Hee Meiden
Fijn om te lezen dat het goed gaat met de jnui-2008-stoppers-kleine-dametjes
Ik zit nu op een afdeling vol met zwangeren, hoe ironisch. Ik ben dus nu op kantoor aan het werk invallen voor… jawel zwangerschapsverlof!
Hahaha kan er wel om lachen hoor (soms)
Verder modderen we hier gewoon door met hormonen die door het dak gaan (.) (.) doen echt zo’n pijn bah. Nog geen ongi in zicht, wel buikpijn dus wie weet. Tis al weer ff geleden dus mag wel weer.
Prettig weekend!
Bloempje~ hopelijk loop je daar de hormonen-bacterie even goed op en kunnen jullie voor het echie gaan.
Yeahhhh weekend!
Heerlijk weer even samen met olaf de dingen kunnen doen. Een auto hebben en op pad kunnen gaan. Soms is dat wel een heerlijk moment.
Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?
Vandaag erg drukke dag gehad. Ben echt kapot, vanacht belde mijn moeder me huilend op, ze heeft haar hondje moeten laten inslapen. Om half 2 vanacht belde ze, om 3 uur vanacht deed ik weer een poging om te gaan slapen.
Verder moest ik vandaag naar een vriendin, een baby fotograferen voor een bedankfoto en naar mijn bruidspaar van 7 aug.
De baby werd afgebeld, helaas moest hij even terug naar het ziekenhuis omdat hij geel zag. Arm kindje.
Die foto’s maak ik dus volgende week.
Heb vanaf nu dus 2 dagen vrij, heerlijk!
Morgen ga ik met onze hond naar Zandvoort voor een nachtje Blijven we in een hotelletje slapen. Morgenavond wandelen met vrienden op het strand.
Heb er zin in!
Ben ik ook weer even.
Arola: klinkt goed idd, lekker he een auto voor de deur!?
Vliegje: wat zielig voor je moeder… is niet leuk idd. Maar, pfff… midden in de nacht! :shock:
Wel lekker dat je nu 2 dagen vrij hebt, heerlijk!
Geniet lekker op Zandvoort!
Hier is Kyan net over naar zijn nieuwe kamer. Het ging redelijk en nu slaapt hij!!! :dance:
Ben benieuwd hoe de nacht gaat en of hij een beetje uitslaapt morgenochtend, want zijn ouders zijn gaaaaaaaaaar
Verder alles ok hier, morgen 37 weken alweer, gaat hard. :shock:
vliegje~ ooooh heerlijk wandelen en ergens anders slapen dan thuis! Lekker van genieten meisss!
Stiekem! Tjemig je bent nu BIB!!! nog effies en dan gaan we weer BIA-en en BUB-en. Spannend he als je kleine weer wat anders krijgt en moet. Iris was gelukkig erg makkelijk met alle veranderingen, nieuw huis, nwe kamer toen in een nieuw bed en toen ook nog een zusje. Ik merk nu wel dat ze onwijs jaloers aan het worden is. Linn mag helemaal niets met mama doen. Dus als Linn op schoot zit dan wilt zij ook. Maar goed ik probeer de aandacht zo goed als mogelijk te verdelen.
Nou ga ffies het huis aan kant maken want vanmiddag bezoek. Gezellig!
Ja hoor, hier is ie dan: mijn 1e BIB!!!
Wow de 1e BIB alweer!
hi meiden…
ik kwam er afgelopen dagen niet meer aan toe te schrijven hoor…als ik al ff tijd had, deed ik dat gauw ff bij de mei mama’s omdat ik tips nodig had…dus sorry!
Nu gaat het gelukkig weer wat beter en heb ik ook weer wat meer slaap…dus ga het weer proberen bij te houden
@vliegje; heerlijk zeg weekendje weg!! Geniet ervan!
@arola; lastig he…aandacht verdelen onder 2…ben blij dat ik er nu maar eerst 1 heb…zou niet weten hoe dat zou moeten om de aandacht te verdelen :eh: hihi…
@stiekem; wow 37 weken :shock: :shock: dacht dat je nog ff moest, maar dat is ook snel gegaan zeg!! Leuk!! Leuk!! Ben benieuwd meis…sterkte met de laatste loodjes :-*
@bloempje; dat is idd ironisch…invallen voor een persoon die met zwangerschapverlof is…bizar …gelukkig kun je er nog een btje luchtig om lachen…
@marjolein; cb :roll: :roll: ja logisch dat ze wat licht was…je moest toch ook opstarten met zo’n kleine…en het komt echt wel goed hoor met je kleine!! En ben jaloers op je kleine die lekker doorslaapt…wou dat ons meissie al iets langer door zou slapen…maaja dat komt nog wel hoop ik
he meiden
Gisteren zijn wij terug gekomen van een heerlijk midweekje weg.
We hebben het enorm getroffen met het weer.
Het was echt gezellig.
Heb wel gelezen maar reageren doe ik weer vanaf hier ok?
Maandag nog eerst bij de vk geweest.
Baby ligt in stuit, kan natuurlijk nog alle kanten op, maar hij/zij ligt al wel een week of twee zo. Dat voel je echt wel haha
En het wordt steeds pijnlijker doordat ie nu al een tijdje zo lekker met zijn/haar hoofdje tegen de ribbenboog aandrukt. Was ook helemaal beurs daar :mrgreen:
maar maakt niets uit, de baby doet het super en daar gaat het om!
Hoe is het hier dan verder?
Mar heeft een doorslaper las ik wel! Hjeerlijk meid, zal je goed doen.
Kloos wil jouw meisje niet doorslapen? Gaat het verder wel goed/lekker?
Vliegje je kijkt uit naar je rustpauze he?
Kan het me wel voorstellen hoor!
Arola dat is wel iets waar ik soms tegen op kan zien. De aandacht verdelen. MAar aan de andere kant, na de vakantie gaat Brigitte voor het eerst naar school, dat is toch wel een ietwat makkelijkere start denk ik…
Bloempje dubbele situatie zeg, maar zo te lezen kun je er wel mee omgaan gelukkig.
Nou ik hou het hier even bij!
X Ing
@ Ingrid
Balen van de stuit…maar kan nog alle kanten op!
Enneh een stuitbevalling…achja…jij kan dat vast net zo goed als ik :thumbup:
@ Kloos
Ik snap je helemaal hoor…ik vergeet het hier eerlijk gezegd soms ook een beetje…al denk ik wel aan jullie…maar dan denk ik ff snel kijken…regaren pc uit…oohja shit vergeten te kijken…
Sorry meisje :oops:
@ Bloempje
Lekker frustrerend :eh:
@ Stiekem
Dit is weer de reden om jullie beter in de gaten te houden…want je mag BIB’en!!!
@ Vliegje
Lekker ff bijkome in zandvoort…heerlijk :mrgreen:
@ Arola
Je lintje (boobytag, zoiets) wordt hier nog vollop gebruikt.
Mijn schatje heeft gister zelfs 1 voeding bijna geheel zonder een tepelhoedje gedronken (ik moest wel… was bij mijn moeder…en had verkeerde maatje bij me (had de S en moest de L hebben)).
En dan verder: Marlynn groeit als kool, dr maatjes 50 passen niet meer en sommige maatjes 56 beginnen ook al aan de kleine kant te worden…
Ik moet dus weer shoppen…
Mw is deze week ook weer ruim 250 gram gegroeid. Vanmorgen woog ze 3760gram (geb gew. 3170gram) ze is dus gewoon even 600 gram gegroeid…in +/-2 weken
Hier gaan de kilootjes er ook al lekker af (en ik doe er niks voor)… nog officieel 8 kilo te gaan…al ben ik als ik 75 weeg (wat ik met de bruiloft woog) ook tevreden…en dan zijn het er nog maar 6
zo dan… zo wordt er niets geschreven en vervolgens lekker veel…
ingrid~ jij alweer 30 wkn… goed he, maar wel vervelend als je lichaam in de weg gaat zitten. En wat je schrijft heb jij denk ik iets makkelijker omdat je andere kleine dan alweer naar school gaat. Ook daar zul je je troubles hebben waarschijnlijk, brengen en halen en de voedingen in het begin (indien je BV geeft… ook als je de fles geeft natuurlijk) Maar goed alles krijgt een ritme.
Marjolein~ Ja die boobietag! geweldig ding, bij hangt ie nu…oops ligt op het bedrandje hahaha… maar morgen maakt het niet uit waar we beginnen want VOLLLLL zitten ze allebei dan. Hahaha
He maar wat doet Marlynn het goed zeg. Tjemig! Ze heeft echt een inhaalslag gemaakt dus. Hoe gaat het met d’r kleurtje?
Kloos~ vond het in het begin ook heel moeilijk om even tijd te maken voor wat schrijfwerk. Maar toen Linn de avonden door ging slapen had ik gewoon vanaf 20.00 de tijd voor mezelf. En dat scheelt een hoop hoor. Ook het feit dat Linn met 2mnd al doorsliep en soweizo een rustig meisje was/is kon en kan ik ook mijn rust pakken. Geen wallen onder de ogen hier dus.
Oja zwangerschapskilo’s, die waren er snel af maar ik was er maar 10 bij gekomen dus veel was het dus niet. Maar ik zou graag willen dat er nog wat meer af zou gaan. Wie weet lukt dat nog wel een beetje als ik nog effies BV blijf geven en ga proberen weer wat normaler te eten want ik kan boterhammen eten bij het leven!
Nou verder een leuke dag gehad. Nu lekker relaxen vanavond en morgen … is weer een nwe dag met hopelijk weer zulk weer!
ingrid; wat fijn dat je zo genoten hebt van je midweekje weg :thumbup: jij schiet ook al lekker op met je zwangerschap
Sja gaat wel goed hoor bij ons…alleen onze meid vertikt het om overdag te slapen. Ze is dan 's avonds zo oververmoeid dat ze dan ook weer bijna moeite heeft om in slaap te vallen.
Ik heb net gisterenavond een puckababy 2e hands gekocht en als het goed is krijg ik die maandag binnen. En wil ik eens gaan kijken of dat helpt…want 1 uur 's ochtends en 's middags slapen is gewoon veels te weinig…Voor de rest is het een schat hoor, ze huilt weinig…eigenlijk alleen als ze moet slapen…
marjolein; zooo jouw meisje groeit ook lekker ach en opnieuw shoppen is niet erg toch? Ik ben vanmiddag ook ff wezen shoppen…want 56 kan ze nog wel in, maar sommige zitten al wat strakker…dus heb al wat dingen van maat 62 gescoord :mrgreen: bij prenetal hebben ze best leuke dingen en vooral nu ook erg leuk afgeprijst :thumbup:
arola; nou ik denk als ons meisje ook wat meer doorslaapt dat ik dan ook meer energie heb. Afgelopen paar dagen was ik constant in de weer met dr ook 's nachts en dat breekt op den duur wel op hoor. Heb net 2 nachtjes gehad waar ze wel lekker sliep, dan kwam ze wel ff om te eten, maar sliep daarna door en dat vind ik een stuk beter te doen
pff en zwangerschapkilo’s praat me dr niet van…ik moet er nog 10 kwijt. Naja officieel 8, maar die 2 kilo die ik er bij kreeg voor dat ik zwanger raakte moet er ook weer af…maja ik geef het wel de tijd hoor. Ben 9 maanden zwanger geweest dus ik mag ook 9 maanden ontzwangeren toch 8) maar hoop wel dat ik de kilo’s sneller kwijt ben hoor…ik kan nu bijna geen broeken aan en ik wil ook geen nieuwe kleding kopen… :eh:
Ingrid: welkom thuis weer! Was het lekker even weg te zijn?
Hmm, zwangerschapskilo’s… ik ben nu 94 :oops: was toen ik zwanger raakte 75, maar daar moest ook al wat vanaf, dus laten we zeggen dat ik straks bijna 30 kilo moet afvallen :shock: :shock: :shock:
Nou ja, de vorige keer is me dat prima gelukt en toen was ik veel meer aangekomen tijdens de zwangerschap, dus ga er vanuit dat het nu weer goed gaat lukken. Ben (nu al) erg gemotiveerd, dus komt wel goed :mrgreen:
Zo ik heb een geweldig weekend gehad!
Naar Zandvoort geweest, gister van half 6 tot half 12 's avonds op het strand gebivakeerd.
Heerlijk! Daarna in het hotel slapen met de hond, die lag binnen no time in coma. Ik heb ook heerlijk geslapen en ben net weer thuis, helaas. Had wel langer willen blijven! :mrgreen:
Jullie een leuk weekend gehad?
ja hier ook een goed weekend gehad. Vanochtend even naar een park in utrecht geweest, schijnt helemaal HOT te zijn dus moesten het even bekijken. Erg leuk iig en de middag gewoon lekker bij ons voor de deur gespeelt. Bakje water, gras, aarde… Iris lekker knoeien en vervolgens was de hele buurt modder-soep aan het maken hahaha.
Goede nieuws: komt een ei aan!! Zit een eitje van 15,5mm. Ik verwacht dus dat hij morgennacht of woensdag springt. Vorige keer groeide hij 2mm per dag.
Woensdag weer een echo en een samenlevingstest… daar zie ik tegenop!
Das met zo’n eendenbek (en ben nog jarig ook, maar goed, een ei met mijn verjaardag is ook leuk
)
Dan moeten we morgenavond zowieso seksen, want bij die test gaan ze kijken of manliefs zaad overleeft in mijn slijm zeg maar.
Maar goed, mijn cyclus is nu met deze dosering pillen een week korter! Dus dat is positief. En BIJNA ga ik denken dat de bijwerkingen het waard zijn… BIJNA…
He Vliegje, goed zo!!!
Ga je nu dan om de dag vrijen!!!?? :naughty:
vliegje~ 15,5mm!!! ze worden groter en groter he meiss elke ronde weer. En samenlevingstest ??? nog nooit van gehoord maar wel goed om te weten natuurlijk want dan kunnen ze nog effectiever een handje meehelpen. Toen ik het woord las dacht ik eerst aan jullie relatie…hahaha… maar dat zit wel snor geloof ik!
Nou nog 10 minuten en dan ga ik de madammekes er weer uithalen. Pfewww wat is het warm zeg. heb er hoofdpijn van.
tot later!
Stiekem, wat adviseer je??
Morgen MOETEN we ivm de samenlevingstest. Dus wilde vanavond niet. Maar het is al bijna een week geleden… als we alleen morgen vrijen, zijn we dat op tijd?!
@ Vliegje
Wat goed zeg (Y) Spannend!Volgens mij ben je dan gewoon optijd hoor
Enneh zo’n eendebek valt best mee…tenminste…vondt ik! Die dingen zijn alleen meestal zo koud :?
@ Arola
Lekker moddersoep :drool:
Enneh sorry dat ik over de kilo’s begon
Hier gaat het nog steeds goed allemaal
Ik ga ff de wasopruimen…meisje mag alweer bijna eten…
:-*