JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

@ Vliegje Wat leuk 2 honden! Wat is de reden dat ze ter adoptie zijn afgestaan?

He bloempje… wat een K-bericht! En wat een eng vooruitzicht (weet het even niet anders te omschrijven). Aan de ene kant fijn dat ze nu eindelijk weten wat het is en dat er nu goed gehandeld kan worden. Iig de slijtage te minimaliseren. En het idee om nu zwanger te willen raken moet du weer in de koelkast. Wat een frustratie! Heel veel sterkte in ieder geval.

Hier een leuke dag gehad. Ging mijn zus helpen met het 5e verjaardagsfeestje van haar oudste zoon. Kasteel de haar en de jongens en meiden werken verkleed als rindders en jonkvrouwen. Toen een spannende rondleiding door het kasteel. Het was echt heel erg leuk. Nu wel goed moe.

En nog even dit. We zijn in de waarom fase beland met Iris. Vanmorgen zat ze op de wc en vroeg vanalles en als je het dan uitgelegd had was het “waarom…?!” Weer uitleggen en opeen besefte ik dat ze de hele tijd vroeg waarom… Ooooh jee. Ze kletst al de oren van je kop en dan nu dit er nog bij. Hahahah!

Meiden een fijn en gezellig weekend toegewenst.

Oja vliegje het is al donderdag geweest… en vertel… show!!!

O Bloempje wat erg meis… sterkte hoor!

Arola, succes met het ‘waarom’ hahahah.

Mijn verhaal ff in de spoiler, is van afgelopen donderdag hoor, inmiddels eten en drinken de hondjes goed :wink:

Gister was het dan zover! Eindelijk onze nieuwe rimpeltjes ophalen!

20.30u zijn we vertrokken. Nog even chipknip opladen en op weg naar Schiphol!

Komen we bij Breda, is de oprit richting Rotterdam nét dicht! Wij bij de Ikea eraf en stiekem gesmokkeld en toch de snelweg nog op kunnen komen.

Komen we bij Amsterdam, FILE! Ahhh, ik zat mezelf stiekem al op te vreten haha, onderweg aan het smsen geweest met een aantal mensen om de tijd door te komen.

Toen kwamen we op Schiphol aan!

Gelijk de borden zoeken natuurlijk en ja hoor, daar stond het vluchtnummer HV 6224 zou om 22.57 landen!

We waren er rond 22.15 dus dat was nog even wachten.

Wij naar gate 2 en daar aangekomen zagen we nog geen ‘bekenden’. Dus gebeld met de vrijwilligster die zei dat de hondjes pas 45 min. tot een uur ná landing naar buiten kwamen. Pfff nog langer wachten!

En wat doe je dan? Foto’s maken van elkaar ja haha.

Om 22.53 zijn de hondjes geland!

En toen zagen we daar Sandra van ACE en Miranda, het nieuwe baasje van Shogun!

Wij ons gelijk voorgesteld en heb haar het kaartje van de Palace gegeven, lekker opdringerig hahaha :slight_smile:

Maar voor haar is het de 1e pei en ook nog een pup, dus wellicht kan ze hier advies inwinnen. Hoop echt dat ze komt!

Ze komt oorspronkelijk uit Breda, dus de klik onderling was er meteen als brabo’s zijnde :slight_smile:

Nu woont ze in Limburg, Hoensbroek.

En toen wachten… en kletsen met elkaar…

En waren nog meer mensen die een hondje kwamen halen die in duitsland zat bij een gastgezin. En dat gastgezin ving gister weer een nieuw hondje op uit Spanje die met onze vlucht mee kwam.

Dit hondje ging naar zijn nieuwe baasjes.

En toen kwamen daar de hondjes!

Hier zat Shogun in met dat witte hondje

En de 1e blik van Boss!

Meer foto’s hebben we niet gemaakt, want het ging zó snel! De hondjes werden er heel snel uitgehaald en moesten heel gauw de riemen aan, want ze waren natuurlijk helemaal hotel de botel!

Ik deed Bella’s riem aan en Johan pakte Boss.

Op een gegeven moment ruilden we (waarom weet ik niet eens meer hahaha) en ik werd helemaal afgelebberd door Boss!! Zo lief!!! Zooo anders als de nederlandse honden joh, ongelooflijk. Hier zijn ze afstandelijk en soms wat gesloten. Maar Bella en Boss zijn zo open.

Bella was iets afstandelijker, ze volgde Boss ook overal en ook in de auto was het geen probleem omdat Boss er meteen in sprong.

Ze moesten alleen enorm plassen en poepen…

Boss hield het nog even vol maar op een gegeven moment ging het niet meer en liet hij zich vallen en daar kwam me een plas!! Sodeju!

En even later Bella, poepen en plassen tegelijk…

En toen was mijn keukenrol op hahahaha!

Gauw naar buiten (was nog een eindje door Schiphol namelijk) en daar legde Boss nog een drollie neer haha.

Nou ja, hebben we dat maar gehad :slight_smile:

Boss liep gister heel erg wankel. Hij is heel zwak, hij is ook heel groot!! En juist daardoor is hij zo zwak, daarbij het vliegen, het lange zitten in de kennel (ze zaten gister om 15.00 al in de kennel tot gister 00.00!! zonder water, zonder beweging).

Vandaag loopt hij al beter. Hji zwalkt niet meer zo.

Bella was eigenlijk meteen helemaal happy. Ze zat in de auto geregeld rond te kijken en ja hoor, ze kwam ineens los en daar kwamen haar kusjes ook!! :slight_smile:

En Boss lebberde Johan helemaal af :slight_smile:

We hadden wel even een emotioneel momentje in de auto. Van geluk, een nieuw begin voor ons, omdat alles zo meegevallen was eigenlijk (we hadden verwacht dat ze heel afstandelijk zouden zijn namelijk maar ze zitten zo vol liefde!).

In de auto hebben ze niks gedaan en toen we thuis kwamen hing daar een heel mooi welkomstbord!!

En toen kwamen ze binnen. Lekker rond gesnufd en de tuin in geweest. Weer geplast en gepoept.

Daarna op de bank maar nee, dat mogen ze hier niet dus meteen gezegd dat dat niet mag haha.

Ze kennen wel allebei ZIT hahaha.

Ze gingen trouwens meteen op het kleed liggen!!

Bella ging gelijk rollebollen :slight_smile:

De hondjes van papa en Luca van mijn schoonmoeder zijn er namelijk nog geen cm bij in de buurt gekomen toen ze hier logeerde! Heel typisch!

Bella en Boss gingen er meteen op gelukkig.

Om half 3 zijn we naar bed gegaan.

Ik ging eerst naar boven en Johan ging stapje voor stapje.

Ook mogen ze bij ons niet boven (zijn we nog steeds goede bazen, niet boven, niet op de bank :goofball: ) maar Boss liep eerst een beetje mee. Johan heeft hem een paar keer terug gestuurd en daarna is hij netjes blijven liggen :slight_smile:

Om half 6 werd ik wakker, ik dacht dat ik Boss hoorde overgeven en even later stond hij boven.

Dus naar beneden gestuurd en zelf ook naar beneden gelopen. Er lag niks maar ik heb ze toch even laten plassen.

Ik kreeg weer de nodige knuffels :wink:

Om half 9 werd ik weer wakker, de hondjes lagen nog vrij rustig, waren al een beetje aan het tippelen dus Johan eruit en laten plassen. Wederom de nodige kusjes ontvangen :slight_smile:

Boss had nog steeds niets gedronken.

Hij is bang van de eetbakken dus het voer hebben we op de mat gegeven (gisteravond 1 handje en vanochtend ook).

Drinken kregen we er niet in gisteravond, dus we hadden zoiets van, komt wel, morgen moet hij wel drinken.

Vanochtend dronk hij nog steeds niet dus in onze hand geprobeerd.

Bella dronk gelukkig wel en toen hij dat zag durfde hij eindelijk wat te drinken!!

Vanochtend deze foto’s nog gemaakt, Bella wilde al meteen spelen met Boss! Heerlijk in zijn poten en wangen bijten :slight_smile:

Maar Boss is gewoon super zwak dus kan het nog niet winnen hahaha.

In de auto de boekjes nog doorgebladerd en kwamen we erachter dat ze totaal geen broer en zus zijn!

Eerst zag ik de geboortedatum van Bella… ongelooflijk… Djara’s geboortedag! Maar dan een jaar later, 30-05-2007. Zij is dus 2,5 jaar (alsof het zo heeft moeten zijn zeg!) Toen kreeg ik het even moeilijk.

En Boss is van 20-11-2006. Hij wordt dus 3.

Ook zag ik dat Boss uit Ierland komt, dus hij zal met zijn baasje mee zijn gekomen naar Spanje.

Bella blijkt uit Roemenie te komen! Waarom ze dus op de site hebben gezet dat ze broer en zus zijn, begrijp ik niet. Waarschijnlijk omdat ze gewoon heel lief bij elkaar hebben gezeten altijd.

Maakt verder ook niet uit, ze horen bij elkaar, dat zie je gewoon :slight_smile:

Ze zijn op 29-09-2009 gesteriliseerd/gecastreerd, vorige week maandag dus en Boss heeft er nog veel last van. Arme jongen.

Ook zijn ze getest op de ziektes en die waren negatief en dat is goed geloof ik haha :cheerlie: :cheerlie:

Oke, iedereen weer op de hoogte hihi.

Bedankt voor het medeleven! Geweldig om te zien hoe iedereen zo meeleeft!

We gaan zo een wandeling maken hier, we zijn namelijk heel benieuwd hoe ze reageren op straat (Boss ging gister wel uit zijn plaat tegen dat witte hondje namelijk haha).

Nu gaan we genieten :slight_smile:

Vliegje~ Leuk man, en een leuk verhaal ervan gemaakt. Wel minder dat Boss zo verzwakt is. Ik vind ook dat ze er heel mager uitzien of hoort dat bij het ras? Nou lekker genieten hoor en de honden heerlijk vertroetelen. Of de honden jullie :wink:

Nou van het weekend echt even drama gehad. Zondag ochtend heeeeel vroeg kwam Linn al om te drinken. Geen probleem maar tot 3x toe heeft ze heel hard met haar 2 ondertandjes erin gebeten!!! Tot bloedens toe! Je kan wel zeggen dat dat dus echt de druppel was en dat het genoeg is zo. Dus sinds het weekend krijgt ze 's avonds een flesje. Nu nog met gekolfde melk (uit de vriezer) maar straks gewoon FV.

En toen was het zondag avond Olaf en ik wilde de nieuwste harry potter kijken en waren een half uur bezig en toen begon Linn te huilen…heel verdrietig was ze… dus toch even aan de borst gehad (zaten toch bommetje vol) toengelukkig in slapp gevallen. Nou ik weer naar benenden en verder kijken. Weer een half uur verder Iris wakker… schreewuen huilen hoesten en snotteren… drama was het. Ik heb vervolgens een half uur bij d’r gezeten en toen Olaf nog een kwartier. Met wat tegenzin toch verder geslapen. M.a.w. we hebben de film maar niet af gekeken want het was ondertussen alweer 23.30…

En hoe was jullie weekend?

Ik verwaarloos jullie heeeeeel erg!

Sorry!

Ik heb het gewoon nog steeds druk…en ben dingen aan het uitzoeken om iets voor mezelf te beginnen. Dus naast Marlynn en het voeden ben ik daar mee bezig…

Maar hier een lekker weekend gehad. En als toetje heeft Lynn gister avond zonder tepelhoedje gedronken… en vanmorgen ook weer :smiley: en dat met overvolle borsten.

De voeding daarna echter weer niet. De melk spoot met 120km p/uur uit mijn borst en daar kan ze gewoon niet tegen aan drinken, maar ze heeft wel een paar minuten zonder hoedje gedronken. Maar zo meteen proberen we het gewoon weer :slight_smile: zonder!

@ Vliegje

Ben echt zo blij voor jullie!

@ Bloempje

:hug: Weet niet wat ik zeggen moet…

@ Arola

Au au au dat klinkt niet lekker! Ik hoop dat het bij Lynn nog ff duurd voor ze tandjes krijgt.

Lynne pin ligt al een tijdje te mopperen in bed. Ik ga ff snel een broodje eten en dan maar weer aan de tiet leggen…hoe vaker hoe beter we weer kunnen oefenen :slight_smile:

mar~ hahaha leuk om te lezen “lynnepin” wij hebben idd “Linnepin” hihi. Tjemig heftig he als die kleine het niet aankan zo’n stroom melk.

Maar voor jezelf…? is het geheim of iets wat we al mogen weten?!

Nou groetjes voor nu, ik moet namelijk voor zondag een kadootje hebben voor een babyshower, een kadootje voor Iris want de spenenfee komt langs en verder … uhm ben het nu al vergeten!!!

webwinkel… Maar het is nog van alles uitzoeken! Onze lynnepin is ziek :frowning: heeft gister prikjes gehad! Arm schaapje!

Webwinkel met wat?

Spannend :wink:

Sorry dames, ik hou het niet echt meer bij hier, omdat ik totaal afstand heb genomen en ik geniet met volle teugen van onze hondjes.

Arola, wat lijkt me dat zeer doen zeg! pfff… dus overal op de fles, je hebt toch geruime tijd bv gegeven toch?

Mar~ webwinkel… dat idee spookt bij mij ook al geruime tijd door mijn hoofd… maar kan er nog niet helemaal uitkomen. Wat en hoe… Ik ben bezig met een fabrikant uit azie die ik nog ken van mijn oude werk. Heb alles even op hold gezet tot 2010. Ben erg benieuwd naar jouw ideeen, resultaten.

Hoe is het met je meissie?

Vlieg~ ja we hebben nu ruim 7 mnd BV gegeven. Is wel goed zo. Gaat het goed met de honden? Als je af en toe nog maar eens langskomt met een bericht… vind ik gewoon leuk!

Ja het gaat super!

Ik zal zeker nog eens komen lezen hoor en jullie een beetje blijven volgen.

Verder voel ik me niet echt meer op mijn plek hier.

Zowieso omdat iedereen al bevallen is (behalve Bloempje dan).

En ook omdat we het zwanger worden helemaal losgelaten hebben.

Dar ben ik weer…in wat…dat hou ik nog even voor me (je hebt pb). Maar denk dat ik het toch niet doe…ik twijfel heel erg.

Je moet er namelijk wel heel veel tijd en energie is stoppen. En dan ook nog flink adverteren zodat mensen je kunnen vinden. Want er zijn natuurlijk al zoveeeeel webwinkels

Ik wil wel voor snelle service staan…maar in je eentje kan dat bijna niet want dat zou betekenen dat je nooit een hele dag wegkan omdat je anders niet kan garanderen dat het er de volgende dag is…maargoed we gaan van het weekend nog even het 1 en ander uitzoeken.

Heb in iedergeval afgelopen weekend al een gesprek gehad met een leverancier en die was heel positief…En ze hadden hele leuke dingen :wink:

Wat voor ideeen heb jij dan…en wat voor artikelen…

He Mar: nu ben ik ook nieuwschierig geworden!! :mrgreen:

Vliegje: fijn dat je zo geniet meid, heerlijk! Zijn je hondjes al een beetje gewend aan jullie? En jullie aan hun?

Hai meiden!

Ik heb een beetje hetzelfde als Vliegje, kost me ook veel moeite nu om te komen hier. Beetje ego misschien maar het is nu eenmaal zo. Vind het daarentegen wel leuk om te lezen dat het zo goed gaat met alle baby’s!!!

Mijn cyclus was deze keer… 28 dagen! Wow had ik niet verwacht :slight_smile:

maar weer even een nieuwe banner aanmaken dus!

Prettig weekend allemaal!

Dames kan jullie helemaal begrijpen hoor. Maar we houden dit deel gewoon open toch? Kunnen we af en toe iets posten… als je er zin in hebt hahaha.

Ben kapot van de dag. Heb het idee dat ik alleen maar rond heb gelopen!!! Vreselijk! Begon al in de ochtend met Linn naar de HA. Ze blijft zo erg hoesten en het begint echt zielig te worden. Dus wilde even advies. Ze hebben het z’huis gebeld en zolang Linn geen koorst heeft moet het vanzelf over gaan. Nou dat wordt wachten dus! Toen als de wiedeweer naar huis gelopen. Linn gevoed, IRis een boterham gegeven en binnen 15 minuten moesten we weer opeweg naar de PSZ. Helaas duurde het wat langer want Iris liep get te doen in de tuin en viel pardoes in het mini-zwembadje gevuld met ijskoud regenwater! HUILEN en heeeeel snel omkleden. Toen gevlogen naar de PSZ (is ong 15 min lopen) en dan weer terug via de supermarkt, thuis weer even voeden om ook Linn even tot rust te brengen, voor je het weet zijn dan de 2 uur bij de psz voorbij en kan je WEER gaan lopen (en terug!). Ik was er dus echt klaar mee.

Maar goed wel goed voor de lijn :wink:

tot later dames

Mar,heb geen pb?!

Maare succes met uitzoeken enzo :slight_smile:

Bloempje, das fijn he :wink: Ik heb het hier helemaal losgelaten!

Heerlijk is dat!

@Vliegje, Knap hoor dat je het nu los kunt laten… en wie weet wat dat met je lijf doet!!!

Prettig weekend allemaal!!!

Hier alles goed!

:dance: al sinds donderdag avond wordt hier gevoed zonder tepelhoedje :dance: :dance: :dance:

marjolein wat super!!! :dance: :dance: :dance: :dance: scheelt een hoop werk he!

vliegje en bloempje; ik begrijp jullie ook helemaal hoor! Vind het echt jammer voor jullie dat jullie niet zo gemakkelijk zwanger kunnen worden, maar geef de moed niet op! Dikke knuff en ik hoop af en toe nog wat van jullie te lezen :hug: :hug: :-* :-* :-*

hier ook alles goed hoor… probeer een beetje puin te ruimen in mijn huis en dus ook in mijn hoofd. Heerlijk!

Linn alweer 8 mnd! En bijna helemaal van de BV af. Ze krijgt alleen de ochtend nog voeding van mij. En dat is gewoon heel fijn (he mar!). Wij gaan dit weekend met een hele club naar Cape Helius in hellevoetsluit. 12 volwassenen en 6 kids. Gezellig… 'kweet niet of dat uitrusten wordt hahaha

Tot later dames!

groetjes

:inlove: lekker genieten :mrgreen:

Veel plezier dit weekend!

Hier nu officieel een week tepelhoedje vrij :slight_smile: Yihaaaaaaaaaaa :mrgreen: