Marjolein~ Nou als jet een vrijdag avond is…dan zou ik best weel eens kunnen. Ben iig in april wel 2 keer weg waarschijnlijk waarvan 1x een vrijdag (9 april) Maar laat het even weten dat kijk ik of ik het aandurf om mijn i-net-forum-vriendinnetjes te ontmoeten hahaha
Natuurlijk durf je dat! Ik bijt niet hoor…zeker niet met een lekkere :drool: taart voor mijn neus!!!
Goedemorgen pfff wat vroeg, samen met manlief opgestaan en nu dus fris (ahum) achter de pc.
even testje gedaan en ja hoor 2 strepen!!! :mrgreen:
En nu de hamvraag hoe lang is het? Ik kan hier terug lezen dat de bloeding van de mk stopte op 7 februari, dan is het wel heeeeel vroeg om positief te testen lijkt me maar ik weet het ook niet
Zou je al een ei kunnen krijgen met het laatste beetje nabloeden?
Bloem~ gefeliciteerd en idd we gaan met zijn allen op een goed verloop nu! Niet gaan lopen stressen enzo want dat is niet bevordelijk voor de algehele pret!
wauwwwwwwwww super gefeliciteerd bloempje!!! Ik had ook niet anders verwacht :mrgreen:
ik duim voor je dat het nu goed mag gaan!! :-* :-* en geniet van je wonder in je buik, wat arola ook al zegt, niet stressen :-* :-
hmmm marjolein; 35 euro… :think: niet heel duur, maar ik weet ook niet of ik het wel leuk genoeg vindt :oops:
arola; heftig voor je meissie al die onderzoeken :hug: :hug: ik hoop niet dat het erger gaat worden…want dat is helemaal schrikken als ze er een operatie aan te pas moet komen :shock:
Gelukkig houden ze haar nu wel goed in de gaten :-
ingrid; seline alweer 5 maand :shock: wat vliegt de tijd he!!
nou hier ff rustig relaxed op de bank…moet zo ff kolven en dan naar mn werk…maar nu nog ff genieten van het heerlijke zonnetje ik voel nu echt dat de lente er aan komt :dance: :dance: :mrgreen:
Enne, dames, ik ben vandaag weer ongesteld geworden geloof ik, ben gaan vloeien, na precies 28 dagen. Mijn cyclussen lijken wel droomcyclussen te worden Toch wel fijn dat alles nu even goed lijkt te werken. Niet dat ik nu het gevoel heb dat we zwanger kunnen worden, want daar zijn we nog steeds niet meer bezig. Maar gewoon het feit dat mijn lichaam weer beter werkt is heel fijn.
Niet stressen is bij tijd en wijlen wel lastig hoor pfff. Zit niet op een roze wolk zoals de eerste keer. ben heeeeel erg moe slaap snachts ook slecht maar nog twee dagen werken en dan lekker uitrusten en genieten!
Bloem~ tuurlijk is het ontzettend moeilijk om BLIJ te zijn. Maar bedenk je dat elke vrouw die zwanger wordt met dezelfde stress loopt en dat het echt tot wk 12 heel spannend is. Probeer idd lekker te rusten want meisje… pfewww je kan ZOOOO moe zijn in het begin!
oja de box heb ik nog niet verkocht hoor!
Nou ik heb heerlijk met mijn meisjes gestad vandaag. Linn vond het fantastisch. Even langs de H&M en wilde ZOOOO graag dat inimienie spijker bolerootje maar was ie uitverkocht. Alleen maat 62 nog. Zelfs op H&M online niet de goede maat. Echt balen want had helemaal een leuk outfitje compleet. Heeft iemand van jullie nog leuke spijker bolerootjes gezien. Echt zo’n kleintje!? Na het stadten Linn op bed gelegd en met Iris voor buiten gezeten. Wow het was echt warm in de zon en ik had echt mooie rode lente zon wangen. Hahaha
Nou nu wederom op zoek naar de ideale vakantie bestemming. Ben bijna HOPELOOS aan het worden!
@marjolein; wow mooi zeg!!! :inlove: :inlove: hoe is het trouwens bij de gyn gegaan??
@bloempje; zul je altijd zien he…eerst gaat alles niet lekker en dan ineens komt alles je aanwaaien…wel gaaf dat ze je willen hebben. En nee hoor je hoeft niks van je zwangerschap te vertellen dat kun je later ook wel doen…
@arola; wat zoek je voor vakantiebestemming dan? Wil je naar het buitenland of in nederland blijven? Wij gaan in juni 10 dagen naar Frankrijk…heb even met vakantieveiling mee gedaan en zo is het betaalbaar leuk op vakantie gaan :dance: :mrgreen:
@vliegje; fijn dat je cyclus nu een btjen normaal loopt :-*
hier alles zn gangetje…als emi straks wakker wordt gaan we richting de fotograaf…al hoewel is een zusje van iemand hier op kok die misschien in de toekomst iets wil doen met fotograferen en heeft een super goede camera…dus ben benieuwd!! Daarna gaan we langs het werk van mn man…even showen met Emi hopelijk houdt ze het de hele middag vol
Er zat een stuk hypo nog wat. EN dat heeft ze weggebrand…was een soort van wildvlees…over 2 weken moet het allemaal beter voelen van binnen…dus ik hoop het?!
Leuk kloos foot’s…wel showen he?!
Bloem goed zeg een potentiele nieuwe baas!
Hopelijk gaat het wat worden, en idd lekker je mond nog even houden hoor!
altijd al gedacht dat het kon!!! Marjolein iets voor jou om te proberen… hihi
Kloos~ vakantie france, italie ofzo. Maar dan een mooie accomodatie niet zo’n standaard sta-caravan… Maar een camping vind ik wel iets hoor, vooral voor de kids. Vriendjes enzo! Maar wil ook niet te lang in de auto zitten. Of er iig 2 dgn over doen.
Marjolein~ MOOIE TAART!!! En wat vervelend zeg bij de gyn. Hopelijk helpt het!
Bloem~ Ik zou idd eerst door de gespreken heen gaan maar zou het wel vertellen voor je een contract tekent. Maar dat ben ik hoor. Doe wat jij denkt dat het beste is.