JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

ja Linn kan nog steeds een raar geluid maken, maar het is iig niet meer dat astmatische van toen ze ruim 1 mnd was. Het is ook zoo moeilijk om te “zeggen” hoe het klinkt, een blaf, rauwe toeter… geen idee maar de artsen hebben het iig allemaal gehoord. Heb zelf wel het idee dat het over gaat naarmate ze ouder wordt maar stel… tja die “stel je voor” is zoo lastig om over na te denken. Waar doe je goed aan. Afwachten en balen als ze straks 4 is en een onderontwikkelde luchtpijp heeft. Of … nou ja jullie begrijpen me wel denk ik.

Mar, heb vandaag KINDEREN gekocht. Leuk artikel van jouw! Alleen jammer dat je buik niet zo opvalt vind ik, wel een gave foto hoor! Maar je ziet je buikje niet zo goed haha.

Meiden even een knuf van mij

He meiden,

zo dat was me wel weer een dagje zeg! Toch wel weer erg warm maar we hebben ons goed vermaakt. De vakanties zijn hier begonnen en iedereen is dus thuis. En alle kinderen zijn dus buiten. Dus met dat warme weer is het meestal dikke pret met water. Waterbanen werden opgezet en alle meisjes hadden een badje voor hun poppen. Zoooo schattig, en dan ons kleine meisje ertussen (ze is de jongste).

Nou nu ff uitpuffen!

Het was inderdaad lekker weer (om binnen te zitten :roll: haha).

Hoe is het met iedereen? Tis maar stil hier :frowning:

Hallo hallo!

Hier druk, veel verjaardagen, klussen etcetera en weer aan het werk na de vakantie.

Heb vorige week een onderzoek bij de HA gehad ivm aanhoudende buipijn maar dat was volgens haar een eierstok die op springen stond.

Verder was alles normaal geen reden om me zorgen te maken iig.

Werk nog steeds :thumbdown: Inmiddels druk met vacatures zoeken.

Groetjes!

@ Bloempje

Balen zeg van het werk :frowning:

Enneh die eierstokken moeten eens aan het werk gezet worden bij jouw :wink:

Hier alles goed. druk druk druk en totaal geen zin in de pc. :oops: Komt wel weer…denk ik :slight_smile:

Mw is hier vannacht even 110 gram gegroeid… :shock:

Fijn Mar.

Sterkte Bloem.

Ik ben bang dat dit topic langzaam gaat doodbloeden. Bloem en ik zijn de enige nog over en voel me ook niet helemaal meer op mijn plek met mijn gezever en problemen wat betreft zwanger worden.

Iedereen schrijft elders, andere topics enzo. Iedereen is zwanger of al bevallen. Soms vind ik het heel moeilijk (sorry, wil niet ego overkomen! maar het is gewoon een gevoel :frowning: Ik gun het uiteraard iedereen! )

En ja, iedereen zegt dan, jullie tijd komt nog wel, maar dat neemt mijn verdrietige gevoel niet weg.

Ik heb het zelf ook wel druk natuurlijk, dus zal niet dagelijks reageren.

Mar: goed hoor van je kleine dametje!!

Vliegje: ik snap het wel hoor meid, het doet ook zeer. En tuurlijk weet je zelf ook wel dat jouw tijd komt, maar daar wordt je niet minder verdrietig van.

Je wilt ook supergraag mama worden/ zijn en het lijkt en voelt dan heel oneerlijk als de rest van de wereld het ‘gewoon’ wordt en jullie al zoooo lang moeten wachten. :hug: Ik heb een aantal jaren terug ook erg lang moeten wachten (maar dan op mijn vent tot hij er klaar voor was), maar men! Dat heeft me ook een hoop tranen gekost… :?

Je mag hier nog steeds schrijven hoor, maar ik snap het heel goed als je daar niet zo’n zin meer hebt op den duur.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@ vLIEGJE

Ik snap je ook heel goed hoor. Het is voor jouw ook niet leuk!

Ik schrijf de laatste tijd niet omdat ik gewoon weg geen tijd heb…schrijf nu met de babybabbelaars van juni mee maar weet niet of ik daar mee blijf schrijven. Ik ben nu gewoon te druk met andere dingen…:s

Mar: herkenbaar hoor. Ik had het ook bij Kyan. Toen was ik ook heel actief hier op het forum en toen ik hem eenmaal had, had ik geen tijd/ geen zin om alles en iedereen te onderhouden.

En na een half jaar was ik gewoon niet meer op het forum, dat gaat gewoon zo en is ook niet erg. Het is geen verplichting om hier aan mee te doen! :naughty:

Je moet het alleen doen als je het leuk vindt en als je er tijd voor hebt.

Het is ook zeker geen verplichting! Het moet wel leuk blijven, ik begrijp dat jullie het druk hebben.

Het is voor mij alleen heel confronterend, als er nu meer meiden schrijven die ook nog steeds niet zwanger zijn (zoals bij 1e kindje) dan is het minder moeilijk…

Ooo Vliegje meid ik kan me je verdriet zo goed voorstellen.

En dat je je niet op je plek voelt snap ik super goed. Maar dat is niet nodig.

het topic bloed niet dood. Het is ook de periode. Vakantie, drukte etc etc.

Helaas kan ik je verdriet niet wegnemen, wat ik ook zeg, wat ik ook doe, jouw plekje wat je zo graag opgevuld ziet blijft tot dusver leeg…

en dat doet zeer en dat kost veel verdriet.

En ja ongetwijfeld komt jullie tijd, maar wat heb jij daar nu aan?

En nee ik voel me niet verplicht om hier te schrijven.

Ben momenteel sowieso niet zo actief op kok.

Het komt vast een keer goed…

Thanks lieffies.

Vliegje: :hug:

Vliegje:

http://www.youtube.com/watch?v=j4_JTJAX2Dk

:-*

Wat lief :-* :-* :-*

Ben net wezen zwemmen, alles van me af gezwommen. Manlief en ik willen zowieso na deze ronde even een maand of 2 rust nemen.

Ik verwacht, met mijn langste cyclus, rond de 20e augustus ongesteld te worden. Als we daarna doorgaan zit ik met echo’s midden in onze vakantie. Dat wil ik niet, wil gewoon die 2 weken doen waar wij zin in hebben en niet die vervelende ziekenhuisbezoeken. Dan maar een paar weken geen ziekenhuis of pillen, lijkt me nu wel even heerlijk.

Binnenkort maar ff bespreken met het ziekenhuis, moet morgen weer voor de 1e echo weg.

Knap van je meis. Vind het goede beslissing maar kan me voorstellen dat dat niet zo voelt soms. Maar als ik je zo lees dan is het wel effe goed voor je. en sta je er ook achter.

:-*

Ja helemaal, verlang er nu zelfs naar. Dus we gaan deze ronde nog af, want heb dus vanaf morgen echo’s. Dus laat die nog maar ff staan. Daarna gewoon even geen getierelantijn aan mijn lijf :wink: