O spannend Arola In wat voor artikelen?
Is moeilijk om van de grond te krijgen denk ik, er zijn zoveel webshops. Daar moet je tussen zien te komen en mensen moeten je zien te vinden.
Maar het is wel heel leuk
Klopt hoor vliegje, is wel heel moeilijk maar het zal meer een hobby zijn dan dat er echte keiharde euro’s uit moeten komen. Dus dat maakt het wel iets makkelijker. Het zal basic homewear artikelen zijn, mooie comfortabele dameskleding, niet zomaar een slob/jogging broek maar … chiquer zeg maar. Een beetje ala little label wat voor kinderen is maar dan dus voor dames, met de hoop om het assortiment uit te breiden naar kinder en baby basis artikelen. Ik heb dus voordat Iris er was in de dames kleding gezeten in de productie. Dus heb zo mijn kenissen overgehouden. En een beetje mond tot mond reclame kan natuurlijk geen kwaad. We zullen wel zien waar het schip strand zolang het maar geen duizenden euro gaat kosten en het flopt. Maar als je nooit een risico neemt kom je er nooit.
Het is idd erg stil he! Komt vast door het weer of zitten we allemaal op een bericht te wachten van marjolein. Ik zag wel een berichtje van haar bij de juni mama’s.
Hier een drukke dag gehad thuis. Zoals ik al liet weten is Linn aan het rollebollen geslagen. En ze is niet meer te houden hoor. ELke keer als ze de ruitme heeft (in de box of op de vloer) dan gaat ze meteen aan de slag. Vanavond was dat dus even erg lastig want ik wilde koken en had geen zin om continu heen en weer te lopen. Dus heb uiteindelijk het voedingkussen om haar heen gelegd aan de onderkant zodat ze niet door kon rollen. HANDIG!!! En dan onze kleine Iris, ze wordt al zoooo groot. De manier van spelen en opeens vragen stellen… maar ook ALLEEN naar de wc gaan. En het woordje “vroeger” komt ook veelvuldig voor. Zoooo grappig. Even een uitspraak (beetje genant voor mijzelf hoor maar zooo grappig) “mama heb je lange tieten”, aj aj aj hoe confronterend, tja dat krijg je als je samen met je dochter onder de douche staat.
Hoe gaat het met de zwangere dames…? al dikke enkels?
Nou dames tot later!
Ik wil jullie graag mijn auto showen
Mijn motorkap dus, zijkanten hebben alleen mijn weblink en het achterraam is voorzien van een sticker met honden, mijn naam en website.
Heb mijn weblink vervaagd.
Achterkant kan ik niet laten zien, dat bestaat uit alleen mijn weblink en naam.
Haha Arola, kinderen zijn zo lekker recht voor hun raap he!
Hoorde vandaag dat het bruidspaar van augustus zwanger is van hun 1e kindje!
Het was direct raak. En mijn andere bruidspaar zit ook op dit forum.
3 van de 4 bruidsparen die ik vorig jaar gefotografeerd heb zijn inmiddels al bevallen of zwanger. Ik geef al mijn vruchtbaarheid weg :mrgreen:
Wow mooi vliegje! Je zal niet onopgevallen blijven als je door de straat rijdt. Het is druk maar wel heel chique gedaan.
En die zw.schapshormonen beginnen jouw kant op te komen he! Niet vergeten hoor! Je komt elke maand een stapje dichterbij.
hey meiden,
Ben ik effe.
Vliegje gave auto, super leuk gemaakt zo zeg!
Arola, leuk vooruitzicht een webwinkel. Wens je succes ermee!!
Ooo heerlijk he die kinder uitspraken! Gewéeldig!!
Wat een warmte he.
Wist spontaan weer hoe het 4 jaar geleden voelde toen ik nog zwanger was van Brigitte.
Alleen toen moest ik nog een week of 4/5 rond deze tijd. En een week of 3 voor die tjid was er een hittegolf…
Pfieuw mijn arme voetjes zijn nu al weer goed dik en de vingers niet minder.
Maar we klagen niet.
Verder gaat het goed. Wel echt rustig aan doen, anders voel ik het direct in mijn buik. Heb toch nu, zelfs met meer rust, elke dag nog last van harde buiken.
Gelukkig niet super pijnlijk meer. :mrgreen:
morgen weer werken, kan niet zeggen dat ik er heel veel zin in heb.
Mede door het slaapgebrek valt het me wel steeds zwaarder maar goed. Nog 2 en halve week tot de bouwvak, dan nog 2 weken werken en dan verlof…
Vrijdag het secretariaatsuitje (wij hebben 4 secretariaten/regio’s door heel Nederland). Jaarlijks organiseert 1 regio secretariaat het uitje. Vorig jaar waren wij en nu onze fijne collega uit Limburg.
hielden wij vorig jaar rekening met de reistijd (niemand meer dan 1,5 uur reizen, tja we zijn verspreid door heel NL dus 1.5 uur heb je zo) nu mogen wij (mijn duo collega en ik) 3 uur (!!!) met het openbaar vervoer. Inclusief 1 overstap en dan tot slot nog een busreisje en nog een stukje lopen!
Berg mij maar op als je daar aan komt…
Dan vergaderen en dan iets leuks doen. Ben bang dat ik het niet heel lang volhou.
Maar goed, heb er wel zin in!
Nou eh… hou het hier maar eens bij :mrgreen: :mrgreen:
x
Succes Ingrid!!
Mijn temp is iets gaan zakken vanochtend… zit nu op dag 7 na mijn ei.
Ik heb normaal rond de 37,06/37,08 en vanochtend was het 36,98…
Hopelijk stijgt ie gewoon weer! Volgens mij is dit geen goed teken…
Zitten jullie op mij te wachten :shock:
pfff veelste druk hier…bv wil nog steeds niet goed lopen…en ik ga mijn meisje zo ook weer wakker maken…want ze MOET weer! bv op verzoek werkt hier nog niet… :lol:
Hier gaat alles nog steeds redelijk.
Gister dus mijn laatste kraamdag gehad. Vanmorgen smste mijn moeder al of ze mocht komen…voor ze naar de kapper ging…tuurlijk mag dat!
Marlynn wil nog steeds niet goed groeien. Ze woog vanmorgen 3060 gr (geb gew.3170 gr.) Terwijl ze toch 7 voedingen van ongeveer 45 min aan de borst krijgt. We zijn zelf bang dat ze teveel voormelk krijgt…waardoor ze dus wel tevreden is maar niet groeit. Sinds vannacht begint ze ook eindelijk borstvoedingspoep te krijgen…Dat was al die tijd nog groen bruinig. De ene keer drinkt ze beter dan de andere keer. En mijn tepels zijn ontzettendkapot…Vooral de linkertepel…het lijkt wel alsof er een bloemkooltje opligt…heel ranzig om te zien :sick: .
Vanmiddag komt de lactatiekundige langs…hopelijk heeft zij goeie adviezen en tips. Want onze trucendoos is even leeg.
Het is wel een heel tevreden meisje. Ze huilt weinig en als ze huilt dan is ze makkelijk te troosten…als ik haar alleen maar even toespreek…mama is hier je hoeft niet te huilen etc etc dan is ze al stil…heerlijk!
Gelukkig heb ik vanmorgen eindelijk een beetje kunnen genieten van de rust. Marlynn lekker in bad gedaan en met haar getut…nu ligt ze al een tijdje te slapen. Madame is echt een wijsneus en wil graag overal bij zijn en kijkt je dan met grote ogen aan.
Ik denk ook dat ik haar vandaag of morgen op haar buik in bed vindt…want ze rolt nu zelf al van rug op dr zij. Vandaag dus maar begonnen met inbakeren…
Sorry dat ik jullie nog steeds zo verwaarloos…mijn leven draait nu helemaal om Marlynn…maar denk dat ik er deze week steeds weer meer zal zijn…krijg alleen vanmiddag visite en vrijdag ochtend ga ik op kraamvisite bij Kirsten van de juni mama’s…! Enneh gelukkig slaapt mijn poppetje lekker tussen de voedingen door (meestal) dus dan heb ik wat meer tijd voor jullie
:-*
Oohja volgens mij moest ik jullie hier ook helpen herinnenen1
Vanaf gister lig ik in de winkel…Kinderen nummer 8!
Mar: wat vervelend dat je bv nog niet lekker loopt meid… :hug: Hoe kan ze nu teveel voormelk krijgen als ze 45 min. aan de borst ligt?? Er moet toch op een gegeven moment toch ook wat achtermelk komen. :think:
Ben benieuwd wat de lac.kun. zegt.
Pff… en zulke rauwe tepels, meid :hug: :hug: :hug:
Veel plezier vanmiddag!!
Hier gaat het goed hoor, overleef de warmte! Voeten zijn nog niet dik en bloeddruk is prima in orde!! :mrgreen:
Marjolein~ pfewwww ja die tepels ik kan alleen maar zeggen bepanthen, bepanthen en bepanthen. En ja dat aanleggen is echt heel moeilijk in het begin. En waarom kolf je niet eerst even af zodat de meeste voormelk weg is. En 45 minuten… aan de borst? drinkt ze dan ook echt of ligt ze er alleen maar aan. Is ook niet goed voor je tepels, wordt je echt week van de tepels zeg maar. Nou ik hoop idd dat je wat aan de lactatie deskundige hebt meestal kunn ze je iig een boost zelfvertrouwen geven.
Maar lekker aan het genieten marjolein…lekker hoor.
Ben echt benieuwd naar de volgende kindjes, jullie vast ook wel!
Vliegje~ nog steeds moed houden hoor, ik weet echt niets van tempen enzo maar ik heb nog alle hoop voor je hoor. Succes met wachten!
Nou moet kleine iris maar weer gaan vermaken… heb weinig fut want het was een vroegerte vandaag 5.45 linn en om 6.15 iris.
fijne dag allemaal.
Mar, fijn even wat te horen!! Balen zeg, dat de bv niet geweldig loopt en Marlynn niet veel aankomt. Kan je niet over op flesvoeding dan??
Ik ga straks lekker zwemmen bij een meer hier in de buurt, even genieten van de zon! Zit alleen maar binnen
Hee Meiden!
Heb weer bijgelezen, meer zit er niet in sorry.
Op het werk word het met de dag grimmiger en zwanger worden zit er voorlopig niet in en dat vind ik heel moeilijk…
Moet weer even wennen aan het idee dat dat misschien nog wel even kan duren voor wij er mee kunnen beginnen Moet nu echt even verstandig zijn en wachten op meer zekerheid. Daarnaast zitten we ontzettend in de financiele shit ook dankzij mijn werk en moet ik alle eindjes aan elkaar knopen om het te redden deze maand.
Marjolein sorry meid maar ik kan niet eens een kaartje voor je kopen…
Bloempje! Tjemig meiss ik had geen idee dat je situatie zo erg was. Ik hoop dat jullie er een beetje doorheen kunnen komen en hoop snel op meer voorspoed.
Een kindje krijgen in deze situatie is misschien niet zo slim dus idd voor je meer zekerheid hebt…! Succes!
Hier verder even niet zoveel te melden.
Ciao!
Jee Bloem! Is het zo erg joh?! Kan je niet direct op zoek naar een andere baan?
Sterkte!
Ach, arme Bloem… meid, wat erg voor jullie!! :hug:
Bedankt voor jullie lieve woorden. Misschien dat ik van de week wel even het verhaal tik dan word het wat duidelijker. Vandaag in ieder geval weer wat vrolijker dus nu even niet even in de negeer modus!
Morgen vieren we de verjaardag van mijn man dus even aan wat anders ( proberen) te denken!
Prettig weekend meiden! :-*
Op even op een kok onderwerp te komen; ik vloei nu al vanaf vorige week dinsdag pfff
Bloempje~ good4you! Talk to the hand etc… Fijne verjaardag gewenst!
Hier een vermoeiende dag gehad. Linn heeft zich het ongans gedronken van kleine beetjes en was erg heet. Net even voor het eerst met haar gedouched. Meestal gaat Olaf met haar omdat ik het eng vind. Zo’n glibber baby…
En Iris was een draakje vandaag. En zo heb ik haar op een gegeven moment genoemd. En toen Olaf thuis kwam en vroeg hoe de dag was zei ze heel schattig “ik ben een draakje papa” Hahaha hij snapte het meteen. Maar ze is zooooo moe op een gegeven moment. Maar naar bed willen echt niet hoor. Nou ja dat zal wel bijtrekken allemaal.
Ennnn morgen hebben we een avondje vrij!!! Jaja voor het eerst weer eens in … een heleboel maanden… We gaan lekker sushi eten in utrecht. Daarna nog even ergens een lekker bakkie doen aan de gracht ofzo. Heerlijk heb ik ECHT zin in…!
Hier nog leuke plannen?!
heel fijn weekend dames!
@ Bloempje
Geeft niks hoor meid. Denk nu eerst maar lekker aan jezelf!!!
@ Vliegje
:naughty: hier geen flesvoeding!
Marlynn begint eindelijk een beetje te groeien. De BV gaat met behulp van een tepelhoedje ook steeds beter. Heb wel flinke kloven…au au au! Dinsdag moeten we met Marlynn naar het ziekenhuis…ze gaan dan haar tongriempje doorknippen en hopelijk kan ze de borst dan beter pakken en doet het mij minder pijn…het is nu echt kromme tenen werk. Ik heb de afgelopen dagen heel wat werk moeten verzetten voor ik eindelijk een verwijs brief kreeg (van de vervangende huisarts…de onze is op vakantie). Toen konden we in harderwijk pas 27 juli terrecht. Ik moest maar even volhouden tot die tijd…en dat mijn tepels er bijna afvallen…ach ja…die vrouw heeft vast zelf geen borstvoeding gegeven!
Heb alle ziekenhuizen hier in de buurt afgebeld en nu kunnen we dus god zij dank as dinsdag terecht.
Bepanthen smeren smeren smeren doe ik hier al. Het probleem is waarschijnlijk echt haar tongriempje.
Ik geef nu 30 om 30 minuten en ze drinkt echt door en je hoort er ook slikken…ze drinkt dus echt goed! Na 30 min koppel ik dr af. Daar is ze niet altijd even blij mee…maar dat is dan jammer!
Verder doet Marlynn het super ze slaapt na de voeding van 20 uur dik 6 uur door. Dan krijgt ze eten en slaapt ze weer ruim 4 uur tot de voeding van rond 8 uur. Ze huilt weinig en als ze huilt is ze snel stil te krijgen door haar streng toe te speken.
Alleen rond het avondeten heeft ze een huil uurtje.
Maar ze woog vanmorgen 3110 gr dus nog 60 gram te gaan en dan zit ze weer op geboorte gewicht. Hopelijk redt ons meisje dat voor as zondag…dat zou helemaal super zijn!
Ik ga nu lekker slapen…ben kapot!
Zelfs Martin heeft gergeld dat hij deze as week vrij is…jaja! Hij heeft het licht gezien. Heerlijk…we hebebn nu dus lekker een weekje samen.
Meisjes ik ga lekker slapen…
@ Arola
Veel pelzier meis!
Enneh je prijs/kaootje wordt hier echt heel goed gebruikt