@ Stiekem en Arola
Leuk om jullie verhalen te lezen…ik heb dr al zin in
Enneh als mijne nu al een klein draakje is…dat wordt dan nog wat :shock:
(ik ben zelf ook een draak geweest als kind…dus heb mijn borst alvast natgemaakt)
BIB
Hier gister eenleuke bruiloft gehad. Ze was zo verbaas dat ik ’ savonds ook nog kwam…ze vondt het zo leuk…heb wel een paar keer zomaar een knuffel van dr gehad :oops:
Dus ik heb ook weer een goeie beurt gemaakt :lol:
Enneh ik vindt het lastig om mijn mond dicht te houden naar de buitenwereld. 1tje vroeg elke keer weet je echt geen datum…(want als ik het haar zou vertellen zou ze constand de kamer inkomen in het ziekenhuis (werkt op andere afdeling)…en daar zit ik echt niet op te wachten) Neeej ik weet het echt niet! En godzijdank is het in het weekend en dan werkt zijn niet :lol:
Ik heb hier net ook een flinke slijmproductie verloren…neeeej ik mag nog niet bevallen hoor!!! Verder is het hier rustig. Wel wat Harde buiken en ontzettende moeie en dikke benen…gister was toch een beetje teveel van het goede… Vandaag ip ook weer een drukke dag…ff kijken of ik dat alles wel ga doen vandaag…
Fijn weekend allemaal
:-*
O Mar, wie weet ga je toch eerder beginnen?!
Nou mar…slijm velizen… tja je mag toch echt je kindje krijgen hoor. Je zit bijna op 38 wkn maar voor de beeb is het natuurlijk beter om langer te blijven zitten. Maar goed dat bepaald ie zelf.
Nouvanmorgen al een drukke ochtend gehad, tegels gekeken voor de tuin en we zijn er nu toch wel zo goed als uit. Binnenkort komt mijn vader onze tuin iig leegspitten. Daarna nog een kadootje gekocht voor een verjaardag die we vanmiddag hebben en toen nog boodschappen doen. Nu even relaxen en de vaat doen en vanmiddag weer de hort op naar een drukke verjaardag. Morgen nog verlaat kraam bezoek hihi
Nou fijne dag!
Die kleine mag echt nog niet komen hoor!!!
Als het nu komt wordt het een sectio…dat wil ik echt niet!
Mar~ nee dat bedoel ik ook niet eigenlijk… tuurlijk geen sectio maar de tijd gaat nu wel komen dat het ‘kan’ gebeuren. Nee voorlopig ben je nog wel ff zwanger okay
@ Arola
Gelukkig ik dacht al je wenst me een sectio
Mijn moeder zei net ook al kom je me halen als we wegmoeten…ikke hoezo? Nou je weet maar nooit…ik zei zaterdag ben je de eerste
Ik heb net een filmpje gemaakt van mijn buik tijdens de moxatherapie… ben hem nu aan het uploaden op youtube
Voor de liefhebber…een filmpje van mijn buik tijdens de moxatherapie
http://www.youtube.com/watch?v=P-kmd8Cu8Uk
heb het filmpje op je hyves gezien, echt geweldig!
Drukte makertje he?!
BIB
Geen nieuws hier!
Nogal!! Ben nog steeds overtuigd dat je een meisje krijgt…
weet je wat zo leuk is, ik heb je buik gefotografeerd en straks zie je gewoon wat erin gezeten heeft. Zo leuk!
Je hebt hem zelfs gevoeld…mijn buik dan
Ja inderdaad, vond dat zo’n eer!! En das zooo gaaf Ongelooflijk dat er gewoon een baby in zit.
Martin begint het nu ook steeds meer door te krijgen dat er zometeen echt een baby uit gaat komen…haha!
Ik vindt het ook nog steeds gek…en zal het altijd gek blijven vinden…dat het allemaal past daar binnen…
Ja inderdaad, het blijft het grootste wonder wat er bestaat!
BIB
Geen nieuws!
Vanochtend een meting gehad, zit nog een eitje van 10mm. Ik verwacht dat deze toch gaat groeien, dus hopelijk hebben we woensdag een groter eitje.
Baarmoederslijmvlies was bijna 9 mm, das dus heel goed.
Deze week dus veeeeel klussen.
Ben toch ook maar weer begonnen met tempen haha.
Mar~ wow wat golft je buik! Wat een prachtig gezicht!
Vliegje~ let’s hope so!
@ Vliegje
Wat een goed nieuws zeg! Ook weer niette veel klussen he…is niet goed voor de zaadjes :roll:
@ Arola
In het echt ziet het er nog indrukwekkender uit al sop het filmpje…zo leuk om te zien,
Heb gister avond (was alleen thuis) ook echt de hele avond heerlijk met buik gespeeld…alvast een beetje afscheid nemen…volgende week is hij er niet meer…naja er is nog wel een buik…maar er zit niks meer in :think:
Is dat echt zo Mar?
Wil vanaf woensdag iedere dag
@vliegje wrote:
Is dat echt zo Mar?
Wil vanaf woensdag iedere dag
gewoon doen meis,is bij ons ook gelukt,je moet er gewoon veel lol in hebben en de rest op zijn beloop laten,geen moetje!!’
succes meis!