Knap van Marlynn!
Sorry dat ik hier zo weinig kom…
Hey, wat lekker zeg Mar!! :dance:
Vliegje, meid maakt niet uit hoor, begrijpelijk! :-*
Hier alles goed, Jari doet het zo lekker. Hij slaapt al bijna 3 weken door, echt zo’n kadootje :inlove: .
BV loopt prima, echt genieten hier. Moet zeggen dat ik mijn huishouden bijna beter op orde heb dan voor Jari er was :shock: :oops:
Arola: dit lees je later pas weer ws, maar veel plezier!!
stiekem; wat heerlijk dat Jari als een kadootje voelt :inlove:
marjolein; wow heerlijk!!! zonder tepelhoedje :dance: :dance: :dance: en dat lukt goed???
hier alles goed…nog steeds gelukkig met mn meissie :inlove: :inlove: …borstvoeding geef ik ook nog steeds en vindt het nog helemaal geweldig! Al hoewel ik het kolven wel steeds lastiger vindt worden :? dus ik hoop ook echt dat ik de 6 maanden vol kan houden en dan vanaf 6 maanden hapjes erbij…zodat het precies op elkaar afstemt
fijne zondag :-*
Hai meiden!
Hoe gaat het met iedereen???
Hier niet veel veranderd. Dacht dat ik afgelopen weekend ongi moest worden maar dat bleek pas aankomende zondag te zijn. Had zaterdag echt kramp maar er kwam niks, even de kalnder checken maar nee nog een week.
Was trouwens benieuwd hoe snel de dames hier al klachten hadden van de zwangerschap??
Begon dat pas na de niet ongi dag of daarvoor al?
Hi Bloempje, het begon bij mij net voordat de ongi zou moeten komen met gespannen (.)(.) en daarna pas met moe zijn, maar dat was pas na een week ofzo.
hoi hoi,
zo weer terug van een druk weekendje weg. Het was ontzettend leuk maar wel heel veel mensen en kids. Linn moet geloof ik nog steeds bijkomen! Hahaha of beter ahaaaahhh.
Bloempje_ ik denk dat ik pas na dat ik eigenlijk ongi moest worden pas last van vermoeidheid. En als ik me goed herinner had ik vlak voor ik eigenlijk ongi moest worden pijn aan mijn vagina.
Verder erg moe nu. En baal enorm van dit weer, vreselijk!
En vanavond is Iris voor het eerst zonder speentjes naar bed. De spenenfee komt vannacht en ze was net voor het slapen gaan echt verdrietig. Zo zielig maar even volhouden en ze heeft het niet meer door.
Nou dat was het ff!
@ Bloempje
Ik voelde helemaal geen verschil…ik zag het pas bij de positieve test en toen duurde het nog een paar weken voor ik verschil voelde
@ Arola
En hoe ging het vanavond? Gaat het goed zonder speen!
@ Kloos
Nog ff volhouden! Zoals het er nu naar uitziet stop ik voorlopig nog niet en wil ik toch wel langer volhouden dan die 6 maanden. Maargoed dat duurd nog even! Ik ben in iedergeval nu al heeeeel trots op je!
Enneh zonder hoedje gaat nog steeds prima. Heb wel mega gevoelige tanden. En vaak loopt de helft van de melk bij lynn dr mond hoeken eruit en is alles kletsnat…maar we doen het nog steeds zonder :dance:
@ Stiekem
Wat heerlijk dat je mannetje het zo goed doet! heerlijk hoor!
@ Vliegje
Dat geeft toch helemaal niks meis, ik snap het heel goed…en iedereen met mij denk ik :-*
hee dames
Ben gister weer ongesteld geworden uit mezelf, weer een nette cyclus. Dit keer 31 dagen. Had het al gehoopt want werd weer gek van de pijn in mijn borsten, die staan dan echt op ontploffen, zooo’n pijn deden ze! Gister nam die pijn af en verloor ik bloed, vandaag zet het door (en das te voelen ook…).
Blijf er van staan te kijken dat ik nu een regelmatige cyclus lijk te hebben, al 4 maanden haha.
Maar volgens mij heb ik geen eisprong, want mijn slijm blijft taai gedurende mijn cyclus. Misschien zijn het doorbraakbloedingen? (hebben mensen met pco wel eens geloof ik?). We zijn er ook niet meer mee bezig (deze maand hebben we zelfs mijn eventuele vruchtbare dagen ontzien).
Ik moest dus gister ff terug kijken in mijn agenda wanneer ik voor het laatst ongesteld was.
Maar goed, positief dat mijn lichaam het nu zelf doet. We zien wel of we ooit zwanger raken. Afgelopen maand hebben we dus nog even echt een pauze gehouden, misschien doen we dat deze maand niet. Ligt er ook maar aan wanneer we zin hebben
Hai Meiden,
Bedankt voor de antwoorden
@Arola Hoe is het gegaan zonder speen??
@ Vliegje Het is allemaal wat he? Hoop zo voor jullie dat het opeens toch raak is! :hug:
Vliegje~ perfect toch! Zo zie je dat je lichaam toch een normaal ritme krijgt en wie weet wordt je slijm (klinkt niet zo charmant) op den duur ook wel normaal. Gewoon lekker doorgaan zoals je nu doet met vooral genieten van het leven met je man en je honden. Dat is het allerbelangrijkste. Hoe gaat het eigenlijk met ze…? Voelen ze zich al helemaal thuis?
Marjolein~ goed hoor zonder tepelhoedje. wat bedoel je met pijnlijke tanden??? Of lees ik het verkeerd? Linn krijgt alleen nog dus de ochtend voeding. Dat is toch wel erg relaxed hoor. En dat blijven we doen zolang het gaat.
Iris heeft goed geslapen en pas in de ochtend om 7.30 werd ze wakker en begon ze te jammeren…“waar zijn mijn (s)peentjes b(l)even?” Dus hups naar binnen en verteld dat ze maar snel naar beneden moest gaan om te kijken of de spenenfee nog wat heeft terug gegeven. Enja hoor er lagen 2 pakketjes, ze was helemaal blij. Net met naar bed brengen was ze nog even aan het zoeken en klagen dat ze ze weer terug wilde maar is zonder enig probleem gaan slapen. Ben een mega trotse moeder.
En verder… ik ben gewoon al aan het kijken voor de vakantie van 2010! Whaaahaaaa. 'K wil echt iets leuks vinden. Misschien een klein stukje vliegen als de accomodatie maar baby en peuter vriendelijk is. Ga eens kijken of er nog tips te vinden zijn hier op het forum. Als jullie leuke plekken weten hoor ik het graag!
Tot later!
Carola
@ Vliegje
Wat goed meis! Wie weet wie weet…ik blijf voor je
@ Arola
Tanden…hahahahha :lol: :lol: :lol: :lol: ik bedoelde tepels :oops:
Maar inmiddels gaat dat ook steeds beter. Al vindt Marlynn de omgeving etc nu veelste interessant en laat daardoor elke keer mijn tepel los…auwie!
Maar wat goed dat ze het zo goed doet je kleine meisje zonder speen
:thumbup:
Heb mijn kerstkaartje in het showforum geplaatst
Net even in het showforum gekeken, prachtige foto’s hoor!
Hier heb ik het gevoel dat ik griep ga krijgen en ik ben een dag overtijd…
Nog geen naderend ongi gevoel, maar niet fit, hoofdpijn, keelpijn, warm en mijn darmen zijn van slag. Nou ja we zullen zien…
hmmm, ziek of… :shifty:
@ Stiekem geen idee, voel in ieder geval niet lekker voornamelijk hoofdpijn en darmen die van slag zijn. Nog geen ongi krampen…
Normaal word ik altijd op zondag ongi dus ben wel bang dat ik iets niet goed heb gedaan met mij indicator invullen of het klopt maar vloeide ik vorige keer 1 dag korter.
We wachten af! Reken nergens op, mocht het nu raak zijn dan was het de 1e maand zonder condooms en we hebben geen rekening gehouden met vruchtbare dagen.
@ Bloempje…spannend
Ik duim voor je meisje!
Hoe is het met de rest en met de kids? Nog steeds aan de bv???
Hier nog steeds BV vandag 20 weken :dance: waarvan 2 weken zonder tepelhoedje…Yihaaa ben nog steeds zo blij
Mar~ ik ken dat ook van Linn idd zodra ze iets of iemand hoort dan floep (met zuigende beweging ook nog) ! Ja geen fijn gevoel.
Linn is echt momenteel bezig met d’r volgende tandjes, als het goed is komen haar boventandjes eraan. En net als bij d’r ondertandjes heeft ze me gebeten rond die tijd. En ja hoor nu weer… de boef!
Verder is Iris nog steeds speenloos. Goed he en dat terwijl ze deze week een enorme koorstaanval heeft gehad. En niet een keer gepiept over d’r speentje.
Nou dames een fijne zondag avond nog!
Mar: genieten he zonder hoed! Heerlijk hoor meid.
Arola: Jari heeft nu al dat hij om zich heen kijkt en dan ‘lekker’ met tepel en al ergens anders heen kijken :mrgreen: :roll:. Hij slaapt sinds dit weekend al 4 weken door 's nachts, echt een kadootje hoor.
Gisteravond vond ik hem helemaal boven in zijn bedje, haha. Ik zei tegen mijn man: laten we hem dan nu maar in zijn slaapzakje doen, wordt nu wel tijd.
Bloempje: nog niets? Geen bloed geeft moed!
jeetje net een heel verhaal getypt. loop internet weer vast. We hebebn nu sinds een week glasvezel want dat scheen volgens mijn schatje zo geweldg te zijn…nou nee dus!
Maargoed nieuwe poging nieuwe kansen
@ Arola
Wat super goed van je grote meid dat ze het nu helemaal zonder speen doet. Zeker als ze ook nog zo ziek is geweest! Wat heeft ze gehad? Griepje?
Hier morgen weer naar het CB voor de 3e inentingen…hopelijk is ze er dit keer niet net zo ziek van als vorige keer. Dat was zo zielig
Dat bv met tandjes dat lijkt me nog steeds helemaal niks. Zeker niet asl ze ook nog gaan bijten. Die tandjes mogen hier van mij dus nog wel heeeeel lang wegblijven Want dat lijkt me helemaal geen lekker gevoel. Ik vindt dat tepeltrekken wat ze nu doet al niet lekker…denk wel eens had ik mijn tepelhoedje nog maar
Maar nee hoor
die komt er hier niet meer in :mrgreen:
@ Bloempje
Hoe is het nu met je? Al nieuws…
Verder schrijf ik niet meer mee bij de Juni mama’s
Ik heb daar mijn gevoelens geuit over het feit dat er niet tot nauwelijks op elkaar gereageerd werd en dat ik dat erg jammer vindt. Maar dat als iemand iets ergs heeft het net lijtk alsof er altijd een aantal weer over heen moeten gaan. Ik vindt dat zo sneu voor diegene die zijn gevoel bloot legt. Maargoed hun zagen dat schijnbaar anders en ik werd me toch een partij aangevallen. Na goed ik had beter mijn mond kunnen houden maarja achteraf kijk je een koe in zijn je weet wel…
Trouwens erna heeft iemand anders dit zelfde geschreven alleen net evenbeter verwoord (denk ik) en nu snappen ze het wel :think:
Maargoed. Ik kom jullie dus nu hier heeeeeeeeeeeelll veeeeeeeeeeeeeeeeel vertellen…moet het toch ergens kwijt…en mijn kok verslaving kan ik natuurlijk niet zomaar aan de kant zetten…en dat wil ik ook niet :mrgreen:
@ Stiekem
Dat had ons meisje ook zo snel. Was bij ons ook het besluit haar in de slaapzak te leggen. Al is die nu nog steeds veeeeeel te groot