Goede morgen,
Hier mijn Eerste en mijn laatste BIA
Ik zit nu nog rustig mijn broodje te eten en we gaan rond kwart voor 8 richting het ZH! Ik ben nog helemaal niet gespannen. Heb heerlijk geslapen…dus we laten het weer helemaal op ons af komen…en we gaan het zien!
Kirsten zal de juni mama’s op de hoogte houden…en misschien dat mijn moeder ook nog wel een keer een berichtje post daarzo…dus daar kunnen jullie live verslag volgen
Lieve meiden,
De volgende keer als ik hier kom schrijven…dan ben ik MAMA :dance: !van een jongen…of een meisje…we zullen het nu snel weten! Ben zo benieuwd ook hoe het eruit ziet…en of het haar heeft… :mrgreen:
Dikke :-* voor jullie allemaal!
Mar: je leest het niet meer, maar toch veel succes vandaag!
Zet 'm op, het gaat je lukken en als het toch een sectio wordt… you did your very great best! :-*
Oooo mar, zooo spannend!!!
Succes!
Om half 5 zijn Mar’s vliezen gebroken, harde buiken worden erger.
Ah, spannend hoor!
Ben benieuwd… :shifty:
Leuk he, een digitale bevalling meemaken? :mrgreen:
wow!!! gebroken vliezen dat gaat hahard!!!
aaaaa wat is het spannend!!!
Mar zet m op meid!!! :-*
whaaaaa spannend…net ff tijd om te gluren…dus de vliezen zijn gebroken :dance: :dance:
succes meis!! nog ff en je hebt je wereldwondertje in je armen :-* :-*
Nog geen update van Mar??? :shifty:
Sorry dames, ik ben hier niet meer zo vaak. Maar toevallig kwam ik even kijken hoe het met jullie gaat en ik val zowaar in een live-bevalling!!!
Marjolein: Succes meid! Ik ben ook benieuwd wat het wordt! Vanaf vandaag wordt je leven echt anders! :dance:
Even kort een updateje van mij en Owen. Alles gaat super! Owen is erg tevreden. Slaapt veel (ook 's nachts, gelukkig :mrgreen: ) en krijgt nog steeds alleen maar borstvoeding. Het is een heerlijk mannetje. Hier een fotootje van Owen met een zwemhoedje.
Succes verder meiden!
Nog geen nieuws! Heb om 9u nog gesmst, geen reactie dus volgens mij is ze bezig!
Iev, wat een mooi mannetje!
zooooo spannend :shifty: :shifty: :shifty:
vliegje; bij de juni mama’s was er al weer een update…ze had al 8 cm en had het behoorlijk zwaar geloof ik…moet je maar even lezen
ik hoop voor marjolein dat ze snel de kleine in dr armen heeft!!!
iev; mooie foto van je mannetje!! Heerlijk genieten dus!! :dance: :dance:
nou het weer is hier waardeloos ik hoop dat het om een uur of 4 droog is en een btje zon komt…zodat na de dienst de mensen bij ons thuis koffie kunnen drinken en dat we dan een deel van de mensen buiten kunnen plaatsen met regen gaat dat niet lukken…en we verwachten toch een hoop mensen :o naja…we wachten maar af… :shifty:
Even gekopieerd van de juni-mama’s:
Update Marjolein
Ze heeft de hele nacht erg pijnlijke weeen gehad en rond 4.00u had ze 4cm. Op zich heel netjes.
Rond half 8 had ze er eigenlijk geen zin meer in. Dat betekent dat het toch echt wel aan de gang is.
Om half 10 kreeg ik de eerste sms van haar moeder (dus Marjolein had zelf de puf niet meer om te smsen…)
Ze had het erg zwaar en lag aan de pijnstillingspomp. Daardoor kon ze de weeen toch beter opvangen.
Ze wilde nog steeds voor de normale weg gaan en had 5cm.
Om 11 uur heb ik nog even gesmst, want ik was natuurlijk erg nieuwsgierig. Ze had weeenversterker erbij gekregen en had het daardoor weer erg zwaar. Weeen om de 2 min. Niet prettig dus. Maar ze doorstaat het allemaal dapper (aldus haar mama…)
Om 11.25u de laatste sms ontvangen. Het kontje was meer gedaald; zeer positief dus! En 8 cm ontsluiting!!!
Er is goede hoop!
Einde update
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Marjolein is bevallen van een meid!!!
Heb het even gekopieerd van de juni-mama’s!!!
Marjolein, GEFELICITEERD!!! Wat een prestatie meid, heel goed!
Van de juni-mama’s:
MARJOLEIN EN MARTIN, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MARLYNN!!!
Zoals jullie begrijpen is het Marjolein gelukt!!!
Ze is om 13.05u bevallen van een meisje van 3175gram!
Via de natuurlijke weg!
Marjolein vond het heel zwaar, maar ze is zoooooooo blij!
Jaaaa Marjolein en MArtin van harte met jullie dochter!
Wat een mooie naam!
Mar, lekker laten vertroetelen en genieten van jullie wonder!!!
OOO Stiekem nu ben jij de volgende!!! :mrgreen: :-*
Marjolein~ Jaaaaaah daar is ze dan… MARLYNN!!! Mooie naam! Ben erg benieuwd naar je verhaal. Maar eerst maar eens even tot rust komen en je gangetje vinden. Genietse!
Dikke kus ©Arola
JA!! Ik kreeg een smsje van d’r, mooie naam!! Gefeliciteerd en ben zo trots dat het je zo gelukt is! Ben heeeel benieuwd naar de baby en het verhaal van Mar!
Ingrid: kreeg er ineens de kriebels van toen ik je berichtje las! Ik ben idd de volgende!!! :shifty: :mrgreen:
jaja stiekem… nog een paar weken en dan bibbeb, bia-en bubben, dan krijg je de div. bob’s, bab’s, bib’s, etc hihi
Dus echt geniten van je buikie hoor meisss. Linn is er alweer bijna 4 maanden uit! Pfewwww
Hier een fijn weekend achter de rug, wij hebben vaderdag op zaterdag gevierd omdat vandaag al veel in petto hadden. Dus gisteren paps verrast met een enorme mok koffie, het ontbijtje had hij al eerder een keer gehad, dus die hebben we even overgeslagen. We hadden allemaal leuke dingetjes die ochtend samen ingepakt (iris en ik). En paps was erg blij met zijn op de peuterspeelzaal-gemaakte-pet.
Vandaag zijn we naar de vader en moeder van Olaf geweets. Even naar het nwe poepje kijken en daarna door naar de geitenboerderij n zoeterwoude. Erg leuk! maar het leek bijna een pretpark zo druk dat het was. hahaha
Nou tot later!