JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

ff bijgelezen, Bloempje, spannend voor je!

Mar, kan me voorstellen dat jullie eigen leventje nu op een laag pitje staat (en dus ook de s*ks). Misschien eens de dokter raadplegen?

Wij hebben hier al meerdere keren gepraat over het geen we nu willen.

Voorlopig doen we niks meer en gaan we niet meer vrijen (of in ieder geval niet ons best doen voor een kindje) rond mijn vruchtbare periode.

Er is hier veel gebeurd en we hebben ons leven nu weer op de rails.

We zijn gelukkig met onze hondjes, ik ga in januari weer studeren op kantoor en minder fotograferen. Fotografie is gewoon bijna niet meer te combineren met mijn kantoorbaan.

Daarbij kan ik in de assurantien nog zoveel groeien.

Ik heb dus besloten te gaan studeren (we moeten zowieso ieder jaar ons diploma geldig houden met pittige examens!) en ga leren voor Hypotheekadviseur :slight_smile:

Papa doet dit nu voornamelijk op kantoor en wil hem hierin gaan ondersteunen zodat ik het later kan overnemen van hem.

Beetje carriere maken dus.

Voorlopig geen kindjes voor ons en we stoppen echt even met alles.

Ik ga niet aan de pil, omdat mijn lichaam nu wat regelmaat lijkt te krijgen (vorige week ongesteld geworden voor de 4e maand op rij heel regelmatig, dit keer 31 dagen) maar we vrijen om mijn vruchtbare dagen heen. Is het een keer raak, dan zijn we natuurlijk ook blij.

Maar zo niet, dan niet. Ik betwijfel zelfs of ik een ei krijg, omdat mijn slijm totaal niet veranderd.

Dus we zien het wel. Voorlopig niet gericht bezig.

En de wetenschap dat ik dit jaar een paar grote opdrachten af moet werken om in het nieuwe jaar minder te fotograferen en juist te gaan leren, maakt me blij.

Meer thuis, minder hooi op mijn vork.

Misschien dat ik overga op alleen het fotograferen van huwelijken, ik zie wel. Heb al 4 grote opdrachten staan volgend jaar, dus vind het prima :wink:

Sorry voor het lange geratel haha.

Lees nu de rest pas.

Dus er komt al een juni 2010 stoppers topic :stuck_out_tongue: hahaha, leuk Mar. Hopelijk krijg je Martin ook zover tegen die tijd :wink:

Fijn dat het met de rest van de baby’s ook goed gaat!

Arola, ik lees nu pas je berichtje over de mama topics. Ik herken je gevoel zo! Als er lang geluk is in mijn leven denk ik altijd, wanneer komt de sores weer?! Maar meissie, geniet ervan! Je hebt het verdiend :slight_smile:

Ik ga even kerstkaartje zoeken van Mar :wink:

Wij gaan morgen onze kerstkaart maken :slight_smile:

@ Vliegje

Kom je wel ff jullie kerstkaart showen???

En ik ben nog steeds heel trots op jullie dat jullie dr nu zo goed mee om kunnen gaan.

Ik had 2 weken geleden een “collega” op visite. Zij was nu zwanger. En had ook PC. Ze wilde al gaan uitleggen wat he was…ik nee nee dat hoeft niet hoor. Ik weet precies wat het is :wink:

Hun hebben er uiteindelijk 11 jaar over gedaan. Maar ik geloof wel 2x een pauze ingelast van 2 1/2 jaar. Ivm verhuizen, nieuwe baan, verbouwingen enzo.

Zij werd alleen maar 1x in de 3 maanden ongesteld.

Maar ik blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ Vliegje Vind jullie zo sterk! Echt knap hoor hoe jullie er mee omgaan…

Hier niets veranderd, nog steeds een dweil pijnlijke (.)(.)en nog steeds vervelende buikpijn.

Ik ga zo toch maar eens de huisarts bellen om te kijken wat die er van denkt.

@ bloempje hahaha zit je jezelf schouderklopjes te geven… Zie je berichtje :wink: volgens mij bedoel je vliegje…

het blijft lekker spannend voor jullie zeg! Hopelijk wordt het wachten voor jullie beloond!

Ohhhhhh wat suf (zo jie je maar ben niet bij de tijd ga het snel wijzigen!)

:oops:

ik heb pc geschreven moet natuurlijk nog een o achter :wink:

Ben ik weer :stuck_out_tongue:

Net even overleg gehad met de assistente en die vond dat ik toch maar even moest komen dus om 3 uur moet ik bij de huisarts zijn.

Heb bloed geprikt op hcg, morgen de uitslag! :pray:

bloempje spannend!!! :shifty: :shifty: :shifty: ik hoop dat het raak is!!! :pray: :pray:

@vliegje; meis ik vind het heel knap hoe je er mee om gaat! En ik hoop dat in de toekomst jullie wens nog in vervulling mag gaan. Maar zoals je zelf zegt je relatie is ook belangrijk en geniet lekker van elkaar!!! Dikke kus :-* :-

@marjolein; hihi…december vind ik ook niks hoor… :shifty: :shifty: ennuh heb je toegevoegd :-

Wel gaaf dat de vriendin van jou toch nog zwanger is geworden…Wat een wonder dan he :slight_smile:

Herkenbaar hoor met het …bij ons stond het ook op een heeeeeeeeeel laag pitje…helemaal na alle toestanden van de operatie…dus ik durfde niet eens meer :oops: maar het begint nu langzaam aan te komen. En ook ik vond het zielig voor mn man…maar hij heeft gelukkig alle begrip hiervoor! Je moet het ook echt de tijd geven hoor…t hoeft toch ook niet alla minuut toch :wink:

@arola; linn is een lekkere dame dus :smiley: mooi gewicht hoor! Wat voor kledingmaat zit ze eigenlijk? Stoer hoor dat Linn al zo lekker zit…nog ff en dan gaat ze lopen/kruipen…

Hier besloot marlynn ook net huppekee te gaan zitten in de wipstoel :slight_smile: En stoer dat ze het vondt!

@ Kloos

Had jij nou een totaal ruptuur? Of …ik ben het ff kwijt…

Het is bij mij echt mijn achterwand die zeer doet. Ik ben natuurlijk ook inwendig gescheurd (zeg maar richting de baarmoedermond…) Ik durf hier dus ook niet…dus echt goed ontspannen ben ik ook niet…dat speelt ook mee!

@ Bloempje

Wat spannend zeg :pray: :pray: :pray:

marjolein; dat heb ik dus ook…ik kan me ook niet volledig ontspannen, waardoor het dus pijn doet…maar ik merk wel dat als ik er de tijd voor neem en het op mijn initatief komt dat het dan wel redelijk gaat…frequentie moet nog wel wat omhoog…maar dat komt tzt wel :slight_smile:

En inderdaad een totaalruptuur :cry: ik maak me er erg zorgen om hoe het nu met een volgende moet…het liefst wil ik gewoon bevallen, maar de gyn raadde dit ten sterkste af, omdat het bij mij nog al heftig was…

er moest zelfs een chirurg aan te pas komen, omdat mn darm eraf lag…en ze waren bang dat dit niet meer goed zou komen :shifty: :shifty: …maar na 2 uur operatie is het wel redelijk geworden volgens mij :wink:

Jeetje das idd dan wel heftig zeg! Volgens mij heb ik dat gemist.

Kan me voorstellen dat dat voor jouw idd ook niet echt lekker is dan nee.

Ik vindt het echt fijn dat ik dr zo goed met martin over kan hebben.

Ik was ook erg lastig te hechten en de arts zei dat als ik binnen 2 weken een flubbertje zou voelen ik terug moest komen. Nou echt niet dat ik na 2 weken mezelf even van binnen ging onderzoeken. Maargoed het is en blijft lastig.

Ben blij dat jij dat dus ook allemaal hebt (al is het voor jouw minder) Maar voor mijn eigen gemoedsrust is het wel fijn dat ik niet de enige ben. Het is toch niet echt een onderwerp die je aan de klok hangt…:wink:

nee inderdaad…

maar het speelt ook wel mee dat je nu een kind hebt en je energie liever daar in stopt dan in dat andere :oops: …maar het komt wel weer…bij mij wordt het ook steeds meer…maja geduld is een schone zaak :angel:

Idd en we geven bv dat scheelt ook een hele hoop. Ik heb ook meer het gevoel dat mijn lichaam op dit van marlynn is dan vanmezelf :wink:

En idd als ik in bed lig wil ik lekker niks doen beetje tv kijken en dan slapen…gewoon ff niks geen polonaise aan mijn lichaam :wink:

haha…same here :mrgreen: vooral van borstvoeding…mn borsten zijn nu echt daarvoor bedoeld en niet voor iets anders :silenced: :oops: :mrgreen:

hoe lang wil je eigenlijk nog door gaan met bv? Ik had eerst als doel 6 maanden…maar ik vind het zo leuk en fijn om te doen dat ik het nu iig nog tot 9 maanden wil doen en dan maximaal een jaar…als ze 1 jaar is wil ik er wel klaar mee zijn hoor… :wink:

@kloos wrote:

haha…same here :mrgreen: vooral van borstvoeding…mn borsten zijn nu echt daarvoor bedoeld en niet voor iets anders :silenced: :oops: :mrgreen:

hoe lang wil je eigenlijk nog door gaan met bv? Ik had eerst als doel 6 maanden…maar ik vind het zo leuk en fijn om te doen dat ik het nu iig nog tot 9 maanden wil doen en dan maximaal een jaar…als ze 1 jaar is wil ik er wel klaar mee zijn hoor… :wink:

Tja zoals je weet hebben we wel meer dingen gemeen…en zo dit ook :slight_smile:

Ik dacht altijd 6 maanden en dan hup op de potjes. Alleen nu ik me er in heb verdiept stop je helemaal nog niet met 6 maanden en wil ik nu ook minimaal 9 maanden en vanaf 6 gaan bijvoeden met de rapley methode. En idd een jaar is denk ik voor mij ook de max.

Ik vindt het ook zo leuk en gezellig. Echt zo’n lekker knuffel momentje. En echt iets wat niemand anders van me kan overnemen :smiley: En zeker nu zonder tepelhoedje is het nog veel leuker :smiley:

zo herkenbaar :mrgreen:

ook ik wil voor de rapley methode gaan…heb me dr al helemaal in verdiept! Ben erg benieuwd hoe dit gaat… :shifty: maar zoals ik ergens las…baby is tot 1 jaar een zuigeling en is melk het belangrijkste voor hem/haar en de rest is bijvoeding…dus we zien wel hoe het loopt…

Wel leuk om ervaringen te delen hoe dat straks met Marlynn gaat…al loop ik natuurlijk wel voor (een maand steeds he :stuck_out_tongue: )

@arola; hoe geef jij bijvoeding? uit potjes? of ook rapley methode? en vindt linn het een btje lekker?? of eet ze amper wat…

@kloos wrote:

zo herkenbaar :mrgreen:

ook ik wil voor de rapley methode gaan…heb me dr al helemaal in verdiept! Ben erg benieuwd hoe dit gaat… :shifty: maar zoals ik ergens las…baby is tot 1 jaar een zuigeling en is melk het belangrijkste voor hem/haar en de rest is bijvoeding…dus we zien wel hoe het loopt…

Wel leuk om ervaringen te delen hoe dat straks met Marlynn gaat…al loop ik natuurlijk wel voor (een maand steeds he :stuck_out_tongue: )

@arola; hoe geef jij bijvoeding? uit potjes? of ook rapley methode? en vindt linn het een btje lekker?? of eet ze amper wat…

Precies nadat ik dat las dacht ik ook…oooh dan gaan we voorlopig nog ff door met de bv :smiley: Grappig zeg…we lijken wel het zelfde :wink: haha!

Ik heb lynn inmiddels wel al aan wat dingen laten likken. En ze heeft nu 2x een broodkorstje van me gehad die ze erg lekker vondt.