Zo mams heeft even weer tijd voor zichzelf… dus ff kokken
Bloempje~ en ben je al ongi?
stiekem~ heerlijk he als ze de nachten door gaan slapen. En Jari is dus ook al zo’n snelle en voldaan ventje. Wij hadden voor Linn een hangwiegje en die hing iets scheef ivm eventueel spugen maar dat resulteerde op een gegeven moment dat ze juist onderin d’r bedje lag met d’r beentjes opgetrokken omhoog. Zo grappig. Wij zijn toen ook over gegaan naar het slaapzakje met een dekentje erover.
Iris had alleen maar koort en verder niet echt iets. Beginnend griepje of… echt geen idee.
mar~ ik schrijf ook al een tijdje niet meer bij de maart mama’s. Ten eerste omdat er kort geleden 1 kindje is overleden en het ging alleen nog maar daarover. Ikzelf heb namelijk enorme angst om Linn te verliezen… waarom… geen idee**. Werd er erg bedroefd van en stuurde aan op een nieuw deel met weer wat positieve berichten. Gelukkig gebeurde dat en werd er weer veel geschreven over ook andere dingen. Maar toch vind ik zo’n groep ontzettend groot. Zoveel mensen die schrijven en idd als je dan wat schrijft wordt er soms helemaal niet op gereageerd. Ik vind zo’n kleiner clubje als hier veel fijner. Beetje meer het idee dat je weet met wie je aan het kletsen bent EN je kan beter onthouden wie wat heeft gezegd.
Wat betreft de tandjes…in principe verder geen last van hoor. De ondertandjes worden beschermd door d’r tong en d’r boventandjes heeft ze dus gelukkig nog niet maar volens mij zit haar bovenlip daar iets voor. de voornaamste reden dat Linn nu nog iig 1x bv krijg is toch vanwege de antistoffen die ze via mij krijgt. FV helpt wel met de ondersteuning van de weerstand maar ze krijgt dan totaal geen antistoffen voor bijvoorbeeld verkoudheid. Dus zolang het gaat en kan blijft ze de ochtend van mij krijgen (ook ivm N1H1).
** angst om Linn te verliezen komt denk ik omdat de zwangerschap eigenlijk zo goed is verlopen. De moelijkheden die ik bij Iris heb gehad en de onzekerheden toen heb ik natuurlijk weer gehad bij Linn. Heb altijd het gevoel dat er ergens een keer iets tegen moet gaan zitten. En dat gevoel maakt me zo bang. Toen we hoorde dat ze misschien iets heeft aan d’r luchtwegen dacht ik nou daar gaan we. Een kijkoperatie en dan… Maar Ik moet niet vergeten dat ik ook wel eens heb verdiend dat dingen goed gaan. Ik heb zelf genoeg tegenslagen gehad. Dus nu weer positief en genieten van mijn 2 mooie meiden!
@ Arola
Ik snap je wel hoor. Dat was bij ons ook het onderwerp van de maand…ik kan daar ook niet zo goed tegen…! Ik ben me ook al een paar keer wildt geschrokken van Marlynn.
Ik ben gewoon heeeel erg bang voor weigendood…bah!
Maar we moeten idd gewoon van het positieve uitgaan Onze Lyinnetjes :inlove: blijven echt wel bij ons
Toch?!
Lekker dathet geven van alleen de ochtendvoeding nog goed gaat Nog geen terugloop?
ik vond het verbazinwekkend dat ik zo snel van 5 naar 1 kon gaan. Het was wel even wat lek-werk maar toen alleen in de ochtend ging en gaat gewoon goed. Ze moet wel beide borsten drinken want anders blijft het druppelen. Echt gek he wat wij vrouwen kunnen!
Ja het is idd heel gek. Ik vindt het nog steeds elke dag zo bijzonder dat ze gewoon leeft en groeit op iets wat uit mij komt waar ik helemaal niks voor hoef te doen :shock:
Fijn dat het zo goed blijft gaan. Ik voed nu om 7 uur 11-12 uur 3 uur 6a 7 uur. Soms alles iets eerder en dan de laatste 2 vlak opelkaar met 1 1/2 uur dr tussen, zodat dr buikje nog vol zit voor de nacht. Maar het komt dus ook regelmatig voor dat ik maar 4 voedingen op een dag geef. 's avonds voor hets lapen gaan kolf ik dan wel nog even!
Hee meiden.
@ Marjolein Jammer dat je niet begrepen werd… Wel gezellig voor hier natuurlijk
@ Arola jammer dat jij ook al niet meer mee schrijft in jouw mama maand Maar ja het moet wel plezierig blijven he? Daarom zit je hier tenslotte.
Hier nog geen ongi. Ben wel een beetje (ahum) nerveus nu
Wil wel testen maar ook weer niet misschien is het niets of te vroeg en dan is het weer zo’n teleurstelling. Vanavond maar even met manlief praten. Het enigste wat ik voel is dat ik moe ben. Lag vrijdag om 10 uur in bed, zaterdag 11 uur en gister half tien.
ff snel, zit met Jari op schoot.
Bloempje: wat spannend meid!!! Ik zou testen, het is hoe dan ook een teleurstelling mocht t niet zo zijn: of je nu test en hij is negatief of ongi wordt :think: .
Maar je moet t zelf weten natuurlijk :mrgreen:
precies ik zou het ook doen…en is je test positief ben je super blij en ben je uit de onzekerheid…en is hij negatief…dan weet je netzoveel als je nu weet dus hoeft het geen teleurstelling te zijn…hier was het ook pas een week na dato positief. Dus nu negatief zegt nog niks!
Daar hebben jullie gelijk in, kijk even wat manlief wil vanavond. Test sowieso niet als hij er niet is.
@marjolein98 wrote:
precies ik zou het ook doen…en is je test positief ben je super blij en ben je uit de onzekerheid…en is hij negatief…dan weet je netzoveel als je nu weet dus hoeft het geen teleurstelling te zijn…hier was het ook pas een week na dato positief. Dus nu negatief zegt nog niks!
Precies!
Ok ok :mrgreen:
Hahaha
Wat ga je nu doen dan??? :shifty: :lol:
Enneh wij willen het wel als eerste weten :mrgreen:
@marjolein98 wrote:
Enneh wij willen het wel als eerste weten :mrgreen:
Haha, idd!
Nou ja, na jou en je vent dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oke vooruit idd je hub mag als 2e maar daarna willen wij hoor!
Men ik kan niet wachten tot we gaan beginnen voor de 2e die spanningen…heerlijk!
Maarja heb het gister met hub dr over gehad…hij wil geen 2e…
Ikke wel!!! Dus hij zal wel moeten. Ik heb al gezegd geen 2e geen seks meer! Zegt ie oke is goed :roll: Wedden dat er hier wel een 2e komt…de 1e wilde hij eigenlijks ook nog niet…haha en die is er nu ook en daar is hij super gek op!
Maareh ik wil een juni stopper 2010 worden…dus ik heb nog ff om te zeuren…
Dan ben ik een:
juni stopper 2008
juni mama 2009
juni stopper 2010
Lijkt me leuk
Oh Mar, wat gaan jullie snel!
Hier komt ooit nog een 3e, maar voorlopig nog niet hoor. :mrgreen:
het is zo leuk
hbihi…wat leuk…er wordt nieuw leven ingeblazen in dit topic!!
ik kom ook snel weer kletsen, maar wil nu echt greys zien :mrgreen:
eennuhhhhh bloempje testen!!! :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: ikke nieuwsgierig!! Hoop het zo voor je!!
@kloos wrote:
hbihi…wat leuk…er wordt nieuw leven ingeblazen in dit topic!!
ik kom ook snel weer kletsen, maar wil nu echt greys zien :mrgreen:
eennuhhhhh bloempje testen!!! :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: ikke nieuwsgierig!! Hoop het zo voor je!!![]()
![]()
![]()
![]()
Komt door mij

Zo zit hier enorm moe te zijn op de bank. Het foldertje aan het bekijken van de bart smit want we mogen voor onze meiden een kadootje uitkiezen van 10 euro. Het is van Olaf zijn werk en die vieren elk jaar sinterklaas dus dat is wel heel leuk. Maar zoooo moeilijk om iets uit te kiezen.
Een 2e kindje of zelfs al een 3e kindje. Marjolien het zou idd een mooi rijtje worden dan. Ikzelf vind 2 tot 3 jaar verschil wel mooi. De ene wordt zelfstandiger en de ander wordt een handenbindertje. Een derde zal er bij ons nooit komen. Vind dat je dan best zwaar krijgt niet alleen de opvoeding maar ook financieel. Grotere auto enzo. Nee wij mogen geprezen zijn met onze twee gezonde mooie dochters. Tien jaar geleden had ik niet gedacht dat ik mama zou worden van 1 kind laat staan 2 kids. Maar een groot gezin is wel gezellig hoor.
Nou ik ga nog even verder surfen en dan op tijd naar bed!