:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
truste vliegje!
hallo meiden
het is rustig hier.
ben er zelf ook debet aan dat weet ik.
Vandaag de eerste uren ziektewet gehad.
brigitte was wel bij oma. Ik heb ongeveer 2 uurtjes gewerkt, omdat ik anders mijn duo collega helemaal niet meer zou zien.
Daarna thuis bekaf op bed gaan liggen.
Na een klein uurtje schrok ik wakker, de basisschool op de hoek had zomerfeest MET omroep installatie… :?
Gelukkig viel ik zo weer in slaap.
Maar ben er niet fitter van geworden. Ik merk nu pas hoe moe ik echt ben van al het slaapgebrek etcetcetc
Maar goed, we gaan rustiger aan doen!
Komt vast goed.
Beebje doet het goed en is steeds meer aanwezig. Mijn buik gaat echt heen en weer af en toe. Dat had ik met Brigitte echt niet, die was heel rustig in de buik.
Birigitte is gisteren 2 uurtjes naar de basisschool geweest! Wat een grote meid wordt het toch! Zat ze daar trots in de klas. Grootste kindje van de klas. Grappig om te zien.
Nou ik ga ff hangen, mijn vriendin komt zo. Morgen weer werken en dan vier dagen vrij.
Liefs,
Ingrid
He dames! Vandaag was het weer tijd voor een bezoekje aan het consultatie bureau. Wederom geen nare prikjes maar alleen wegen en meten en even de verpleegkundige zien.
Gewicht: 7500gram
Lengte: 62cm
Dus als je naar de curves kijkt is ze aan het stabiliseren. En dat is helemaal goed.
En haar verdere ontwikkeling gaat naar ons idee ook prima. Bij het CB gaan ze pas bij 6mnd weer de checklist af maar op het bureau van de verpleegkundige liet ze even haar rolkunsten zien. Vandaag was ze een en al aan het oefenen. En echt ze is er bijna! En is ook makkelijker duimen als je op je zijkantje ligt
Verder was het wel een enorm vemoeiende dag voor iedereen. Leuk hoor als je peuter naar de PSZ gaat maar wat een gedoe met heen en weer en dat vooral voor Linn. Op donderdag is het maar van 12.45 tot 15.00 en dus vandaag moest linn dus ook nog naar het CB. Dus het was in de fietskar, uit, iris afzetten, in en dan weer uit de fietskar, even een tukkie doen van 30 min, in en uit de FK, CB uit en aankleden, in en uit de FK… dus oververmoeid in bed gelegd. De rest van de dag en avond helemaal van slag.
“knok on wood” maar ze slaapt nu…
sorry voor het ego berichtje…
Ingrid, rustig aan he meis!
Arola, fijn dat ze stabiliseert!
Ik kan me voorstellen dat het een hele onderneming is met 2 kids!
Heeft ze goed geslapen vanacht?
Ik moest gister fotograferen bij de luchtmacht. Vanavond de foto’s nog doen. Morgen ook weer een shoot met een familie, 11 personen.
Loop mezelf een beetje voorbij, ben zo moe… maar ja, even volhouden.
Vliegje~ Ja Linn heeft goed geslapen afgelopen nacht… gelukkig maar want onze andere dame heeft weer eens last van een kuch. echt de hele dag hoesten. Ze was net helemaal kapot toen ze naar bed moest.
Jij wel een beetje aan jezelf denken hoor. Jezelf voorbij lopen is niet handig nu. Ik hoop dat je dit weekend wel nog ergens een rust-moment kan vinden.
voor iedereen: een fijn weekend!
oja vergeet het belangrijkste… Linn kan zich al omrollen EN terug rollen… YEAHHHHH
Ze was al even bezig hoor met pogingen doen maar vandaag (precies 4 mnd) was het zover. Yeahhhh
Arola: gefeliciteerd met het omrollen!! Het is altijd weer een mijlpaal dit soort dingen, toch!
Wow wat snel Arola!!!
We horen maar weinig van Mar… ze zal het wel druk hebben, maar hoor soms graag dat het nog goed gaat hahaha.
Vliegje: wat grappig, moest ook net aan haar denken! Maar, idd… die eerste dagen/weken ben je ook gewoon druk.
Ik had een sms van haar omdat ik een klein presentje bij het kaartje had gedaan. En ze bedankte me daarvoor. Ze had een BV dipje en wat ik had gestuurd was een boobytag (om te onthouden welke borst ze moet hebben bij de volgende voeding, toen wij zwanger waren hadden we een poll op de blog over de datum en marjolein had het goed, gek he want dan is zij ook jarig hahaha). Maar verder had ze geen nieuws hoor alleen een BV dip maar Marlynn deed het steeds wat beter met voeden.
Tja die eerste week pfewww heel veel werk natuurlijk. Al dat bezoek enzo. Maar hoop idd ook snel wat meer info te krijgen over de bevalling.
Nou het is echt bedtijd nu… dus truste!
hoi meiden…
lees wel mee hoor…maar van de week echt geen tijd en puf om te reageren…het was me maar een rare week :?
Sinds gisteren gaat het weer een stuk beter…mevrouw is zo ontzettend nieuwsgierig…ze wil altijd alles mee maken, waardoor ze slecht gaat slapen en oververmoeid raakt…
Gisterenavond hebben we dr gewoon in bed gelegd en laten huilen…en toen viel ze vanzelf in slaap. Nu heeft ze weer een heerlijke nacht gehad…
Zo net hebben we dr om 8 uur gevoed en gedouched en omgekleed…waardoor ze nu weer moe is en lekker op bed ligt…
Nou moeten we dr wel omdenken dat ze niet de hele dag gaat slapen, want dan slaapt ze vanavond niet meer…(dat hadden we afgelopen donderdag :? ) naja het is wat uitvogelen met zo’n kleintje!
Ik ben ook zo ontzetttend benieuwd hoe het met marjolein en de kleine is…
@arola; wat een handig presentje…ik moet soms ook hard nadenken welke borst ik voor het laats gevoed heb :eh: maar het gaat nog steeds goed haha…
@vliegje; wowiewowwwwwwwww…oh meid ik leef zo met je mee!!!
zelfs ik vind het spannend worden…wat duren 2 weken dan nog lang
:mrgreen: haha
@stiekem; nu gaan we voor jou aftellen :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: ff de zomer door en het is zover
@ingrid; leuk he…dat je je kleine steeds beter voelt!!
En wat wordt Brigitte idd groot!! Na de zomer mag ze vast naar school? Spannend voor dr!!
oh ja…heb ook nog wel wat hormonen van na de zwangerschap hahaha :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: :mrgreen:
oh trouwens…ik heb ook al een tijd niks van bloempje gehoord…
iemand een idee hoe het met haar is??? :think:
Nee, geen idee hoe het met bloempje is… :think:
Bloempje hier. Ik was op vakantie! En voor de vakantie was ons internet stuk en toen we terug kwamen ook nog En ik wist mijn wachtwoord niet kon niet ff ergens anders inloggen. Had wel om mijn wachtwoord gevraagd voor de vakantie maar niets…
In ieder geval ben ik weer online.
Marjolein VAN HARTE!!! Leuk zo;n kaartje op de mat als je terug komt van vakantie!
Las ook even snel dat VLIEGJE een ei heeft gehad! YAYYYYYYYYYY Meid wat ontzettend gaaf!!!
Ik ben ontzettend moe gaat niet zo goed met me helaas. Problemen op het werk, nare brieven die op me liggen te wachten en nu net na de vakantie gelezen heb
Ben sinds woensdag weer aan het vloeien maar nog geen echte ongi. Ben er door al het gedoe op het werk ook helemaal niet mee bezig, ben te gestresst en ontzettend verdietig.
Probeer hier weer bij te blijven… Prettig weekend allemaal!
Ik wilde net zeggen, volgens mij was Bloempje op vakantie.
Wat balen meis dat het zo klote gaat. Hoelang is je cyclus nu al?? Nog steeds geen regelmaat dus?? Potverdrie zeg!!! Had zo gehoopt dat er wat regelmaat zou komen voor je.
Ik heb inderdaad een ei gehad
Kan pas over 1,5 week testen hoor, ben er nu totaal niet mee bezig. We waren zo moe van al dat geklus haha.
Heb vandaag een shoot gehad, ben druk bezig met de foto’s. Net even een uurtje buiten gelegen, anders krijg ik niks mee van het heerlijke weer.
Vanavond bbq-en bij vrienden.
Morgen uitslapen Eindelijk een dagje vrij. Dus even van genieten
hmmmm morgen uitslapen… dat heb ik al tijden niet meer gedaan. Maar als ik langer blijf liggen tegenwoordig ben juist brakker. Maar als het half negen is dan ben ik al zoooo tevreden.
Bloempje~ balen zeg! Ik hoop wel dat je vakantie relaxed was! Strekte!
Bloempje, meid wat ontzettend balen voor je… :wall: :hug:
Hoe was je vakantie?
Vakantie was zalig gelukkig. Jammer genoeg is het relaxte gevoel meteen weer weg Nou ja morgen weer aan de bak dus dan is het gevoel toch al weg hahaha.
Balen he meis.
Wat is het hier trouwens rustig.
pfewww het is al erg laat maar heb geen zin om naar bed te gaan… maar het moet toch… dus dacht ff die stilte hier doorbreken…
ben druk bezig met het uitzoeken van het beginnen van een webshop… shhhht niet doorvertellen hoor maar het is een hoop denkwerk. Wel leuk maar ook wel moeilijk. Waar begin je?! Vandaar dat je dan 's avonds wat langer zit en met mijn instelling er dus s’nachts over kan dromen hihi
Nou ga eens kijken of mijn bedje lekker koel is en snel in slaap kan vallen
tot later!