tjemig ingrid wat fijn dat je VK je zo helpt, je hoort wel eens andere verhalen. Nou dat betekend iig dat je geen 5 wkn meer hoeft te wachten. Succes meiss we :dance: gaan hier weer een nieuw kindje krijgen!!! :dance:
stiekem~ tjemig ookal zo’n hardgroeier. Linn moet vrijdag naar het CB en ik heb al even met d’r op de weegschaal gestaan en kwam toch wel uit op ruim 9kg!!! Iris woog net 10 kg toen ze 1 was… hahaha
Hier gaan we weer de goede kant op hoor met de BV! Productie moet alleen weer wat omhoog (denk ik) want ze wilt MEEEER! Maar ze krijgt als ze erom vraagt dus dat zal wel weer goedkomen.
Nou het is al laat… ben ook moe… dus snel naar bedje toe
Mijn bv is zomaar in ene helemaal teruggelopen. Ik kolf met moeite 60 totaal uit beide borsten. Dus 30 om 30. Dat wordt nu dus alles op alles zetten om het terug te toveren…ben hier dus ff wat minder…ben echt ontzettend verdrietig! Ik wil echt nog niet stoppen met de bv!!!
Mar~ had ik ook hoor afgelopen dagen, als ik kolfde kreeg ik er met moeite “iets” uit… werd er helemaal zenuwachtig van maar gewoon maar niet meer kolven en alleen maar aanleggen. Is echt de beste manier. Gewoon een keer extra ookal vraagt ze er niet om. Komt goed hoor!