Ik ben dr ook weer even
@ Vliegje
Heel verstandig van jullie! Gewoon ff lekker er niet mee bezigzijn…ookal zal dat ook weer heel moeilijk zijn.
Hier gaat het goed Misschien wel een beetje te. Ons meisje drinkt nu ongever 15 om 15 min aan de borst ipv totaal 1 1/2 uur per voeding.
Ze groeit als kool, ze haalt echt dr schade in. Als ze morgen 30 gram is gegroeid dan is ze de afgelopenweek totaal 300 gram gegroeid
En dan nog het aller aller ergste Mw slaapt ook al gewoon 8 uur door 's nachts :inlove: mijn ) . ) ( . ) vinden het iets minder…die stonden vanmorgen op knallen…Dus weet niet zo goed wat ik daar nu weer mee moet…heb ook geen zin om de wekker te zetten 's nachts…straks gaat ze daar aan wennen…heb liever dat ze doorslaapt :think:
Hee meiden!
Vliegje ik herken wel wat je schrijft. Al is onze situatie weer heel anders dan die van jullie. Ik heb heel erg het gevoel dat het ons gewoon niet gegund is. Ik weet dat dat niet zo is maar soms… Ben je er eindelijk klaar voor gebeurd er weer wat en dat is niet alleen met dit zo.
Ben er ook even helemaal klaar mee. Nu al helemaal aangezien ik al de hele middag van ellende (buikpijn, rugpijn hoofdpijn) op de bank lig en me super klote voel. En voor wat? Zo voelt het nu.
Blegh.
Ja Bloem, zo denk ik ook wel eens. Wij zijn als enige van dit topic nog ‘over’. En jullie situatie is heel anders, maar kan het me wel voorstellen.
Ben vanochtend bij een bruidspaar geweest, laatste dingen doorspreken voor hun huwelijk. Dan krijg ik het erg druk vanaf de 31e, en ben eigenlijk wel blij. Even gedachten helemaal ergens anders voor.
Mar, fijn dat het zo goed gaat joh!
Een vriendin van mij heeft haar kindje 's nachts gewoon laten komen voor de voeding (wakker gemaakt) omdat ze vond dat hij het gewoon nodig had, geen 8 uur zonder voeding.
Toen ze dat zei dacht ik, weet niet of wij hetzelfde zouden doen. Aan de ene kant heeft ze misschien gelijk, aan de andere kant is doorslapen natuurlijk heerlijk (maar is dat heerlijk voor ons of voor de baby haha)
Mar~ ik zou haar laten doorslapen, ze groeit enorm goed joh! En blijkbaar kan ze het handelen, je merkt het snel genoeg. Ze haalt de schade in de ochtend wel weer in. Ik weet heeeeeel goed hoe het voelt die borsten. Maar ik zou niet extra gaan kolven hoor even doorbijten en dan reguleert het zich vanzelf.
Toen Linn (die was toen 2mnd) ook de nacht doorging opeens maar bleef heeeeel goed groeien. Waarom storen in een goede nachtrust. Zolang ze 's cohtend maar wel zin heeft en dan ook gulzig te werk gaat.
Vliegje/bloempje~ meiden ik heb het met jullie te doen. Kunnen we het toppic niet veranderen qua naam…? zal jullie wel missen als we dit toppic sluiten…
Nou hier een leuke dag gehad. Mijn moeder was jarig en we hadden leuke kadootjes en heerlijk eten voor d’r gemaakt. Volgend jaar wordt ze 60! pfewww moeten we maar weer groots uit de kast halen. Met d’r 50e hebben we d’r meegenomen voor een dagje SPA/WELLNESS. We hadden als kado gegeven (in de auto) een bikini… ze heeft een hekel aan zwemmen en was dus bang dat ze zwemles zou krijgen hahaha nee dus! gewoon lekker poodelen en sauna-en!
Mar: lekker laten slapen! Ze is nu bijna 4 weken oud, dat is toch prima?
Gevoelsmatig zou ik alleen de eerste week zeggen: wakker maken voor een voeding, maar dat komt omdat ik altijd denk: kleintje heet 9 maanden lang continue voeding gehad door de navelstreng en ‘moet’ nu om de zoveel uur. Dat kan wennen zijn en ik wil niet dat hij suf word :oops: Weet wel dat er veel mensen zijn die anders zeggen, maar dit is mijn gevoel :oops:
wat heerlijk Mar,dat ze doorslaapt!!
Gewoon lekker laten slapen zou ik ook zeggen.
IK wou dat Lucas dat toen hij zo klein was had gedaan,8uur slapen,heerlijk.
Ze groeit goed,is vast niet suf(werd Lucas wel door gebrek aan eten) enz dus dan ging ik echt mijn wekker er niet op zetten hoor,best kans dat ze straks ineens wel weer snachts komt dus geniet er gewoon lekker van :mrgreen:
Vliegje en Bloempje,ik weet niet wat te zeggen daarom :hug:
ik merk nu dat mw rond een uurtje of 5 geluidjes gaat maken…maar ze slaapt dan nog gewoon. Elke keer heb ik dr dan eruit gehaald…drinken deed ze dan wel…
Vannacht heeft ze dus 6 uu geslapen…
Ik ga dr vannacht dus echt nietwakker maken…ze gaat vanzelf wel echt mopperen als ze honger heeft… :eh:
Mar: je hebt helemaal gelijk, fijne nacht alvast :mrgreen:
Meiden, ik ga me effe afmelden voor deze week. WE gaan zo op vakantie.
Eerst nog naar de verloskundige en dan met de middag naar Limburg.
Duimen jullie mee voor iniedergeval droog weer?
Meiden succes met alles.
Liefs,
Ingrid
Fijne vakantie!
Heerlijk, ben er ook aan toe maar moet nog bijna 2 maanden wachten…
Hier vanochtend echo gehad, zoals verwacht alles nog rustig.
Kan het ook wat meer loslaten nu omdat ik er vorige week zo doorheen zat, wil dat echt niet meer. Hierna lekker een rustpauze van een maand of 2 maanden.
Ingrid~ doen we! fijne vakantie!
Mar~ en hoe is de nacht verlopen?
Hier middag slaapje weer ingevoerd… Iris is echt niet te genieten als ze vroeg op is, dus hebben nu als ze voor 7.30 al wakker is gaat ze gewoon in de middag een uur naar bed. Dus we hebben nu weer rustpauze.Ik hoor niets meer dus ze zal wel in slaap zijn gevallen. Net Linn gevoed en ligt te dromen en nu ik even typen en dan ook nog heeeel even de oogjes dicht…
tot later!
De nachten zijn goed gegaan. Weer rond de 8 uur geslapen. De laatste 2 uurtjes is ze wel wat onrustiger in dr slaap. Maar daar heb ik ook last van…dus dat heeft ze dnek ik van mij. Maar huilen heeft ze niet gedaan.
Ze heeft net voor het eerst flink gehuild zonder dat ik wist wat het was…niks was goed
Uiteindelijk met haar rondgelopen met een warme kruik op dr buik en een pink in dr mond…en dat hielp
Fijn Mar dat de nachten zo goed gaan! Kyan sliep pas door met 4,5 maand, dus ik vind alles wat eerder is al heel wat…
Ja, als je niet kan achterhalen wat je kindje heeft is niet leuk.
Ik had het toevallig gisteravond met Kyan ook weer en die is dan bijna 3! :shock: Denk dat we dit altijd wel zullen hebben als ouders :hug:
Arola, ze zal het misschien nodig hebben. Dus lijkt me een goed idee toch om haar weer te laten slapen in de middag.
Marjolein, wat sneu dat ze zo moest huilen. Maar 8 uur doorslapen, heerlijk zeg!
Nou hier vandaag 1e bezoek aan het CB. Helmaal zoals ik verwacht had.
Marlynn dr gewicht is te laag voor dr lengte. Ze zit te los in dr velletje is ze vondt haar te geel :shock:
Dat ze te mager is…logisch want ze eet pas sinds 1 1/2 week goed…en dat mw in die 1 1/2 week bijna 600 gram gegroeid is…daar kijken ze dan niet naar. Dus ik moest Marlynn vaker gaan aanleggen want ze zit echt nog te los in dr velletje…jaja tuurlijk (gaan we dus echt niet doen).
En over dat geel zien…Marlynn was echt kanarie geel…en nu is ze voor mij doen mooi roze met een vleugje geel. Ja als ik flesvoeding zou geven dan had ze me nu meteen naar het lab gestuurd om te laten prikken maar met de bv mocht ze wel nog wat geel zijn… maar ik moest het wel heel goed in de gaten houden en naar de huisarts gaan als het niet afnam…ja tuurlijk!
Nou dat was dus mijn ochtend…haha!
Verder gaat het super hier. Gister leuke BV shirts en een trui gekocht…helemaal leuk
@ Arola
Heeft je meisje nu overdag wel geslapen??
JA dat cons.buro… het is dat we erheen moeten (is het wel verplicht???hihi). Maar wat een onzin en blijkbaar luisteren ze niet naar je verhaal! Volg vooral je eigen MOEDERinstinct en dan komt het allemaal goed.
Ze mogen ons moeders ook wel eens opvrolijken met tjemig dat met het tongriempje, en dat je enorme kloven hebt/had. KNAP GEDAAN ZO!
Maar daar heb je je vriendinnen voor en ook je online-vriendinnen haha
Nou vanmorgen had ik zulke volle borsten dat ik dacht weet je wat ik kolf even en dan kan Linn zo uit bed en dan kan Iris het flesje geven. Vond ze helemaal geweldig en Linn dronk alles op! Toen meteen de boel gepakt en een enorme wandeling gemaakt naar het winkelcentrum. Iris op het meerijdplankje want het is veeeel te ver om te lopen voor haar. Eenmaal terug, Linn aan de borst Iris aan de boterham en HUP naar bed. Dus ja Iris heeft gisteren goed geslapen en nu dus weer helemaal stil in d’r bedje. Gelukkig maar want ze wordt echt een piepert als ze moe begint te worden en als je dan nog de hele middag moet… whooooo
Nou eens bedenken wat we vanmiddag gaan doen, ik denk gewoon naar de speeltuin hier aan het einde van de straat.
@ Arola
Het is niet verplicht hoor! Dus als ik het er na 2x gezien heb ga ik niet meer…wegen en meten kan ik thuis ook…en gezeur aan horen…kan ik thuis ook…van mijn man Haha
Wat goed dat ze nu weer zo lekker slaapt…heeft mama ook even voor zichzelf (ofwel het huishouden waarschijnlijk )
Ik krijg zo 2 meiden van de juni mama’s op visite. Ik heb ze beide al een keer gezien maar hun elkaar nog niet. Ze nemen ook de kids mee…leuk
Ik ga Mar in bad doen kan ze daarna aan de borst…
:-*
leuk dat je haar nu al MAR noemt hihi dat wordt nog wat bij jullie in huis als er afkortingen geroepen gaan worden.
Gezellig die visite en leuk he zo dat forum gedoe en dan in het echt! Veel plezier!
Thuis noem ik dr trouwens lynn als ik afkort
Mar en Li(Y)nn is allebei OKAY!!! hihi
Mijn zus heet Mariel en noem ik dus Mar!
Maar de bijnaam van Linn is Linnepin, kweet niet of ze dat leuk blijft vinden. Als ik dat zeg roept Iris meteen neeeee zo het ze niet!