Arola: leuk, kadootjes uitzoeken!! Succes ermee. Misschien wat spelletjes voor je 3-jarige?
Mar: het is enig… dat is ook zo vreselijk eraan :inlove:
Mijn schoonzusje is nu zwanger van haar 1e en het begon al gelijk te kribelen bij me :shock: en toen ze het vertelde was Jari 7 weken :oops:
hihi… al die moedergevoelens hier :mrgreen:
ik heb dr ook last van hoor :shifty: :shifty:
wil ook al wel een 2e :oops: best snel…maar verstandelijk wil ik het absoluut niet voordat de kleine 9 maanden is! Dit omdat ik vind dat je 9 maanden zwanger bent, je ook minstens 9 maanden moet ontzwangeren toch :think:
Maar het liefst zou ik zo weer willen hoor… 8) dus denk dat ik samen met Marjolein kan beginnen straks hahaha :lol:
arola; kan me best voorstellen dat je angstig ben om je meissie te verliezen…maar daar moet je echt niet aandenken hoor!! Gewoon genieten van de dag en van elkaar!! :-* En wat betreft financien voor een groter gezin…sja…dat vind ik best een lastig punt. Ik wil heel graag een wat groter gezin, maaja financieel wil ik het wel redelijk hebben…maar aan de andere kant denk ik dan van…hoeveel wil je je kids geven…luxe van het luxe hoeft natuurlijk niet… Dus als het aan ons ligt en het kan allemaal…dan willen we dr graag meer
@marjolein; hihi…jij dwingt je mannetje dus :o :lol: mannen moeten er ook gewoon aan wennen…als het eenmaal er is dan vinden ze het geweldig!!
@stiekem; haha…met 7 weken alweer 8) dat is wel heel snel!! Maar goed dan zit je ook nog vol met hormonen he :mrgreen:
ennuh weet bloempje al meer :shifty: :shifty: :mrgreen:
@arola
ik zit met het zelfde probleem! Voor martinswerk mogen we iets van 12,50 uitzoeken…maar men wat is dat lastig! En in elk speelgoed zit tegenwoordig muziek, en dat wil ik juist niet! Jullie nog tips?
@kloos
zullen we vast de juni stoppers 2010 oprichten hahaha?? Enneh dat 9 maanden ontzwangeren dat wil ik dus precies zo!
@stiekem
das idd snel ik had het na de bevalling ook al heel snel toen ik een zwangere buik zag. Ik dacht alleen maar ik wil ook weer!
:mrgreen: hehehe…hoezo we denken met veel dingen het zelfde :mrgreen:
Maar Maart (is 9 maanden) en dat vindt ik te eng ivm December
Haiiiiii
Hahaha volgens mij zijn jullie nog nieuwsgieriger dan mij!
Nou nog geen ongi en zo te voelen gaat die zich vandaag ook niet meer aandienen. Wel moe, moe en nog eens moe en sinds gisteravond harde stukken ( he bah) in mijn (.)(.) en ze gaan steeds meerz eer doen.
Nog niet getest vanmiddag als manlief thuis is moeten we het maar wagen.
Ik heb trouwens wel een zeurderige buikpijn geen krampen…
Leuk dat jullie alweer nadenken over een 2e of 3e Mijn voorkeur nu gaat uit naar 1. Manlief wil er wel 6. Nou bij mij niet hoor dat wet hij al :mrgreen:
Nou, ik moet zeggen: een 2e erbij is heeeeeeeeeeeeel leuk, maar ik ben zo blij dat Kyan al 3 is en geen 2 meer is…pfff :shock:
Hij kan nu al zoveel zelf en dat was een jaar terug echt anders.
Ik zou het een ieder aanraden, amar dat moet je natuurlijk zelf weten
Ik heb nu vaak als ik aan het voeden ben, een DVD-tje op of we lezen een boekje samen en als hij ondeugend is (gebeurt ook zeer regelmatig) dan zeg ik: ga maar naar de gang en doe de deur dicht. Hij gaat dan zelf, gaat keurig op de trap zitten en blijft daar totdat ik hem roep. En al die tijd kan ik rustig door gaan met voeden en hoef ik Jari niet te storen, ideaal!
Dus: bezint eer gij begint :mrgreen:
Bloempje; wat spannend meid!
Bij mij was het ook moe in het quadraat, zere (.)(.) die steeds zeerder gingen doen en ook buikpijn… dusssssssssssssssssss…
Moeten we ECHT wachten tot vanmiddag??? :shifty: :shifty: :shifty:
@ stiekem ja je moet echt wachten. Mijn man en ik hebben afgesproken dat hij er bij is. Vind ik ook wel zo fijn
Dus geduld! pompiedom
Hihi, natuurlijk moeten jullie het samen doen… maar wachten duurt zoooo lang, hahaha :mrgreen: .
Hoe laat?? :oops:
hahahahaa helaas geen idee dat wisselt nogal. Hij is om 6 uur begonnen dus niet voor 3 uur thuis denk ik.
hmm, dan wordt het pas vanavond dat ik kan kijken ws, krijg vanmiddag visite en mijn moeder komt ook, die blijft mee-eten en dan is het even spitsuur hier tot een uur of half negen.
Dus, mijn reactie pas vanavond dan (tenzij ik tussendoor nog even kijk :mrgreen: )
Hahaha heerlijk hoor :mrgreen:
Zo heej ik kan het hier bijna niet meer bijhouden
Net terug van de stad en het cb.
Heb eindelijk iets voor Lynn gevonden. En nog bij de wibra ook Van vteck een kiekeboek speelding. Naja zit wel geluid in maar is voor aan de maxi cosi of de kinderwagen, box etc. Koste trouwens een tientje
Nou dan het CB. Ze was weer erg verdrietig. Maar de naald was eruit ik heb dr gepakt, in mijn arm gelegd, trui naar beneden…en hap laten drinken. Mevrouwtje was meteen stil. Dat was toch wel weer even een geluksmoment dat ik geen tepelhoedjes meer nodig heb. Stom he?! Na 1 borst aangekleed met wel een beetje verdriet en daarna hup borst 2 en klaar Daarna geen kick meer gegeven tot nu toen. Ze ligt nu heel lief in de box met een rammelaar te spelen en ik zit aan de lunch. Ga zo een boekje met haar lezen. Naja plaatjes kijken…ben benieuwd of ze dat leuk vindt.
Lynn woog 5980gram daarzo. Nou thuis redt ze dat nog niet hoor…dan is ze ruim 100 gram lichter. Maar ze had ook net een voeding op voor ze op de weegschaal ging. Naja het CB was tevreden. Ze is nu 64 cm lang Lange magere spriet dus.
Nou mijn broodje is op en ik hoor er hier net 1 haar broek vol poepen…lekker hoor
@ Bloempje
Wat super spannend zeg!!! Ik ga heeeeeeeeeeeeel hard voor jullie duimen.
En ik ga vanaf nu kok heeeel goed in de gaten houden!!!
@ Stiekem
Dat heb je goed gergeld zo met je grote kleine mannetje. Heerlijk!
Gaat de BV nog steeds helemaal goed??
Nou wij moeten straks naar de tandarts en daarna na een evrjaardag…bah! Weer doro dat vieze weer :think:
Hallo!
Vanmiddag getest maar helaas negatief maar ook nog geen ongi dus wie weet later.
@ marjolein fijn dat het beter ging op het cb!
He balen… maar misschien later in de week nog een keer testen als je nog niet ongi bent… :?
he wat jammer nou bloempje ik had het zo gehoopt he!!
Maar wie weet later in de week nog??
@stiekem; 2 jaar er tussen is dus beter te doen?? :think: hmm ik denk dat ik toch maar eigenwijs ben…lijkt mij leuk om er niet al te lange tijd tussen te laten zitten…
@marjolein; ziet er toch goed uit qua gewicht hoor! Mn meissie was met 4 maanden en 2 weken ook net geen 6 kilo en qua lengte 62cm…dus wat dat betreft gaan we aardig op
Maar jouw mannetje wil dus eigenlijk niet meer kids…jammer zeg! Dus hopelijk in juni nog voor 1 gaan en dan houdt het op? of dat niet…
Ik hoop op een groot gezin in de toekomst… (nee geen 10 kids hoor :mrgreen: , maar 4 of 5 :o :mrgreen: )
ik ga hier even kolven…zit op het werk…maar moest ff reageren hier :mrgreen:
Bloempje… he balen zeg! maar je weet het nog niet kan nog alle kanten op!
Stiekem~ ohhh ken dat wel met Iris tijdens het voeden van Linn er is een boekje dat heet “mama tovert melk” schijnt een heel zinvol en leuk boekje te zijn voor het oudste kindje. Ik had met iris idd ook dat als ze heel baldadig werd of gewoonweg stout dan moest ze maar weg en in het ergste geval naar de gang.
Marjolein~ Ik was zlef ook altijd anti plastic/geluid makende speeltjes maar toch vinden ze dat het leukste. V-tech heeft idd ook leuke spullen.
Linn was gisteren trouwens ook naar het CB geweest. Ze was 70cm en 10,165kg dus nog steeds een flinke dame maar ze stabiliseert zich nu netjes. Verder is de ontwikkeling ook goed. Ze zit kaarsrecht en is al echt heel stabiel. En kletst en zingt heel veel. Als we zingen in huis dan gaat ze mee zingen en wiebelen met d’r kontje. Hahahha
Nou ga nog maar weer eens op onderzoek uit over de vaccinatie mex.griep/N1H1. Manlief heeft een collega die het heeft. Mijn hoofd gaat echt van wel doen naar niet doen. Wat is slim? Ik vind het echt kiezen tussen 2 kwaden.
Heej meiden,
Was ik weer!
Allereerst…ik vindt het echt leuk dat er hier weer leven in de brouwerij is
@ Bloempje
Jammer de pammer…hopelijk geen ongi voor jouw en dan b innenkort gewoon een positive test. Ik was ook een week overtijd en tot die tijd geen ongi en negatieve testen…dus ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Over de kindjes. Ik wil ook wel dicht op elkaar kindjes. Lijkt me juist erg leuk! Tuurlijk ook zwaar…maar toch ook leuk…denk ik Ligt denk ik ook wel heel erg aan het eerste kind dat je hebt. Tot nu toe is Marlynn heel makkelijk en kan zich zelf echt uren prima vermaken…maar als je een echt handebindertje hebt is het anders. Maargoed Marlynn is nog maar 4 1/2 maand…
Hier heb ik het met het cb ook gehad over de inentingen. De Pneu (van het nieuws) die hadden ze idd bij hun op het cb ook. Dat is allemaal “vernietigd” en daar moest ik me geen zorgen om maken. Maar dat deed ik gelukkig ook al niet.
Over de MG hebben we het ook nog even gehad. Maar ze was het helemaal eens met mijn standpunt. Dus Martin en ik laten ons niet inenten. En Marlynn mag nog niet…en als het wel mocht had ik het ook niet gedaan.
Maar Arola ik snap het bij jouw wel. Jouw Linn is natuurlijk wel een heel ‘vatbaar’ meisje. Dus in jouw situatie zou ik er dnek ik toch anders over denken… :think: tja het blijft lastig.
Ehhmmmm ff denken…
Oohja dat boekje van jouw (arola) klinkt wel heel erg leuk…
En jouw meisie is idd al een flinke dame zeg. Heerlijk toch!
@ Kloos
Gister heb ik het er nog even met manlief over gehad na aanleiding van…
De S*ks. Want die is hier nog steeds prut…omdat het me nog heel erg zeer doet. Of dat nou normaal is??? Dus we kijken het nog even aan…dus een kindje zit er de eerste maanden zeker nog niet in
Ik voel me daar zo schuldig over naar Martin toe. Maar die is alleen maar heel lief en begripvol. Maar juist omdat ie dan zo lief is…
Ik heb altijd geroepen dat ik dr twee wil. Maar nu met Marlynn zie ik een husi vol ook wel zitten Maar Martin niet hoor. Vroeger voor mijn tijd wilde Martin niet eens kinderen. Maar hij is zo gek op zijn meisje…er komt vast nog wel een 2e (in iedergeval) Maar zo leuk als ik het nu vindt met Marlynn…dat had ik niet eens verwacht. Ik geniet echt van het moeder zijn.
Mijn kleine schatje het net toch al wat verhoging. Hopelijk gaat het niet zo als vorige keer. Toen begon ze ook met 37.8 en was het die nacht 39. Maargoed we zullen zien.
Ik ga nog even een colaatje drinken en dan hup mijn bedje in
Tot morgen