vliegje; superrrrrrrrr hoor…oh meis ik duimmmmmm zo voor je…ik spring een gat in de lucht als het zover mag wezen voor je :mrgreen: :-* :-* :-* :-* :-*
ben zo benieuwd naar foto’s van marjolein!!! Zag er al wel 1 in de juni mama’s topic…
ik moet zelf ook maar weer is foto’s plaatsen…wel zo leuk eigenlijk…
@stiekem; whaaaa spannend jij bent de volgende!! Wel leuk…ieder om zn beurt…straks is ingrid aan de beurt hihi…
@vliegje; leuk dat je brigitte hebt gesproken…gaat het een btje goed met dr? Hebben jullie er nog leuk contact aan over gehouden na de meeting??
whaaaa wat is het heerlijk weer vandaag he…ik heb eindelijk weer tijd om relaxed achter de laptop te zitten!
Gisteren was mevrouw weer helemaal overstuur…niks wou ze…gisterenmiddag heeft ze wel getelt 1 uur geslapen en gisterenavond wilde ze helemaal niks, alleen de borst!! Pfff…vermoeiend zeg!
Uiteindelijk is ze om 2 uur vannacht in slaap gevallen…maar kwam ze een uur later al weer voor eten…pff
Naja al met al heeft ze 4 uurtjes geslapen…waarvan vanochtend om 7 uur…2 uur achter elkaar.
Was ook wel zielig want eindelijk sliep ze…heb ik haar om 9 uur wakker gemaakt. Want we moesten naar het CB vandaag…en aangezien ik geen auto heb en ook niet kan fietsen met zo’n kleine moest ik wandelen…en ik was er nog nooit geweest, dus ook geen idee hoe lang het lopen was.
Ik had er minimaal 3 kwartier uit getrokken…maar bleek maar een goede half uur lopen te zijn…dus een mooi eindje! Zeker met dit mooie weer…
In ieder geval is mevrouw weer goedgekeurd…ze weegt nu al weer 3710 gram en is 52 cm …dus 5 cm gegroeit in 4 weken tijd…gaat snel hoor!
Mevrouw moest natuurlijk krijsen bij de CB, omdat ze weer honger had…hele tijd maar de pink gegeven…maja dat hielp op den duur niet meer…en toen was het inmiddels alweer half 12 en heb ik haar daar 1 borst gegeven…hiervan sliep ze een klein btje…doordat ik wandelde naar huis natuurlijk…maar werd ze wakker toen we thuis waren…dus weer de borst gegeven…en gelijk in bed gedaan…maja huilen/brullen…na dik kwartier kon ik het niet meer aan horen en heb ik haar er lekker uitgehaald! en opnieuw de borst gegeven…viel half in slaap op schoot en toen gauw weer in bed gelegd…natuurlijk weer krijsen! Maar na 5 minuten hoor ik haar niet meer!! Heerlijk :dance: :dance:
inmiddels slaapt ze nu al 20 minuten…wat een verademing zeg!!
Echt je kan doodop worden van zo’n lange nacht/dag…kheb zelf ook amper geslapen…maar nu kan ik eindelijk buiten zitten relaxen en met de laptop op schoot…
ik ga voor de rest niks doen vandaag!!
zo…dat lucht op…ff mn verhaal kwijt hahaa :mrgreen:
Naja de arts gaf van het cb gaf iig aan…dat ik beide borst moest geven en dan ff aandacht geven en dan op bed leggen…en ff laten huilen…waarschijnlijk heeft ze dat huilen nodig om in slaap te vallen…(maja ik laat haar dus geen uur huilen…zoals manlief af en toe wil :o :oops: …dat sta ik echt niet toe…)
naja meiden geniet van t mooie weer!!
O Kloos, wat vervelend zeg! Lijkt me inderdaad vermoeiend. En ook zielig, ze kan nog niks aangeven he.
Sterkte hoor!
Morgen heb ik weer een echo, dan kan ze zien of het ei gesprongen is of er nog niet.
Ik denk zelf dat hij vanacht of morgen pas springt.
Kloos: weet je wat mij mij erg goed hielp bij Kyan toendertijd?
Als hij ging huilen en hij er was echt niets aan de hand (geen vieze luier/ honger/ verdriet), maar alleen moe, dan 10 min even laten, daarna er even heen, aai over zijn bol en even laten weten dat ik er was. Daarna weer 10 min proberen en meestal was het zo dat hij daarna toch gewoon lekker in slaap viel.
Tja, soms dus niet en dan haalde ik hem eruit en probeerde ik het later maar weer een keer. Het is soms even zoeken, maar dat zal ik straks ook wel weer hebben. :roll:
Kloos~ ja die eerste maand, is echt even doorbijten. En de volgende maand ook maar dan…komt er ineens rust. Je krijgt een ritme en structuur wat voor jou en je kindje het beste werkt. En over dat slapen, je kan zo’n kleintje echt nog niet verwennen met uit bed halen denk ik hoor maar zoals Stiekem zegt kun je ook proberen ze te laten liggen en te troosten en weer weggaan. Dat hebben wij dus ook gedaan na 2 mnd in de avond want ik had op een gegeven moment geen zin meer in de hele avond een kindje op schoot. En dat ging heel snel heel goed. Maar doe wat je gevoel zegt en dan komt het echt goed hoor!
Hier een beetje een drama dag gehad. Het begon heel goed hoor. We werden wakker en na het ontbijt hebben we de fietskar ingepakt om naar mijn moeder te gaan. Eenmaal onderweg wilde iris het ene moment achterop en het volgende moment in de fietskar. Toen drinken en toen moest het flesje weer ergen in gestopt wat haar niet lukte… dus echt een paar keer gestopt onderweg. Ik had het warm en het fietsen was zwaar. Wind tegen en ik moest dus langs allemaal wielanden…pfewwww
Eenmaal bij mijn moeder Linn gevoed en even langs een onwijs leuke kinderwinkel om te shoppen (50 en 70% korting). toen ik terug kwam was Linn alweer uit bed gehaald omdat ze alleen maar lag te krijsen. En niet gewoon huilen maar intens verdrietig. Dus weer gevoed en geprobeert op de bank te leggen maar nee hor. huilen huilen en nog eens huilen. Ik kon merken dat ze door had dat ze niet thuis was en dat ze echt even van slag was. zooo zielig. En dan het babybedje wat daar staat voor de kleinkinderen is zo groot en open in vergelijking met d’r eigen bedje. Nou ja om een lang verhaal kort te maken. Linn had het niet naar d’r zin. In de middag weer op de fiets terug naar huis. Iris was het alweer heeeeeeel snel zat.En vervolgens de hele middag heeft ze lopen jammeren en piepen. WE hadden zoals ik gisteren al zei het middag slaapje eruit gelaten maar pfewww dat was wel even wennen hoor. Daarentegen sliep ze wel meteen net! Yeahhhh
Zo dat was wel weer even genoeg getyp!
Vliegje ik ben zooooo benieuwd! Toi toi toi!
Arola: wat een fijne, relaxde dag had jij vandaag, ahum! :silenced:
Pff… maar je hebt iig wel lekker geshopt :mrgreen:
even ego:
positieve ovu test, dus nu werkt ie wel. Ik ga deze nacht of morgen een ei leggen denk ik
Morgen meer. Drukke avond gehad.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! HIJ IS GESPRONGEN!!! Ikke blij Manlief en ik werden gewoon moe van het klussen. Vanaf vorig week maandag om de dag en vanaf zondag tot gister iedere dag. Dus we hebben het niet gemist nu hahaha.
Nu 2 weken wachten, mijn NOD is dus 8 juli.
Heb het razend druk en heb zoiets van, we zien wel. Ben gewoon weer zo blij met een ei hihi Dus dat is voor mij het belangrijkste.
Uiteraard hoop ik wel dat onze inspanningen beloont worden!
Ik denk dat hij vanacht gesprongen is, of gister overdag misschien. Maandag ben ik netjes na manlief klaargekomen hahaha, dus wie weet precies op het juiste moment
Vliegje: wat goed meid, en nu maar afwachten!!
toch stiekem elke dag gedaan, he :naughty:
Ja was bang dat we hem anders miste hahahaha.
Maar tot zondag om de dag. Alleen zondag, maandag en gister dus ook.
Maar je mist niets hoor als je het om de dag doet… je hebt juist eerder kans dat je hem mist als het elke dag doet.
Ja nou ja, we hebben gedaan wat ons gevoel zei
Prima hoor meid, vind het helemaal spannend voor je!!!
Wat duren 2 weken dan nog lang he? :shifty:
GO VLIEGJE! GO VLIEGJE! Toppie, nog niet teveel hoop hebben, tja klinkt lullig, maar ik denk echt dat je op de goede weg zit! En idd misschien met een positieve zw.schaps test… whooooooooooooo
AAAAAAAAAAAAA Vliegje!!!
Oooo ik ben zo blij voor je lieverd!
En ik hoop dat wij met z’n allen snel nog blijer voor jullie mogen en zullen zijn!!
:-*
Hihi, als je hier niet de kriebels van krijgt… :mrgreen:
Vlieg, hoop zoooooooooooooooooooooooo dat het raak is!!! Het moet gewoon!!!
Kom we gooien ff wat hormoontjes door dit topic! ik kan er wel wat missen, heb er ZAT!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Joehoe!! Ik ook hoor…
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Ik kan ze missen, graag zelfs. Ze staan me soms enorm in de weg!
En als ik er iemand mee kan helpen! :mrgreen:
Nee flauw sorry maar wel goed bedoeld.
Hahaha wat zijn jullie lief meiden! :-* :-* :-*
We zijn inderdaad heeeel rustig nu en hebben zoiets van, we zien wel.
Ik ga me niet gek maken, ik heb een prachtig ei gehad, gezien en op foto en daar ben ik al heeeel dankbaar voor!
Ik hoop dat het zo nog een paar maanden blijft en dan komt misschien een zwangerschap dichterbij.
Het voelt enorm onbereikbaar voor ons.
We zullen het zien
Ik ga zo lekker naar bed. Mijn hele lijf doet zeer, super vermoeide benen Ben gewoon oververmoeid, veel te laat naar bed al de hele week.
Dus nu vroeg erop en weer fris op morgen, hoop ik.
Moet morgenavond fotograferen bij de luchtmacht, wordt gelukkig geen 00.00, ben eerder klaar dus das wel lekker.