oh echt? manlief wil dat af en toe nog wel eens doen, maar dat mag van mij absoluut niet :naughty: :oops: …ik had ergens gelezen dat het beste is om tot 6 maanden geen ander voedsel aan te bieden ivm rijpen van de darmpjes…(dan krijgen ze er een beschermlaagje op…) Manlief wil af en toe al wat voeren…maar ik ben hier heel stellig in…
Maar over 15 dagen mag hij los gaan hahaha :mrgreen: …
zo en nu ga ik ff kolven…
het is tegenstrijdig want ze zeggen ook als je tot 6 maanden wacht de kans op allergien groter wordt!
En ik ga ook ff kolven en dan lekker slapen!
Truste
:shifty: mmh ik dacht misschien nieuws van bloempje…
Mmmhh nog niks…
Moet het ff kwijt hoor…maar ik heb zo’n zin in Maandag!!! (we gaan naar CP) En ik ben zo benieuwd hoe lynn het zwembad vindt.
Ik heb van de week het zwembandje uitgeprobeerd in bad… kijk dan hoe stoer…
gaaffffffff :inlove: :inlove:
op zich hoeft Marlynn toch niet perse in een zwemband? Ik heb net vanochtend baby gezwommen en daar doen we nooit bandjes of iets dergelijks om.
Wel erg leuk om naar CP te gaan!! Gaan jullie een midweekje? Let er wel op dat je niet te lang in het zwembad bent…mijn meissie is na een half uur echt bek en bekaf…en dan is het ook echt leuk geweest Kan dus niet wachten tot ze straks wat groter is en we langer kunnen zwemmen
bloempje…ben nieuwsgierig :shifty: :shifty: :shifty: hoop het zo voor je
zo ik geloof dat we weer lekker aan de klets zijn. Komt vast omdat het winter wordt.
K’weet niet meer wie wat vroeg maar wel nog de antwoorden.
Linn is 70cm en draagt maat 74 of 80 omdat ze best een zwembandje heeft.
Linn hebben we vanaf 6 mnd bijvoeding gegeven. Geen rapley methode maar ze krijgt af en toe wel wat in d’r handen gestopt zelf te eten (wortel broccoli etc). Ze eet voornamelijk van een lepeltje en dat doet ze heeeeel netjes. Ik maak alles zelf en heb een leuk receptenboek met goede uitleg van wat een kindje moet krijgen dmv een puntensysteem. Ik maak dus ook echt dingen die ik nog nooit zelf heb gegeten (pastinaa bijvoorbeeld), maar proef wel alles voor hoor! Ga mijn kind geen vieze dingen te eten geven. Linn eet nu pap in de ochtend, fruit, brood en avondeten met een beetje yogurt erna. Drinkt rooibosthee en melk.
Ikzelf vind brood geven ook erg zwaar voor de darmen hoor als ze nog geen 6 mnd zijn. Brood is zowieso een belasting voor je darmen. En vooral brood met zaadjes. Maar ieder zijn ding hoor!
Iris is gisteren weer naar de CB geweest voor de ogentest en helaas is haar linker oog erg slecht. We moeten nu door naar het z’huis/oogarts. Dus ga zo even een afspraak maken voor haar. Vind het zo sneu maar de arst verwacht dat het te maken heeft met een lui oog (ondanks dat haar ook niet wegdraait.
Ben ook erg benieuwd naar de uitslag van bloempje… misschien is ze feest vieren.
Nou ga even spelen met Linn en een afspraak maken met het z’huis. Tot later!
oja zit me net te bedenken wat ik echt mis zijn die mooie BV-poep luiers! Ten eerste die ruiken zo lekker (jaja ik meen het) en het waren er niet zoveel per dag. Nu ze zoveel eet erbij poept ze wel een paar keer per dag en het ruikt echt niet meer zoals eerst. Laat staan als ze straks vlees erbij krijgt!
Oja over zwembandjes. Toen wij nog in Leiden woonde gingen we altijd naar een zwembad waar de hele kleintjes geen zwembandjes hoefden. Nu zijn we het al geregeld tegen gekomen hoor dat de baby’s bandjes om moesten… tsss Zo ook laatst bij de roompot parken. Alsof je je baby alleen gaat laten. En zwembandjes zijn echt geen garantie dat een kindje niet verdrinkt.
Nou nog even snel wat doen en dan mag ik Iris alweer ophalen bij de psz.
Tot later!
Weet je, wij zijn gewoon toe aan rust. En alles heeft een reden denken wij altijd. Dus er zal een reden zijn dat wij nog geen kindje hebben en misschien ook niet krijgen.
Ga me vanaf volgend jaar richten op mijn studio, minder fotografie en meer tijd met mijn gezinnetje doorbrengen
We zijn dolgelukkig met de hondjes
Mar, wat een schattige foto! Wat lijkt ze op jullie allebei zeg!!
Arola, de poep wordt nu ook vaster natuurlijk?
Vond je dat lekker ruiken joh?! Hahaha.
Kloos, fijn te horen dat het met jullie ook goed gaat.
Bloempje al nieuws?
Ik vergeet nu ook regelmatig mijn foliumzuur te slikken. En ook deze maand slaan we over met klussen
We klussen zowieso niet meer om te klussen zeg maar hahaha.
Van dat brood heeft ze echt nig niks binnen gekregen hoor. Ze heeft er alleen wat op lopen zuigen.
BV poep luiers ruiken idd niet vies
Zo linn is al een echt dametje zeg. En wat eet en drinkt ze ook goed zeg! Heerlijk!
Idd ze moeten niet in een zwembandje. Maar deze hebben we geleend van vrienden.
Lynn is echt helemaal gek van water. Ze zit soms al een ruim een half uur hier in het bubbelbad. Dus ze is al wat gewend. Maar dat we er niet zo lang kunnen blijven…dat weten we! Wij houden wel van zwemmen maar uren in een zwembad houden wij zelf ook niet vol hoor!
Wat vervelend van Iris dr oog zeg. Dat wordt vast afplakken…weet ik van mijn broertje van vroeger…!
Ik ga ff verder met de boerenkoolstampot Jammie!
Martin had bedacht dat hij lynn in het golslagbad zou zetten en dan zelf weg gaan en van de wildwaterbaan af…ja tuurlijk mart! :roll:
nog steeds geen nieuws van bloempje :shifty: :shifty: :shifty:
marjolein; hehe…ik wilde niet belerend over komen hoor :naughty: :oops: :oops: :mrgreen: maareh heeft de boerenkool lekker gesmaakt :drool: en ach die martin bedoeld het vast niet echt
vliegje; meis ik vind je een topmeid dat je er zo over denkt en het ook zo kan laten berusten!! Ik heb heel veel respect voor je :-* en ik hoop echt dat er in de toekomst nog een mooi wondertje voor jullie in zit :-* :-*
ben wel benieuwd hoe het nu met ingrid gaat… :think:
Ja vliegje, diep respect voor jullie en vooral jullie acceptatie. Laat alles maar gaan zoals het gaat. En als ik jou was zou ik je ZEKER geen zorgen maken om de foliumzuur. Mocht je wel opeens zwanger raken dan ga je gewoon direct beginnen. Richt je maar op je carriere, je man en je honden en maak een mooie planning voor volgend jaar met je fotostudio!
Mar~ Ja ik HOOP op een afgelpakt oog… vond het vroeger vreselijk om te zien een kind met een afgelpakt maar nu als moeder zijnde zie ik liever een sticker op mijn dochters oog dan een brilletje. Dus alsjeblieft laat het niet ernstig zijn!!!
Bloempje~ ik wordt er bijna zenuwachtig van. Ik hoop zo op goed nieuws en dus tranen van geluk aan jullie kant.
@kloos
zo kwam het wel over grapje! Van jouw kan ik het hebben hoor
duurd lang he met bloempje?!
Ingrid is ons hier vergeten die denkt wordt hier toch nooit wat geschreven…die schrikt zich rot als ze straks hier weer een keer kijkt
Hier een fotootje van mij en de hondjes
@arola
sorry had jouw berichtje net gemist! Ik ga voor je duimen dat afplakken voldoende is!
Is er al verder bericht over linn en de zh opname??
@vliegje
wauh! Ik vind bella (zo heet ze toch?) echt super mooi, mooie kleur! En ik vindt jouw er ook super goed uitzien! Je straalt!
Bella is de zwarte ja, Boss de linker
Thanks meis, voel me ook goed. Ben wel erg moe en zit tegen mijn laatste opdrachten aan te hikken, maar verder gaat het goed met ons!
Arola, heb ik iets gemist?! Ziekenhuisopname?
trusten meiden!
O dat heb ik wel eens gehoord ja. Sterkte hoor Arola!!
Mar, noemen jullie Marlynn nu Marlynn of Lynn? Of allebei?
marlynn maar als afkorting lynn omdat het anders zo onduidelijk wordt als ik/we mar zeggen :)en aangezien ik veel berichtjes hier schrijf met mijn tel…zoals nu… Is voor mij lynn makkelijker intypen
snap je het nog?!