Hier alles goed!
BV loopt als een trein :mrgreen: en vlgs mij groeit Jari er prima op
Wilde vandaag naar t CB om te wegen, dus gekeken hoe laat t inloop-spreekuur was… Heb ik me een uur vergist! Dacht dat t van 14.30-15.30 was, was t een uur eerder :wall: .
Nu weer een week wachten en anders pas als ik officieel een afspraak heb hoor. Was gewoon nieuwschierig :roll:
zwaait even
Heb even bijgelezen. Ben er totaal niet mee bij de laatste tijd. Krijgen het hier weer eens flink voor onze kiezen. Hoop dat het goed gaat met iedereen…
Hier ook alles goed.
Marlynn groeit ook lekker, BV gaat nog steeds :thumbup:
Bloempje, sterkte! Kan me zo goed voorstellen dat je er niet bij bent (same here).
hoi hoi… even snel een berichtje uit bloomingdale. We hebben het goed naar ons zin ondanks het weer. Lekker genieten van het buiten zijn. Bij aankomst stormde het hier zoooo hard was gewoon eng. Was zooo blij dat mijn moeder erbij was anders was ik gewoon rechtsomkeer naar huis gegaan. Hahahaha… nou vertel jullie later nog over onze avonturen hier aan de kust!
ciao!
ik heb heel veel aan je gedacht,zeker met dat rot weer! Geniet nog even lekker! Tot snel…
Hai meiden,
zo even tijd voor een update van mijn kant; mijn man is sinds 4 weken thuis met veel pijn klachten en weinig energie. Nu resulteerde dat in allerlei bloedonderzoeken en was er even een heel spannend moment waarop de huisarts dacht dat het wel eens iets ernstigs zou kunnen zijn. En dan moet je weer een week wachten op onderzoeken etcetera. Conclusie is nu dat hij “gewoon” overwerkt is maar er zijn gelukkig geen nare dingen gevonden. Al met al veel stress ook met het zicht op zijn jaarcontract wat afloopt op 1 november en ik heb nog steeds geen nieuwe baan. Werk nog steeds op de zwangerschapsvervanging en het reintegratie traject loopt maar het duurt allemaal zo lang.
Nu ben ik al 2 weken vergeten foliumzuur te slikken door al het gedoe, is het dan wel verantwoord om zwanger te worden?
Zal proberen weer een beetje bij te blijven vind het moeilijk. Als ik ons nichtje heb gezien die nu ruim een jaar is ben ik iedere keer in staat om in janken uit te barsten van dat wil ik ook, waarom lijkt het niet te mogen…
Prettig weekend meiden! :-*
bloempje~ tjemig wat een stress voor jullie zeg. ik hoop voor jullie dat alles snel weer de goede kant op gaat. Wat betreft de foliumzuur. Het is heus niet heel erg als je het even bent vergeten en je dan zwanger zou worden. Het is gewoon belangrijk om het wel te nemen maar het is echt niet zo dat als je zwanger zou raken een kindje met een hazenlip krijgt.
Ikzelf ben met zowel Iris als Linn ook wel eens wat pillen vergeten hoor! En kijk eens wat een mooie meiden wij hebben.
Maar goed jullie moeten moed houden en eerst maar eens door die stressvolle periodfe heen!
Vliegje~ raar he hoe je lichaam werkt. Hou het zo maar lekker vol en wie weet komt jullie tijd sneller dan je had gehoopt. En wat jezelf al zegt jullie relatie heeft flink wat klappen en zware tijden gehad. Nu zijn jullie samen eerst even aan de beurt. En dan komt de rest van de wereld wel weer.
Nou wij zijn gisteren thuis gekomen. Het was echt een heerlijk weekje. We hebben veel gedaan en het was gewoon fijn om met zijn 4-en weg te zijn. Olaf heeft zich flink gehouden ondanks zijn jetleg. We hebben veel gewandeld het is daar echt prachtig in de duinen maar ook de bosrijke gebieden. We zijn nog naar een zwembad geweest (was geen zwembad op de camping), een keer naar haarlem, monkeyworld (soort ballorig), strand natuurlijk. Het weer was niet zoals gehoopt maar het was iig niet regenachtig. De eerste avond was echt een HEL! Het waaide enorm en de flappen van de ramen konden niet goed dicht dus die klapperden vreselijk. Linn kon uit frustratie niet drinken en hebben we dus met zijn allen in 1 bed geslapen. Ondanks die enorme wind was het ook wel een belevenis hoor. Kacheltje aan en genieten maar. de rest van de nachten was het best een beetje koud maar we hadden heerlijke dekens en zo konden we het echt niet koud krijgen.
Oja we hebben ook nog bijna een erg ongeluk meegemaakt. Bijna zoals ik al zeg. Er reed een moter voor ons en die wilde een vrachtwagen inhalen en er al een ding op de weg. Wij dachten dat het een doos was en keken vol verbazing hoe die motorrijder vol tegen die doos aanreed. Maar zoals je al begrijpt was het geen doos maar iets van metaal. Het leek wel een magnetron ofzo. Die motorrijder reed echt wel 120 en dus boem ertegenaan. Hij kon zich gelukkig rechtophouden en door zijn knal kwamen de losse onderdelen tegen onse auto aan. Auto grill eraf, ‘iets’ kwam met een enorme klap tegen de voorruit waar ik zat aan. Schrok me werkelijk kapot. Er ging vanalles door mijn hoofd (wat als…?).
Maar goed ik was zoooo opgelucht dat die motorrijder recht bleef. Echt knap!
Nou heb nog heel wat op te ruimen en vanmiddag gaan we op visite dus… tot later dames!
Arola: wat spannend allemaal zeg!! :shock: Gelukkig is er niemand gewond geraakt
Meiden ik leef nog hoor.
Kom niet echt aan reageren toe.
Ik lees wel mee.
Bloempje en Vliegje voor jullie een dikke knuffel.
En mar en stiekem, wat fijn dat de bv zo goed loopt bij jullie!
Hier gaat goed. Met recht de laatste loodjes maar ja
Woensdag komt de nieuwe directeur van mijn werk hier nog. Zou ik anders pas in januari leren kennen maar hij vond het belangrijk nu alvast kennis te maken.
Hij wou het echter over anderhalve week doen, dat leek mij op een of andere manier niet zo’n goed idee! :mrgreen:
Meiden sorry dat ik er zo weinig ben!
Liefs,
Ing
Ingrid: spannend he, vanaf vandaag mag je bevallen!! Dus je mag officieel gaan BIBBEN!!! :mrgreen:
BIB :mrgreen:
Hahaha
Raar idee hoor. Dat het vanaf nu gewoon thuis mag komen!
Het is voorbij gevlogen! Maar ja voor hetzelfde geld loop ik nog 5 weken!
Ingrid, spannend zeg. Laatste weekjes. Weet je wat het wordt?
Plaats eens een buikfoto
Arola, wat een enge rit moet dat geweest zijn! :shock:
Ja, gek he?
Dat vond ik bij Kyan gek en bij Jari ook weer. Je bent zo’n tijd zwanger en dan ineens straks niet meer :think: :mrgreen:
Ingrid~ yeahhhh BIB!!! Ik hoop voor je dat je geen 5 wkn meer hoeft te wachten… want dat is nog wel even ja! Geniet maar goed van je buik ondanks alle ongemakken.
Hier echt even een BV dip. Ik was echt zoooo goed bezig maar nu is het echt PIJN!!! En heb zowaar een beetje kloven. Echt alleen in de eerste week een beetje kloven gehad en nu opeens weer. Linn d’r ondertandjes staan op het punt van doorbreken en klampt dus bij de voedingen opeens d’r kaakjes strak op elkaar. AUWWWWWW Ik hoop dat het snel weer goed is want anders is het denk ik toch echt een aflopende zaak. Maar goed dan hebben we het iig 6mnd gegeven. Maar ja we zullen toch echt nog wel even aankijken hoor!
Oja en nog meer nieuws… Linn heeft worteltjes op vandaag EN wij zijn vertokken uit d’r kamertje. Vandaag flink in het zweet gewerkt en ons bed naar de zolder gebracht… Ben benieuwd… hoe IK het ga vinden.
Nou wij gaan lekker onze laatste aflevering DEXTER kijken spannend!
Tot later dames!
BIB!
STraks naar de VK.
Ik loop hier al twee weken ontzettend te hoesten. Vreselijk benauwde hoestbuien. Vorige week HA al gebeld maar ja ik mag niet zo veel. Maar nu een dag of wat verder is het nog niet minder, zometeen maar weer bellen. Wordt daar nog moeier van pffff
Arola, Balen die bv dip en je pijn. Ik vind het al een super prestatie om het 6 maanden vol te houden! Hoop dat het snel wat beter gaat!
x
Controle was goed!
Ze heeft me gestript, in de hoop dat het nu al wat zou doen.
Had 1 cm ontsluiting dus ze kon iig wat proberen.
Anders volgende week weer.
Ben benieuwd zou het wel toevallig vinden als het nu wat zou doen.
@Ingrid28 wrote:
Controle was goed!
Ze heeft me gestript, in de hoop dat het nu al wat zou doen.
Had 1 cm ontsluiting dus ze kon iig wat proberen.
Anders volgende week weer.
Ben benieuwd zou het wel toevallig vinden als het nu wat zou doen.
Waarom heeft ze je nu al gestript met 37 weken??? :think:
Fijn dat alles goed was!