JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

nou waar wacht je op ingrid… hihi… uhm ananas eten / nog eens klussen ;-), uhm wat voor fabels zijn er nog meer??? iets met rood ondergoed. Hhahaha

Nou ik hoop voor je dat je volgende bent we wachten met je mee!

Ik heb vandaag besloten om de BV te gaan afbouwen. Merk dat het plezier weg is en de behoefte aan wat meer vrijheid groot is. Vrijheid in de zin van eens langer dan 1 bv weg te zijn. Mijn andere moppie op bed te leggen. Al dat soort dingen. We gaan het gewoon rustig aan doen 1 voeding per week eraf want ik denk dat Linn het niet zo leuk gaat vinden.

Heb net kaartjes gekocht voor Woezel en Pip theater. Is pas 30 december maar heb er NU al zin in. gaan we voor het eerst met ons moppie naar zoiets toe. We zijn gek op de W&P boekjes.

je vergeet de bitterlemon hihi

Ja zal morgen ff ananas halen en het weekend een bub mekden hihi

Hier alles nog rustig…

Wel weer een bia bij de maand mama’s!

Ff een foto van mijn heel bescheiden buikje.

Ik ben dan ook maar 12 kg aangekomen in tegenstelling tot de 22 kg bij Brigitte hihi :mrgreen:

wow ingrid! super mooie buik hoor! Nog ff van genieten voor je het weet is ie als een pudding in elkaar gezakt :wink: grapje

Lekker hoor Arola :wink: :mrgreen:

mooi buikje! (jaloers)

wonderolie hebben we ook nog :wink:

Ja, mooi buikje hoor!!! :thumbup:

Nog weer een BIB dagje…

Schiet niet op he? Maar goed, maandag weer naar de vk.

Als het wel allemaal zo ver is dan zal Esther28 hier het nieuws neerzetten. Dan weten jullie dat vast ff…

Nou ik ga zo plat… wie weet is me nu eindelijk eens een nachtrustje gegund…zo na 7 maanden niet… :mrgreen:

Jaaaaaaaa meiden, ik mag jullie het mooie nieuws brengen dat Ingrid vanmorgen is bevallen, van een meisje!!

Alles is goed!

Ik hou de naam nog even geheim, ze vindt het vast leuk om dat zelf te komen melden!

Ooo gefeliciteerd!!!

hallo lieve meiden!! Esther bedankt voor het melden! VanMorgen is na een hele snelle bevalling onze dochter seline geboren!

Ingrid: gefeliciteerd meid met Seline, wat heerlijk!!!

Mooie naam! Ben je gewoon thuis?

Alles goed?

En hoe reageert Brigitte?

Ingrid… tjemig en opeens FLOEP was ze eruit. Geweldig nieuws. Ben erg benieuwd naar je verhaal. Geniet van alles en vooral de kraam dagen.

hier ligt er eentje ernstig verkouden te zijn… Linn en dus enorm te krijsen. Dus ga er meteen weer vandoor!

breekt in

Ik kom zojuist bij Ingrid vandaan en heb de prachtige kleine Seline (mijn achternichtje :smiley: ) al bewonderd!! Ze weegt 2820 gram, echt een popje :inlove:

Het gaat goed, Ingrid is wel heel moe nu, maar Seline doet het super, ze heeft al een paar voedingen gedronken vandaag.

Ze zijn gewoon thuis Vliegje, ook thuis bevallen, binnen 3,5 uur!

Brigitte is erg lief voor haar zusje.

Zo Ing, dat moest ik even kwijt, ik zal je niet meer stalken hier :mrgreen:

breekt uit

@esther bedankt voor de update!

@ingrid

wihoe ze is er! En nog een meid :slight_smile: (we hebben hier alleen maar dub geslachten,dus had dit helemaal verwacht) super gefeliciteerd met jullie dochter met een hele mooie naam!

:-*

Mijn bevallingsverhaal is eindelijk helemaal af

Voor de liefhebber

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3998641#3998641

wowwwwwwwwwwwwwww gefeliciteerd Ingrid!!!

Ik zit veels te weinig hier te lezen :shifty: :shifty:

Maar wat super nog een meisje erbij :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: en wat een klein poppetje zeg!! 2820 gram maar :slight_smile: is ze net iets lichter dan ons meissie…(mijn meissie was 2835 gram en dat vond ik al klein… :wink: )

Alles goed gegaan met je??? IK hoop het voor je :hug:

Ingrid van harte gefeliciteerd!!Mooie naam Seline!!

Geniet van alles!

groetjes schaapie

ingrid lief kaartje zeg :inlove: hoe gaat het nu met je?? en met de kleine?? :-*