Iev~ leuk om weer eens iets van je te horen! En goed hoor nog 4x voeden en 1x KV. Prima oplossing toch?
Mar~ wat een deugniet zeg die Lynn.
He en wat dat je van lactatiedeskundige worden…?
Linn gaat trouwens na onze vakantie (volgende week zijn we een weekje weg en hopen we dus op mooi weer), weer alleen op d’r kamer slapen. Dan moeten we echt weg vind ik. Heb ook wel weer zin om alleen met mijn mannetje te slapen Maar goed alles op zijn tijd.
Ik voel me alweer een stuk beter. Heb nog wel buikgriep en voel me enorm slap. Ook nog wat koude rillingen maar geen hoofdpijn enzo. Dus ik verwacht vol energie op vakantie te kunnen. Hopelijk de kids ook.
Nou ga ff genieten van mijn “vrije” maandag ochtend (iris op de psz).
fijne dag allemaal
@ Arola
Lactatiekundige wilde ik ook altijd al worden. Maar bijna de hele opleiding is in het engels. Engelse boeken enzo. En laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn…
Fijn dat je je aweer wat beter voelt. Hoepelijk voel je je weer top fit voor jullie op vakantie gaan!
Waar gaan jullie heen?
oh allemaal engels… jammer dat engels je niet goed ligt dat daar niets anders voor is om het wel te kunnen worden. Dat zou echt iets voor je zijn dus… leuk. Vooral als je kids wat groeter zijn en je dan iets voor jezelf kan beginnen parttime.
Wij gaan naar bloemendaal aan zee. Ben vast weer opgeknapt tegen die tijd hoor. Koelkast ligt vol met spinazie, broccoli enzo en de fruitschaal heeft banaantjes, kiwi’s een mango en peren. Nou als we nu niet een goeie energie boost krijgen!
heb al een paar jaar een cursus engels in huis liggen maar daar kan ik me ook niet toe verzetten. Dus het zal wel nooit niks worden! En je moet tijdens de lk ook bezig zijn met je werk en bv! Al vind ik dat ik daar nu aardig mee bezig ben met bv
lekker hoor zon vakantie, ben echt jaloers! Enneh niet teveel vit eten hoor, je kan ook overdrijven
Lynn heeft van 21 tot 5 30 geslapen. Heerlijk!
ik neem aan dat je “zo’n” vakantie bedoeld mar want ZON vakantie… ojeeee Maar goed het is nog geen vrijdag?
En nee geen overdaad nu opeens hoor, maar weer even de teugels aantrekken qua voeding van ons. Maar we beginnen met een fruitcoctail 's ochtends en dan nog een cracker of broodje.
Wat is het alweer vroeg donker he?! Zoooo jammer, we gaan toch echt richting de winter ookal wil ik daar niet aan denken.
Nou ga nog even tv kijken en dan morgen weer “fris” op.
Het gaat thuis erg slecht. We moeten heel veel praten en heel veel dingen verwerken.
Voorlopig zal ik me dus even niet laten zien hier.
Vliegje: sterkte meid :hug: :hug: :hug:
vliegje sterkte meis
stiekem hoe gaat het bij jullie?
Arola ik bedoel idd zo’n vakantie maar hoop natuurlijk op zon voor jullie!
EDIT VLIEGJE! Succes en ik hoop dat we je snel weer eens horen met leuk nieuws. :-*
Arola…Jij bedoeld nu vliegje…denk ik?
Zo, eindelijk weer eens tijd om een berichtje achter te laten.
Hier gaat alles lekker, BV loopt als een trein, Jari slaapt over t algemeen een gat in de dag.
En Kyan is wat druk, maar nog wel handelbaar .
Hij is nu even met papa naar de winkel (wat een rust, haha). Vanmiddag hebben we even met z’n 4-en geslapen en dat is ook wel lekker, kan je ook wat meer hebben van elkaar. Bovendien heb ik t ook echt nodig met die gebroken nachten en nog herstellende van mijn bevalling.
Het is wel heerlijk hoor nog een kleintje in huis te hebben, het voelt dan ook super-vertrouwd en ik moet zeggen dat het allemaal als vanzelf gaat. Veel meer als bij Kyan, al hadden we daar ook geen moeite mee om een ritme te vinden.
Kortom, we genieten! Erik is ook lekker 2 weken vrij nu, dus dat is wel erruug relaxed moet ik zeggen.
Meiden, nog bedankt voor jullie kaartjes! Heel lief :-*
idd mar!
…uhm… zie je mij morgen al in een tentje a.d. kust zitten… ik geloof wel dat het van het weekend al rustiger en warmer wordt… ik hoop het zo!!!
Nou ga even mijn favo prog kijken “exp. robinson”
:hug: nee
Ben afgelopen donderdag ineens ongesteld geworden, na exact 28 dagen weer. Had 2 weken geleden al zo’n vermoeden dat ik een ei had, dus dat klopte. Deze cyclus was dus helemaal van mezelf. Dacht dat ik van de stress ongesteld was geworden, maar denk dat het gewoon een goede cyclus was gezien mijn vloeiingen.
We zijn er totaal niet mee bezig nu, maar vind het dan wel erg toevallig dat ik nu ineens een cyclus volgens het boekje heb…
Maar goed, kan volgende keer weer anders zijn.
@ Vliegje
Vrouwen worden ook zwanger op het moment dat ze er minder mee bezig zijn.
Ongesteld wordt je vaak juist niet door de stress. Dus zou je juist niet ongesteld moeten worden.
Ik denk dat jouw lichaam de innerlijke rust (wat betreft zwager worden) gewoon erg prettig vindt!
:hug: dikke :-*
Vliegje: ben benieuwd naar je volgende cycli! Wat zou t fijn zijn als je nu lekker zelf aan de gang gaat, scheelt een hoop stress :dance:
@marjolein98 wrote:
@ Vliegje
Vrouwen worden ook zwanger op het moment dat ze er minder mee bezig zijn.
Ongesteld wordt je vaak juist niet door de stress. Dus zou je juist niet ongesteld moeten worden.
Ik denk dat jouw lichaam de innerlijke rust (wat betreft zwager worden) gewoon erg prettig vindt!
:hug: dikke :-*
dat wist ik niet… Dacht echt dat ik van stress ongie werd. Want vorige maand, toen was Sho net gestorven, werd ik ook op dag 28 ongie maar dat was een hele rare ongie. Donkerbruin en maar heel licht een paar daagjes.
Nu was het echt een goede menstruatie zeg maar.
Ach, we zullen zien. Op dit moment zijn we er totaal niet met ons hoofd bij en zullen we zeer waarschijnlijk ook niet meer beginnen met de behandelingen in het ziekenhuis. Als het komt, komt het en anders maar niet. Er zijn nu belangrijkere dingen namelijk. En worden we zwanger dan is dat een heel mooi wonder. Maar lukt het niet, dan gaan we niet weer onze relatie op het spel zetten.
@ Vliegje
Heel verstandig…mischien niet zo leuk…maar idd jullie relatie moet ook :inlove: blijven!
Goed dat jullie er zo goed over hebben kunnen praten. En als het komt dan komt het…je bent nog jong en dat is ook een prettige gedachten lijkt mij… je hebt nog alle tijd. (als je nou al 35 zou zijn…) Al kan ik nu natuurlijk makkelijk praten.
Als je graag iets wilt dat wil je dat zsm…alleen helaas kan dat niet altijd
En dat je nu al helemaal natuurlijk zonder hormonen troep een eigen goeie cyclus heb gehad…is toch helemaal top!
Ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup: op een wonder. En weet dat ik heel veel aan je denk!
:-*
Dank je wel!
Hoe is het met jullie verder allemaal?
En met alle baby’s?