Alvast gefeliciteerd Ingrid!
ingrid; gefeliciteerd met je meissie :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: maak er een mooie dag van!!
vliegje; balen meis!
:hug: :hug: :hug: :hug:
bloempje; spannend?? :shifty: :shifty:
nou ik ga gauw pitten, morgen weer een nieuwe dag…de kleine moet weer naar het cb, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt…ook moet ze prikjes :shifty: :shifty:
Ingrid: gefeliciteerd met je meisje!!! Hopelijk blijft het zonnetje even schijnen voor jullie.
Oh ja: BIB!! :mrgreen:
vliegje,balen meid voor jullie,ik weet gewoon anders ook niet wat te zeggen.
Hopelijk lukt het afstand nemen een beetje en krijg je ook daadwerkelijk een beetje rust.
En het klinkt misschien raar of afgezaagd maar de wonderen zijn nog steeds de wereld niet uit en ook de wetenschap word steeds knapper dus geef de moed nog niet op meis!
Ik leef wel met je mee hoor,tis allemaal erg frustrerend lijkt me.
Ingrid,gefeliciteerd met je meisje,maak er een mooie dag van!!
Kloos,spannend,prikjes,nooit leuk voor die kleintjes maar gelukkig zijn ze het straks als ze groot zijn allemaal weer vergeten.
Bloempje,al enig teken van je ongi?
irritand lijkt me dat als je steeds niet weet waar je op moet rekenen en elke keer in spanning moet zitten,zou er gek van worden.
sterkte ermee.
Ik baal als een stekker,ben lekker vrij vandaag en dan waait het zo hard dat we van de weg afwaaien…kan ik nog niet lekker met die kleine naar buiten…en ik had mezelf voorgenomen om lekker te gaan wandelen…
Hij past niet meer in de wandelwagenbak dus ik heb nu die zit-inzet erin gedaan,kan hij ook bijna plat in liggen maar als hij om zich heen wil kijken kan dat ook.
Hij wilde al een tijd niet meer liggen en slapen deed hij al helemaal niet in de wagen maar goed misschien word dat nu anders als hij meer indrukken opdoet tijdens het wandelen.
MAarja dat zullen we vandaag dus waarschijnlijk nog niet meemaken
Dus dan maar in huis aan de slag :?
groetjes schaapie
Ingrid~ leuke dag gehad?!
he meiden
Nou het (eerste) feest zit er op.
Ze is schandalig verwend! radio, rolschaatsen, helm, knie en elleboog beschermers, schoolbord, krijt, bordwisser, dora spel, dora tekendoos, mega mindy dvd’s, dora vriendenboekje, dora etui, puzzel, leer schrijven boekjes, stempels, knutselboek, potloden. En dan te bedenken dat de meeste mensen zondag nog komen…
We hadden niet echt geluk met het weer, maar door onze houten overkapping, die mijn mannetje vorig jaar getimmerd heeft, konden we toch nog wel buiten zitten.
wonder boven wonder sliep brigitte direct vanavond.
Helaas plaagde mijn buik me flink vandaag. Ik heb een lieve vriendin die mij vanmiddag alles uit handen nam. Die heeft aan één blik genoeg om te weten hoe ik me voel. Jeroen had me tussen de middag al ff op de bank geparkeerd. Maar goed, heb de afgelopen nachten ook weer slechter dan slecht geslapen helaas. Dat werkt ook niet mee. Maar ja wat doe je dr aan…
Ga nog ff snuffelen en dan op de bank.
Liefs,
Ing
Fijn dat het leuk was.
Ik ga naar bed, morgen bruidsreportage!
Linn is helemaal van slag geloof ik. Gisteren ging ze al moeilijker naar bed en toen wij naar bed gingen zei ik net tegen Olaf, pfewww wat zit mijn borst vol zeg. We lopen de kamer op en “whaaaaaheeeee” Madam werd wakker en wilde niet ophouden. Dus hup d’r bedje uitgeplukt en drinken maar. Toem rond de klok van 3.00 uur en vervolgens om 6.00 uur weer. Whaaaaa dat is lang geleden zeg! Nou je kan dan wel raden hoe de rest van de dag ging…9.00, 11.00, 15.00, 17.00 en net om 19.00 weer. Nou goed het zal wel. Hopelijk lukt het haar vannacht allemaal wat beter.
WOWWWWWW heeft er iemand net het Ned1 journaal gezien over die kindjes in India…(ritueel voor voorspoed voor de familie, man loopt met kind een muur op van een tempel en dan door een of andere vent door elkaar geschud en naar beneden laten vallen en dan opgevangen door tog mannen met een doek 15 MTR!!!)… wow mijn moederhart gign direct mijn keel in… en ja waar waren die moeders van die kindjes eigenlijk ik zag alleen maar mannen staan… uhmmm zal wel bedacht zijn door een man!
@ Arola
Hier ook al zo’n om de 3 uur komertje
Gaat hier ook totaal niet lekker…(zie juni mama’s)
Moet om 11 uur naar de HA met ons meisje…ze drinkt slecht en gaat huilen en dr oortje stinkt???
Ik vermoed een oorontsteking.
Misschien is het niks…maar ga liever te snel dan te langzaam die kant op…
BIB!!
He Mar, wat sneu nou! Hopelijk komt het snel weer goed met Marlynn! Succes zo bij de HA :hug:
Arola: hoe zijn je nachten gegaan sinds je laatste bericht?
Hier hebben we ook weer eens een nachtje dorgeslapen (al zit dat er binnenkort niet meer in ). Kyan heeft afgelopen week erg veel last van diaree gehad en werd 's nachts ook veel wakker. Daarbij komt dat dit zijn 1e weekje op zijn nieuwe kamertje was en misschien daardoor ook wel veel wakker was. En als hij niet wakker was, moest ik er zelf wel uit om te plassen :roll: .
Marjolein~ He balen meid! Dat is niet fijn als je meisje zoveel moet huilen. Goed dat je naar de HA gaat. Even doorbijten he!
Stiekem~ ja Linn heeft het 2 nachten even slecht gedaan en nu gaan we weer de relaxte kant op. Gelukkig maar … ja ben erg verwend met mijn slapende roosjes hihi
Stiekem is niet leuk he om midden in de nacht al dat soort dingen te moeten doen. En de papa’s??? Die slapen gewoon door met de volgende dag de opmerking “oh ben je er vaak uit geweest dan?!” Haha tja wij vrouwen zijn bikkels.
Hier verder even saai, wil heel graag vanalles doen maar dat kan gewoon niet, verven, kast uit elkaar halen en naar boven brengen. Ik wil dat de zolder eens af komt zodat we binnenkort weer alleen kunnen gaan slapen… en Linn dus ook. Maar goed zo met de twee kids erbij gaat dat ff niet lukken. Morgen visite en woensdag komt mijn moeder. Dus mischien kan ik dan iets doen…?!
Nu ff wat rekeningen betalen en dan even in de zon zitten…heerlijk deze week met dit weer… BBQ-EN?!
nou niks te zien :(/
Nu weten we dus nog niks…afwachten…en als het zo blijft morgen of woensdag weer terug komen…
Hij vondt het in iedergeval een vreemd verhaal en we moeten het goed in de gaten houden :?
@ Majolein. Balen meid… Hoop dat ze snel opknapt!
Geen tijd verder sorry meiden.
Ik ben zaterdag ongi geworden gelukkig maar dat afwachten steeds is niet leuk.
Arola: fijn dat het weer beter gaat.
Ja, die nachten zijn minder idd, maar manlief wordt hier ook wel wakker hoor. Alleen hij werkt overdag en ikke niet, dus ben ik automatisch degene die eruit gaat .
Mar: vreemd dat er niets te vinden is… hoe vond hij haar oortje er dan uit zien?
Bloempje: meid, wat balen zeg… dat stomme wachten idd! :wall: Dat is niet aan ons besteed, he!? :hug:
Heel onverwachts hebben we vandaag onze oudste hond in moeten laten slapen.
Hij was al een week ziek, we dachten weer de beruchte koortsaanvallen.
Maar helaas zwaar nierfalen en leverfalen, evenals onze jongste die we in januari hebben moeten laten gaan. Onze 2 hondenkindjes in een halfjaar tijd kwijt. Ik ga kapot van verdriet…
Ik zal de komende tijd niet veel aanwezig zijn, excuses daarvoor. Heb even tijd voor mezelf nodig.
Vliegje: nee toch meis… wat ontzettend verdrietig voor jullie!
Kan me voorstellen dat je er kapot van bent… :hug: :hug: :hug:
vliegje,wat erg voor jullie!
Heel veel sterkte met dit grote verlies meis.
@ Vliegje
Oh nee toch meis… Wat vreselijk…
Gecondoleerd met jullie verlies en heel veel strekte gewenst om dit te verwerken… :hug:
Vliegje ik kan alleen maar zeggen STERKTE!
En we horen we je over een tijdje wel weer. NU EERST JIJ en je MAN dan weer de rest van de wereld! :-*
Na alle ellende word ik volgens mij een week te vroeg ongesteld… verlies bruin bloed… Volgende week donderdag is pas mijn NOD.
Ben er ook totaal niet mee bezig, morgen huwelijksreportage dus een menstruatie komt nu helemaal niet goed uit
dat ik ongesteld word weet ik, maar zo vroeg…
Gister nog afscheid genomen van Sho, hij lag er heel mooi bij. Mis hem zo…