nou even een vervelende dag achter de rug… bleh
moest vandaag met Linn naar de KNO arts voor haar gekke kuchje/piep/gehijg en na een vervelend onderzoek (zo’n kijkbuisje via haar neus naar haar keel) zag de arts een vernauwing in haar luchtpijp vlak na d’r stembanden. Verder dan dat punt kunnen ze dus niet kijken en kon ze dus ook niet zeggen wat de ernst is enzo… ben een beetje uit mijn doen hoor dus probeer het zo goed mogelijk te vertellen… Ook hoorde ze verderop “iets” maar wat kan ze niet zeggen en wilt dat we ook naar een longarts gaan. Dus we gaan nu op naar een longarts en waarschijnlijk (of misschien) moet Linn nog een kijkoperatie om verder in d’r luchtpijp/longen te kijken. Maar dat willen ze liever uitstellen tot ze wat ouder is. Het is eigenlijk te hopen dat ze er gewoon vanzelf overheen groeit en dat we enig onderzoek kunnen afzeggen. Het breekt mijn hart dat ze eventueel onder narcose moet…
Ondertussen gaan mijn gedachtes alle kanten op… heel veel vragen… met als kern waarom bedenk ik die vragen niet als ik daar zit…
Maar goed we gaan het eerst maar eens even allemaal uitzoeken en of het ECHT noodzaak is om zo’n klein meisje dat te laten ondergaan.
ben moe!
O Arola, sterkte meis!!! Wanneer moet je nu terug??
Een narcose is heftig ja, zou ik ook uitstellen zolang het kan! Arme Linn… hopelijk kan er iets anders gedaan worden??
Wat is het hier rustig zeg…
ze gaan nu alles doorsturen naar de longarts en dan krijgen we pas een datum. Ze zouden eind september dan een kijkoperatie willen doen. Maar wat jij ook al zegt als het niet echt nodig is dan natuurlijk niet… maar ja ze stelt het ook niet voor niets voor… pfew is zoooo moeilijk…
Lijkt me heel moeilijk! Eerst even afwachten wat er uit de overige onderzoeken komt! :hug:
Wat is het hier rustig…
Wat gaan jullie dit weekend doen?
Wij hebben het super druk…
Morgenavond op housewarming bij vrienden, zaterdag overdag heb ik een meeting in Blijdorp met meiden van Zwangerschapspagina, zaterdagavond feest waarbij ik moet fotograferen en zondag ga ik op mijn luie gat liggen
Maandag ben ik vrij van kantoor maar moet dan wat foto’s maken bij een peuterspeelzaal. Dus druk druk.
Sorry ik ben ook ff een beetje afwezig.
Hier mijn verhaal van gister avond:
Kom net bij de VK vandaan. Ik heb een stuit baby. Ik ben echt zo ontzettend verdrietig, Ik baal hier zo ontzettend van. Ben al die tijd heel erg bang geweest voor een stuit en nu heb ik er 1 Nu moet ik dus gaan beslissen wat ik wil.
Morgen ochtend om half 9 moet ik weer bij de verloskundige zijn om alles door te spreken en gaan ze de gynaecoloog bellen en die zal mij gaan zien.
Waarschijnlijk is het te laat voor een draaipoging
Ik baal zo ik wil niet in he ziekenhuis liggen of daar bevallen. Mijn hele droom van mijn thuisbevalling en mijn kraamtijd valt in duigen
Update van vanmorgen:
Net terug van de VK, ons ukkie ligt dus nog in stuit.
Ik heb toch voor ziekenhuis Almere gekozen en niet voor ziekenhuis Harderwijk. (normaal ga ja vanuit hier altijd naar Harderwijk)
Dus ik net gebeld voor een zsm afspraak. Kan dit pas dinsdag ochtend
Net dus de VK gebeld en die gaan de de diensdoende gynaecoloog bellen…dus wacht nu op een telefoontje terug.
Ik wil gewoon zsm omdat de kans van draaien dan nog het grootst is…mocht dit gaan lukken. En mocht dit ook nog mogelijk zijn…want dat is nu de vraag!?!
De verloskundige zag wel dat de baby nog ruim vruchtwater had en dat het niet ingedaald was…en dat het in onvolkomenstuit ligt…dus dan zijn dan allemaal weer wat positievere puntjes aan het hele nagatieve gebeuren…we houden hoop
Sorry voor mijn ego berichtje
@ Arola
Getsie wat een verhaal zeg…arme Linn.
Hopelijk kunnen jullie een beslissing maken…of groeit jullie kleine meisje er overheen.
Sterkte :hug:
Net sms van Mar, ze had eigenlijk voor dinsdag een afspraak in het ziekenhuis, maar is er nu met spoed heen. Ze gaan proberen de baby te draaien en daarna moet ze een paar uur ter observatie blijven.
Wat een nare berichten…
@ Arola Dat is even schrikken zeg zo’n vooruitzicht… Hopelijk groeit ze er inderdaad over heen…
@ Marjolein He meid wat vervelend Kan me voorstelen dat je ontzettend verdrietig bent… Hopelijk kan er nog gedraaid worden?
Hier niks bijzonders. Geen ongi, wel veel buikpijn eergister en gewichtstoename dus ik vermoed dat het wel komt wat ook heel fijn zou zijn. Maar dan natuurlijk net in de vakantie maar goed. Wij vliegen volgende week donderdag. Dit weekend ook 3 dagen weg en ik moet nog zoooooveeel doen maar toch maar ff tikken. En dan ga ik NU verder!
Arola: sterkte meid!! Kan me voorstellen dat je er helemaal niet op zit te wachten…
Marjolein: Klinkt als mijn verhaal meid van mijn 1e. Lag al vanaf 26 weken in stuit, versie gehad bij 36+, niet gelukt, gekozen voor een stuitbevalling, nvo en toen een sectio.
Snap wat je bedoelt… sterkte nu met de versie! :hug: Je zal wel even een beurs gevoel houden in je buik vandaag en morgen.
*** Update Marjolein ***
Ligt nu aan CTG, daarna poging draaien en daarna weer CTG en 4 uur blijven
Mooi, ben benieuwd!
3 pogingen om te draaien mislukt, doet zeer en heeft last van harde buiken.
Arme Mar :hug:
hmm… had al zo’n vermoeden.
Balen voor d’r.
Dan moet ze nu gaan bedenken wat ze gaat doen, ben benieuwd!
Ik heb geen keus. Baby ligt in volkomen stuit…dus het wordt een sectio
He Mar: balen meid! :hug:
Sectio is dus keizersnede?
Hoe voel je je meis?? Kan me voorstellen dat het een enorme domper is op je vreugde
Ja klopt sectio is keizersnede
en versie is draaien
Je leert hier nog wat he
ik blijf goeie hoop houden. Ga nu nog moxa therapie proberen…wie niet waagt wie niet wint…en anders helaas pindakaas. Maar voel me wel erg verdrietig en de tranen zitten me erg hoog…
MARJOLEIN!!! bah bah bah… dit is echt niet leuk zeg… en wat balen dat het draaien niet is gelukt. Hou je taai hoor meisss en wij hopen met zijn allen dat jouw kleintje zich toch nog bedenkt en zich gaat draaien.
(zit te denken dat Linn bij 37wkn5dgn dag van sectio van dwarsliggen naar hoofdligging is gegaan. echo voor KS lag ze nog schuin en toen ze eruit kwam lag ze met koppie naar beneden) Dus we houden de moed erin. Als ze/hij nou toch nog draait mag je dan wel thuis bevallen?
ENNNN laat die traanen maar lekker gaan, dat mag echt!
En dan ff ego… Iris haar eerste dagje PSZ… ik mocht erbij blijven en dat was wel erg leuk. Het is een nwe dus al het speelgoed is nog fris en fruitig hihhi. Ze heeft het naar haar zin gehad. Nu maar hopen dat ze maandag alleen wilt blijven.