yeah na gister elke 2 uur aanleggen stonden ze vanmorgen weer op knallen
Mar: wat fijn!! Volgende keer niet zo snel wanhopen hoor
nou we zijn er nog niet hoor, maar we gaan de goeie kant op!
hoi hoi… ben sjagerijnig uhm hoe schrijf je dat?.. hahaha
Maar goed hier gewoon een rotdag gehad. Ook BV is aansukkelen. Mijn ene ( . ) is gewoon pijnlijk. Het ging wel aardig maar vandaag weer bout. Af en toe denk ik wel van het is genoeg zo! Ik wil weer mezelf terug hebben. Dus als het niet snel wat positiever wordt ga ik er toch echt aan denken om af te gaan bouwen.
Verder errug druk geweest met Iris. Die had een ontzettende storm in zich zitten. Kon blijven zeggen dat ze rustig moest worden en dan Nee echt nee is. Whoooo daar wordt je zoooo moe van. En ook onrustig dus als je dan ook nog zit te voeden dan is het echt af en toe NIET te doen.
Zo dat moest ik ff kwijt.
BIB
Gisteren niet aan toegekomen
Brigitte is ziek. Ook niet naar school dus…
Vandaag gaat het weer een stuk beter gelukkig, alleen heeft ze de halve nacht liggen hoesten.
Maar goed, ben blij dat ze weer wat fitter lijkt.
Hoi meiden, we zijn terug. Hebben het heerlijk gehad, ik wilde niet naar huis! Hahaha.
Ik heb nu 2x een cyclus gehad van 28 dagen en gister of vandaag zou ik dan weer een ei moeten krijgen. Stiekem was ik er dus weer een beetje mee bezig.
Maar de kans dat mijn cyclus weer 28 dagen is, is heel klein. Dus we rekenen nergens op.
Verder alleen maar vrijen wanneer wij zin hebben en niet omdat het MOET. Heerlijk! Geen ziekenhuis meer voor ons. Als het komt, komt het, anders niet.
We hebben teveel op het spel gezet de laatste maanden.
Ingrid, spannend meis. Laatste daagjes zo te lezen
vergeet hier altijd te schrijven…maar ik denk wel aan jullie hoor!!!
@vliegje; wat goed dat je deze instelling hebt!! Ik hoop zo dat er voor jou ook een wonder mag gebeuren!!! Blijf echt aan je denken meis!!
@ingrid; whoooooooo ben je zover al weer!! Spannend hoor!! Ik hoop dat je snel je kleine in je armen hebt meis…(en vooral dat je dan weer een btje meer en beter kan slapen!)
@stiekem; goed om te horen dat alles goed gaat…je mannetje groeit dus goed!! Nog ff en hij heeft mn meisje al ingehaald…3 weekjes geleden woog ons dametje 5470 gram…
@arola; knap dat je het nog volhoudt hoor!! 6 maanden is echt al een heel eind!! Je moet ook om jezelf denken hoor…
@marjolein; je bv productie weer op peil??
hier alles goed…zn gangetje…van de week voor het eerst gewerkt! Wennen hoor!! Maar ook wel weer lekker…gelukkig hoef ik maar 2 avonden per week te werken…zo kan ik er langzaam ingroeien…
nou tis weer laat ik ga gauw naar bed…
Vliegje: meid, dat zou toch heerlijk zijn!! Fijn dat je er zo relaxed onder bent
Kloos: Kyan woog na een maand Jari zijn geboortegewicht, haha. Dus als ik het vergelijk met zijn broer dan heeft hij die allang ingehaald :mrgreen: :oops:
Jari heeft vannacht doorgeslapen!!! :dance: :dance: :dance: van 23.15-6.50! :shock:
Bib…
Ik reageer later hoor.
M’n meisje is weer beter iig.
Moet nu ff op schoenenjacht…
BIB
Hoi dames, even eenupdate…vandaag Iris haar derde verjaardag gevierd. Het was druk maar errug gezellig. We hadden gisteren lekker de tuin mooi gemaakt want die was nog helemaal kaal. Dus leuke potten met plantjes enzo. Alle speelgoed naar buiten voor de kids enzo. Het was zowaar een hele relaxte verjaardag. Dinsdag is ze ECHT jarig en dan gaan we een ochtendje naar ballorig… yeahhh
Verder is Linn naar het BC geweest, ze was 9,4 kg en dus echt +2 op de curve (curve van de kunstvoeding) en 68cm lang. Ze gaat dus als een speer en volgens de CB arts moesten we wel gaan opletten met voeding… huh…uhm… Gelukkig gaat dit soort onzin het ene oor in en het andere uit. Ik zei dat ze op 4 / 5 voedingen zit en nog maar sinds een week met wat bijvoeding… dus HOE kun je nu gaan opletten. OOk vertelde ze dat kindjes als ze nu DIK zijn grote kans heeft om bij volwassen leeftijd dik te worden… nou volgens mij is dat met BV kindjes echt niet zo! Maar goed laat maar l*llen.
Nou wij gaan nu even relaxen op de bank! tot later dames.
bv kindjes lopen juist minder kans op overgewicht,is mijn tenminste verteld.daarom wilde ik graag ook borstvoeding geven omdat de papa van Lucas wel behoorlijk overgewicht heeft…
vreemd hoor al die tegenstrijdige adviezen.
Hoewel het idd wel zo is dat kindjes nu al de vetcellen aanmaken die dan later pas opgevuld worden maar als ze nu nog amper bijvoeding krijgt zie ik het probleem ook niet zo hoor.
Lucas krijgt nog maar 3voedingen waarvan 1 in papvorm(granenpap)
de rest al bijvoeding(brood,fruit en groente)
groetjes schaapie
Even een snelle bib…
verder neit veel te melden sorry…
idd laat maar l*llen! Hier vandaag het cb gebeld,maar ook niks wijzer van geworden…helaas!
Blijft saai bij jouw ingrid!
bib
Vk controle was goed. Niet gestript. Geen verandering tov vorige week. Maandag weer kijken.
Heb nwe tel. Internet nu ff snel vanaf tel. Tot later
Xx
Stiekem~ heerlijk he, weer een mijlpaal
Hier vandaag een echte jarige jop of s het nu job!!! Nou maakt niet uit ons kleine meisje is vandaag gewoon DRIE geworden… whooo wat gaat de tijd snel. We hebben het zondag al uitgebreid gevierd maar vandaag kwamen de oma’s langs en zijn we naar Ballirig geweest. Iris heeft zich helemaal in het zweet gewerkt. En natuurlijk op d’r fiets gezeten. Hij is nog wat te hoog maar ze vind het prachtig!
Nou dat was het even voor nu. Tot later dames!
Ja, een maand vandaag heerlijk hoor!! :inlove:
Arola: gefeliciteerd met je meisje!! :dance:
En weer een bib :mrgreen:
Bij de maandmama’s zijn al gewoon 2 bub’s en nu nog 2 bia’s!!! :shock:
Ingrid: wij gingen ook zo hard bij de augustus-mama’s, begonnen gewoon in juni :shock: .
Ja joh er zijn er nu 4. Dat is echt mega snel…
Ik wil heeeeeeel graag de volgende zijn!!!