JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

@ Bloempje spannend!

Jeetje wat veel geschreven!

@ Vliegje

Dat wat Stiekem zegt…ebn ik het helemaal mee eens! Percete timing :dance: !

Ik ga eten koken…:slight_smile:

:-*

Bloempje: misschien dan toch…??? :shifty: :shifty: :shifty:

bloempje~ wie weet meiss, ik ben benieuwd?!

Ik ook…(benieuwd :shifty: )

ja toch… benieuwd? of zeg ik dat verkeerd???

O Bloem, spannend!!

Arola: Ik denk dat Mar het anders bedoelt. Ze zei: ik ook en verder niets, dus toen had ze ‘benieuwd’ maar tussen haakjes gezet.

Samenlevingstest was niet goed :frowning:

Mijn slijm is veel te taai, waarschijnlijk door de Clomid. Hij heeft geen 1 zaadje gezien :frowning: Dus ze kunnen niet opklimmen.

Op dit moment krijg ik wel een eisprong, of hij is net geweest, dus het voelt heel dubbel.

Voel me ontzettend klote.

We hadden afgesproken hierna rust te nemen, maar de LEO operatie werkt maar een halfjaartje. Daarna kan het zijn dat de Clomid weer niet reageert en dan zijn we weer terug bij af.

Maar ik trek het niet en we hebben toch afgesproken rust te nemen.

In oktober ofzo wil ik dan weer beginnen. Even kijken of ik dan na deze menstruatie een eigen menstruatie krijg (ga over 2 weken dus ongesteld worden) en zo niet, dan start ik in Oktober gewoon weer met het opwekken van mijn menstruatie en Clomid.

Of we kunnen IUI doen… maar daar ben ik nog helemaal niet klaar voor!

Dus na deze ronde: rust. Geen goede timing misschien, maar ik moet aan mezelf denken.

Ga nu gauw naar kantoor.

Vliegje~ balen meisss, maar aan de andere kant wordt het wel steeds duidelijker waar het probleem zit. En ik neem aan dat ze hierdoor wel beter kunnen aangeven wat de volgende stappen kunnen zijn voor jullie. Maar even rust nemen is niet verkeerd en moet je gewoon dien als dat hetgene is wat jullie willen. Dan kun je daarna weer met frisse moed beginnen aan een nieuw hoofdstuk.

Hier rust in de tent! Iris is net weg gegaan met mijn moeder. Het was Oma-Iris dag. We hadden bedacht dat ze samen met de bus naar utrecht zouden gaan en dan met de boot naar het dick bruna huis varen. Bezoekje aan dat kindermuseum en dan weer met de boot en bus terug naar huis. Geweldig ze was vol energie vanmorgen en dus ook om 7.00 uur wakker…pfewww ik hoop dat ze het red vandaag. Ik ga dus maar eens wat nuttigs doen, Linn slaapt alweer in de bokzzzzzzzzz. Duim in d’r mond en d’r voetjes tussen de spijlen door. hihi

tot later!

Vliegje: meid, wat balen voor jullie zeg! Kan me voostellen dat je er even helemaal doorheen zit nu… :hug: :hug:

Wat moeilijk ook om rust te nemen, maar zoals Arola al zegt: misschien juist wel goed om te doen!

Arola: Pff… lekker zo’n kind wat ws de hele dag wakker is… :shock:

Maar ik heb er hier ook 1 thuis die er 's avonds steeds langer over doet om te gaan slapen (gister was het bij tienen!!) en vanmorgen gewoon weer om 07.00 wakker :roll:

Hij slaapt nog wel elke middag, maar ga nu maar eens proberen om zijn slaapje in te korten en als dat niet helpt… ja, dan moet ik er echt aan geloven en is het slapen over, hoe lekker het ook is nu voor mij om ook even te tukken.

ja erg he stiekem… maar heb met iris wel nu dat als ze voor 8.00uur wakker is dan gaat ze s’middags 1 uurtje naar bed. En dat werkt prima. Gisteren was ze dus om bijne 9.00 wakker en dus geen middag slaap en voila madammeke wordt om 7.00 wakker. Kyan is ook alweer bijna 3 dus tja meid we moeten er een keer aan geloven. Maar zou het eerst idd proberen in te korten en dan pas helemaal verbannen. Succes meiss!

ga even wat kleine boodschapjes doen.

Arola: Kyan ging bijv eergister om 20.00 naar bed, sliep ook weer laat (tegen 21.00-21.30 ofzo) en was toen 6.15 wakker :shock: .

Gister heeft hij op het kdv 1,5 uur geslapen en 'sa vonds dus pas tegen tienen in slaap vallen. Dan denk je toch bij jezelf: hij heeft een drukke dag gehad, is moe etc etc… Maar nee hoor, denk dat hij idd meer energie krijgt door de dag heen.

Maar idd, eerst inkorten en daarna pas helemaal eraf halen.

Ga kijken of het werkt! :pray:

Zou iig wel lekker zijn als hij het nog even deed in miijn verlof, want dat scheelt toch echt wel voor mijn eigen gestel :roll: :wink: :mrgreen:

Het lijkt vaker dat die drukke dagen ervoor zorgen dat er slecht wordt geslapen. Aan de ene kant wel logisch want ze moeten zoveel verwerken dan. Iris hoor je dan ook de hele dag zo’n beetje doornemen.

heb jij al leuke verjaardagsplannen voor kyan?

Ja, dat zou natuurlijk ook heel goed kunnen :think:

Misschien heeft ie ineens meer slaapbehoefte als zijn broertje EINDELIJK geboren is :wink: en zijn verjaardag ook geweest is.

Plannen rondom zijn verjaardga heb ik nog niet echt. Het enige plan is OF deze week bevallen of een week na zijn verjaardag, haha.

Jij dan?

@ Vliegje. Meid wat ontzettend kl*** :frowning:

Wat moet dat een teleurstelling zijn na alles wat jullie al achter de rug hebben… Kan me voorstellen dat je er door heen zit hoor… :hug:

Ik ben een beetje aan de twijfel, denk dat ik gewoon, nou ja gewoon, ongi moet worden. Krijg steeds meer hoofdpijn dus het zal wel gaan komen.

Thanks meiden. Ga zowieso wat meer afstand nemen in onze rustperiode. Ben eraan toe.

Verjaardagplannen voor Iris… nee ik ook nog niet. Ze krijgt waarschijnlijk een fiets met trappetjes voor d’r verjaardag. Vorig jaar kreeg ze een hele mooie loopfiets maar iedereen in de buurt heeft een fiets met trappertjes. Dus madam wilt op iedereen hun fiets behalve die van haarzelf. En ieder ander kindje wilt juist op iris haar loopfiets. Nou ja misschien bedenken we ons nog wel hoor.

En verder gewoon een klein feestje met fam en vrienden. De kinderfeestjes komen nog wel als ze naar school gaat.

verjaardagsplannen lees ik.

Ja ik zit er midden in, morgen wordt Brigitte dan echt 4…

Dus ga gauw verder met ballonnen blazen en slingers hangen, en hopen op droog weer morgen.

Misschien ben ik er later nog ffies!

x

Ing

och ja! jij hebt alweer een meisje van 4!!! pfewwww

Was ze zenuwachtig toen ze naar bed ging??? hihi

Nou een hele fijne dag morgen en alvast GEFELICITEERD!!!

Ja 4 alweer pfff gaat heel hard…

Nee vanavond viel ze voor eht eerst sinds twee weken weer rustig in slaap. We hebben het er ook niet echt heel veel over gehad.

Morgen lekker met z’n drietjes op bed ontbijten en dan de cadeaus geven.

Dat vind ik echt een heerlijk moment :oops: :inlove:

Nou de slingers hangen, ben nog even wat voor de hapjes aan het voorbereiden. Morgenmiddag de meeste visite en zondag echt een hele boel.