JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

Al 10 baby’s geboren. Nu blijven we nog duimen draaien voor Bloempje en vliegje!

:-*

Meld :mrgreen:

Kloos hoe gaat het meissie?

Met jou en met jullie prachtige dochter?

Heb je een leuke kraamhulp?

Even een korte update van hier. Sinds gisteren kunnen we eindelijk weer thuis douchen na bijna 2 weken zonder. Het moet nog wel geschilderd worden maar we zijn er nu al super blij mee!

En ook is de toilet zover klaar. Moet ook nog gestuct worden.

Volgende week gaan ze als het goed is ze bedrading van het electrisch beneden vervangen en worden de muren in de bijkeuken en keuken opnieuw gestuct.

Die week erna komt de schilder.

Volgden week zaterdag gaan we met onze slaapkamer beginnen. Nieuw behang, verfje en vloer. Daarna de babykamer.

Dan nog laminaat en verf op de overloop. en dan de bijkeuken nog voorzien van laminaat en daar komt in een gedeelte ook de speelruimte dus die moet nog wat ingericht worden.

Pfff als ik dat zo lees hebben we nog zat te doen.

Dat is ook de reden dat ik hier niet veel ben.

Gisteren was hier mega brand. Zie mijn topic in de huiskamer. Pfff dat was echt heftig hoor!

Meiden hoe gaat met jullie allemaal?

Liefs,

Ing

MELD!

Mar, we hebben een nieuwe schrijver hier :slight_smile: Die wilt vast ook op het lijstje.

Ing, druk druk dus?! Nog even doorbijten :slight_smile:

We hebben vandaag gewinkeld en zijn lekker uit eten geweest. Morgen ga ik zonnen en slapen :slight_smile: En een beetje wandelen met Sho.

ben enorm ongesteld weer maar buikpijn is gelukkig uit te houden.

MELD!! :mrgreen:

Een nieuw deeltje en heleboel ruimte dus voor 3 (of 4?, weet niet meer hoeveel het er zijn) nieuwe zwangeren!! :dance:

@ Vliegje

Ik vindt het heel leuk een nieuwe schrijver. Maar als ik niks weet kan ik ook niks in het schema zetten :slight_smile:

En van Konijntje horen we ook niks meer :frowning:

Zo blijf ik natuurlijk bezig…en zoals ik al zei ik heb weinig energie en puf op het moment…

Wat goed dat je een ei hebt gehad :wink: dat wist je nog niet! Wel super dat jullie nu iets langer doorgaan met echo’s maken. Hopelijk is het deze maand gewoon raak!

@ Ingrid

Jeetje dat dat zo dicht bij jullie was die brand…pfffEn wat heerlijk dat het zo opschiet met de verbouwingen…en nu weer lekker douchen :slight_smile:

@ Kloos

Bedankt voor je mooie geboortekaartje :inlove:

Ik hou je in de gaten bij de mei mama’s :slight_smile:

ja ik ben er ook,heb niks te melden maar dan sta ik er tenminste bij hier :mrgreen:

fijne dagen allemaal!

Ik neem hierna het topic wel over Mar, het lijstje.

Doe ik het volgende deeltje openen als jij bevallen bent :slight_smile: Tenzij we heeeel weinig kletsen haha.

Hier gelukkig minder last van mijn ongie als vorige keer. Denk dat ik vorige keer zoveel pijn had omdat het na mijn operatie was.

Nu was de pijn goed uit te houden.

vandaag geen pijn weer, wel nog steeds ongie. Dus dat zal nog wel een paar daagjes aanhouden.

Dinsdag bellen om nieuwe echo’s af te spreken.

even melden en kom vanavond even bijkletsen!

hi hoi,

kom me ook ff snel aanmelden…gisteren wel tijd gehad om 1 berichtje te plaatsen, maar dat was bij de mei mama’s dus vandaar nu ff snel eerst hier :wink:

hier is alles goed! Met mijzelf als met Noëmi! Echt ben zo blij met zo’n klein poppetje…wist niet dat je zo gelukkig kan zijn…heel bizar.

Borstvoeding loopt als een trein, tenminste aan haar gewicht te zien :mrgreen: want gisteren was ze namelijk net boven haar geboortegewicht :dance: en vandaag is ze al 2930 gram!! op 5 gram na bijna 100 gram boven haar geboortegewicht!! Ben echt trots op haar…

Noëmi is echt een heel rustig meisje…ze huilt heel weinig en komt zich netjes op tijd melden voor haar voeding (behalve 's avonds, dan wil ze denk ik gewoon aandacht… :roll: :inlove: )

Met mij gaat het ook prima…heb al steeds minder last van mn onderkantje :wink: en voor de rest pak ik ook redelijk wat slaap…aangezien Noëmi 's nachts best goed slaapt…vannacht namelijk 2x wakker geworden om te voeden en te verschonen, maar voor de rest heeft ze heerlijk doorgeslapen! :thumbup:

Nou genoeg over mezelf :smiley:

vliegje; hopelijk wordt het deze maand een succes meis!! Ik gun het je zo!!! :-* :-

schaapie; welkom meis! :mrgreen: maareh…ben je al weer aan het werk begonnen? Zo ja? Hoe bevalt het?? Lukt dat een btje met de kleine en oppas enzo??

marjolein; hihi.is goed hoor hou me maar in de gaten :thumbup: :mrgreen: nog een paar weekjes meis en dan heb jij ook een kleine in je armen!! Ben zo benieuwd wat het nu is bij jou :smiley:

stiekem; vind ik ook…genoeg ruimte voor nieuwe zwangeren!! Dus kom op meiden :dance: :dance: :pray: :pray:

ingrid; hier is het allemaal goed!! (zie stukje tekst bovenaan :stuck_out_tongue: ) onze kraamhulp is super!! Heel lief en relaxed en het klikt gewoon super!! Ze heeft me in het begin echt super geholpen met de borstvoeding, vandaar dat het ook als een trein gaat :thumbup: Voor de rest genieten met zo’n kleine meid!! :inlove:

He eindelijk kun je weer thuis douche wel zo fijn he! Wat hebben jullie nu gedaan? Een douchehok of een muurtje??

Maar men oh men wat hebben jullie nog veel voor de boeg…lijkt ons wel in de zwangerschap :wink: :mrgreen: naja als het eindresultaat er straks maar mag zijn he!

nou ga snel afsluiten…want er komt zo weer bezoek aan…

tot snel weer… :-

Goed wat van je te horen Kloos! En fijn dat het zo goed gaat!

@ Kloos

Ik heb je al live gesproken :slight_smile: Je hebt echt een mooi dametje :inlove: en ik ben jaloers op dr haar!

@ Vliegje

:-* Ingrid wilde het ook wel doen…dus vecht het maar uit samen :lol:

En fijn dat je ongi niet zo erg is als vorige keer :thumbup:

Jongens ik heb olifantenpoten…blehhhh!

O laat Ingrid het maar doen dan! Ik heb niet veel tijd hahahaha.

hey lady’s.

hier alles goed,ja ben weer aan het werk,heb het niet echt naar mijn zin maar goed verder gaat het wel…

Met kdv enz gaat het allemaal prima,Lucas doet het prima,vind de leidsters leuk :inlove:

we zijn vanmiddag naar het bos en de geitjes geweest,foto’s in het showforum.

Sorry dat ik het kort hou verder maar ben gesloopt en moet nog douchen enz.

groetjes schaapie

Hai dames, goed weekend gehad?

Ik heb maandag weer een follikelmeting, dan is het dag 12.

Ben benieuwd…

Mijn NOD zet ik maar op 4 juli ongeveer. Is altijd gokken.

Schaapje, lijkt me moeilijk als je weer moet werken zeg!

Mar, deze maand is jouw maand :smiley: Heb je er al zin in??

Denk toch nog steeds een meisje bij je… ben ook zoooo benieuwd!

Ik kom wel op kraamvisite hoor, alleen wat later in het jaar waarschijnlijk hahahahahhaa!

@ Vliegje

Ik heb er helemaal zin in.

Vandaag wat aan het poetsen in mijn huisje…haha het moet schoon zijn he :wink:

Enneh je/jullie moeten zeker op kraamvisite komen :slight_smile: Gezellig!

Kloos~ als ik je berichtje lees zie/lees ik dat je echt aan het genieten bent van alles. Fijn dat de BV goed gaat. Je zal over een tijdje vast even een dipje krijgen maar echt waar het wordt alleen maar leuker! Die 2/3mnd grens is een heel fijn moment omdat je dan opeens bewust wordt dat het eigenlijk allemaal wel loopt en dat je echt kan genieten van ALLES! Bedankt voor je mooie kaartje.

Marjolein~ wow de 36 wkn gepasseerd… nog even en we krijgen een BIB melding van jou. Ik jouw teksten lees ik echt dat je eraan toe bent om je kindje te krijgen. Maar goed je hebt echt nog wel even voor de boeg. Jij denk zelf toch dat je 10 dgn verder bent? Dus dan kan het zomaar zijn dat je al snel aan de beurt bent. Ben zooooo benieuwd! Geninet nog maar van je buik en alles daaromheen.

Vliegje~ nou het wordt weer afwachten he meiss… maar het is wel iig weer een nwe ronde! Good luck, break a leg, toi toi toi, uhm…?

Ingrid~ brand…! bij jullie thuis… hmmm ga zo even lezen bij de huiskamer toppic.

Schaapje~ wat lief jullie zo… mooie foto’s en een gelukkig gezinnetje!

Nwe dame… ben alweer je naam vergeten… oops… WELKOM… heel veel succes en we horen graag van je.

En dan even over CASA di LICO, moe! moe! moe! Olaf heeft dus net vakantie gehad en we hebben veel gedaan in en om het huis. Dus dat is wel heel erg fijn. Maar omdat hij vrij was zijn we bijna elke avond onwijs laat naar bed gegaan… echt te laat voor mij. Daarbij werd iris een beetje verkouden dus ik ook en brak de helse periode voor de hooikoort weer aan. Dus energie level is 0.01 zal ik maar zeggen. Maar goed ondanks dat gaat het wel goed hier hoor. Iris is een lieverd en Linn gaat haar 3-H periode in (huilen, hangerig en honger).

Vorige week was ze dus drie maanden en gingen we naar het cons.buro. Ze is een lekkere dame… of had ik dat nu al verteld…? Gewicht: 6845gr en 60cm.

De dames liggen nu lekker op bed en ik ga nu eerst even douchen…hmmm had ik vanmorgen ff geen tijd voor. En als het dan nog ff lukt ga ik nog even op bed liggen. En anders heb ik me voorgenomen om vanaf nu elke avond om 22.00 naar boven te gaan.

verder een drukke week, morgen met Linn naar de KNO voor haar astma gehijg en geblaf (is al wel wat minder) en donderdag gaat iris voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Spannend!

tot later dames!

Hier meld er zich nog 1!

Nog steeds druk. Ik heb gelezen maar daar blijft het bij, kan geen tijd maken voor uitgebreide antwoorden.

Drukkkkkk, ben weer verder sjesen!

Flinke dame die Linn :slight_smile:

Probeer een beetje rust in te plannen nu en dan he, even tijd voor jezelf.

Bloempje, nog niet ongie???

hee Mar

ik lese soms een beetje mee bij de juni mama’s, vind het zooo leuk om te lezen als er zich een BIA aankondigt. Nu zag ik dat de 1e juni baby is geboren, wat een leuke datum 03-06-09 !

Het komt echt dichtbij nu voor je he!!!

Hier is de ongie over :smiley: