JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

Ja, morgen dus en dan om de dag dan heb je 'm echt wel hoor!!! :mrgreen:

Hee meiden!

Opeens veel geschreven :slight_smile: We waren er even niet dus ik moest ff bijlezen!

@ vliegje Wat een goed nieuws! Weet je al wanneer je de uitslag van de test krijgt?

@ marjolein Fijn dat het zo goed gaat met groeien van Lynn.

Even een vraagje. Hoe kun je het beste omschrijven hoe je borsten voelen als je net zwanger bent? Ik heb toch wel aanhoudende pijn en het is hard van binnen. Nu heb ik dat vaker gehad maar van de week had ik ook zo’n jeuk aan mijn tepels dat was weer nieuw. Nou word ik toch wel een beetje nerveus.

Geen idee bloempje…ik heb nergens last van gehad…tav mijn borsten. Behalve dat ze met 17 weken ofzo gingen lekken :wink:

Zal ook wel niks zijn maar het duurt wel wat langer dan de vorige keren…

Ze lekken iig nog niet haha :mrgreen:

Stiekem, maar ik denk dat hij woensdag al gaat springen. Morgennacht misschien.

Bij mij springt ie rond de 20mm.

Dus vanavond is hij misschien weer gegroeid naar, stel 17mm.

En morgenavond ook, dus is het dan alleen morgenavond klussen, niet te weinig?

Kloos, dat is vervelend joh, van het slapen!

Stiekem, je mag over 3 weken ook al :slight_smile:

Ingrid is nog op vakantie denk ik he?

hallo,

Ik ben al terug, ik had me toch al lief gemeld? :mrgreen:

Ik lees wel mee maar ga vanavond wel effe reageren

Vliegje ik ben blij voor je dat er weer een kans voor jullie is.

Bloempje, die borsten omschrijf ik als zwaar, pijnlijk, en harde plekjes er in. Maarrrr dat had ik ook wel eens voor ik ongi `moest worden.

Stiekem hoe gaat het met de laatste loodjes? Voel je dat nu ook zo? heb je een gevoel of deze beeb eerder of later zal komen?

Ik had bij brigitte vanaf het begin een gevoel bij een datum en op die datum is ze ook geboren.

Arola heerlijk modder soep! Wat kunnen kids daar van genieten he?

Hier gaat goed. Lekker vakantie.

Gewoon rustig aan doen, want anders heb ik wel meer harde buiken. Maar goed tot nu gaat het wel goed.

Donderdag groot feest, wordt onze grote meid alweer 4 jaar.

Leuk leuk maar ook heel spannend hoor!!!

xx

Vliegje: als je vanavond gaat en morgenavond, dan is je samenl.test misschien niet goed straks en moet je nog een keer.

En je wint er niets mee om het elke dag te doen, zaad overleeft nl 2-3 dagen, dus dat is dan meer dan genoeg tijd.

En je zit dan juist morgenavond perfect op schema, toch? Je moest woensdag toch voor de test? Dan vrij je de avond tevoren als het goed is.

En ja, ik mag ook al over 3 weken! Heb een buddy van de aug-mama’s die hier dan even komt posten, want zal zelf 24-48 uur opgenomen zijn in het ZH vanwege een streptokok in mijn urine en daar krijg ik AB voor en dan moeten ze daarna de kleine nog observeren. Dus het is meer voor hem dan voor mij.

Ingrid: laatste loodjes zijn goed te doen hoor, maar heb wel sinds een week meer last van vervelende harde buiken :roll: . Maar goed, dat zegt niets en ik heb zelf geen idee over wanneer de kleine uk zich gaat aanmelden, haha.

Je was weggeweest toch? Was het lekker? Beetje rustig aan he met die harde buiken, het is nog niet je tijd hoor!!! :naughty:

Bloempje: wat spannend die (.)(.) van jou! Ik heb geen idee, het zou zomaar kunnen, hoe lang moet je nog wachten op je mens?

Thanks ! Maar we hebben nu vanaf woensdag niks meer gedaan. Hij springt toch pas dinsdagnacht waarschijnlijk, of zelfs later… Dus morgenavond is dan toch nog op tijd? Eitje is toch nog 12 uur vruchtbaar na springen?

Ga zo lekker zwemmen.

Ingrid, ben je nog weg geweest?

Lekker zeg! Ben er ook aan toe. En alweer 30 weken, wat gaat het hard!!

Vliegje: meer op tijd kan je niet zijn!! Ik zou zeggen: perfecte timing meid! :dance: :clap:

hoi hoi, even over de borsten vraag, ik weet dat ik rond mijn 26e (jaar) een keer naar de dokter ben geweest omdat ik zo’n last had van mijn borsten, harde platen enzo. Hij vertelde mij toen dat dat echt kwam omdat ik /mijn lichaam “klaar” was ze willen gaan produceren zeg maar.

Maar toen ik zwanger was heb ik geen echte last gehad van mijn borsten, pas vlak voor de bevalling werden ze wel groter en groter en zwaarder pfewww

Vliegje~ ik zou naar stiekem luisteren :wink:

Nou wat gaan we morgen weer eens doen???

Vliegje ik zou ook naar stiekem luisteren ook al voel je het nu mischien anders en wil je juist extra je best doen.

Wij zijn een midweek naar Limburg geweest vorige week, lekker genoten.

Arola, lekker vakantie meid?

Stiekem was je de vorige keer over tijd of te vroeg?

Nou meiden ik ga plat, hopelijk mag ik vannacht weer wat beter slapen, ben dr weer aan toe…

Slaap lekker.

Liefs,

Ing

Ik ga luisteren :slight_smile: hahaha. Duik zo mijn bed in, lekker wist te zwemmen vanavond.

Ingrid: vorige ker 39+4, maar toen had ik me laten strippen bij 38+6, omdat ik het zat was en ik ook al een ruime cm ontsluiting had.

Goedemorgen meiden

Vandaag D-Day Vliegje!

:mrgreen: :-*

Stiekem, was het de vorige keer zwaarder voor je?

Ik hoop toch dat je niet over tijd loopt, dat lijkt me toch wel lang duren…

Pff ik heb last van mijn kies. En ik ben tot anderhalf jaar terug een panische angst patient geweest. Gelukkig heeft mijn huidige tandarts dit voor een groot deel weten te veranderen. Ik lig nu niet meer misselijk, trillend, zwetend, huilend in de stoel gelukkig. Maar goed, ik net alle moed bij elkaar om te bellen… is ie met vakantie. Nou ik ga niet naar een vervanger…

Mag een tandarts nu eigenlijk wel wat doen?

Tot later meiden.

Kus

ingrid~ hoe bedoel je vakantie?!

Iris heeft heerlijk uitgeslapen vanmorgen, dat is zoooo fijn. Linn daarentegen was om 5 uur wakker en wilde eten, toen om 8.30 weer nu ligt ze weer te slapen. Heerlijk hoor van die slaapkopjes kweken. Ik hoop wel dat linn weer in d’r oude ritme komt met slapen (dus pas voeden tussen 6 en 7). We shall see.

Zo even bedenken wat we moeten eten 2 dgn?! ughlw!!!

En morgen gaat Iris een dagje op pad met Oma. Erg leuk voor haar maar ook voor mij. Even een dagje voor mezelf en Linn. Ook even wat effectieve dingen doen, vloer dweilen, wassen en strijken, keutelen met de andere kleine prinses! hihi

@Arola1977 wrote:

ingrid~ hoe bedoel je vakantie?!

Oh laat maar ik dacht dat je vakantie had....

ingrid… hahaha ik heb altijd vakantie :wink:

nee wij gaan in september 1 weekje weg… maar kijk daar wel naar uit hoor!

@ Stiekem Mijn mens is nog een zooitje zie banner :stuck_out_tongue:

@ Arola Zo als jij het omsachrijft voelt het nu ook ja. Heb het ook rond de ongi gehad.

@ Vliegje :pray: :pray: :pray:

@ Ingrid Hier nog zo’n paniek vogel als het om de tandarts gaat… Mijn ervaring is dat als het echt onstoken is je kies dat ze dan niets doen alleen een foto maken! Ik heb toen ik dat had gebeld en gezegd dat ik alleen kwam als ze niks deden :mrgreen: Brrrr. Fijn dat jij er al weer wat beter mee om kunt gaan!

mijn borsten voeen ook zo zwaar zoals jij zegt.

Ik heb net 2 testen gehaald trouwens weet nog niet of ik ze ga gebruiken. Ik voel me sochtends prima, begint pas smiddags het moe zijn/misselijk.