mijn cyclus was weer zo netjes afgelopen maand, we wilden niet alles weer ongedaan maken door de pil te slikken.
Ingrid, veel sterkte.
Iev, succes met het klussen voor een 2e.
Mar, alsnog gefeli, maar had ik op hyves al gedaan he
Bloempje hoe is het met jou?
Ben er weer vandoor dames, heb jullie weer ‘ff’ gezien
Zo nu en dan lees ik hier wat bij en post ik wat.
vliegje~ ben blij dat jullie meer info hebben gekregen en de pil lekker niet gaan slikken. Top.Laat je lijf haar ding doen en laat je regelmatig controleren als dat nodig is qua eierstokkanker. En het blijft toch heel fijn dat je cyclus regelmatig blijft!
Vandaag weer naar het CB geweest:
gewicht: 11,3kg (vorige keer 9/11 was dit 10,1)
lengte: 76cm (vorige keer was dit 70cm)
WOWHIEEEE
Ze doet het dus uitstekend!
Ze groeit goed
Lekker hoor Arola!!
Ter vergelijking: Kyan is 3,5 en weegt 13,9 :shock:
Maar Jari woog de vorige keer al 8 kilootjes, dus die gaat zijn grote broer ook inhalen, haha.
Ja dat is idd ook een mooie vergelijking. Hier net zo hoor. Iris weegt 14 kilo en is idd 3,5. Maar je kan zien dat ze langer aan het worden is en dat dat babyvet er een beetje vanaf gaat.
Arola beter laat dan nooit dus nog gefeliciteerd!
Vliegje ook weer spannend bij jullie dus! fijn dat je cyclus weer mooi is!
Hier weer moe moe moe en pijnlijke borsten… zou het??
Ga even hier terug kijken wanneer het bloeden gestopt was na de mk. KUn je 2 weken na het stoppen met bloeden alweer een eisprong hebben??
Bloempje~ THNX!! Over je cyclus… pfew geen idee. Het is toch zo’n 14 dgn voor je bloeding dat je eisprong is?! Dus als je idd een keer een korte cyclus is tja dan zou het kunnen.
We gaan iig weer hopen/duimen etc! Succes!
Zo hier de derde avond deze week dat ik alleen ben… hmmm echt niet leuk. En dan het vooruitzich van een weekend vol verjaardagen. Bah dan hebben we geen echte quality family time zeg maar. Ik zit er ook echt ff doorheen hoor. Geef het weer steeds maar de schuld maar tja we hebben al 2 dgn heerlijk zonnejte gehad. Zelf vandaag MET zonnebril voor gezeten terwijl Iris aan het krijgten was. Maar ben gewoon even helemaal niet vrolijk. Overdag moet ik ook echt ff opletten dat ik niet sikkeneurig ben enzo. Maar dat lukt me aardig. Er gaat de laatste tijd zoveel door mijn hoofd dat ik er tureluurs van wordt. Ik wordt 33 en kom volgens mij in mijn dertigers crisis. HOE verwezenlijk je je dromen? Ben ik wel een goeie moeder? En een goede vrouw? Etc etc… En dan ook tegenwoordig vaak teleurgesteld. In vrienden en ook familie. Maar ja ben niet iemand die er zomaar uitflapt wat me niet zint of wat ik erg jammer vind van die en die.
Probeer er met Olaf over te praten maar ja dan moet ie wel thuis zijn he! EN hij is momenteel zo druk met zijn werk en zijn carriere. Nou ja we komen er wel weer doorheen. Iig weer even wat van me af gescheven.
Zo ik kom ook snel ff mijn neus laten zien, hoor boven alweer dat er ondertussen 1tje wakker is geworden
Bedankt voor de felicitaties!
Wat een leuke foto’s arola!
Spannend bloempje…het zou kunnen…dus we gaan weer flink duimen voor je!
Vliegje goed van je om niet aan de pil te zijn gegaan!
Stiekem en Arola Wat doen die kindjes van jullie het goed zeg!
Lynn groeit al 3 weken niet…ze zit nog steeds rond de 7300 gram…
Ik ga mijn dametje uit bed halen voor er geen verf meer aan de spijltjes zitten. Ze heeft nu uitgevonden om met haar speen langs de spijlen te ratelen :s :doh:
hello meiden hier een btje een rare week…gisteren ineens heel misselijk geworden…tot overgeven aan toe en niks meer in mn lijf…vandaag ook nog aan het werk en ik heb nu net eindelijk een btje cola en 1 beschuit op…dus het gaat zo zo…
wij zijn maandag ook op het cb geweest! N. is 7166 gram en 69 cm…dus een klein fijn meisje maar ze was goed gegroeit volgens het cb :think: vind het helemaal niet veel (maar 600 gram bijgekomen met 2,5 maand) wat dat betreft kun je er geen peil optrekken bij hun he…ik vind het ook prima hoor qua gewicht, maar had wel ietsje meer verwacht…ach ja zo blijft ze nog een btje baby he
arola; wat een leuke foto’s van dr verjaardag!! Ziet je huis er trouwens mooi uit en die taart! Wow mooi hoor! Zelf gemaakt?
Linn is idd een lekker moppie zeg met dr gewicht en idd wat je zelf ook al zegt…het is babyvet en nu ze groter wordt groeien ze niet zo hard meer qua gewicht…
vliegje; wat goed dat je niet aan de pil bent! Vond het ook al een btje dubbel, maar ik snapte je angst wel…gelukkig kan er niks kwaad mee…
En leuk dat je nog ff je update doet :-*
stiekem; zooo dat klinkt lekker, een weekje er tussen uit en oppas bij de hand :dance: zo wil ik ook wel op vakantie haha…
marjolein; :shock: lynn heeft N. ingehaald qua gewicht zie ik :lol: en we liepen zo gelijk op…
bloempje; blijft spannend bij jou :shifty: :shifty: ik hoop dat het snel raak is voor je