Jee Mar, wat komt er veel op je af! Succes morgen!
Er staat een foto van me in de krant
Dus ik zal dit weekend de 2 artikelen even inscannen en laten zien
Morgenochtend moet ik ook weer naar het ziekenhuis.
BIB…de rest volgt vanmiddag
Lig al vanaf 2 uur wakker…ben dr nu maar eens uitgegaan :?
@vliegje
Leuk ben benieuwd!
En heel veel succes in het ziekenhuis!
Mar: slaap je niet vanwege de zenuwen? Wat lastig… je bereidt je op deze manier wel heel erg goed voor op nachten vol met voedingen enzo :hug:
En voor straks: succes!
Vliegje: succes bij de gyn!
@ Stiekem
Waarom ik zo slecht slaap???
Ik kan gewoon niets slapen…ben dan echt klaar wakker en helemaal niet moe ??? Misschien komt het van de sigaren
Net terug uit het ziekenhuis.
Om kwart over 9 hebben we ons gemeld bij de balie. De gynaecoloog werd opgeroepen omdat het een spoedafspraak was. Nou om 10 uur was ze daar dan eindelijk.
Ze vroeg meteen eerst weer heel duidelijk of ik echt vaginaal wilde bevallen…JA! Dus hup ik mocht de stoel in. Ze heeft eerst gevoeld hoe het er voor stond met mijn baarmoeder mond en geprobeerd om naar binnen te gaan, dit lukt niet dus alles zit nog potdicht. Daarna heb ik een bekken touche gehad…heerlijk mijn bekken is normaal en dus goed doorgankelijk voor een eventuele stuitbevalling.
Toen nog even een vaginale echo, waar ze weinig uit kon halen. En toen nog een echo via mijn buik. En de beentjes zitten niet in het bekken maar liggen omgevouwen aan de onderkant tegen mijn buik zeg maar. Dus het is een ONVOLKOMEN STUIT En dat betekend dus dat ik vaginaal mag proberen te gaan bevallen.
De 18e moet ik weer terug komen bij haar op het spreekuur en gaat ze baarmoedermond weer checken en kijken of de baby nog steeds met de beentjes goed ligt. Als de baarmoedermond dus niet rijp is dan wordt ik de 20e opgenomen voor priming (dit houdt in dat ze gel inbrengen in de vagina waardoor de baarmoedermond gaat rijpen) en dit kan eventueel doorzetten in een bevalling. Er heeft dan ook een arts dienst die een stuitbevalling kan doen. Zet de bevalling niet door bij de priming dan wordt ik zondag de 21e ingeleid… en dan ga ik mama worden De gyn waar ik vandaag was heeft dan ook dienst (de 21e) dus dat zou wel heel fijn zijn. En mocht het verloop van de bevalling niet goed gaan dan is het gewoon direct naar de ok en wordt het alsnog een sectio…maar ik mag en kan het in iedergeval proberen.
De baby is echter nog niet ingedaald…dus het kan nog draaien…als het zijn voetjes maar niet in het bekken gaat leggen. Want als de voetjes echt onder de billen liggen…dan raadt ze toch een sectio aan!
Enneh ik weet nog steeds niet wat het wordt…
Mocht ik eerder gaan weeen of mijn vliezen breken eerder dan de 20e. Dan is de kans groot dat er een gyn dienst heeft die geen stuitbevallingen doet en dan is de kans dus ook groot dat het een sectio wordt. Dus nu maar hopen dat ukkie nog even wil blijven zitten!
pfew marjolein wat een info allemaal. Het zijn vooral als dit dan dat en als dit dan zus… maar goed je kan nog alle kanten op. Ik wil even een one on one met je buik:
>>beebje…klein draakje… wil je eens als de wiedeweer een 1/2 koprol maken voor je moeder! dat is veel beter voor haar en voor jou hoor! En… nog even dit… wacht nog maar even met komen je hebt nog alle tijd van de wereld. Dus even lekker warm bij mams blijven ;-)<<
Mar: wat irri dat je niet slaapt, de nachten duren dan wel heeeeel lang zo.
Wat fijn dat het zo goed was bij de gyn! En nu die pootjes maar naar boven houden
@ Arola
Heb het even aan het kleine draakje voorgelezen…wie weet helpt het
@ Stiekem…
idd hopen dat ie ze nu omhoog houdt!
Jee Mar, das nogal wat! Dus 21 juni ben je zeker mama!!! Mooie datum
Nou zeker is het niet. Als de baby draaid…zullen ze me niet gaan inleiden natuurlijk…en wachten tot ik zelf ga bevallen…
Spannend hoor!!
Nog even en ik mag weer buddy spelen
Dan krijg ik toch ook wel als 1e de foto te zien he!
Hier de artikelen
Heb in HONDENLEVEN al 3 keer eerder gestaan
1x een klein artikel
1x een pagina grootte foto van een sharpei
en 1x een artikel over ons sharpeiforum van 4 pagina’s met foto’s (met ons 2 jarig bestaan). Zo gaaf
Gaaf hoor Vliegje!!!
Goedemorgen meiden
ik lees wel mee maar ben te moe om te reageren
heb acupunctuur voor het slechte slapen en de rug/heup gehad.
helaas geen effect.
Behandeling is gestopt. Heb gisteren huilend aan haar bureau gezeten, ik was helemaal op.
Maar goed, we gaan door en houden het doel voor ogen en dat geeft moed.
Sorry dat ik er ff weinig ben.
Tot snel
Liefs ing
:hug: Ingrid…wat vervelend zeg!
@ Vliegje
Gaaf hoor :dance:
BIB
Hier geen nieuws…heb vandaag bruiloft dus zal dr niet veel zijn!
:-*
Hier een KA’tS (kids aan 't slapen)
Vliegje~ leuk he als je je naam terug ziet is allerlei bladen. Goed voor je portfolio toch?
Marjolein~ veel plezier vandaag
Ingrid~ heb je zo’n last joh van je lichaam… das niet leuk want je hebt nog wel even voor de boeg. Niet te lang doorlopen he met je problemen want het gaat je echt opbreken. Succes!
Hier dus even rust in de tent. Iris was vanmorgen helemaal van streek. Om helemaal niets… heel hard gillen en schreeuwen en huilen en toen heeft ze uit …frustratie?.. d’r gezicht open gekrabt. Echt drie nagels over d’r gezicht… Schrok me rot toen ze dat deed. Meteen vast gepakt en haar proberen te kalmeren. Uiteindelijk een kwartier met d’r op schoot gezeten om even rustig te worden. Pwefff wat is er aan de hand met haar. Gisteren hadden we ook al veeeeel drama. Vind dat zooo vervelend. Niet alleen voor mezelf maar vooral voor haar. Wij noemen het hier in huis de chemische disbalans, een soort sprongetje waarna ze idd vaak daarna weer de rust zelve is en opeens weer extra/nwe dingen kan en doet. De rest van de ochtend was ze iig weer lief en rustig.
Nou ga nu even de boel opruimen, wassen en de vuilnis wegbrengen. En dan is het weer lekker weekend!
Ladies hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? En wat gaat het weer worden? Zon?
Ah Arola, arme Iris. Wat raar dat ze dat doet he, maar ze kunnen het soms nog zo moeilijk aangeven.
Ingrid, sterkte!
Arola: ik heb af en toe ook met Kyan van dat soort momenten… van de week ook begon hij ineens te brullen om niets. Hij ging onder de douche, maar wilde ineens niet meer en niets was goed en uiteindelijk kwam het er op neer dat mijn man niet zomaar piano mocht gaan spelen als hij er niet bij was, want hij wilde ook… pfff. 2,5 Is soms best een lastige leeftijd.
Ja erg he stiekem… die van ons zijn natuurlijk bijna dezelfde leeftijd en ben blij om te lezen dat andere ouders dat ook allemaal meemaken. Ze worden ZOOOO bijdehand! Af en toe moet ik er ook echt om lachen hoor. Dan heeft ze weer iets en dan krijg ik een grijns op mijn gezicht en dan kijkt ze me aan en met veel vraagtekens zegt ze dan “mama moet een beetje lachen” Het zijn schatten (letterlijk en figuurlijk ) maar soms draakjes (net als die van marjolein…nu al! :shock: )
Nou allemaal een heel fijn weekend!
Ja, lekkere reacties geven ze af en toe, heerlijk!!
Kyan vanavond dan… :roll:
We zaten nog aan tafel en ik was met Erik aan het praten. Kyan begint te gillen (oorverdovend, echt irri). Kyan, nu is het klaar met gillen, papa en mama zijn aan praten. Hij gaat door en Erik pakt 'm even goed vast en zegt het nog een keer waarop hij begint te huilen en vervolgens mij begint te slaan om mijn arm. Mama, slaan… mama knuffelen. Weer gecorrigeerd en gezegd: nee, je mag mama niet slaan. Je moet even wachten totdat papa en mama klaar zijn met praten. Toen het een beetje over was mocht hij bij Erik op schoot, probeert hij zijn papa te slaan!! Nee, zegt Erik, als je nog 1x slaat ga je naar de gang. Hij heft zijn handje omhoog en zegt huilend: papa, wel slaan! Papa knijpen. Nee, zegt Erik, dan ga je naar de gang. Handje weer naar beneden gelijk weer omhoog: papa WEL slaan. En toen deed hij het nog een keer en kneep Erik in zijn wang… tsja… dan zit je op de gang.
Ik was inmiddels helemaal rood aangelopen van het lachen, want Kyan wist echt niet meer hoe hij het had met zichzelf. Wel slaan, niet slaan… niet op de gang… moeilijke keuzes hoor als je 2,5 bent, hahaha. :mrgreen:
Erik kwam ook lachend terug van de gang (niet dat Kyan dat kon zien natuurlijk!), ik stik inmiddels zowat in mijn hap met eten en moet 5 min bijkomen daarvan… pfff.
whaaaa zo herkenbaar! je mag kindejs niet vergelijken maar ze hebben zoveel overeenkomsten. Vooral dat erdoorheen praten. Echt als IK wil praten met iemand of idd met Olaf dan roept ze continu mama mama mama… Ja lieverd even wachten mama wilt even wat vertellen. Nou en zo zijn we dan 5 minuten verder en heb ik nog mijn verhaal niet kunnen doen. Hoe irri!