Tja, dat dacht ik dus ook… er is er 1 bij wie het altijd heel duidelijk te zien is, maar laat die er nu net niet zijn deze week
Ik hoop dat ik maandag nog een afspraak krijg, dan is zij er ook weer.
Ik hoop het ook voor je!
Straks is ze alleen maar je darm aan het echo-en ofzo… tja, dan zie je niets idd.
Hahaha nee het zijn wel eitjes. Alleen ze krijgt ze niet nauwkeurig in beeld. Nu heb ik ook veel eitjes zitten… dus misschien is het moeilijk ze echt in beeld te krijgen?
hoi meiden,
eindelijk weer ff tijd en gelegenheid om te reageren…
ons meisje was maandag en dinsdag helemaal van slag alleen maar huilen/huilen/huilen…het was geen regeldag, want ze kwam niet perse voor eten…ze wilde gewoon niet slapen en vooral niet weggelegt worden…overdag heeft ze op beide dagen maar 1 uur geslapen…gelukkig sliep ze snachts wel een btje…niet volledig, maar iets…dus het waren 2 vermoeiende dagen!
Gisterenochtend was ik weer bang dat ze zo’n dag had…maar gelukkig viel dit mee…ze sliep weer normaal naar de voedingen en ze is weer normaal wakker wat als baby hoort zeg maar …ik heb nu echt weer mn meisje terug! Vandaag doet ze het ook weer goed…dus ik denk dat ze gewoon van slag is geweest van afgelopen zaterdag…toen is ze de hele dag mee geweest naar een bruiloft… :think: alleen op die dag sliep ze de hele dag en heeft ze eigenlijk niks mee gekregen…of toch wel??
naja…ben weer terug…heb wel af en toe gelezen hier en daar, maar tijd om te reageren lukte helaas niet!
vliegje; ik vind die echo’s ook niet echt betrouwbaar meer…ik zou er eerlijk gezegd gek van worden…een vriendin van mij had het er na een jaar ook zo mee gehad…dat ze lekker op vakantie geweest zijn en zoiets hadden van we zien 't wel weer…nu maar ff tijd voor ons zelf…en toen zijn ze zwanger geraakt :inlove: …hopelijk geldt dat ook voor jou!!!
@arola; balen van je rug… :hug:
@marjolein; whaaaaaaaaaaaaa spannend :shifty: :shifty: :shifty: :mrgreen: :mrgreen: het kan nu elk moment voor jou gebeuren!! Ik hoop voor je dat alles ondanks de ligging van de baby toch goed mag gaan en hopelijk mag je toch nog vaginaal bevallen meis!! alvast heel veel succes ben zo benieuwd of het nu een meisje of jochie is…(en eerlijk gezegd denk ik dat je een jochie krijgt :o :mrgreen: :inlove: )
@stiekem; na marjolein ben jij al weer aan de beurt…jij kan ook langzaam aan gaan aftellen :dance: gaat alles nog goed??
@ingrid; hoest met de verbouwing?? Hou je het nog een btje vol allemaal???
@schaapie;hoe bevalt jou de combinatie parttime werken en thuis zijn?? Hou je het een btje vol???
nou meiden…ga nog ff bij de mei mama’s schrijven…want die heb ik ook behoorlijk verwaarloosd en dan ff eten en dan komt de kleine meid straks weer :inlove: moet zeggen, dat ik met de dag verliefder op dr wordt…(behalve dan die 2 rare dagen van van de week :mrgreen: haha)
Kloos, ah je arme meisje! misschien toch wat indrukken opgedaan?!
Ik vertelde jullie toch van mijn follikelmeter die eigenlijk met dag 20 cyclus al wilt afbreken? Heb ik dus vorige keer niet gedaan, lichaam meer tijd gegeven en een ei gehad!
Nu hoorde ik een verhaal, andere gyn, zelfde ziekenhuis als ik. Ook die wilde afbreken bij dag 20. zij heeft ook gewacht en voila, ook een ei.
Het is dus maar goed dat mensen hun gevoel volgen!!
Ben benieuwd of er morgen iets is gebeurd. Had zulke goede hoop! Wil dat vasthouden.
Nou hier terug van de Gyn. Ik mocht meteen in de Gyn. stoel gaan liggen om even te voelen. Ze zat weer lekker te “graaien” daar binnen ze zegt je hebt 1 cm ontsluiting en ik voel 2 lekkere billen. Dus ik vraag mijn billen of die van de baby Die van de baby…
Dus het zit idd nu al meer ingedaald als vorige keer. En dus al 1 cm ontsluiting
Zaterdag ochtend om half 9 wordt ik opgenomen…en dan gaan we evengoed primen aangezien mijn baarmoedermond nog wat stug is en een tuutje heeft. Ze kan wel gaan inleiden zondag maar dan ben ik zo lang bezig met inleiden. Dus hopelijk zet mijn lichaam gewoon zelf even door op de priming En dan zondag ochtend gaan ze me inleiden
@ Vliegje
Dat had jij vorige maand toch ook!
Ik vindt het maar een raar ziekenhuis daar waar jij heen gaat als ik die verhalen zo hoor. Kan je niet ergens anders heen…???
@ Kloos
Is ook wel een beetje veel voor zo’n klein kindje een hele dag op de bruiloft mee. Dus ik dnek echt dat ze daardoor vanslag is geweest.
hebben jullie het wel leuk gehad op de bruiloft?
Gelukkig heb je nu je “oude” meisje weer terug!!
Enneh ik hier denk ook een jongen :shifty:
O Mar, zoooo spannend!!! Dit weekend worden jullie papa en mama! Kan niet wachten tot we horen wat het is en hoe zij/hij heet!
Enne, ik wil niet naar een ander ziekenhuis. is verder weg, veel moeilijker aanrijden. Met mijn gyn valt wel te praten, maar die spreek ik nooit he. Alleen met een afspraak. De follikelmetingen worden door een paar meiden gedaan.
Misschien je beklacht eens doen bij de gyn dan…ik zou er in iedergeval wel wat mee gaan doen!
Ik begin nu ook wel heel nieuwschierig te worden naar wat voor mensje er in mijn buik zit…
Vliegje~ afbreken bij 20 dgn is idd kort voor jou toch. Jij bent gewoon eentje die een lange cylcus heeft dat hebben ze nu al 2 keer kunnen vaststellen. Dus dat zou ontzettend zonde zijn en vooral STOM. Als jezelf ook genoeg twijfels hebt over de metingen vou je altijd om een second opinion kunnen vragen.
Mar~ whoeeewhaaaa… komt echt heel dichtbij nu he! Laat het maar over je heen komen hoor. En ik KS-kenner… mocht het er toch van komen het gaat om de gezongheid van je kindje. Kijk en vraag de dames en heren om je heen vanlles als je daar zin in hebt. Hoe ver zijn ze? Je wordt ook ontzettend op de hoogte gehouden hoor maar je voelt niets behalve wat gerommel in je lijf. En dan de pijn na de KS… moet het even kwijt sorry maar het is echt even heeeeel erg K*T maar na een paar dagen kan je echt al meer dan je denkt. En volgens mij ben jij zo’n keiharde waarvan de teugels af en toe aangetrokken moeten worden. Laat je helpen en probeer te genieten. Voor je het weet ben je thuis met je moppie.
Heel veel succes maar dat zal ik de komende dagen nog wel eens zeggen.
Kloos~ ach ze was vast van slag van de dag. Idd ze slapen misschien wel maar ze nemen echt heus wel al die prikkels op hoor. Maar af en toe zitten die dagen er nou eenmaal tussen. En nu gewoon weer lekker rustig aan. Je merkt uiteindelijk zelf wat je meisje wel en niet trekt!
Stiekem~ hoe gaat het bij jou dan…?!
Pfewwww is het al weekend? Was weer een niet leuke dag. Heb geen eens zin om erover te typen… bah maar goed morgen beginnen we weer overnieuw.
Tot later meiden!
Ja Arola, inderdaad, ik wil gewoon minimaal de 30 dagen afwachten en daarna eventueel afbreken. Maar heb tot nu toe op dag 28 en dag 24 een ei gehad, dus die dag 30 moet gewoon voorbij zijn voor ik pillen ga slikken.
Nou hier is mijn temp ineens gestegen! Snap er echt niks van… zal wel onrustige nacht hebben gehad, zo weer een fm dus het zal wel vals alarm zijn.
Kloos en Arola: hier gaat alles ok hoor.
Werk nu 2 weken tot 14.30 en dat bevalt erg goed moet ik zeggen. Heb wat meer energie nu en wat minder last van mijn bekken, dus dat is wel erg fijn hoor!
Mannetje beweegt ook nog heerlijk en volop, geniet er ook erg van! :inlove:
hoihoi…
@marjolein; van het weekend al inleiden :shifty: :shifty: wat snel maar zo leuk meis!! Ik hoop dat alles goed gaat met de bevalling!! hihi je denkt nu ook een jochie? haha…ben benieuwd meis :-* :-
@stiekem; fijn dat het zo goed gaat!! Scheelt wel he…kortere dagen werken!!
@arola; he bah…naar als je een rot dag heb gehad he…niet meer aandenken het is nu een nieuwe dag en die wordt vast veel beter!! :thumbup:
@vliegje; idd niet te snel afbreken hoor…maar ik blijf het allemaal verwarrend vinden :?
nou vandaag lekker een dag alleen…man moet de hele dag werken…dus ik kan mn gangetje gaan. ALleen moet er echt wat aan het huishouden gedaan worden…alleen heb ik er niet zoveel zin in :? :sick: moet mezelf echt een schop onder de kont geven om wat te doen…te erg gewoon…
Naja ik ga er zometeen gewoon gelijk aan beginnen…dan kan ik vanmiddag lekker relaxen met Noëmi en anders lekker tv hangen…is ook wel leuk
Oh ja aanstaande zondag laten we Noëmi dopen…ben benieuwd hoeveel mensen (tantes/ooms etc) er langs komen…ik hoop niet mega druk… :shifty: maja we zien t wel…
Meiden fijn weekend alvast :-
WHAAAAAA!!! Er groeit een eitje
11x12mm
Nou ja, hou het weekend wel in de gaten. Maandag nog een meting.
Mijn gevoel heeft me tot nu toe weer niet in de steek gelaten.
Ze begon vanochtend met ‘we meten nog 1 keer, daarna heeft het geen nut meer’.
Dus ik zeg nog, ‘wil eerst maandag die andere vrouw nog zien’.
Toen ging ze kijken en zag ze het ei
Baarmoederslijmvlies was ook 9mm, heel goed dus.
Dus ik mag toch maandag terug komen, stelletje… Ik heb waarschijnlijk gewoon een lange cyclus!
En ik wil mijn lijf de tijd geven.
Wordt vervolgd hopelijk!
ah super vliegje!!! :dance: :dance: :dance:
mag ik eerlijk zijn? ik zou die hele metingen vergeten en gewoon van je eigen gevoel uit gaan…want ik zou toch echt helemaal gek worden van die ziekenhuis zeg… :wall: :wall:
Ja ik hecht daar weinig waarde aan hoor. Ik had echt zo’n gevoel dat ik nog een ei zou krijgen en nu krijg ik weer hoop
Maar zondag een doop, leuk!!
Vliegje! JOEPPPIEEEH! We mogen best even blij zijn he! Nu op naar je ei! YOU GO GIRLLLLL
Nou vanmorgen begon het niet echt leuk…5.30 een huilende Iris… Linn sliep nog heeeeel vast dus maar even mijn bedje uit om te kijken wat er was. Iris was Wakker! Maar ik zeg nee Iris je mag nog 2 uurtjes slapen voor we uit bed mogen. Heb d’r op d’r buik gelegd, d’r muziekje aan en… Ja hoor madam is gewoon in slaap gevallen en om 8.30 moest ik haar dus echt weer wakker maken. Hahahha Dus wat had ik bedacht… een ontbijtje op bed, 2 beschuitjes en een bekertje drinken.Ik kwam dus binnen lopen en ze zat echt te kijken van wat is dat nou?! hahaha ZO schattig. Kussen achter d’r rug en zo’n opklap-bed-tafeltje en ze voelde zich de prinses hoor. helemaal leuk. Dus zo zie je maar de ene dag is bout en volgende dag is weer helemaal okay!
Kloos~ veel plezier met/bij de doop
Nou marjolein, morgen moet je toch? Heb je je tas gepakt? Je zenuwen in bedwang…? Ik hoop dat je nog een goede nacht rust kan vinden.
Nog heel eventjes en dat wondertje in je buik mag in je armen liggen.
Nou we hopen het beste voor je en zullen het hele weekend aan je denken!
een hele dikke SMAK voor jou je man en je buik!
Hoi meiden…nog even op de valreep een BIB
Tassen zijn gepakt…alles is weer netjes bijgewerkt…dus we zijn er klaar voor!
Morgen ochtend om half 9 moeten we ons al melden…dus wordt spannend!
Lieve Arola
Bedankt voor je lieve berichtje en die lekkere :-*
Tot snel meiden!
En duim :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor me dat ukkie gewoon via de normale weg naar buiten wil komen!
Tot snel meis!!!
Ik hoop heeeeel snel een smsje te krijgen. Waarschijnlijk post iemand anders hier he, aangezien ik veel weg ben het weekend (morgen shoot en zondag vaderdag).
Morgenavond ben ik thuis Mar! Zondagavond ook.
Ik duim voor jullie, denk aan jullie!! ZET 'M OP!!! :-* :-* :-*