Ingrid: gaat hier goed hoor! Wordt wel spannend nu, ben ook echt reuze benieuwd… :shifty: Laat me dinsdag strippen als er nog niets is gebeurd.
Jij hebt ook bijna verlof, lekker hoor!!
Ingrid, is dat weer een jaar geleden?! Ik weet nog dat je toen met Brigitte bent weggeweest.
Stiekem, zet 'm op alvast
Vliegje: :-* tnx
ingrid~ kan me inderdaad ook nog herinneren dat je vertelde over je jaarlijkse uitje. Grappig he! De tijd gaat zo ontzettend snel! Pfewww
Stiekem~ DE dag van je 40wkn zwnagerschap… oladijee en hups nu vooruit ermee! Succes meiss
Hier vandaag op het strand geweest. MET Linn ja. Wow dat viel niet mee met alle wind. Dus na een paar uur (dat we dat uberhaupt hebben volgehouden) weer snel naar huis. We waren allemaal kapot bij thuiskomst. Even het zand uit de oren spoelen en op bed liggen… hmmm
HOME SWEET HOME
Ja ik leef nog hoor
Spannend stiekem, wie weet ben je wel bezig nu!!!
Vliegje, ik hoop dat je wat rust vind meis, ga effe lekker aan jezelf denken!
Mijn cyclus is weer een zooitje, al 2 dagen wat bloedverlies. Zou wel erg vroeg zijn om weer ongie te worden. Hoeveel dagen na je ongi is het redelijk onmogelijk om zwanger te worden? De eerste week toch?
Bloempje: ja klopt hoor, de 1e week is het vrijwel onmogelijk, maar sommige mensen hebben een heel korte cylcus en dan hebben ze de 1e week toch een eisprong.
En nee, ik ben niet bezig
@ Stiekem En nu dan?
Ik ben gewoon echt ongi geworden, wel erg snel wat ik daar nu weer van moet vinden? Dan zou ik wel een hele snelle eisprong gehad hebben.
Nee, nu ook niet… hahaha!!
Misschien morgen na het strippen… wie weet!
Wat gek dat je nu al weer ongi bent geworden, dat is wel een beetje snel idd… :think:
hoi dames!
even checken hoe het ervoor staat hierzo! Nog geen bia iig. misschien morgen.
Hier alles prima. Linn is weer zoooo anders aan het worden. Wilt alleen nog maar rechtop zitten en alles wat Iris doet is leuk! Nou prima toch.
AAAhhhh, wat een lief droppie!!! :inlove:
Lieve foto’s!
Ik verwaarloos jullie, sorry dames. Maar het afstand nemen vind ik heerlijk. Ik vergeet jullie niet hoor.
Stiekem, zet 'm op!
@vliegje wrote:
Lieve foto’s!
Ik verwaarloos jullie, sorry dames. Maar het afstand nemen vind ik heerlijk. Ik vergeet jullie niet hoor.
Stiekem, zet 'm op!
Vliegje meid, laat je maar lekker gaan wat dat betreft. En voel je ajb niet schuldig!! :naughty:
Enneuh… tnx! :-*
Nou, ben weer terug van controle.
Alles oke, frummel doet t prima, maar moeders is niet gestript…
Een van de verloskundigen kwam naar me toe en had overleg gehad met een van onze gynaecologen en ze hadden allebei zoiets van: als je hier langdurig op gaat rommelen willen we je toch al die tijd ook controleren met de uitkomst dat er misschien niets gaat gebeuren.
Sowieso moet ik bellen als ik een uur lang om de 5 min weeen heb of wat langer al aan het rommelen ben. Dus ze wachten het liever af dan dat ze me laten rommelen nu. Helaas, maar ik moet zeggen dat ik datzelfde ook head bedacht vanmorgen, maar ik dacht: ik zeg gewoon niets :liar: .
Mijn bloeddruk is ook weer iets gestegen en ik mag vrijdag weer terug voor controle. Mocht hij dan nog steeds wat hoog zijn of nog hoger, dan gaan we ws een inleiding afspreken…
stiekem~ aan de ene kant jammer maar aan de andere kant hij komt echt wel hoor. Ik heb echt respect voor al die vrouwen die maar over tijd gaan. Het is echt zwaar dus petje af meisss. Nou we gaan weer rustig af wachten tot je volgende post. Hopelijk met wat goed gerommel nieuws.
SUCCES!!!
Ik lees wel mee hoor.
Elke keer even kijken of er al nieuws is maar nog niet…
Nog even en dan is mijn laatste werkdag. Vrijdag!
En ja ik kijk er echt naar uit…
Vind deze zwangerschap echt zwaaarder dan die van Brigitte.
Niet eens alleen omdat ik al een kleuter rond heb lopen maar ook het slaapgebrek vanaf het begin, de rug, heup etc .
Maar we gaan niet klagen de langste periode ligt achter ons… nog 7 weekjes (of langer… :? )
Sinds afgelopen maandag gaat Brigitte naar school. Spannend maar ze vindt het erg leuk!
En het is wel wennen hoor!!!
Nou meiden ga ff weer in de hangstand, beeb heeft de zoveelste beurse plek getrappeld net…
:-*
Hier net wat slijm verloren en ook flink even diaree gehad…
Zou het een begin zijn??? :shifty:
Verder geen harde buiken oid…
Ingrid: Ja, nog 7 weekjes voor jou, of eerder of later… hoop voor jou ook niet dat je overtijd gaat lopen
spannend stiekem,wie weet ben je nu al bezig.
nou succes ermee dan :mrgreen:
Brigitte ook sterkte met de laatste loodjes!!
groetjes schaapie
Haha, nog geen berichtje geplaatst en hup gelijk 3 harde vervelende buiken… :shifty:
oehh spannend!!!
Nou misschien moet manlief even voelen,als het soepel gaat dan ben je aan het ontsluiten :dance: spannend !!!
Of zelf even voelen haha.
WIj hebben geklust de dag van de bevalling en toen zei manlief gelijk dat het allemaal wel heel soepel voelde daarbinnen,6uur later was de kleine er dus wie weet,…
Haha, nou we hebben net even gevreen, dus wellicht dat dat helpt.
Maar het schrijnt allemaal nogal van binnen, dus even lekker voelen is niet echt fijn…
En zelf voelen lukt niet meer