vind het zo rot voor je Vliegje,weet gewoon niet wat te zeggen.
even iets leuks aan deze kant,Lucas heeft een tandje :dance:
ik ga even van het mooie weer genieten :mrgreen:
groetjes schaapie
Vliegje: arme meid… arme Sho… :hug: :hug: :hug:
Het kan ook een innestelingsbloeding zijn meid…
Schaapie: gefeli met het 1e tandje van lucas!!
Innesteling van bruin bloed? Denk dat het doorzet, klopt niks van, week na ei.
Maar het maakt me niet uit, wil toch rust
Vliegje: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik leef nog hoor
Druk druk druk, martin heeft vakantie dus zit nu helemaal weinig achter de laptop.
Alles lijkt zich hier weer te herstellen gelukkig!
@ Vliegje
:hug: heb je inmiddels al gesproken!
@ Schaapje
Zijn eerste tandje al :shock: pfff wat gaat de tijd toch hard!
@ Stiekem
Hij zei bij het eerste oor dat ziet er niet zo erg uit (dus ik dacht gelukkig dan is er dus toch wat te zien zit ik hier niet voor niks) en bij het 2e oor zegt ie nee hoor niks te zien. Ze zien er beide normaal uit :?
Ik eeh :think: OK!
Naja gelukkig maar…dat het niks was!
Iemand hier nog intresse in een 40% kortingsbon van de CP??
hoi hoi,
Nou wij leven ook nog hoor. Iris was weer eens een beetje ziekjes. Koortsig en heeeel veeeel hoesten. Gister avond maar heen en weer lopen en vannacht ook zo’n 4/5 keer eruit. Ik was sjaggie vanmorgen niet te geloven! Maar goed vanmiddag heeft ze even heel goed geslapen zonder te hoesten dus zij was vanmiddag ook weer gezellig.
marjolein: CP? en dat is…
Verder even niets te melden hoor. Sorry!
iig allemaal een heeeel fijn weekend!
Het is stil hier…
Kom maar even melden dat ik nog steeds een BIB heb :mrgreen: .
Kyan is vandaag jarig, dus ik hoopte al dat ik niet vandaag zou gaan bevallen .
Volgende week wil ik wel
Zo ik dacht ik moet vast weer flink bijlezen…naar dat viel reuze mee
@ Arola
Centerparcs
@ Stiekem
Jammer nog steeds geen BUB…ik hou je in de gaten op je hyves
Ook daar je al gefeliciteerd…maar bij deze nogmaals! Gefeliciteer dmet je grote mannetje!
Ja, ik had het gezien hoor meis!
Dank je :-*
Alles goed met jou en marlynn en je vent natuurlijk ?
Stiekem~ Gefeliciteerd meissss! En idd volgende week gaan we voor de BUB okay?!
Marjolein~ ooohja! hahaha nee die heb ik ook nog liggen. Wij gaan in oktober met een hele bups al met roompot. Doe we elk jaar en de afgelopen jaar moet het huisje steeds groter (12 volwassenen en 6 kindjes) worden ivm alle kindjes. Linn is nu de jongste en we hebben een vriendin mee die in November moet bevallen. Dus dat wordt een gezellige boel.
Nou wij zijn begonnen met de rijstebloem hoor. Geweldig om te zien hoe Linn reageert op de smaak en de substantie. Ik meng de bloem met KV omdat ik EN geen zin heb om te kolven EN sowiezo langzaam aan wil afbouwen. Ik zou het heerlijk vinden als die laatste voeding (hoort mij de voeding van 19.00) ook met een flesje zou gaan en dan gewoon KV. Dan hoe ik zelf nog maar 4x te voeden en kan ik Iris ook weer eens naar bed brengen. EN… ook belangrijk dan kan ik weer eens iets afsprerken 's avonds of naar de Ikea ipv dat ik rond de klok van 20.00 klaar ben.
We zitten te wachten op ons boek over bijvoeden en voeding voor babies (eten voor de kleintjes) maar is overal uitverkocht… dus effies geduld!
En INGRID hoe gaat ie bij jou???
oja vergeet nog iets…
LINN rolde vandaag voor het eerst zelf terug!
Bij vier maanden naar d’r buik en 1,5 maand later eindelijk ook weer terug. Ze stootte wel heel hard d’r hoofd dus ik hoop dat ze het wel weer gaat doen hihi!
Stiekem alsnog gefeliciteerd. Ben benieuwd wanneer de bub komt.
Arola, wat knap van Linn!
Hier blijk ik toch ongesteld geweest te zijn van de week. Een week na mijn ei begon het tot afgelopen maandag. Licht vloeien, was ook bruin ipv rood. Testen zijn negatief en temp is gezakt dus het zal wel echt een ongie geweest zijn.
Ach, nu hebben we RUST!
Afgelopen dinsdag is de urn van onze Sho thuis gekomen. We hebben het er zwaar mee…
Daarnaast veel aan het werk met 2 huwelijksreportages dus vandaar dat ik weinig laat horen.
Arola: goed hoor van je meisje!!! Heerlijk he die mijlpalen! :inlove:
Vliegje: dank je.
Wel balen dat je toch ongi bent geweest…
Vind je het fijn dat jullie nu wat rust hebben? Is misschien ook wel lekker nu Sho er niet meer is :hug: :hug:
Sterkte hoor meissie :hug:
Vind het heerlijk! Ik kon niet wachten, heb er op dit moment geen eens zin meer in, de grens is zo bereikt nu… dus even een paar maanden niks.
Hier alles goed hoor Druk nog steeds :?
Vliegje: geniet er dan maar lekker van meid.
Mar: fijn meid!
nou stiekem… voel je al ‘iets’ ??? Ben zooooo benieuwd!!!
Maar goed we wachten af!
Heerlijk weer bijna weekend. Nog geen plannen behalve dat ik WIL dat het traphekje op zolder nou eindelijk eens afgeschilderd wordt. Ik vind het namelijk echt een beetje tijd worden om bij Linn uit d’r kamer te vertrekken… En ik dacht okay Olaf vind dat ook wel een goed idee… niet dus hahaha soms zitten die mannen toch gek in elkaar hoor. Dus ik zei al tegen hem degene die er het meest last van heeft ben IK. Maar gewoon weer het licht aandoen als je naar bed gaat. Of even een boekje lezen op bed. We moeten maar eens een datum gaan prikken!
Voel van alles maar nog niet dat er een beebje aan zit te komen!
Hallo meiden
Daar ben ik ook weer eens.
Lees wel mee hoor maar ben effe wat druk op het moment.
Stiekem het wordt spannend bij jou!!!
Nog gefeliciteerd met je zoontje!!!
Vliegje lekker rust meid, zal je goed doen! Alles komt goed meis! Ik heb vertrouwen!
Mar hoe gaat het bij jullie? Hoe is het met jullie meisje?
En Arola hoe is het met jullie meiden!
Bloempje hoe is het nu bij jullie?
Hier gaat het goed. Nog steeds moe en rug en heup maar de beeb doet het supr en daar gaat het om.
Woensdag en vrijdag nog werken en dan verlof! Dat is echt snel gegaan joh!
Mijn duo collega heeft een etentje geregeld voor donderdagavond. Ik moet om 1630 klaar staan en wordt dan opgehaald. Wel erg lief van haar om dat te regelen.
Morgen gaat jeroen naar een Ford treffen in België. Gaat hij jaarlijks heen en dan doe ik altijd iets met Brigitte. Vorig jaar zijn naar een hotel geweest met een efteling arrangement. Maar zoiets zag ik nu niet zitten. Dus we doen een dagje dierenpark! ook leuk!
Nou ik hou het hier even bij, ga even met de adressen bezig!
Tot later meiden
Liefs,
Ingrid