JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

wow… open net mijn hyves en wat zie ik daar… het kleine wondertje van marjolein!!! Volgens mij is ze gewoon thuis… wow wat een toppertje he!

Jaa ik ben weer thuis en ben nu moeder!

Het was heel zwaar mijn verhaal volgt nog. Ben zo moe…dus lig nu lekker met mijn meisje te knuffelen…toch een meisje! :wink:

En het was het allemaal zo waard…en we mochten gelijk naar huis :smiley:

Iedereen bedankt voor de liever berichtjes en felicitatie’s

mar… ik zit met een brok in mijn keel, gewoon omdat je er zo heftig al in ging. En dan gewoon nu lekker thuis bent. Je bent echt een TOP-WIJF (mag ik dat zo zeggen). We horen het nog allemaal wel, we wachten rustig je verhaal af.

Geniet van Marlynn!

Mar: meid, wat heerlijk dat je thuis bent!!! Knuffel maar lekker met je kleine meisje, heerlijk voor je! :mrgreen:

Arola: Ja, nog 5 weken en dan mab ik BIB-en en daarna BIA-en en daarna BUB-en… :shifty: :dance:

Je bent inderdaad een TOP WIJFFIE! Heb al een foto gezien op hyves, wat een mooi meisje!

eindelijk tijd om ff op internet te gaan…alle bezoek is gelukkig weg…

en ja hoor daar is ze dan!! :dance: :dance:

MARLYNN is geboren!! :inlove: :inlove: :inlove:

Marjolein; van harte gefeliciteerd meis!! Wat super dat het vaginaal nog gelukt is!! Ben trots op je!!

Geniet lekker met zn 3tjes!!!

Mooie naam trouwens :smiley:

Marjolein gefeliciteerd hoor!

Goed gedaan hoor en wat een mooi naam heeft jullie meisje!

Groetjes Chico.

Mar(jolein) en Mar(tin) gefeliciteerd met Mar(lynn)!!!

gefeliciteerd marjolein en martin!!!

een meisje,wat leuk!

nou geniet en rust goed uit,loop jezelf niet voorbij he,denk erom :naughty:

dikke kus eefje

Even ego:

Ja !! Er zit een eitje te wachten, hij is nu 18 x 15 mm ongeveer, dus gemiddeld 16,5.

Ze verwacht dat hij woensdag springt. Dus vanavond en morgen goed aan de klus!

Ik heb een echofoto meegekregen van het ei :smiley:

Oooo echt gaaf!

Mocht het niet raak zijn, dan gebruik ik volgende maandag 100mg Clomid, omdat mijn cyclus wel erg lang is nu. Dan willen ze kijken of het met een hogere dosering korter wordt.

Vooralsnog ben ik happy met een aankomend ei :smiley:

Woensdag mag ik nog terug om te kijken of er hij nog zit of al gesprongen is.

Ben benieuwd!

Vliegje: gefeliciteerd meid!!! Leuk he, om je ei op een foto te hebben! :dance:

Dat zou dan een potentieel kindje kunnen zijn voor jullie, gek idee toch?

Inderdaad gek ja! Mijn stiefmoeder zei het ook al, wie weet is dit het begin van iets moois. Hoe kan het he? Ik blijf me erover verbazen.

Vliegje ook hier meid, ik ben super blij voor je!!!

En het :kaars: brand en heb goede hoop!!!

Kus!

Ik ben vanmorgen bij vk geweest.

Heb steeds meer last van harde buiken. Daarom en om het slaapgebrek moet ik nu minder gaan werken. Dus morgen met mijn baas om tafel :?

Ben dr wel maar nog ff niet actief sorry

He jakkes Ingrid,m rustig aan hoor meid, je kleine moet nog min. 12 weken blijven zitten voordat hij/ zij mag komen! :naughty:

Ik ben vanmorgen ook weer samen met kind door de APK heen van de VK. :mrgreen:

Ze scht het kindje niet heel groot in, nou ja groot genoeg hoor, maar minder groot dan z’n broertje.

Kyan was 3700 gram en ze verwacht dat deze net de 3500 gaat halen, dus ben benieuwd of ze gelijk heeft :wink:

hier een fotootje van mijn eitje :slight_smile:

Wat fijn Stiekem!

Ingrid, rustig aan!

ALLEREERST VLIEGJE~ WOWIEDEWOOWWW wat ziet dat er groot uit he op zo’n echo! hahaha Maar wat een super bericht! Blijkbaar is je lichaam langzaam aan in een mooi en goed ritme aan het komen. Na je behandeling is het eigenlijk elke keer iets positiever geworden. Nu nog een positieve stick! En dan gaan we met zijn allen een feestje vieren hier hoor!

Ingrid~ hmmm harde buiken… dus teveel gedaan de afgelopen tijd. Neem echt rust hoor meisss anders wordt het nog te spannend voordat het uberhaupt tijd is voor je. Ik neem aan dat je dit wel goed kan bespreken met de baas?! Succes in ider geval!

Stiekem~ ik ben ook altijd erg nieuwsgierig naar de schatting van de VK en dan de werkelijke uitslag zodra het kindje er is. Volgens mij hadden ze marjolein ook groot ingeschat toch… en wat was het iets meer dan 3200 gram?!

Hier een peuter met TEVEEEEEL energie. Ik denk toch echt dat het tijd gaat worden om de middagslaap eruit te gooien. Het is niet anders maar ze ligt op bed vanalles te doen behalve te slapen.Ik denk dat ik haar alleen op bed doe als ze er ook echt een beetje moe uitziet. We zullen eens kijken hoe dat gaat. Helaas voor mama.

Vliegje: mied, ik vind het een prachtig ei!!! Ik heb mijn ei waar Kyan uit geboren is ook nog op foto! :mrgreen:

Arola: jammer dat ze niet meer slaapt… idd jammer voor mama! :frowning:

Kyan slaapt nog wel elke middag 1,5-2 uur ook al zegt hij nu al een paar weken dat hij niet wil slapen… :lol: Binnen 10 min, ligt hij dan toch onder zeil.

En geen idee meer hoe groot ze de kleine van Mar hadden geschat, maar ik dacht idd ook groter. :think:

Heb gister Brigitte nog gesproken. Ze vond het leuk van iedereen de updates te horen!