Mar~ zo pfewwww heb je verhaal gelezen. Mooi geschreven en kan mooi worden bewaard in een memorie-box. Vinden meiden denk ik geweldig om te lezen als ze zelf op het punt staan kinderen te krijgen (na de bevalling dan hahaha).
Nou hier dus een ziekenboeg. iris begon met veel gesnotter en gehoest. Toen kwam Linn erbij en zo wordt mams natuurlijk ook ziek. Oma opgetrommeld want ik wist echt even niet hoe ik het moest doen. Nu is dus oma ook ziek… Maar goed de reden dat ik dit vertel is omdat Linn eigenlijk maandag de kijkoperatie zou hebben. Maar omdat ze nu ds zo ziek is kan het niet doorgaan. Aan de ene kant heel blij mee aan de andere kant is het weer afwachten tot een oproep.
Had ik eigenlijk al gemeld dat Linn d’r eerste ondertansje heeft??? En ze kruipt achteruit hahaha
Ingrid, bedankt voor je kaartje!!! Leuk hoor
ingrid ook hier bedankt voor het kaartje
arola, wat gaat ze snel zeg… hier al een paar dagen hoofdpijn, de griep heerst heel erg volgens mij! Mijn moeder was ook al niet lekker! Beterschap!
Ik heb van mijn hele zwangerschap een fotoboek/dagboek (per week) bijgehouden. Als eind komt er dus het bevallings verhaal in
ik moet alleen week 38 nog schrijven over ziekenhuis bezoek en vlak voor de opnamen… En dan alles controleren op wat ik heb geschreven opmaak etc aanpassen en dan kan hij besteld worden. Het is echt een heel boek werk geworden. Wel erg leuk later voor marlynn en ook voor mezelf om terug te lezen!
Ja leuk he! Om zoiets te hebben voor je meisje. Ik heb voor beide meiden een uitgebreid geboorteboek. En nog iets heel leuks, mijn moeder schrijft voor alle kinderen een soort dagboek. Dus als ze heeft opgepast heeft ze een briefje met trefwoorden en dat werkt ze dan uit tot een verhaal. Eerst maakt ze een handgeschreven boekje en als die vol is gaat ze verder op de computer. Bij haar eerste kleinkind (zoontje van mijn zus) heeft ze dit dus 4 jaar gedaan. Met alle woorden en gekkigheidjes erin. Zoooo leuk om te lezen. Denk dat Iris en Linn dat later ook geweldig vinden.
Nou Linn zit een beetje te klagen naast me… wilt zeker WEEEEEER eten. Ja ik wilde eigenlijk stoppen met BV maar wegens al dat ziek zijn en de uitgestelde operatie houden we toch nog even vol. Ze krijgt via de BV de beste antistoffen voor de griep dus dat gaan we dan maar niet verpesten he!
Nou dames! Tot later!
dat is zeker leuk! Ik heb hier ook een 1e jaars boek waar je alles in moet schrijven de eerste weken en daarna per maand! Meisjes hechten daar toch meer waarde aan dan jongens denk ik
goed dat je toch nog volhoud met de bv! Hoelang heeft iris bv gehad?
Ingrid, dank je wel voor het kaartje! Gewoon nog geen tijd gehad iets terug te sturen, maar komt goed
Mar,ik was aan je verhaal begonnen, maar heb het nog niet af kunnen lezen.
Vandaag is mijn NOD, niet ongesteld tot nu toe, ook geen posi test.
Borsten doen onwijs pijn, wil volgende week de dokter bellen omdat het echt heel zeer doet. Lijkt me niet normaal meer.
He dames,
Vliegje~ hmmm pijnlijke borsten… je lichaam geeft wel ‘iets’ aan, maar wat? Meisss ik vind jou zoooo ontzettend knap en wijs. Ookal is het moeilijk om knoppen om te zetten probeer je het te doen en dan wordt je weer door je lichaam in spanning gehouden. (Meisje in het geheim ga ik heel hard voor jullie duimen.)
Mar~ Iris was echt een drama qua BV. Alleen maar kloven en gehampel. Dus 1 maand live gegeven denk ik en tot 4 mnd gekolfed. En dat was echt een werk. Iris was maar 2575gr bij geboorte dus de druk op het voeden was hoog. En als ik dan nu zie hoe het met Linn gaat… zo compleet de andere wereld. Had dat totaal niet verwacht hoor. Maar ik vind BV wel intensief hoor. Mijn schoonmoeder vroeg me laatst nog of ik er ook zo van genoot als zij toen heeft gedaan… NOT! Weet je het woord genieten vind ik gewoon niet het juiste woord. Want het doet soms pijn, afdrogen gaat niet fijn, volle borsten, tintel tieten bij het vele drinken… is dat genieten??? Dus heb haar uitgelegd dat ik wel heel blij kan worden van Linn d’r gezicht als ze aan het drinken is. Melk op d’r wangen als ze loslaat en een enorme lach. Pure liefde voel je dan.
Hoe ervaar jij het dan Marjolein? En de anderen die BV geven?
ik vind het wel echt genieten. Jammer dat jij dat jij dat niet hebt…
Als ze ligt te drinken en ondertussen met dr handje mijn borst vasthoud dan smelt ik! Zeker de eerste en laatste voeding vind ik heerlijk (oké heb niet altijd zin) zon klein warm knuffelig in pyama gekleed knufeltje tegen je aan…
Ik heb dan ook nooit pijn (was de 1e weken wel anders) volle borsten heb ik alleen s ochtends (sta ik echt op knallen) even als het lekken (was in het begin ook heel anders).
Het enige wat ik vervelend vind is dat ik niet op mijn buik kan slapen
sommige vrouwen vinden het tsr ook pijnlijk…? Ik voel het op komen met wat tinteling en dat is het…
Helaas dames, ik word ongesteld. Maar het maakt niet uit. We waren er toch niet mee bezig. Wel mooi dat ik weer zo’n mooie cyclus had. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.
Nu zit ik op 30 dagen.
Ja!! We hebben bericht gehad dat we zijn goedgekeurd als baasjes en onze adoptiehondjes uit Spanje komen as donderdag al aan op Schiphol! We moeten ze om 23u van het vliegveld halen! Zooo spannend
Geweldig! Weer een baby erbij! Gefeliciteerd met Seline!!!
En Vliegje gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding! Spannend zeg!
Owen en ik gaan ook lekker. Ik las ook even snel dat Linn tandjes krijgt en van de BV af gaat. Zo ongeveer ook met Owen. Twee ondertandjes en de laatste druppels die nu uit mijn (.)(.) komen, die gaan in het doucheputje! Toch mooi vijf-en-een-halve maand volgehouden.
Groetjes maar weer!
Iev en Owen
He iev! Leuk om weer wat van je te horen. Goed dat je het zo’n eind hebt volgehouden en dat Owen ook al tandjes heeft. Linn is nog niet van de BV af hoor… ze zou vandaag geholpen worden (luchtpijp vernauwing kijk-op) en tot dan en iets erna wilde ik het volhouden. Dus zo gezegd zo gedaan en dan wordt ze ziek en moet de kijk-operatie worden uitgesteld… dus twijfel twijfel over de BV. Nu ook vooral met die verkoudheid/hoest. Ze drinkt weer om de haverklap en ook s’nachts… nou dat waren we even niet meer gewend. Ik wil nu eerst dat ze helemaal opknapt en dan eten opvoeren en BV afbouwen.
2e ondertandje is nu ook helemaal door! Ze heeft er echt last van gehad joh! Iris was heel makkelijk met d’r tandjes. Ze had een beetje rode wangen en dan opeens zat er een tandje. Linn heeft er echt last van. Zo zielig.
Nou dames Iris is op de PSZ dus moet mamsie maar even deze tijd goed gebruiken voor andere zaken. Tot later!
@ Arola
Gaat het wel alweer wat beter met je meisje?
@ iev
Goed van je :thumbup:
@ vliegje
ben zo blij voor jullie met jullie 2 kindjes
Ben benieuwd hoe het gaat…
En wat heerlijk dt je cyclus zo mooi is…ik blijf heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: Wanneer had Ingrid ook alweer voorspeld??
Hoi hoi,
Vliegje~ waarom helemaal uit spanje? Is het hetzelfde ras als de vorige honden?
Mar~ nou het gaat nog steeds niet goed met Linn. Net om 19.30 na het voeden kreeg ze echt een enorme hoestaanval… echt zo erg dat ze ging kokhalzen en uiteindelijk ook allemaal slijm overgaf. Vies maar vor haar geloof ik wel een opluchting. Daarna ging ze vrij rustig naar bed. Ik hoop echt dat het snel over gaat want dit is zooo zielig. Gelukkig blijft ze er vrolijk onder.
Woensdag ga IK… HELEMAAAAAL ALLEEN… naar de stad! Mijn moeder komt lekker oppassen ik ga ga shoppen. Voor mezelf en waarschijnlijk ook vast nog wat voor de meisjes. Zo’n zin in!
Nou dames… tot later!
Ingrid had begin juni 2010 gezegd, dus dat kan niet meer want dan zou ik nu zwanger moeten zijn
Dus dat klopt niet. Maar het maakt me niets uit, ben er totaal niet meer mee bezig. Kom alleen nog maar in dit topic en 1e kindje topic en op een ander forum in 1 topic maar ik post en lees niet veel meer eerlijk gezegd.
Heb er ook gewoon geen zin meer in. We zijn er niet mee bezig, ik heb het losgelaten en we gaan toch niet verder met behandelingen, misschien komt onze tijd ooit en anders niet.
De hondjes komen uit Spanje omdat we ze adopteren van een stichting Arola
Het zijn wederom sharpei’s.
Ben al helemaal hyper! nog 3 nachtjes slapen
oh wel erg leuk. Moeten ze dan in quarantaine (hoe schrijf je dat???) En waarom noemen ze het dan adoptie? Die term nog niet eerder gehoord. Iig erg leuk het is jullie passie dus nog even wachten en dan is het weer lekker troetelen. Wel en vroege sinterklaas
Nou ik ben moe! Even moe van alles. Eens in de zoveel tijd ben ik gewoon even helemaal klaar met alles. Ik mis het dan echt om even alleen te zijn. Ik ben dus ook heel blij om morgen even alleen naar de stad te gaan en vrijdag ga ik mijn zus helpen met een verjaardagsfeestje van haar zoontje. Een ridderfeest bij kasteel de Haar. Errug leuk. Okay wel kinderen van andere mensen maar gewoon even lekker de deur uit zijn. Nog effies en dan is de BV de deur uit en dan moet ik echt wat gaan verzinnen voor mezelf. Maar wat!!! Nou ja we komen er wel weer overheen…
meiden bedankt voor jullie kaartjes!
Vliegje, medio 2010 he? Kan nog! Of zwanger dan…
:mrgreen: :-*
Nou ben weer weg!
X
Oja medio… alles kan
Voorlopig zijn we nergens mee bezig, alleen met de hondjes!
Hee meiden net terug van vakantie even lekker naar Texel!
Ingrid Van harte en bedankt voor je mooie kaartje!!!
Wij hebben helaas slecht nieuws gekregen; ik heb weleens laten vallen dat ik last had van mijn voet en daarom op kantoor reintegreer dacht ik. Nou na bijna 2 jaar sukkelen zijn ze er achter wat het is; mijn gewrichten in mijn voeten boven de grote teen zijn al aan het slijten… Ik word over 2 weken 31…
Ben er kapot van. Het komt dus nooit meer goed en dat had ik zo gehoopt. Hoop is nu gevestigd op een aanpassing in mijn schoenen die verdere slijtage moet voorkomen anders word het opereren en daar heb je het al; weer niet zwanger kunnen worden.
Volgens mij had ik vorige week maandag mijn eisprong dat zou betekenen dat ik weer een mooie cyclus heb maar helaas zijn de condooms weer uit de la.