JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

Vliegje: om de dag is beter dan elke dag!!! Zaad van je man heeft ongeveer 1-2 dagen nodig om weer een beetje bij te komen, zoals we dat zeggen :wink:

En zaad overleeft min. 2-3 dagen, dus het is helemaal niet nodig om elke dag te klussen!

Mar: geniet nog maar lekker van je buikje! :inlove:

whahahahahaa we kijken inderdaad wel wanneer we zin hebben :slight_smile: Op dit moment zowieso veel haha, ben er niet zo op gefocused als vorige maanden dus hopelijk hou ik dat zo!

Wij deden het ook om de dag.

En de maand dat we zwanger werder om de 2 dagen.

Had Martin ook veel eieren te eten gegeven die maand…enneh we waren zwanger :inlove:

Of dat van die eieren heeft geholpen…geen idee! Maar het resultaat mag er wezen :wink:

Op de fertiliteit zeggen we altijd tegen de mensen die het elke dag doen: niet meer doen en vanaf nu keurig om de dag!

Het heeft geen zin om het elke dag te doen, want bij de volgende keren zit er bijna geen zaadje meer in het sperma van je vent.

Oke,is dat zo joh! Maar soms ‘lek’ ik zoveel dat ik niet kan voorstellen dat er nog zaadjes in mijn lijf zitten!

Nou niet meteen gaan staan maar ff blijven liggen…en billen omhoog! Er zijn zoveel tips en trucs die je kan doen…volgens internet.

Zo zeggen ze ook dat je als vrouw zijnde na de zaadlozing moet klaarkomen…en het liefst een paar keer…zodat de baarmoedermond in het zaad doopt en het “opzuigt”… :think:

Ja randjes fietsen… heb ik ook al van gehoord. Maar dat kan ik niet hoor hahahahaha!

idd zo noemen ze dat jaah…

Je moet dan als vrouw zijnde NA de zaadlozing een keer of 8 tegen het randje van orgasme zitten (nou probeer dat maar eens! hahaha) en daarna mag je jezelf laten gaan en dan zou het orgasme ook heel heftig zijn. Nou ja, we zien wel hoor! Hahahahahahah, gewoon normaal, dan doen we al gek genoeg :mrgreen:

He ladies… hier na lange tijd weer eens een huil avond… nou ja de avond is nog niet voorbij en ze liggen toch echt te slapen. Linn was helemaal van streek. Heel verdrietig huilen en niet te troosten. Heb alles geprobeert en na een uur huilen (continu) was ze in slaap gevallen. Kan niet anders natuurlijk! Maar goed deze momenten mag ze best wel even hebben want ze is verder echt een heel zoet kind.

Ik zit even niet zo goed in me vel… heb keelpijn en bij inademenheb ik onwize pijn in mijn rug. Zolang ik oppervlakkig adem gaat het wel maar iets dieper is echt vreselijk. Vrijdag had ik dat ook al maar van het weekend ging het beter en nu is het weer raak. Voel me echt K*T. Nou ik kijk het even aan… Zoals iris zegt “komt wel overrrrr”

Morgen komt schoonmoeders langs dus kan ik het ook even rustiger aan doen.

Vliegje~ klusse en fietse! :wink:

Arola, sterkte!

@ Arola

Pas je op dat je geen longontsteking hebt!?!

:hug: Hopelijk voel je je vandaag beter!

BIB

Geen nieuws!

Arola: sterkte meid! Goed voor jezelf zorgen!!!

Bel je HA even.

:hug:

hoi hoi, Morguh!

THNX girls!

Ja ik kijk het vandaag even aan. Ik denk dat al dat gesjouwww van de twee meiden me even opbreekt en als ik het toch niet vertrouw dan…HA bellen want ik zit niet te wachten op een longontsteking ofzo.

Oma is er dus ik mag even lekker op bed liggen…yeahhh vind mijn lichaam heeeeel erg fijn!

Zojuist weer naar het ziekenhuis.

Nu zijn mijn eitjes weer allemaal klein :frowning: Geen 1 boven de 10mm. En had zulke goede hoop voor vandaag (dag 21) en dat ik een eitje zou krijgen!

Van de week zat er eentje van 10mm ongeveer…

Ik heb toch nog vertrouwen in het weekend, tenminste, dat probeer ik.

Had zo gehoopt op een eitje as zaterdag of zondag. Blijf dat gewoon lekker denken, positief blijven! (al is dat soms zoooo moeilijk :frowning: ).

BIB

@ Arola

Hoe voel je je vandaag

@ Vliegje

Ik blijf die metingen toch raar vinden hoor…en idd positief blijven. Mijn vertrouwen in die metingen als ik al jouw verhalen zo hoor is een beetje verdwenen…

@marjolein98 wrote:

@ Vliegje

Ik blijf die metingen toch raar vinden hoor…en idd positief blijven. Mijn vertrouwen in die metingen als ik al jouw verhalen zo hoor is een beetje verdwenen…

Ben het er helemaal mee eens! :wall:

hoi ladies… hier gaat het al een stuk beter. heb gisteren goed kunnen rusten. Denk dat die algehele lichaamspijn vooral door al het tillen komt. Dus even goed opletten en niet meer teveel tillen.

Zoooo vanmorgen was het errrrruuuugggg vroeg. Linn wilde al om 5.45 eten en toen ik klaar was en net weer lekker in mijn bedje ging liggen begon schattebout nr1 te klagen. Whooops dat betekend dat je rond de klok van 12 uur als zowat een halve dag erop hebt.Pfewww.

Dus even wat doen achter de comp en dan nog snel ook even liggen.

Vliegje~ houdt moed vlieg!

Mar~ hoe gaat ie bij jou? Niet qua stuit enzo maar gewoon je gevoel,je gestel…

@Stiekem wrote:

@marjolein98 wrote:

@ Vliegje

Ben het er helemaal mee eens! :wall:

Maken jullie dit wel eens mee?

Eitjes van 10mm, dan ineens weg of kleiner?

Ik weet het ook niet… ik temp lekker weer, dat vertrouw ik tenminste.

Nou, ik maak het niet zo mee eigenlijk…

Ik zou bijna zeggen: kunnen ze daar wel echo-en :silenced: