Kloos~ hey wat vervelend… hopelijk is het snel weer helemaal beter!
Maar vind het grappig dat je mijn huis er mooi uit vind zien hahaha. Meen je dat echt…?! Soms zou ik namelijk wel eens de helft eruit willen gooien zodat het wat leger is. En dat het gewoon lekker netjes is… maar al die speelgoed hoekjes… pfewww
En de taart… nee hoor is gekocht ALS IK DAT KANNNN wowieeeeh Dat zou super zijn he! Nou die mevrouw geeft wel workshops dus wie weet ga ik me daar nog eens voor inschrijven.
Verder aan enorme allergische dag gehad. We hadden verjaardag van de vader van Olaf en zij hebben 2 poezen… whaaa ik was vergeten mijn allergie pil te slikken en was nog niet binnen of het begon al. Nies, snot, snuit en nies… en dat de hele middag. Ik kan je vertellen je bent gebroken dan. Totaal geen energie hoor. Het was zelfs zo erg dat mijn ogen rood doorlopen waren.
Nou dames geniet lekker van jullie weekend! Tot later
ow jakkie…heb je last van hooikoorts dan?
Nou wie weet zit er nog een talent in je verscholen met taarten bakken…volgens mij moet dat best leuk zijn zo’n workshop!
en JA ik vind je huis netjes en leeg hoor :eh: bij ons staat het veel voller…jij hebt alles netjes aan de zijkanten en echt ruimte voor de kleintjes om te spelen…bij mij vraag ik me wel is af waar N. straks moet spelen :think: hebben 2 banken en een stoel staan en de box en een buffetkast en onze woonkamer zit vol :? naja dan moet ze maar precies in het midden gaan spelen denk ik haha :mrgreen:
hahaha kloos, zou die van mij spelen momenteel vooral onder de tafels. Dan HEB je zoveel ruimte hahaha.
haha :mrgreen: dat is idd ook nog een optie :lol:
hai meiden,
net een 2 voor 5 euro kruidvat test gedaan maar ik was iets te laat met aflezen denk 3 a 4 minuten en toen was er een licht streepje…
pompiedom ik durf dus niks te denken weet niet hoe snel het een vals resultaat geeft…
aaaahhhhhh Ik ga niet meteen weer testen even dag of twee wachten.
whaaaaaaaa spannend bloempje :shifty: :shifty: :shifty: maareh kuidvat testen zijn heel gevoelig!! Goed dat je nog een paar dagen wacht…en dan vooral met ochtendurine testen…
oh ik hoop het zo voor je he
Ik twijfel alleen omdat ik net de tijd overschreden had, streep was licht maar duidelijk man zag hem ook…
nou streep is vaak wel streep hoor! Zeker bij de kruidvat testen…je zult zien als je morgen of dinsdag test dat het beter zichbaar is!
Ben benieuwd…al weet ik het stiekem al wel :dance: :-*
Nou hier nog geen jubelstemming lol.
eerst maar even overnieuw ben zo bang dat het streepje er kwam doordat de tijd overschreden was en dan mag je het eigenlijkniet meer aflezen…
spannnendddddd :shock:
BLOEMMMMMMM~
Hahaha
Morgen ochtend ga ik maar weer testen!
@ Bloempje
Ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent hoor :dance:
Ik had bij de kruidvat test toen ook een heel vaag streepje…en na 4 min zag je die ook nog hoor, en na een uur ook nog!
@ Kloos
Bah dat je zo beroerd bent geweest, ik dus ook…2 dagen. 1 dag echt mega beroerd kon niet op mijn benen staan overal spierpijn en van het ene op het andere moment in ene koorst
Grappig dat jullie over de taarten maken zijn begonnen.
Ik heb binnenkort een workshop, wilde het namelijk ook al heel lang een keer doen…en had toevallig vrijdag de stoute schoenen aangetrokken.
We gaan het hier thuis doen en ik moet 6 mensen bij elkaar verzamelen…dus als er nog iemand van hier is die mee wil doen…
ROEPT U MAAR!
Marlynn woog hier vanmorgen 7500 gram, yes eindelijk an een maand is ze weer aangekomen
Inmiddels krijgt madame nog 4 borstvoedingen en de rest eet ze zelf, brod, groente/aadappels en fruit! Jippie ben zo trost op dr!!! En ze slaapt eindelijk weer van 19 tot 7 door Lekker klokje rond dus :dance:
Marjolein ik zit nog in de ontkenningsfase
Ik kan niet geloven dat het zo snel na de mk weer raak is… Mocht het wel zo zijn dan weten we ook niet hoelang maar dan kan ik altijd even hcg laten prikken lijkt me
Morgen ochtend eerst maar weer testen!
Fijn dat je dame weer groeit!!!
Taarten maken lijkt mij wel leuk
taarten maken klinkt zeker leuk!
Hoeveel moet zoiets kosten dan :shifty: :shifty:
wow lynn heeft emi ingehaald
ruim 300 gram zwaarder :shock: Doen wij iets niet goed
wel lekker dat ze zo regelmatig is met dr eten en drinken…ideaal!
Dus jij ook aan de buikgriep niks waard he…
hihi bloempje begrijp je volledig hoor! Maar een vriendin van mij had ook een miskraam en direct daarna zwanger…nooit verwacht en dolgelukkig!
Dus het kan prima hoor! Ben benieuwd morgen naar je test
:-*
hier voel ik me met vlagen ook nog steeds niet lekker…baal dr wel van…maja ach het komt wel weer goed
Aaaa Bloempje!!
Ik had dat ook direct na mijn mk! en zie nu… Seline is alweer 5 maand!!!
Meiden ikke een nieuwtje!
Wie wil weten pb maar ff ivm meelezers enzo!
verder gaat het hier weer beter.
Alles heeft een plaatsje, viel me nog wel tegen hoeveel moeite ik had met de tweede ziekenhuisopname van S. Maar goed ook dat is allemaal goed gekomen!
En af en toe het zonnetje erbij joooo daar wordt je blij van!!!
Ingrid~ ik heb je gepb-ed hoor! En fijn dat je alles weer een plekje hebt kunnen geven. Ik vond die 2 keer opname van Linn ook slopend hoor. Je bent sterk maar toch krijg je een knak moment.
Marjolein~ Oh leuk die workshop. Wanneer heb je dat staan en hoeveel kost het?! Misschien wil ik wel komen. Lijkt me onwijs leuk, ook om je/jullie te ontmoeten. Maar dat ligt echt aan wanneer het is want het zijn drukke dagen momenteel.
Bloem~ nou dan gaan we maar wachten tot morgen… grrrmpfhhh!!
Nou vandaag hadden wij weer een bezoek bij de KNO. Begon allemaal heel goed en vrolijk tot er even een klein onderzoekje kwam. Oren checken, keel checken en Linn klinkt altijd toch wel een beetje hees. Dus dan toch maar via de neus met een slangetje naar d’r keel kijken en d’r stembanden. Dat is echt ZO niet leuk. Maar het ging snel en Linn was meteen weer rustig daarna. Haar stembanden zijn toch wel rood ivm hoesten enzo. Daarna door naar de longfoto. WOW en dat was medaar een ramp. Eerst moest ik haar alleen vasthouden maar al snel zag ze aan Linn dat ze het niet trok. Zo zielig. Dus de zuster mocht de gemene vrouw spelen en mama mocht troosten. Pfewww. Maar goed we hebben weer een vervolg afspraak gemaakt. En Linn zal voorlopig goed onder controle blijven. Als haar longen niet vanzelf hard worden en de ader weg gaat duwen die in de weg ligt dan hebben we een vreselijk vooruitzicht… want dan moeten ze de ader gaan verleggen. En aangezien dat een hoofdader van het hart is moet dat met een open borst operatie. NOU dat was me even nieuws zeg. Dit is gelukkig in het “ergste” geval… Maar goed dat is wel ff schrikken.
Nou ik ga de slingers maar eens weghalen (olaf was ook jarg dit weekend dus hadden we alles laten hangen).
Tot later
nieuwtje :shifty: :shifty: ik pb je ff :mrgreen:
Oh Arola dat klinkt wel heel heftig zeg… Je kan ze ook nog niet uitleggen waarom iets moet he? Zielig hoor!
Ingrid pb is verstuurd hoor
Ben je nou echt extra vruchtbaar na een mk en waar door komt dat?
@ Arola
Jekkie wat een naar voorruitzicht!
Het moet ongeveer 35 euro kosten en dan duurd het geloof ik 2 a 2 1/2 uur. Waarschijnlijk wordt het een vrijdagavond…
Gefeliciteerd nog met je mannetje!
Arola, Kloos & Bloempje
Zou het wel leuk vinden als jullie ook komen :inlove:
@ Ingrid
Je hebt pb hoor, ik ben altijd zo niet nieuwschierig :liar:
Marjolein~ Nou als jet een vrijdag avond is…dan zou ik best weel eens kunnen. Ben iig in april wel 2 keer weg waarschijnlijk waarvan 1x een vrijdag (9 april) Maar laat het even weten dat kijk ik of ik het aandurf om mijn i-net-forum-vriendinnetjes te ontmoeten hahaha